lees maar even wat ik op msn heb geschrevenquote:op donderdag 27 september 2007 23:10 schreef thesorrow het volgende:
anywayz.. scheren en douchen en zulks, tot op de meet
scheren en douchen tot de meet......quote:op donderdag 27 september 2007 23:10 schreef thesorrow het volgende:
anywayz.. scheren en douchen en zulks, tot op de meet
ja ja ja ja ja ja!quote:op donderdag 27 september 2007 22:19 schreef motorbloempje het volgende:
karaokeversieliedjes inzingen op de pc is leuk![]()
waar gaat iedereenheen dan?quote:op donderdag 27 september 2007 23:09 schreef thesorrow het volgende:
ik vind t maar gaar dat er opeens mensen in een ander hotel gaan slapenneuk in t simplon ofzo
* fraubitch uitlachtquote:op donderdag 27 september 2007 22:48 schreef alexxxxx het volgende:
aanstellerige post met veel smilies waarin ik om aandacht vraag door veelvuldig naar alcoholische versnaperingen en het bedrijven van de liefde te refereren.
slaap lekker, tot zaterdagquote:op donderdag 27 september 2007 23:39 schreef 0ttie het volgende:
truste
geen idee, een ander hotelletje omdat er te weinig slaapplekken zijn ofzo...quote:
ja, doehoeiquote:op vrijdag 28 september 2007 11:11 schreef biogarde het volgende:
ik kom niet. ik durf niet. groetjes.
die gek die jij bedoelt is enterquote:op vrijdag 28 september 2007 11:26 schreef biogarde het volgende:
welke gek heeft groningen bedacht btw![]()
da's vanuit de randstad de andere kant van de wereld. in groningen is het nu half 8 's morgens.
tsjekquote:
weet niequote:op vrijdag 28 september 2007 11:55 schreef biogarde het volgende:
wie is enter?
blond, dikke tieten.quote:op vrijdag 28 september 2007 11:55 schreef biogarde het volgende:
wie is enter?
now i recallquote:
wij zijn ook naar de utrecht meet gekomen.quote:op vrijdag 28 september 2007 11:26 schreef biogarde het volgende:
da's vanuit de randstad de andere kant van de wereld. in groningen is het nu half 8 's morgens.
quote:op vrijdag 28 september 2007 14:02 schreef nikky het volgende:
[..]
wij zijn ook naar de utrecht meet gekomen.
je komt en anders kom ik je halen!!!
ik rij in 1 uur en 40 minuten naar groningen vanaf schiphol.quote:op vrijdag 28 september 2007 11:26 schreef biogarde het volgende:
quote:op vrijdag 28 september 2007 14:50 schreef 0ttie het volgende:
[..]
ik rij in 1 uur en 40 minuten naar groningen vanaf schiphol.
en de andere kant op ook zoiets
en dat 7 á 8 x per maand ofzo, dus niet zeuren, gewoon komen![]()
quote:op vrijdag 28 september 2007 15:19 schreef thesorrow het volgende:
zucht!
half 3 zou enter in de trein stappen, hoor dus net van outsidr dat ze er pas een kwartier geleden in is gegaan.. denk dat we dik in de file komen te staandaarna nog berenanus oppikken, en dan van daaruit richting pdl's p.i.m.p mansion
tot zaterdag
ik kom niet.quote:op vrijdag 28 september 2007 15:31 schreef biogarde het volgende:
[..]
ah, ik krijg het idee dat die groep steeds groter aan het worden is![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |