lees maar even wat ik op msn heb geschrevenquote:op donderdag 27 september 2007 23:10 schreef thesorrow het volgende:
anywayz.. scheren en douchen en zulks, tot op de meet
scheren en douchen tot de meet......quote:op donderdag 27 september 2007 23:10 schreef thesorrow het volgende:
anywayz.. scheren en douchen en zulks, tot op de meet
ja ja ja ja ja ja!quote:op donderdag 27 september 2007 22:19 schreef motorbloempje het volgende:
karaokeversieliedjes inzingen op de pc is leuk![]()
waar gaat iedereenheen dan?quote:op donderdag 27 september 2007 23:09 schreef thesorrow het volgende:
ik vind t maar gaar dat er opeens mensen in een ander hotel gaan slapenneuk in t simplon ofzo
* fraubitch uitlachtquote:op donderdag 27 september 2007 22:48 schreef alexxxxx het volgende:
aanstellerige post met veel smilies waarin ik om aandacht vraag door veelvuldig naar alcoholische versnaperingen en het bedrijven van de liefde te refereren.
slaap lekker, tot zaterdagquote:op donderdag 27 september 2007 23:39 schreef 0ttie het volgende:
truste
geen idee, een ander hotelletje omdat er te weinig slaapplekken zijn ofzo...quote:
ja, doehoeiquote:op vrijdag 28 september 2007 11:11 schreef biogarde het volgende:
ik kom niet. ik durf niet. groetjes.
die gek die jij bedoelt is enterquote:op vrijdag 28 september 2007 11:26 schreef biogarde het volgende:
welke gek heeft groningen bedacht btw![]()
da's vanuit de randstad de andere kant van de wereld. in groningen is het nu half 8 's morgens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |