denk dat die taart in huub of lieke belandquote:Op vrijdag 28 september 2007 21:10 schreef Katewalker het volgende:
Ik weet al wat er in die doos zat..een taart..door Jaap besteld om tijdens de ontslagronde te gebruiken..ze willen er een ontslag feestje van maken..![]()
Ik hoop dat Huub en Lieke er niet teveel aandacht aan geven..Jaap denkt te scoren..![]()
HAhahaaha, ik zat er net aan te denken. Mijn god, wat een zwerver zoals hij erbij loopt. Moet je even opletten hoe hij zijn glas vastpakt, niet te geloven.quote:Op vrijdag 28 september 2007 21:10 schreef grazygirl het volgende:
mijn god een stok in brian zijn reet en je hebt een zwabber met dat haar![]()
Zal perfect passen bij die slapstick humor van 'de vijf'. Niets ten nadele van geniale slapstickers als Keaton en Chaplin, uiteraard.quote:Op vrijdag 28 september 2007 21:11 schreef grazygirl het volgende:
denk dat die taart in huub of lieke beland![]()
Wannabe Huubquote:Op vrijdag 28 september 2007 21:14 schreef grazygirl het volgende:
goh wat ingestudeerd
Tsja het is weer een redelijk genante vertoning.quote:Op vrijdag 28 september 2007 21:15 schreef Clank het volgende:
Tjonge wat een sterk optreden van Dennis![]()
Ik denk dat Bwian er over 1 maand als een ''leuke'' rasta bij loopt.quote:Op vrijdag 28 september 2007 21:10 schreef grazygirl het volgende:
mijn god een stok in brian zijn reet en je hebt een zwabber met dat haar![]()
quote:
Hier de volledige tekstquote:Op vrijdag 28 september 2007 21:15 schreef Clank het volgende:
Tjonge wat een sterk optreden van Dennis![]()
Past wel bij de situatie, want het is toch ook niet meer dan een nutteloos toneelstukje allemaal.quote:Op vrijdag 28 september 2007 21:14 schreef grazygirl het volgende:
goh wat ingestudeerd
Mirror, mirror on the wallquote:Op vrijdag 28 september 2007 21:18 schreef blomst het volgende:
Brian : hoe grof Huub soms met je omgaat![]()
s
Ja, op deze manier krijgen Lieke en Huub helemaaaaaal niet dat het idee dat het ingestudeerd is.quote:Op vrijdag 28 september 2007 21:17 schreef beequeen het volgende:
Ze hebben dus allemaal hetzelfde verhaal, Lieke is zielig en Huub behandelt haar niet goed.
Ik post niks meer, iedereen heeft hetzelfde verhaal.quote:Op vrijdag 28 september 2007 21:18 schreef noekje het volgende:
Brian houdt een heel betoog over hoe slecht Huub is voor haar. Hij vindt hem soms smerig voor haar.
Brian sterf!!
Wat een sneue vertoning.quote:Op vrijdag 28 september 2007 21:20 schreef Prospera het volgende:
Lieke's ontslagronde is een gebash naar Huub toe
Schat, het is gewoon lachwekkend dit, ik lig echt in een deuk.quote:Op vrijdag 28 september 2007 21:21 schreef Copycat het volgende:
Ik hoop zo dat Lieke straks de woorden van vooral Brian zo overduidelijk kan pareren. Als er iemand een respectloze klootzakhooi is ...
En dat negen van de tien keer bij een zoen wordt afgewezen, gekleineert, onder de douche wordt gezet, de tanden van wordt gepoetst. En dat allemaal omdat haar liefhebbende vriendje zo veel van haar walgt .. euh houdt ...quote:Op vrijdag 28 september 2007 21:21 schreef Desii het volgende:
Amanda als je een man zo tegen je praat, verlies je je gevoel voor eigenwaarde
En dat komt uit de mond van het meisje dat geslagen en bespuugd is.
denk dat dat ingehouden woede isquote:Op vrijdag 28 september 2007 21:21 schreef Prospera het volgende:
Lieke wordt wel steeds roder
[afbeelding]
Dennis: dit is geen bashen, dit is puur medelijden
zoals zo vaak bij jaapquote:Op vrijdag 28 september 2007 21:23 schreef Meganog het volgende:
Het praatje van Jaap raakt helemaal kant noch wal.
Misschien moet ik ook maar weer streams nemen, voor de nodige lachwekkende relativeringquote:Op vrijdag 28 september 2007 21:22 schreef beequeen het volgende:
Schat, het is gewoon lachwekkend dit, ik lig echt in een deuk.![]()
Het is toch wel een geruststellende gedachte dat Klodder Jaap niet zo oud gaat wordenquote:Op vrijdag 28 september 2007 21:23 schreef Meganog het volgende:
Het praatje van Jaap raakt helemaal kant noch wal.
Daarom laat ik ze juist uit.quote:Op vrijdag 28 september 2007 21:24 schreef Copycat het volgende:
[..]
Misschien moet ik ook maar weer streams nemen, voor de nodige lachwekkende relativering.
En heeft dus nul komma nul waarde..ze vinden dit niet echt...ze lullen maar wat..en nu maar hopen dat het geen impact op Lieke of Huub heeft..ze kunnen nu wel lachen enzo..maar woorden dreunen na.. uren of zelfs dagen daarna nog..quote:Op vrijdag 28 september 2007 21:19 schreef Meganog het volgende:
[..]
Ja, op deze manier krijgen Lieke en Huub helemaaaaaal niet dat het idee dat het ingestudeerd is.![]()
Die jonge is zo bang voor Huub. Helemaal rood van de angst. Hoe kan iemand zo geen persoonlijkheid hebben en alleen maar achter Jaap aan wandelen. 25 jaar en nog steeds een jongetje van 17.quote:
Ik heb besloten dat een glas vodka en een jointje een veel beter recept zijn.quote:
Hij mocht niet meer drinken van Nadia want het was zo goed te zien aan hem. Nou, hij glibbert bijna van die bank af. Vuurrood en zweterig. Hij gaf de temperatuur de schuld.quote:Op vrijdag 28 september 2007 21:25 schreef Prospera het volgende:
Die alcoholicus mag ook wel eens naar een AA bijeenkomst![]()
Hiermee beledig jij heel veel jongetjes van 17 !!!!!quote:Op vrijdag 28 september 2007 21:27 schreef carpediem23 het volgende:
[..]
Die jonge is zo bang voor Huub. Helemaal rood van de angst. Hoe kan iemand zo geen persoonlijkheid hebben en alleen maar achter Jaap aan wandelen. 25 jaar en nog steeds een jongetje van 17.
Je hebt gelijk maar vergis je niet in Lieke. Dat die asobende kiest om Lieke op de stoel te zetten zegt genoeg over hun karakter en empathie, karakterr is verrot en een empathie is hen vreemd.quote:Op vrijdag 28 september 2007 21:25 schreef Leandra het volgende:
Te zwak voor woorden dit... dus met maar 1 doelstelling: Lieke proberen te breken, en dat na gisteren
Had het dan fatsoenlijk gehouden en was nu lekker Huub gaan bashen, maar hou Lieke ff uit de wind.
Als er een reëele kans is om iemand uit de villa te krijgen, is 'fatsoen' even niet zo belangrijk. En gezien de spel-opzet is dat begrijpelijk.quote:Op vrijdag 28 september 2007 21:25 schreef Leandra het volgende:
Had het dan fatsoenlijk gehouden en was nu lekker Huub gaan bashen, maar hou Lieke ff uit de wind.
Deze hele vertoning heeft alleen maar tot doel dat Huub er negatiever voor komt te staan voor de tv kijkersquote:Op vrijdag 28 september 2007 21:27 schreef Katewalker het volgende:
[..]
En heeft dus nul komma nul waarde..ze vinden dit niet echt...ze lullen maar wat..en nu maar hopen dat het geen impact op Lieke of Huub heeft..ze kunnen nu wel lachen enzo..maar woorden dreunen na.. uren of zelfs dagen daarna nog..
Dat heeft ze idd, maar de paupers zullen wel weer het fatsoen niet hebben om te luisteren...quote:Op vrijdag 28 september 2007 21:29 schreef tutjehola het volgende:
Nou Lieke, kom op, was die 5 de oren. Je hebt genoeg stof om te slaan
Dat gaat niet gebeuren, daar is / doet Lieke te beschaafd voorquote:Op vrijdag 28 september 2007 21:29 schreef tutjehola het volgende:
Nou Lieke, kom op, was die 5 de oren. Je hebt genoeg stof om te slaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |