Ja.quote:Op donderdag 27 september 2007 10:03 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Verjaardag
Zeg OA, is álles uit je topic waar?
Ja, want?quote:
Als iemand die hier dagelijks 75+ posts doet, toch zoveel tijd over heeft, kan ie vast uitrekenen op welke datum dat exact zal vallenquote:
Zoals ook gisteren gezegd:quote:Op donderdag 27 september 2007 10:09 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Als iemand die hier dagelijks 75+ posts doet, toch zoveel tijd over heeft, kan ie vast uitrekenen op welke datum dat exact zal vallenEn iemand met 50+ posts per dag in de KSCkan dat vast ff narekenen
Kan Jera dat niet vooruit calculeren op basis van de historie?
quote:In het verleden behaalde resultaten, bieden geen garantie op de toekomst.
Ah. Ik snap wat je bedoelt.quote:Op donderdag 27 september 2007 10:10 schreef eer-ik het volgende:
[..]
omdat ik het volgende zag staan:
[..]
ah, okquote:Op donderdag 27 september 2007 10:12 schreef OA het volgende:
[..]
Ah. Ik snap wat je bedoelt.![]()
Zie deze post: KSC 482![]()
hier ook nietquote:Op donderdag 27 september 2007 10:30 schreef Frutsel het volgende:
Fritsje avatar doet ut bij mij niet
![]()
quote:
zie de laatste paar posts van topic 482quote:Op donderdag 27 september 2007 10:32 schreef maffemuts het volgende:
Dat scheelthier doet de avator t ook niet
ligt het in iedergeval niet bij mij..
maarruh k wist dat de tijd snel ging, maar dat t nu al 2059 is schrik ik van... heeft iemand me ingevroren, ben ik net in een tijdsmachine gestaptik ben het kwijt ^^
hoe was het?quote:Op donderdag 27 september 2007 10:47 schreef eer-pik het volgende:
hallo allemaal ik ben weer terug van vakantie
Wat lul jij nou?!quote:Op donderdag 27 september 2007 10:47 schreef eer-pik het volgende:
hallo allemaal ik ben weer terug van vakantie
Zullen we vast gaan speculeren van wie jij een kloon bent?quote:Op donderdag 27 september 2007 10:47 schreef eer-pik het volgende:
eerpik ftw
Niet nodig. Jeweetsquote:Op donderdag 27 september 2007 10:49 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Zullen we vast gaan speculeren van wie jij een kloon bent?
Puickquote:Op donderdag 27 september 2007 10:59 schreef OA het volgende:
werkwerkwekrwerkwerwerkwerkwerkwekrwekr
quote:Op donderdag 27 september 2007 11:00 schreef MPG het volgende:
[..]
Puick
Dat was vanochtend wel anders he?
PS, update van vannacht nog gezien?
Dat zijn Puicke geschriftenquote:Op donderdag 27 september 2007 11:01 schreef OA het volgende:
De mooiste Middeleeuwse handschriften van Nederland
quote:Op donderdag 27 september 2007 11:01 schreef OA het volgende:
[..]
![]()
Uiteraard. Waarvan akte en waarvoor dank!![]()
Oktoberfestenquote:Op donderdag 27 september 2007 11:06 schreef eer-ik het volgende:
[afbeelding]
K wil hier ook heen
Misschien dit weekend.
Als ik voldoende mensen kan mobiliseren
wel eens geweest?quote:
2 vingers?quote:Op donderdag 27 september 2007 11:06 schreef eer-ik het volgende:
[afbeelding]
K wil hier ook heen
Misschien dit weekend.
met 4 uurtjes sta je wel daar, tenzij je de eend neemtquote:Op donderdag 27 september 2007 11:09 schreef eer-ik het volgende:
[..]
wel eens geweest?
Het is slecht 826 kilometer van m'n huis weg.
Volgens de routeplanner 7:30:00 rijden
Jaaaaa
4 uur, 5 max.
ruim 800 kmquote:Op donderdag 27 september 2007 11:10 schreef MPG het volgende:
[..]
met 4 uurtjes sta je wel daar, tenzij je de eend neemt
ben er nog niet geweest, maar staat wel op de planning.
Wel eens op een kleiner bierfeest geweest, in duitsland[afbeelding]
quote:Op donderdag 27 september 2007 11:06 schreef eer-ik het volgende:
[afbeelding]
K wil hier ook heen
Misschien dit weekend.
quote:Op donderdag 27 september 2007 11:06 schreef eer-ik het volgende:
[afbeelding]
K wil hier ook heen
Misschien dit weekend.
Hehe, mooi echec zeg ikquote:
München.. daar kom je nooit in 4 uur...quote:Op donderdag 27 september 2007 11:10 schreef MPG het volgende:
[..]
met 4 uurtjes sta je wel daar, tenzij je de eend neemt
ben er nog niet geweest, maar staat wel op de planning.
Wel eens op een kleiner bierfeest geweest, in duitsland[afbeelding]
quote:Op donderdag 27 september 2007 11:13 schreef Frutsel het volgende:
LOSERZOOI...
Aktie:
"Muisklikje doet om smiley te inserten"
Reactie
"Complete tekst die daarvoor was getikt verdwijnt, behalve die smiley"
Tegenreactie
"Toetsjes toetsenbord vliegen 20 cm hoog, ik ben alleen de L nog kwijt"
Wat isch dit voor een krom ende onduijdenlijck gebruijck der Oud-Hollandsche tael? Waer is uwen gevoel voor naemvallen ende zinsformuulaatie?quote:Op donderdag 27 september 2007 11:12 schreef vrolijke-frits het volgende:
Den Schoonsten Handschriften der Nederlandsche taal ooit gekend heeft
Weet niet waarom, maar dat wordt bijna standaardquote:
Vanaf venlo lukt dat bestquote:Op donderdag 27 september 2007 11:14 schreef OA het volgende:
[..]
München.. daar kom je nooit in 4 uur...![]()
Tenzij je in een wagen zit die makkelijk 200+ haalt en alles mee hebt qua verkeer
excususchquote:Op donderdag 27 september 2007 11:14 schreef MPG het volgende:
[..]
Wat isch dit voor een krom ende onduijdenlijck gebruijck der Oud-Hollandsche tael? Waer is uwen gevoel voor naemvallen ende zinsformuulaatie?
Echt niet!quote:Op donderdag 27 september 2007 11:13 schreef Frutsel het volgende:
LOSERZOOI...
Aktie:
"Muisklikje doet om smiley te inserten"
Reactie
"Complete tekst die daarvoor was getikt verdwijnt, behalve die smiley"
Tegenreactie
"Toetsjes toetsenbord vliegen 20 cm hoog, ik ben alleen de L nog kwijt"
Lekker over de 3 scheuren!quote:Op donderdag 27 september 2007 11:16 schreef MPG het volgende:
[..]
Vanaf venlo lukt dat best
Mits degelijke wagen indd![]()
Neenee, eerst een flink stuk 61 en dan naar de 3 inddquote:
pendruk op printplaatje doet wonderenquote:Op donderdag 27 september 2007 11:16 schreef OA het volgende:
[..]
Echt niet!![]()
Hoe kan je die dan tikken?![]()
A, ja, das waer!quote:Op donderdag 27 september 2007 11:18 schreef MPG het volgende:
[..]
Neenee, eerst een flink stuk 61 en dan naar de 3 indd![]()
quote:Op donderdag 27 september 2007 11:18 schreef Frutsel het volgende:
[..]
pendruk op printplaatje doet wonderen
maar hijs weer terug
quote:Op donderdag 27 september 2007 11:19 schreef OA het volgende:
[..]
A, ja, das waer!![]()
Ik pak geloof ik ook nog een stuk 42.![]()
[..]
![]()
Kan dat kloppen? de 42quote:
Zou kunnen. Heb zo ff geen kaart bij de handquote:Op donderdag 27 september 2007 11:21 schreef OA het volgende:
[..]
Kan dat kloppen? de 42
Dat stuk snelweg richting Kreuz Lintfort?
Over je lul wat, fietsen?quote:Op donderdag 27 september 2007 11:29 schreef Frutsel het volgende:
ja lul d'r maar weer overheen
Hehe, that 'L' is working for you now is it!quote:Op donderdag 27 september 2007 11:29 schreef Frutsel het volgende:
ja lul d'r maar weer overheen
dan kun je beter over je fiets lullenquote:
Oh. Ik zie het. Weet niet wat er mis is..quote:Op donderdag 27 september 2007 11:32 schreef Frutsel het volgende:
[..]
als jij dat wilt Cross
Neej, met mijn smiley-insert-probleem
losershit
suc7quote:
bakkesquote:Op donderdag 27 september 2007 11:36 schreef Frutsel het volgende:
Alicia Keys![]()
maar wat een hoerenplaat...
NO ONE NO ONE NO OOOOONEEEEEEE...
ELLA ELLA ELLLAAAAAAAAaaaaaaaa
zie de vergelijking
Dat ja.quote:
Wat zeg jij nou?quote:
kwootverklootertquote:
sterkte.quote:
quote:
whehe....quote:Op donderdag 27 september 2007 11:53 schreef eer-ik het volgende:
zo, weer genoeg gebaggerd effetjes.
goed topicquote:Op donderdag 27 september 2007 11:53 schreef Papierversnipperaar het volgende:
![]()
![]()
[afbeelding]
Goed topic:Scheve verhoudingen binnen mijn relatie
Whehequote:
duitschlandquote:Op donderdag 27 september 2007 12:00 schreef OA het volgende:
Over welk land zal ik straks een KLB topic openen?![]()
Senegal?quote:Op donderdag 27 september 2007 12:00 schreef OA het volgende:
Over welk land zal ik straks een KLB topic openen?![]()
Zat ik ook aan te denken.quote:Op donderdag 27 september 2007 12:01 schreef MPG het volgende:
[..]
duitschlanddoet het altijd goed bij het typische klb-volk
Neeheheheeee....quote:
duitsland dusquote:Op donderdag 27 september 2007 12:04 schreef OA het volgende:
[..]
Zat ik ook aan te denken.
België heb ik nl al eens gehad.![]()
[..]
Neeheheheeee....![]()
Daar ben ik nog nooit geweest![]()
Sportzequote:Op donderdag 27 september 2007 12:06 schreef MPG het volgende:
ben der zo vandoor
kan als voorzitter uiteraard niet te laat komen bij vergadering
Verkeerde topic?quote:
Doei mutsquote:
Makkelijk.quote:Op donderdag 27 september 2007 12:06 schreef MPG het volgende:
ben der zo vandoor
kan als voorzitter uiteraard niet te laat komen bij vergadering
Ja weet ikquote:
Vlaardingen. Pernis is aan de overkant van de rivier.quote:Op donderdag 27 september 2007 12:21 schreef Sjowhan het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)rd_Pernis.html?p=6,1
Iemand die in R'dam woont?
Lekker dagje vrij dusquote:Op donderdag 27 september 2007 13:11 schreef Muck het volgende:
best!
ik heb vandaag een dagje vrij
uitslapen was me niet gegund, maar ach....
Ik ga straks even naar Arnhem om mijn telefoon op te halen, na een week is ie al terug van de reparatie
En hoe ist met jou dan?
almerequote:Op donderdag 27 september 2007 13:18 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Lekker dagje vrij dusIk heb volgende week veel dagen vrij
Lang weekend naar Almere vanaf woensdagavond
![]()
ja, de lamzakken!quote:Nog ophalen ook, kunnen ze hem niet opsturen?
Wie?quote:Op donderdag 27 september 2007 13:35 schreef Lenny_Leonard het volgende:
had m vorige week ook al een rotschop verkocht
Muckie!!quote:
medicijnenquote:Op donderdag 27 september 2007 14:16 schreef JortK het volgende:
[..]
Gaat het Lenny... of heb je weer je medicijnen nodig
Waarom heet jij JortK? Ik niet geassocieerd willen worden met die arrogante kakker eerste klasquote:Op donderdag 27 september 2007 14:16 schreef JortK het volgende:
[..]
Gaat het Lenny... of heb je weer je medicijnen nodig
Vind het wel een toffe kerel.quote:Op donderdag 27 september 2007 14:21 schreef crossover het volgende:
[..]
Waarom heet jij JortK? Ik niet geassocieerd willen worden met die arrogante kakker eerste klas
vind je beau ook tof?quote:Op donderdag 27 september 2007 14:22 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Vind het wel een toffe kerel.
Ik vraag het me afquote:Op donderdag 27 september 2007 14:25 schreef FredvZ het volgende:
Zow, allemaal uitgespeeld?
uitgespeeld?quote:Op donderdag 27 september 2007 14:25 schreef FredvZ het volgende:
Zow, allemaal uitgespeeld?
Hey Frutsquote:Op donderdag 27 september 2007 14:21 schreef crossover het volgende:
[..]
Waarom heet jij JortK? Ik niet geassocieerd willen worden met die arrogante kakker eerste klas
ik dacht wel steeds dat je een mod was.quote:Op donderdag 27 september 2007 14:28 schreef maffemuts het volgende:
dan ligt het niet aan mijk dacht al dat mijn hormomen alles blauw maakten
Ha crossquote:
op een verkapte manier jaquote:Op donderdag 27 september 2007 14:29 schreef JortK het volgende:
[..]
Ben je aan het solliciteren Lenny?
Ah, kom jij de kwaliteit terugbrengen?quote:Op donderdag 27 september 2007 14:35 schreef MPG het volgende:
Zo. Ik ben er weer.
KloonMPG ook zag ik net
Ik hoop het.quote:Op donderdag 27 september 2007 14:36 schreef crossover het volgende:
[..]
Ah, kom jij de kwaliteit terugbrengen?
quantity, not qualityquote:Op donderdag 27 september 2007 14:36 schreef crossover het volgende:
[..]
Zag iig dat er alleen maar gebaggerd is met KUTklonen als M-moron, PUNTmpg, eerPik, etcquote:Op donderdag 27 september 2007 14:36 schreef crossover het volgende:
[..]
ik heb tijden van afwezigheid gekend, ik was het nietquote:Op donderdag 27 september 2007 14:39 schreef MPG het volgende:
[..]
Zag iig dat er alleen maar gebaggerd is met KUTklonen als M-moron, PUNTmpg, eerPik, etc
Zeg ik dat danquote:Op donderdag 27 september 2007 14:41 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ik heb tijden van afwezigheid gekend, ik was het niet
nee, maar voordat ik die beschuldiging weer voor de zoveelste keer naar m'n kop geslingerd krijg, zeg ik het zelf maar evenquote:
Geen bier meer voor Crossoverquote:Op donderdag 27 september 2007 14:43 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ik ben blij dat je mij vergelijkt met die altijd eerlijke, oprechte, gave en lieve Cross!
Ik zou niet durven jou daarvan te beschuldigenquote:Op donderdag 27 september 2007 14:43 schreef eer-ik het volgende:
[..]
nee, maar voordat ik die beschuldiging weer voor de zoveelste keer naar m'n kop geslingerd krijg, zeg ik het zelf maar even
quote:Op donderdag 27 september 2007 14:41 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ik heb tijden van afwezigheid gekend, ik was het niet
quote:Op donderdag 27 september 2007 14:43 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ik ben blij dat je mij vergelijkt met die altijd eerlijke, oprechte, gave en lieve Cross!
Nouja.quote:
Ik trapte erinquote:
Niet te geloven. Er is een ander waar ze wel eens eerst naar mogen wijzen.quote:Op donderdag 27 september 2007 14:49 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Zie?
Nou ben ik weer de schuldige.
inderdaadquote:Op donderdag 27 september 2007 14:50 schreef MPG het volgende:
[..]
Niet te geloven. Er is een ander waar ze wel eens eerst naar mogen wijzen.![]()
Ahhuh.quote:Op donderdag 27 september 2007 14:52 schreef Frutsel het volgende:
[..]
inderdaad
kutklonen van OA altijd
Neequote:
Hoe komt dat dan als ik vragen mag?quote:Op donderdag 27 september 2007 15:02 schreef Frutsel het volgende:
Weet ik MPG
Ik zou er voorlopig mee kappen... is niet de eerste keer deze week dat de SC wordt opgemerkt door 'anderen'. Gaat erg goed zo.
ja, ik weetquote:Op donderdag 27 september 2007 15:02 schreef Frutsel het volgende:
Weet ik MPG
Ik zou er voorlopig mee kappen... is niet de eerste keer deze week dat de SC wordt opgemerkt door 'anderen'. Gaat erg goed zo.
HW moet opbokken.quote:Op donderdag 27 september 2007 15:04 schreef MPG het volgende:
[..]
ja, ik weet
HeatWave houdt et ook al in de gaten....
Ik hoop dat ..... en ...... dat ook snappen
Op wie doel je nu eigenlijk?quote:Op donderdag 27 september 2007 15:04 schreef MPG het volgende:
[..]
ja, ik weet
HeatWave houdt et ook al in de gaten....
Ik hoop dat ..... en ...... dat ook snappen
Soms door topicreports, soms door anonieme tips, pm's etc etcquote:Op donderdag 27 september 2007 15:03 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Hoe komt dat dan als ik vragen mag?
'Anderen' kijken in de active topics, en zien dan een onbekende naam erin staan ofzo?
Ik weet niet wat Fred heeft verwijderdquote:Op donderdag 27 september 2007 15:07 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Soms door topicreports, soms door anonieme tips, pm's etc etc
Ik denk toeval in dit geval, geen idee, ik zag net niet eens dat Fred was geweest, kwam pas terug op pagina 4 en later zag ik pas dat er ech wat was gedaan. Dacht dat jullie zaten te geinen
Maar kom op, verkloont deze SC nu niet(bedoeld aan iedereen dus, sommigen ietsie meer
)
Ik denk dat ik mezelf best aangesproken mag voelen, maar wil er wel bij zeggen dat de laatste keer dat i keen kloon gebruikt heb toch al gauw een topic of wat geleden is. Iig in de laatste 2 nietquote:Op donderdag 27 september 2007 15:07 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Soms door topicreports, soms door anonieme tips, pm's etc etc
Ik denk toeval in dit geval, geen idee, ik zag net niet eens dat Fred was geweest, kwam pas terug op pagina 4 en later zag ik pas dat er ech wat was gedaan. Dacht dat jullie zaten te geinen
Maar kom op, verkloont deze SC nu niet(bedoeld aan iedereen dus, sommigen ietsie meer
)
quote:Op donderdag 27 september 2007 15:07 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Op wie doel je nu eigenlijk?
Gok dat je Lenny en mij bedoelt...
ik dus ook niet, boeit me ook niet, zal wel terecht zijn geweest?quote:Op donderdag 27 september 2007 15:08 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik weet niet wat Fred heeft verwijderd
Alleen dat die ene post van PUNTmpg is blijven staan
Ja, maar je doet nu net of ik het niet snap ofzo.quote:Op donderdag 27 september 2007 15:10 schreef MPG het volgende:
[..]helaas wel, gezien jullie reputatie en het aantal klonen dat jullie voorheen aangemaakt hebben.
quote:Op donderdag 27 september 2007 15:09 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik denk dat ik mezelf best aangesproken mag voelen, maar wil er wel bij zeggen dat de laatste keer dat i keen kloon gebruikt heb toch al gauw een topic of wat geleden is. Iig in de laatste 2 nietEn ik probeer het met alle macht binnen de perken te houden, maar het is sterker dan ik
Ik snap je punt wel, maar er word ook erg overdreven hoor...
Jij snapt het ws ook wel, maar toch noem ik het ff, omdat jij wel vaker geniale kloons hebt, waarvan IK iig niet doorheb dat jij het bent (B-L)quote:Op donderdag 27 september 2007 15:11 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, maar je doet nu net of ik het niet snap ofzo.
ik bagger voldoende in andere subfora hoor.quote:Op donderdag 27 september 2007 15:10 schreef Sjowhan het volgende:
Als 't gezeik weer begint met die suffe kloons wordt het hier niet gezelliger.
Hou je kinderachtige gedoe voor je, of ga in ONZ baggeren ofzo
Oeh, ben er precies op tijd bij!!quote:Op donderdag 27 september 2007 15:12 schreef Frutsel het volgende:
[..]
![]()
Tja, heb niet gelezen wat er stond, maar goed... laten we het weer gezellig maken
wie wil er koffie?
En wat is dan het probleem.quote:Op donderdag 27 september 2007 15:14 schreef MPG het volgende:
[..]
Jij snapt het ws ook wel, maar toch noem ik het ff, omdat jij wel vaker geniale kloons hebt, waarvan IK iig niet doorheb dat jij het bent (B-L)
Indd.quote:Op donderdag 27 september 2007 15:12 schreef Frutsel het volgende:
[..]
![]()
Tja, heb niet gelezen wat er stond, maar goed... laten we het weer gezellig maken
wie wil er koffie?
sorryquote:Op donderdag 27 september 2007 14:28 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ik dacht wel steeds dat je een mod was.
Door je UI.
Hmm... ik ben gul vandaag, ik trakteerquote:Op donderdag 27 september 2007 15:14 schreef OA het volgende:
[..]
Oeh, ben er precies op tijd bij!!![]()
* OA Graait het eerste bakkie onder Fruts z'n neus weg...![]()
jij mag er natuurlijk ook eentjequote:
Whehe...quote:Op donderdag 27 september 2007 15:17 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Hmm... ik ben gul vandaag, ik trakteer
deze vijf minuten dan
Op je beurt wachtenquote:Op donderdag 27 september 2007 15:14 schreef OA het volgende:
[..]
Oeh, ben er precies op tijd bij!!![]()
* OA Graait het eerste bakkie onder Fruts z'n neus weg...![]()
Tofquote:Op donderdag 27 september 2007 15:17 schreef Frutsel het volgende:
[..]
jij mag er natuurlijk ook eentje![]()
en tis bijna weekend![]()
nog één uur en een kwartier ;')
volgende week LAN party, wat wil een mens nog meeR
Hoe oud ben jij eigenlijk?quote:Op donderdag 27 september 2007 15:17 schreef Frutsel het volgende:
[..]
jij mag er natuurlijk ook eentje![]()
en tis bijna weekend![]()
nog één uur en een kwartier ;')
volgende week LAN party, wat wil een mens nog meeR
Ik kom binnen vallen, ruik, zie en hoor koffie en profiteer daar als eerste van!!quote:
okquote:Op donderdag 27 september 2007 15:18 schreef eer-ik het volgende:
[..]
whehe, ik bedoel het niet negatief hoor
ik kijk wel effequote:Op donderdag 27 september 2007 15:20 schreef JortK het volgende:
eer-ik gewoon niet meer je kloons in KSC gebruiken
Laatorquote:Op donderdag 27 september 2007 15:20 schreef crossover het volgende:
[..]
Hoe oud ben jij eigenlijk?
Ik ben weg naar Tilburg
Lannen van Woensdagavond t/m Zondagavondquote:Op donderdag 27 september 2007 15:20 schreef MPG het volgende:
[..]
Tof
LAN? Welke games speel jij veel?
klopt.quote:Op donderdag 27 september 2007 15:23 schreef JortK het volgende:
[..]
Je verpest het anders voor de andere als dit op slot wordt gepleurd he
Waarom had ik deze vraag verwacht, alleen niet van jouquote:Op donderdag 27 september 2007 15:20 schreef crossover het volgende:
[..]
Ik ben weg naar Tilburg
ik begreep dat fifa 2008 ook inmiddels uit was Frutselquote:Op donderdag 27 september 2007 15:23 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Lannen van Woensdagavond t/m Zondagavond![]()
![]()
Euh...
Medal of Honor Spearhead en Airborne
Compagnie of Heroes
Civilization IV + Addons
Fifa 2007
FM 2007
World in Conflict
Diablo II
Titan Quest
Age of Empires III
Rise of Nations
en nog wel meer
quote:Op donderdag 27 september 2007 15:25 schreef Frutsel het volgende:
zow gratis koffie moment is voorbij..
goeie zaak 14quote:Op donderdag 27 september 2007 15:20 schreef crossover het volgende:
[..]
Ik ben weg naar Tilburg
Tof. Ik LAN ook nog wel eens met mn vrienden (lftdn tussen 22 en 38quote:Op donderdag 27 september 2007 15:23 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Lannen van Woensdagavond t/m Zondagavond![]()
![]()
Euh...
Medal of Honor Spearhead en Airborne
Compagnie of Heroes
Civilization IV + Addons
Fifa 2007
FM 2007
World in Conflict
Diablo II
Titan Quest
Age of Empires III
Rise of Nations
en nog wel meer
jawel, staat ook op mijn lijssie... toevallig vanmiddag opgeschreven naast Enemy Territory, Two Worlds en StrangleWorldquote:Op donderdag 27 september 2007 15:25 schreef maffemuts het volgende:
[..]
ik begreep dat fifa 2008 ook inmiddels uit was Frutselnog niet naar gekeken of nog geen zin in ?
![]()
Heb ik niet... ik lust geen chocoquote:Op donderdag 27 september 2007 15:25 schreef maffemuts het volgende:
[..]![]()
mag ik dan een warme choco ?
Cod was ik vergetenquote:Op donderdag 27 september 2007 15:26 schreef MPG het volgende:
[..]
Tof. Ik LAN ook nog wel eens met mn vrienden (lftdn tussen 22 en 38)
Wij doen vooral MOHAA, CoD (UO), NFSU II, en AoE2 / 3
Aaah. precies zoals bij ons dusquote:Op donderdag 27 september 2007 15:29 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Cod was ik vergeten![]()
Meesten houden niet van Racen, dus die vallen vaak af. Ik vind teveel leuk
Maar tis eigenlijk bedoeld als 'weerzien weekend'... in de loop van de tijd zijn mensen verhuist naar Den Helder, Leeuwarden, Almere etc etc... en eens, soms twee keer, per jaar plannen we een lang weekend. Stappen enzo, sommigen namen de pc mee, nu bijna iedereen, maar ook een zooi bordspellen met name van 999games.
En ja, al noem ik het LANparty, tis eigenlijk van alles wat... met name veel drank en weinig slaap
quote:Op donderdag 27 september 2007 15:29 schreef MPG het volgende:
* MPG geeft maffemuts een kopje warme choco, NIET uit de senseo.
Hier idemquote:Op donderdag 27 september 2007 15:29 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Cod was ik vergeten![]()
Meesten houden niet van Racen, dus die vallen vaak af. Ik vind teveel leuk
Maar tis eigenlijk bedoeld als 'weerzien weekend'... in de loop van de tijd zijn mensen verhuist naar Den Helder, Leeuwarden, Almere etc etc... en eens, soms twee keer, per jaar plannen we een lang weekend. Stappen enzo, sommigen namen de pc mee, nu bijna iedereen, maar ook een zooi bordspellen met name van 999games.
En ja, al noem ik het LANparty, tis eigenlijk van alles wat... met name veel drank en weinig slaap
quote:Op donderdag 27 september 2007 15:31 schreef maffemuts het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
MPG 'k ga bijna van je houden
![]()
![]()
quote:Op donderdag 27 september 2007 15:34 schreef maffemuts het volgende:
Oops k heb t weer gedaan![]()
Iemand laten blozen
Tot een uur of 06.00 uur... dan om 11.00 weer uit je nest, veel koffie... en dan rond 15.00 aan het bierquote:Op donderdag 27 september 2007 15:30 schreef MPG het volgende:
[..]
Aaah. precies zoals bij ons dus
Beetje gamen, veel gezellig doen, veel koffie leuten, later op de dag aan t bier of de whisky, etc...
Whehequote:Op donderdag 27 september 2007 15:36 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Tot een uur of 06.00 uur... dan om 11.00 weer uit je nest, veel koffie... en dan rond 15.00 aan het bier
tot 06.00 uur
quote:Op donderdag 27 september 2007 15:33 schreef maffemuts het volgende:
[..]
Hier idem
Elke 3 maanden gaan we toch maar ff Lan'nen
Bere-gezellig, en inderdaad... ondanks het spel dat we gemeen hebben spelen in de weekenden toch de drank en het slaapgebrek een grotere rol in het geheel dan het spel![]()
Absoluut niets voor mij dus...quote:Op donderdag 27 september 2007 15:36 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Tot een uur of 06.00 uur... dan om 11.00 weer uit je nest, veel koffie... en dan rond 15.00 aan het bier
tot 06.00 uur
Nee.quote:
En als we je wat anders geven qua drank, is het dan wel wat voor jou?quote:
OA drinkt niet.quote:Op donderdag 27 september 2007 15:47 schreef Frutsel het volgende:
[..]
En als we je wat anders geven qua drank, is het dan wel wat voor jou?
Mjah, JJ die gaat niet mee helaas, die moet werken![]()
Maar anders geef ik die wel wodka-redbull
jij mot es met mijnheer JortK gaan praten denk ik zoquote:Op donderdag 27 september 2007 15:47 schreef eer-ik het volgende:
zou het mogelijk zijn om voor elke weersomstandigheid een avatar te maken, en die te linken aan een weerdatabse ofzo?
Dat als het regent, de regen avatar komt
quote:
Behalve bij de griek, drank met vliegjesquote:
Stel dat het kan.. van welke plaats moet het dan uitgaan?quote:Op donderdag 27 september 2007 15:47 schreef eer-ik het volgende:
zou het mogelijk zijn om voor elke weersomstandigheid een avatar te maken, en die te linken aan een weerdatabse ofzo?
Of zoals ook vaker, OMGEKEERDquote:Op donderdag 27 september 2007 15:49 schreef OA het volgende:
[..]
Stel dat het kan.. van welke plaats moet het dan uitgaan?
Het kan hier (ZH) prachtig zijn en in Limland stortregenen...
![]()
Goed plaatjequote:Op donderdag 27 september 2007 15:49 schreef JortK het volgende:
[..]
Vooral dat kleine regeltje eronder
quote:Op donderdag 27 september 2007 15:47 schreef eer-ik het volgende:
quote:
Gewoon nederland.quote:Op donderdag 27 september 2007 15:49 schreef OA het volgende:
[..]
Stel dat het kan.. van welke plaats moet het dan uitgaan?
Het kan hier (ZH) prachtig zijn en in Limland stortregenen...
![]()
Ik droog niet uit.quote:Op donderdag 27 september 2007 15:56 schreef Frutsel het volgende:
[..]
dan droogt ie uit![]()
naja, dan neemt ie nix... gaat ie dan wel mee?
quote:Op donderdag 27 september 2007 15:52 schreef OA het volgende:
[..]
![]()
Echt niet.
ZH is de smerigste en op één na asociaalste provincie van NL. [afbeelding]
quote:
Nein, dan wurde ich jetzt Deutscher seinquote:Op donderdag 27 september 2007 15:59 schreef eer-ik het volgende:
[..]
smerig en asociaal
Zonder Z-H zouden jullie nu dood zijn
Maar dat ben je nietquote:Op donderdag 27 september 2007 16:02 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Nein, dan wurde ich jetzt Deutscher sein
Onmogelijk!!quote:
Offtopic frutsel je hebt pmquote:Op donderdag 27 september 2007 16:06 schreef maffemuts het volgende:
Goh Dat is grappig OA ... die heb ik hier ook
Wat heb jij ook?quote:Op donderdag 27 september 2007 16:06 schreef maffemuts het volgende:
Goh Dat is grappig OA ... die heb ik hier ook
Jezelf quoten....quote:Op donderdag 27 september 2007 16:06 schreef maffemuts het volgende:
[..]
Offtopic frutsel je hebt pm
Nee :p in Zuid Hollandquote:Op donderdag 27 september 2007 16:06 schreef OA het volgende:
[..]
Wat heb jij ook?![]()
Die steden in Limburg?![]()
nog vol typo's ookquote:Op donderdag 27 september 2007 16:06 schreef maffemuts het volgende:
[..]
Offtopic frutsel je hebt pm
Edit K kan ook niks goeds doen vandaag :/ ga ik me zlef zitten quoten terwijl ik wilde editten
Nog een provinciegenoot!!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |