ja, 1300 uur weg, dus we zijn er tussen 1430 en 1500 uur.quote:
de twingqquote:op vrijdag 28 september 2007 15:55 schreef q. het volgende:
de q-mobiel komt rond 17:00 aan bij simplon.
quote:
iki wist het ik wist het ik wist het!!quote:
quote:op vrijdag 28 september 2007 16:20 schreef memento-mori het volgende:
[..]
iki wist het ik wist het ik wist het!!
en t was geen ijs, ik stond bij de shakie;'s een bagel te kopenmet cream cheese, zongedroogde tomaat en pesto en die was heerlijkl (vooral omdat het half 4 was en ik nog niks had gegeten
)
ik was ook bijna zeker ervan maar zo vaak heb ik je niet gezienquote:op vrijdag 28 september 2007 16:23 schreef biogarde het volgende:
[..]
ik zag je twijfelen idd. terwijl ik wist wie je was![]()
quote:op vrijdag 28 september 2007 16:23 schreef biogarde het volgende:
[..]
ik zag je twijfelen idd. terwijl ik wist wie je was![]()
als het goed is welquote:op vrijdag 28 september 2007 16:13 schreef remlof het volgende:
[..]
ja, 1300 uur weg, dus we zijn er tussen 1430 en 1500 uur.
maar ik zie je vanavond nog om de puntjes op de i te zetten he?
leugenarin!quote:op vrijdag 28 september 2007 17:09 schreef motorbloempje het volgende:
ik ken ook niemand hoor
ben nog maar net hier op fok!
ik ben te herkennen aan de volkskrant.quote:op vrijdag 28 september 2007 17:54 schreef realzeus het volgende:
[..]
lurkers.
een beetje van achter een krant naar ons loeren zeker.![]()
![]()
quote:op vrijdag 28 september 2007 16:20 schreef memento-mori het volgende:
iki wist het ik wist het ik wist het!!)
ik kom rond kwart voor twee aan op het station. zullen we nog ergens op het station afspreken? bij de lantaarn middenin de stationshal, misschien?quote:op vrijdag 28 september 2007 15:53 schreef realzeus het volgende:
omdat niemand antwoord op de vraag geeft regel ik het zelf wel weer:
verzamelen in de drie en wel in het rechtse gedeelte. daar staat een grote tafel en er zijn allemaal treinbanken. (voor de kenners: op de hoek met de gelkingestraat.)
wie komen er rond 14.00u aan met het ov trouwens?
in principe zou mijn bus om 13.58u aankomen, en dat zal waarschijnlijk een minuut of 5 later zijn door de stremming van de hereweg.
ik post nooit maar kom wel, mag dat wel?quote:op vrijdag 28 september 2007 18:59 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
jij zit ook om de
[afbeelding]
[afbeelding]
te posten zonder naar de meeting te komen
moet je enter even vragen... die regelt het allemaal... ik zou het niet adviseren om te gaan want ze gaan je echt heus wel buitensluiten hoor en door bushokjes tiefenquote:op vrijdag 28 september 2007 19:37 schreef quorocks het volgende:
[..]
ik post nooit maar kom wel, mag dat wel?
helemaal omdat-ie ook nog eens geen bier kan zuipenquote:op vrijdag 28 september 2007 19:41 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
moet je enter even vragen... die regelt het allemaal... ik zou het niet adviseren om te gaan want ze gaan je echt heus wel buitensluiten hoor en door bushokjes tiefen![]()
quote:op vrijdag 28 september 2007 19:50 schreef yvonne het volgende:
oh, iteejer en yvonne kunnen van de lijst af
ja, verdorie, hoe moet ik je er dan van overtuigen dat ik de ideale schoonzoon benquote:op vrijdag 28 september 2007 19:50 schreef yvonne het volgende:
dat weten ze wel. ik ook, heb je op de wipwap zien wippen en op de schommel zien schommelenquote:op vrijdag 28 september 2007 20:00 schreef wurm het volgende:
[..]
ja, verdorie, hoe moet ik je er dan van overtuigen dat ik de ideale schoonzoon ben
1) heb ik een afspraak in utrecht, oké ben ik wel op de helft, maaaaaaaar, 2) johans auto is total loss verklaard,quote:
oke. ja dat heb je soms. dan zie je er niks aan maar is het wel kapot. jullie zijn opgelicht!quote:op vrijdag 28 september 2007 20:04 schreef yvonne het volgende:
[..]
1) heb ik een afspraak in utrecht, oké ben ik wel op de helft, maaaaaaaar, 2) johans auto is total loss verklaard,
botsinkje in de file, ik zie er geen moer an, deukje voor en achter, maar toch total loss
bummer.quote:op vrijdag 28 september 2007 19:50 schreef yvonne het volgende:
ik kannietquote:op vrijdag 28 september 2007 18:59 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
jij zit ook om de
[afbeelding]
[afbeelding]
te posten zonder naar de meeting te komen
man, moet ik het in die kop van je rammen, ik moet morgen voetballen, mag niet afzeggen, dus ik kan nietquote:
quote:op vrijdag 28 september 2007 19:50 schreef yvonne het volgende:
ooh lieverdquote:op vrijdag 28 september 2007 20:48 schreef deoxyribonucleic het volgende:
[..]
man, moet ik het in die kop van je rammen, ik moet morgen voetballen, mag niet afzeggen, dus ik kan niet
maar als er meer figuren zoals jou rond lopen op zo'n meet wil ik ook niet komen
zie pi, newbquote:
ik zag je pi. en omdat ik een oldbie ben denk ik verder. ik dacht dat je ervanuit ging dat ik een oldbie was en dus mij op een dwaalspoor kon zetten door je pi te gebruiken en ondertussen al je frustratie in de tekst weg te krijgen. ik heb je wel door hoorquote:
tl;drquote:op vrijdag 28 september 2007 20:57 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
ik zag je pi. en omdat ik een oldbie ben denk ik verder. ik dacht dat je ervanuit ging dat ik een oldbie was en dus mij op een dwaalspoor kon zetten door je pi te gebruiken en ondertussen al je frustratie in de tekst weg te krijgen. ik heb je wel door hoorje kan je opgekropte agressie niet voor mij verbergen met een simpele pi.
jij hebt een knuffel nodig
![]()
de reden is dat de radiator ene tikje gehad heeft en daardoor heeft hij dus niet meer de autolevensduur die hij hoort te hebben.quote:op vrijdag 28 september 2007 20:06 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
oke. ja dat heb je soms. dan zie je er niks aan maar is het wel kapot. jullie zijn opgelicht!![]()
en jij komt ook morgen?quote:op vrijdag 28 september 2007 20:57 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
ik zag je pi. en omdat ik een oldbie ben denk ik verder. ik dacht dat je ervanuit ging dat ik een oldbie was en dus mij op een dwaalspoor kon zetten door je pi te gebruiken en ondertussen al je frustratie in de tekst weg te krijgen. ik heb je wel door hoorje kan je opgekropte agressie niet voor mij verbergen met een simpele pi.
jij hebt een knuffel nodig
![]()
trein en hotel.quote:op vrijdag 28 september 2007 20:04 schreef yvonne het volgende:
[..]
1) heb ik een afspraak in utrecht, oké ben ik wel op de helft, maaaaaaaar, 2) johans auto is total loss verklaard,
botsinkje in de file, ik zie er geen moer an, deukje voor en achter, maar toch total loss
dat helpt toch niet. ze gaan stiekem brechtje en arma in de gaten houden, maar dat mag niemand weten natuurlijkquote:
je mag ook wel zonder mij gaan hoor wurmquote:op vrijdag 28 september 2007 19:48 schreef wurm het volgende:
[..]
helemaal omdat-ie ook nog eens geen bier kan zuipen
nee!quote:op vrijdag 28 september 2007 22:35 schreef quorocks het volgende:
[..]
je mag ook wel zonder mij gaan hoor wurm![]()
ja, sorry q.quote:op vrijdag 28 september 2007 23:39 schreef q. het volgende:
gaat het nog door?
dat is goed. dan moet je dus even geduld hebben want ik kom even na 14.00u aan.quote:op vrijdag 28 september 2007 18:42 schreef jordy-b het volgende:
[..]
ik kom rond kwart voor twee aan op het station. zullen we nog ergens op het station afspreken? bij de lantaarn middenin de stationshal, misschien?
jaaaa, maaarr, het zit hem in dat deukje. als er een knikje in het dak zit of de draagbalken zijn ontzet kan hij ook bij het grof vuil. en dat zie je niet idd.quote:op vrijdag 28 september 2007 20:04 schreef yvonne het volgende:
[..]
dat mag ik toch hopen. al is het wel jammer dat yvonne, iteejer en misshobje niet komen.quote:op vrijdag 28 september 2007 23:39 schreef q. het volgende:
gaat het nog door?
ik mag hopen dat ze in groningen overdekt bier hebben.quote:op zaterdag 29 september 2007 11:04 schreef surveillance-fiets het volgende:
http://www.buienradar.nl/
quote:op zaterdag 29 september 2007 11:19 schreef q. het volgende:
[..]
ik mag hopen dat ze in groningen overdekt bier hebben.
met citroen erbij ?quote:
ja, citroen bierquote:op zaterdag 29 september 2007 11:23 schreef deoxyribonucleic het volgende:
[..]
met citroen erbij ? [afbeelding]
ik zeg, klaag god aan!quote:op zaterdag 29 september 2007 11:25 schreef brighteyes het volgende:
waarom is groningen zo ver weg...
dat is het helemaal niet!quote:op zaterdag 29 september 2007 11:25 schreef brighteyes het volgende:
en balkenende. als je toch bezig bent.quote:op zaterdag 29 september 2007 11:26 schreef deoxyribonucleic het volgende:
[..]
ik zeg, klaag god aan!
goed plan!quote:op zaterdag 29 september 2007 11:26 schreef deoxyribonucleic het volgende:
[..]
ik zeg, klaag god aan!
ik klaag hem aan omdat hij het vertikt jip en janneke-taal te sprekenquote:op zaterdag 29 september 2007 11:27 schreef q. het volgende:
[..]
en balkenende. als je toch bezig bent.
rtl 8quote:op zaterdag 29 september 2007 11:27 schreef q. het volgende:
[..]
en balkenende. als je toch bezig bent.
driewielersquote:
gadverquote:op zaterdag 29 september 2007 11:24 schreef q. het volgende:
[..]
kut, dan moet ik weer bier drinken enzo. huu.
tot zo in grunn he?quote:op zaterdag 29 september 2007 12:03 schreef moemoe het volgende:
hmmmm.
vroeg?quote:op zaterdag 29 september 2007 11:08 schreef vork het volgende:
goedemorgen buurvrouw. wat ben jij er weer vroeg bij
* moemoe gooit de guacamole en chips snel weer wegquote:op zaterdag 29 september 2007 12:08 schreef vork het volgende:
en nu kom je wel? ik heb geen eten mee hoor.
quote:op zaterdag 29 september 2007 11:25 schreef brighteyes het volgende:
vast welquote:op zaterdag 29 september 2007 12:14 schreef moemoe het volgende:
als ik kom kan ik dan ook parkeren bij simplon ondanks dat ik er niet overnacht?
ja, voor het simplon (dat heet het boterdiep), maar dat is wel betaald parkeren tot een uur of 18.00u , volgens mij.quote:op zaterdag 29 september 2007 12:14 schreef moemoe het volgende:
als ik kom kan ik dan ook parkeren bij simplon ondanks dat ik er niet overnacht?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |