en een flinke hap pillen dan ?quote:
detailsquote:op donderdag 27 september 2007 18:56 schreef 0ttie het volgende:
waar is deel 36 in de op?
ik twijfelde nogquote:op donderdag 27 september 2007 18:59 schreef remlof het volgende:
s-f prutsmod! had je de op uit het vorige deel niet kunnen gebruiken?
is nu al gefixt [afbeelding]
quote:op donderdag 27 september 2007 18:56 schreef surveillance-fiets het volgende:
[..]
en een flinke hap pillen dan ?![]()
de op onder de link in de op is nu weer up-to-date trouwens.quote:
ik zou komen ja.. nu lukt het denk ik nietquote:op donderdag 27 september 2007 19:04 schreef enter het volgende:
misshobje, kom je ook?
nouhouhouhou!quote:op donderdag 27 september 2007 19:22 schreef misshobje het volgende:
[..]
ik zou komen ja.. nu lukt het denk ik niet![]()
ik kan niet lang zitten
best lastig met autorijden
al aan het indrinken?quote:op donderdag 27 september 2007 19:16 schreef motorbloempje het volgende:
*burp*
ik weet niet of ze in de kofferbak van mn twingo past.quote:op donderdag 27 september 2007 19:59 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
kan jij d'r niet liggend vervoeren dan???
jeetje.... wat dubbelzinnig![]()
ik heb best wel nog een hele zooi goeie pijnstillers enzoquote:op donderdag 27 september 2007 19:22 schreef misshobje het volgende:
[..]
ik zou komen ja.. nu lukt het denk ik niet![]()
ik kan niet lang zitten
best lastig met autorijden
neen.. maar dat kan welquote:
zo groot is hobsel nou ook weer nietquote:op donderdag 27 september 2007 20:00 schreef q. het volgende:
[..]
ik weet niet of ze in de kofferbak van mn twingo past.
ik denk eerder dat het aan het formaat van mijn kofferbak ligt dan aan dat van hobsel.quote:op donderdag 27 september 2007 20:06 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
zo groot is hobsel nou ook weer niet
de achterbank is prima heurquote:op donderdag 27 september 2007 20:00 schreef q. het volgende:
[..]
ik weet niet of ze in de kofferbak van mn twingo past.
van mij mag je op de achterbank liggen maar ik weet niet of dat nou zo heel comfortabel is.quote:op donderdag 27 september 2007 20:11 schreef misshobje het volgende:
[..]
de achterbank is prima heur
naah.. ik ga morgen goed mijn oefeningen doen enzo
en ik hoop op een wonder![]()
zet bzn opquote:op donderdag 27 september 2007 20:14 schreef motorbloempje het volgende:
teringtyfustakkeburen
he-le dag zijn ze stil aan het verhuizen, gaan ze nu hameren!
ik ga wel even hard muziek draaien
teleurstelling.quote:op donderdag 27 september 2007 20:15 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
en jij denkt dat ik dat heb!
ken je klassiekersquote:op donderdag 27 september 2007 20:15 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
en jij denkt dat ik dat heb!
m'n ouders daarentegenquote:
pmquote:op donderdag 27 september 2007 20:23 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
hoe kan ik het goedmaken?
dan neem ik em welquote:op donderdag 27 september 2007 21:07 schreef motorbloempje het volgende:
biertje?
hertog janquote:op donderdag 27 september 2007 21:25 schreef motorbloempje het volgende:
[..]hm.. hertog jan.. zal ik.. of zal ik niet ...
je zultquote:op donderdag 27 september 2007 21:25 schreef motorbloempje het volgende:
[..]hm.. hertog jan.. zal ik.. of zal ik niet ...
wat is er morgenavond?quote:op donderdag 27 september 2007 21:30 schreef outsidr het volgende:
[..]
hertog jan
toevallig een kratje van gekocht voor morgenavond![]()
1 of ander besloten feestje in overijsselquote:op donderdag 27 september 2007 21:31 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
wat is er morgenavond?
nah.. heb nog 5 hj liggen ofzo, voor de rest enkel schultenbrau
lees maar even wat ik op msn heb geschrevenquote:op donderdag 27 september 2007 23:10 schreef thesorrow het volgende:
anywayz.. scheren en douchen en zulks, tot op de meet
scheren en douchen tot de meet......quote:op donderdag 27 september 2007 23:10 schreef thesorrow het volgende:
anywayz.. scheren en douchen en zulks, tot op de meet
ja ja ja ja ja ja!quote:op donderdag 27 september 2007 22:19 schreef motorbloempje het volgende:
karaokeversieliedjes inzingen op de pc is leuk![]()
waar gaat iedereenheen dan?quote:op donderdag 27 september 2007 23:09 schreef thesorrow het volgende:
ik vind t maar gaar dat er opeens mensen in een ander hotel gaan slapenneuk in t simplon ofzo
* fraubitch uitlachtquote:op donderdag 27 september 2007 22:48 schreef alexxxxx het volgende:
aanstellerige post met veel smilies waarin ik om aandacht vraag door veelvuldig naar alcoholische versnaperingen en het bedrijven van de liefde te refereren.
slaap lekker, tot zaterdagquote:op donderdag 27 september 2007 23:39 schreef 0ttie het volgende:
truste
geen idee, een ander hotelletje omdat er te weinig slaapplekken zijn ofzo...quote:
ja, doehoeiquote:op vrijdag 28 september 2007 11:11 schreef biogarde het volgende:
ik kom niet. ik durf niet. groetjes.
die gek die jij bedoelt is enterquote:op vrijdag 28 september 2007 11:26 schreef biogarde het volgende:
welke gek heeft groningen bedacht btw![]()
da's vanuit de randstad de andere kant van de wereld. in groningen is het nu half 8 's morgens.
tsjekquote:
weet niequote:op vrijdag 28 september 2007 11:55 schreef biogarde het volgende:
wie is enter?
blond, dikke tieten.quote:op vrijdag 28 september 2007 11:55 schreef biogarde het volgende:
wie is enter?
now i recallquote:
wij zijn ook naar de utrecht meet gekomen.quote:op vrijdag 28 september 2007 11:26 schreef biogarde het volgende:
da's vanuit de randstad de andere kant van de wereld. in groningen is het nu half 8 's morgens.
quote:op vrijdag 28 september 2007 14:02 schreef nikky het volgende:
[..]
wij zijn ook naar de utrecht meet gekomen.
je komt en anders kom ik je halen!!!
ik rij in 1 uur en 40 minuten naar groningen vanaf schiphol.quote:op vrijdag 28 september 2007 11:26 schreef biogarde het volgende:
quote:op vrijdag 28 september 2007 14:50 schreef 0ttie het volgende:
[..]
ik rij in 1 uur en 40 minuten naar groningen vanaf schiphol.
en de andere kant op ook zoiets
en dat 7 á 8 x per maand ofzo, dus niet zeuren, gewoon komen![]()
quote:op vrijdag 28 september 2007 15:19 schreef thesorrow het volgende:
zucht!
half 3 zou enter in de trein stappen, hoor dus net van outsidr dat ze er pas een kwartier geleden in is gegaan.. denk dat we dik in de file komen te staandaarna nog berenanus oppikken, en dan van daaruit richting pdl's p.i.m.p mansion
tot zaterdag
ik kom niet.quote:op vrijdag 28 september 2007 15:31 schreef biogarde het volgende:
[..]
ah, ik krijg het idee dat die groep steeds groter aan het worden is![]()
ja, 1300 uur weg, dus we zijn er tussen 1430 en 1500 uur.quote:
de twingqquote:op vrijdag 28 september 2007 15:55 schreef q. het volgende:
de q-mobiel komt rond 17:00 aan bij simplon.
quote:
iki wist het ik wist het ik wist het!!quote:
quote:op vrijdag 28 september 2007 16:20 schreef memento-mori het volgende:
[..]
iki wist het ik wist het ik wist het!!
en t was geen ijs, ik stond bij de shakie;'s een bagel te kopenmet cream cheese, zongedroogde tomaat en pesto en die was heerlijkl (vooral omdat het half 4 was en ik nog niks had gegeten
)
ik was ook bijna zeker ervan maar zo vaak heb ik je niet gezienquote:op vrijdag 28 september 2007 16:23 schreef biogarde het volgende:
[..]
ik zag je twijfelen idd. terwijl ik wist wie je was![]()
quote:op vrijdag 28 september 2007 16:23 schreef biogarde het volgende:
[..]
ik zag je twijfelen idd. terwijl ik wist wie je was![]()
als het goed is welquote:op vrijdag 28 september 2007 16:13 schreef remlof het volgende:
[..]
ja, 1300 uur weg, dus we zijn er tussen 1430 en 1500 uur.
maar ik zie je vanavond nog om de puntjes op de i te zetten he?
leugenarin!quote:op vrijdag 28 september 2007 17:09 schreef motorbloempje het volgende:
ik ken ook niemand hoor
ben nog maar net hier op fok!
ik ben te herkennen aan de volkskrant.quote:op vrijdag 28 september 2007 17:54 schreef realzeus het volgende:
[..]
lurkers.
een beetje van achter een krant naar ons loeren zeker.![]()
![]()
quote:op vrijdag 28 september 2007 16:20 schreef memento-mori het volgende:
iki wist het ik wist het ik wist het!!)
ik kom rond kwart voor twee aan op het station. zullen we nog ergens op het station afspreken? bij de lantaarn middenin de stationshal, misschien?quote:op vrijdag 28 september 2007 15:53 schreef realzeus het volgende:
omdat niemand antwoord op de vraag geeft regel ik het zelf wel weer:
verzamelen in de drie en wel in het rechtse gedeelte. daar staat een grote tafel en er zijn allemaal treinbanken. (voor de kenners: op de hoek met de gelkingestraat.)
wie komen er rond 14.00u aan met het ov trouwens?
in principe zou mijn bus om 13.58u aankomen, en dat zal waarschijnlijk een minuut of 5 later zijn door de stremming van de hereweg.
ik post nooit maar kom wel, mag dat wel?quote:op vrijdag 28 september 2007 18:59 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
jij zit ook om de
[afbeelding]
[afbeelding]
te posten zonder naar de meeting te komen
moet je enter even vragen... die regelt het allemaal... ik zou het niet adviseren om te gaan want ze gaan je echt heus wel buitensluiten hoor en door bushokjes tiefenquote:op vrijdag 28 september 2007 19:37 schreef quorocks het volgende:
[..]
ik post nooit maar kom wel, mag dat wel?
helemaal omdat-ie ook nog eens geen bier kan zuipenquote:op vrijdag 28 september 2007 19:41 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
moet je enter even vragen... die regelt het allemaal... ik zou het niet adviseren om te gaan want ze gaan je echt heus wel buitensluiten hoor en door bushokjes tiefen![]()
quote:op vrijdag 28 september 2007 19:50 schreef yvonne het volgende:
oh, iteejer en yvonne kunnen van de lijst af
ja, verdorie, hoe moet ik je er dan van overtuigen dat ik de ideale schoonzoon benquote:op vrijdag 28 september 2007 19:50 schreef yvonne het volgende:
dat weten ze wel. ik ook, heb je op de wipwap zien wippen en op de schommel zien schommelenquote:op vrijdag 28 september 2007 20:00 schreef wurm het volgende:
[..]
ja, verdorie, hoe moet ik je er dan van overtuigen dat ik de ideale schoonzoon ben
1) heb ik een afspraak in utrecht, oké ben ik wel op de helft, maaaaaaaar, 2) johans auto is total loss verklaard,quote:
oke. ja dat heb je soms. dan zie je er niks aan maar is het wel kapot. jullie zijn opgelicht!quote:op vrijdag 28 september 2007 20:04 schreef yvonne het volgende:
[..]
1) heb ik een afspraak in utrecht, oké ben ik wel op de helft, maaaaaaaar, 2) johans auto is total loss verklaard,
botsinkje in de file, ik zie er geen moer an, deukje voor en achter, maar toch total loss
bummer.quote:op vrijdag 28 september 2007 19:50 schreef yvonne het volgende:
ik kannietquote:op vrijdag 28 september 2007 18:59 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
jij zit ook om de
[afbeelding]
[afbeelding]
te posten zonder naar de meeting te komen
man, moet ik het in die kop van je rammen, ik moet morgen voetballen, mag niet afzeggen, dus ik kan nietquote:
quote:op vrijdag 28 september 2007 19:50 schreef yvonne het volgende:
ooh lieverdquote:op vrijdag 28 september 2007 20:48 schreef deoxyribonucleic het volgende:
[..]
man, moet ik het in die kop van je rammen, ik moet morgen voetballen, mag niet afzeggen, dus ik kan niet
maar als er meer figuren zoals jou rond lopen op zo'n meet wil ik ook niet komen
zie pi, newbquote:
ik zag je pi. en omdat ik een oldbie ben denk ik verder. ik dacht dat je ervanuit ging dat ik een oldbie was en dus mij op een dwaalspoor kon zetten door je pi te gebruiken en ondertussen al je frustratie in de tekst weg te krijgen. ik heb je wel door hoorquote:
tl;drquote:op vrijdag 28 september 2007 20:57 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
ik zag je pi. en omdat ik een oldbie ben denk ik verder. ik dacht dat je ervanuit ging dat ik een oldbie was en dus mij op een dwaalspoor kon zetten door je pi te gebruiken en ondertussen al je frustratie in de tekst weg te krijgen. ik heb je wel door hoorje kan je opgekropte agressie niet voor mij verbergen met een simpele pi.
jij hebt een knuffel nodig
![]()
de reden is dat de radiator ene tikje gehad heeft en daardoor heeft hij dus niet meer de autolevensduur die hij hoort te hebben.quote:op vrijdag 28 september 2007 20:06 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
oke. ja dat heb je soms. dan zie je er niks aan maar is het wel kapot. jullie zijn opgelicht!![]()
en jij komt ook morgen?quote:op vrijdag 28 september 2007 20:57 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
ik zag je pi. en omdat ik een oldbie ben denk ik verder. ik dacht dat je ervanuit ging dat ik een oldbie was en dus mij op een dwaalspoor kon zetten door je pi te gebruiken en ondertussen al je frustratie in de tekst weg te krijgen. ik heb je wel door hoorje kan je opgekropte agressie niet voor mij verbergen met een simpele pi.
jij hebt een knuffel nodig
![]()
trein en hotel.quote:op vrijdag 28 september 2007 20:04 schreef yvonne het volgende:
[..]
1) heb ik een afspraak in utrecht, oké ben ik wel op de helft, maaaaaaaar, 2) johans auto is total loss verklaard,
botsinkje in de file, ik zie er geen moer an, deukje voor en achter, maar toch total loss
dat helpt toch niet. ze gaan stiekem brechtje en arma in de gaten houden, maar dat mag niemand weten natuurlijkquote:
je mag ook wel zonder mij gaan hoor wurmquote:op vrijdag 28 september 2007 19:48 schreef wurm het volgende:
[..]
helemaal omdat-ie ook nog eens geen bier kan zuipen
nee!quote:op vrijdag 28 september 2007 22:35 schreef quorocks het volgende:
[..]
je mag ook wel zonder mij gaan hoor wurm![]()
dat is goed. dan moet je dus even geduld hebben want ik kom even na 14.00u aan.quote:op vrijdag 28 september 2007 18:42 schreef jordy-b het volgende:
[..]
ik kom rond kwart voor twee aan op het station. zullen we nog ergens op het station afspreken? bij de lantaarn middenin de stationshal, misschien?
jaaaa, maaarr, het zit hem in dat deukje. als er een knikje in het dak zit of de draagbalken zijn ontzet kan hij ook bij het grof vuil. en dat zie je niet idd.quote:op vrijdag 28 september 2007 20:04 schreef yvonne het volgende:
[..]
dat mag ik toch hopen. al is het wel jammer dat yvonne, iteejer en misshobje niet komen.quote:op vrijdag 28 september 2007 23:39 schreef q. het volgende:
gaat het nog door?
ik mag hopen dat ze in groningen overdekt bier hebben.quote:op zaterdag 29 september 2007 11:04 schreef surveillance-fiets het volgende:
http://www.buienradar.nl/
quote:op zaterdag 29 september 2007 11:19 schreef q. het volgende:
[..]
ik mag hopen dat ze in groningen overdekt bier hebben.
met citroen erbij ?quote:
ja, citroen bierquote:op zaterdag 29 september 2007 11:23 schreef deoxyribonucleic het volgende:
[..]
met citroen erbij ? [afbeelding]
ik zeg, klaag god aan!quote:op zaterdag 29 september 2007 11:25 schreef brighteyes het volgende:
waarom is groningen zo ver weg...
dat is het helemaal niet!quote:op zaterdag 29 september 2007 11:25 schreef brighteyes het volgende:
en balkenende. als je toch bezig bent.quote:op zaterdag 29 september 2007 11:26 schreef deoxyribonucleic het volgende:
[..]
ik zeg, klaag god aan!
goed plan!quote:op zaterdag 29 september 2007 11:26 schreef deoxyribonucleic het volgende:
[..]
ik zeg, klaag god aan!
ik klaag hem aan omdat hij het vertikt jip en janneke-taal te sprekenquote:op zaterdag 29 september 2007 11:27 schreef q. het volgende:
[..]
en balkenende. als je toch bezig bent.
rtl 8quote:op zaterdag 29 september 2007 11:27 schreef q. het volgende:
[..]
en balkenende. als je toch bezig bent.
driewielersquote:
gadverquote:op zaterdag 29 september 2007 11:24 schreef q. het volgende:
[..]
kut, dan moet ik weer bier drinken enzo. huu.
vroeg?quote:op zaterdag 29 september 2007 11:08 schreef vork het volgende:
goedemorgen buurvrouw. wat ben jij er weer vroeg bij
* moemoe gooit de guacamole en chips snel weer wegquote:op zaterdag 29 september 2007 12:08 schreef vork het volgende:
en nu kom je wel? ik heb geen eten mee hoor.
quote:op zaterdag 29 september 2007 11:25 schreef brighteyes het volgende:
vast welquote:op zaterdag 29 september 2007 12:14 schreef moemoe het volgende:
als ik kom kan ik dan ook parkeren bij simplon ondanks dat ik er niet overnacht?
ja, voor het simplon (dat heet het boterdiep), maar dat is wel betaald parkeren tot een uur of 18.00u , volgens mij.quote:op zaterdag 29 september 2007 12:14 schreef moemoe het volgende:
als ik kom kan ik dan ook parkeren bij simplon ondanks dat ik er niet overnacht?
vraag een telefoonnummer aan iemand.quote:op zaterdag 29 september 2007 12:57 schreef #ANONIEM het volgende:
heel geil ditmoet ik maar een groepje mensen herkennen ergens bij de 3 gezusters die ik nog nooit heb gezien
komt vast wel goed, nou tot straks!
gewoon vragen als je een groep ontzettend lelijke mensen ziet staan of dat de fokkertjes zijn.quote:op zaterdag 29 september 2007 12:57 schreef #ANONIEM het volgende:
heel geil ditmoet ik maar een groepje mensen herkennen ergens bij de 3 gezusters die ik nog nooit heb gezien
komt vast wel goed, nou tot straks!
quote:op zaterdag 29 september 2007 12:58 schreef alexxxxx het volgende:
[..]
(en er zijn er vast wel meer die net als ik hun fok shirt aan hebben of zo)
ja die heb ik ook nogquote:op zaterdag 29 september 2007 12:58 schreef alexxxxx het volgende:
[..]
gewoon vragen als je een groep ontzettend lelijke mensen ziet staan of dat de fokkertjes zijn.
(en er zijn er vast wel meer die net als ik hun fok shirt aan hebben of zo)
ja doch dat marquote:op zaterdag 29 september 2007 13:00 schreef alexxxxx het volgende:
dan doe ik mijn bouwmachineforum.nl shirt wel aan, wat jullie willen.
en daar voor de 3 gaan staan dus?..quote:op zaterdag 29 september 2007 13:03 schreef memento-mori het volgende:
zoals ik t begrepen heb zijn er rond 14uur wat mensen op cs die daarna naar de 3 gaan
nee, bij de treinbankjes aan de rechterkant.quote:op zaterdag 29 september 2007 13:04 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
en daar voor de 3 gaan staan dus?..
quote:op zaterdag 29 september 2007 13:05 schreef alexxxxx het volgende:
[..]
nee, bij de treinbankjes aan de rechterkant.
ik komquote:op zaterdag 29 september 2007 13:05 schreef alexxxxx het volgende:
[..]
nee, bij de treinbankjes aan de rechterkant.
gewoon de 3 inlopen en dan naar de treinbankjes aan de rechterkantquote:op zaterdag 29 september 2007 13:06 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
laat ook maar, ik zie het vanzelf wel
ow oke, had geen idee wat treinbankjes waren.quote:op zaterdag 29 september 2007 13:07 schreef memento-mori het volgende:
[..]
gewoon de 3 inlopen en dan naar de treinbankjes aan de rechterkant
heb je nog gepm't. als je dat nog zou willen doen als ik er om kwart voor 3 nog niet ben zou ik wel waarderen, ik moet de bus halen, tot straks allemaal.quote:op zaterdag 29 september 2007 13:07 schreef memento-mori het volgende:
[..]
gewoon de 3 inlopen en dan naar de treinbankjes aan de rechterkant
van de derriére van een bepaalde blonde fokster?quote:op zaterdag 29 september 2007 14:07 schreef surveillance-fiets het volgende:
zijn er al foto's ?
die heb ik alquote:op zaterdag 29 september 2007 16:05 schreef deoxyribonucleic het volgende:
[..]
van de derriére van een bepaalde blonde fokster?
delen!!!!quote:
neequote:
ik ga vanavond pasquote:op zaterdag 29 september 2007 16:45 schreef moemoe het volgende:
leuj!
waarom zijn jullie niet naar de meet?
quote:op zaterdag 29 september 2007 16:51 schreef moemoe het volgende:
snelste route over 188,8 km
in ongeveer 1 uur en 55 minuten.
ik zal het tegen tommy zeggen.quote:op zaterdag 29 september 2007 16:52 schreef surveillance-fiets het volgende:
[..]
![]()
a28 aanhoudenwerkzaamheden op de kruising a6/a7
![]()
we zitten nu met z'n tienen in de 3 en wachten op jequote:op zaterdag 29 september 2007 16:56 schreef moemoe het volgende:
ik probeer zin te maken, maar het lukt niet.
kijk naar fok!shirts en dan naar mensen met een boel bierquote:op zaterdag 29 september 2007 17:04 schreef jo0lz het volgende:nog ff, hoe herken ik de groep mensen in de 3
.
da's gemeeheenquote:op zaterdag 29 september 2007 17:04 schreef pacifier het volgende:
[..]
we zitten nu met z'n tienen in de 3 en wachten op je
een boel bier. we spreken af in de kroeg! iedereen heeft daar een boel bierquote:op zaterdag 29 september 2007 17:08 schreef surveillance-fiets het volgende:
[..]
kijk naar fok!shirts en dan naar mensen met een boel bier![]()
we zitten met 10 man te wachten om je lekker bruut te verkrachtenquote:op zaterdag 29 september 2007 17:12 schreef moemoe het volgende:
[..]
da's gemeeheen.
tot zo dan dear, maar dan wil ik wel een dikke knuffel van je.
bellenquote:op zaterdag 29 september 2007 17:34 schreef wurm het volgende:
quorocks laat maar niet weten hoe laat hij hier voor de deur staat
als-ie dood is, kom ik ook niet hoor
ben er pas rond 22:00quote:op zaterdag 29 september 2007 18:30 schreef deoxyribonucleic het volgende:
hoe laat stap jij op de fiets?, s-f
hoezoquote:op zaterdag 29 september 2007 18:30 schreef surveillance-fiets het volgende:
[..]
ben er pas rond 22:00![]()
![]()
uit eten oudersquote:
rechts bij de treinbankjes ofzo?quote:op zaterdag 29 september 2007 19:32 schreef jo0lz het volgende:
met andere woorden , waar zitten jullie!
? omg ik ken heel die tent nietquote:op zaterdag 29 september 2007 19:39 schreef renesite het volgende:
[..]
rechts bij de treinbankjes ofzo?
ze zitten meestal achterin tussen de antillianenquote:op zaterdag 29 september 2007 19:32 schreef jo0lz het volgende:
met andere woorden , waar zitten jullie!
een groep nerds met fok! shirts zou opvallen. don't know what to look forquote:op zaterdag 29 september 2007 19:45 schreef gelly het volgende:
[..]
ze zitten meestal achterin tussen de antillianen
sja, het is jammer dat yvonne d'r niet bij is, want die zie je zoquote:op zaterdag 29 september 2007 19:46 schreef jo0lz het volgende:
[..]
een groep nerds met fok! shirts zou opvallen. don't know what to look for.
quote:op zaterdag 29 september 2007 19:46 schreef jo0lz het volgende:
[..]
een groep nerds met fok! shirts zou opvallen. don't know what to look for.
gewoon die tent in lopen en dan achterin zitten ze meestal..quote:op zaterdag 29 september 2007 20:09 schreef ondeugend het volgende:
nou ik ga ook niet zoeken lol.. heb ook geen nummer van iemand en geen zin om als een verzopen kat op meet te komen.
quote:op zaterdag 29 september 2007 19:48 schreef gelly het volgende:
[..]
sja, het is jammer dat yvonne d'r niet bij is, want die zie hoor je zo
wietsquote:op zaterdag 29 september 2007 20:32 schreef wiets het volgende:
zo, nietzman en ik gaan ook die kant op!!![]()
iemand heeft zich wel aan me voorgesteld als boem-dikkie, geloof ik, ja...quote:op zondag 30 september 2007 00:13 schreef forumgek het volgende:
was boem-dikkie er ook !? en waarom reageerde hij niet op me sms !!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |