Hey Frutsquote:Op donderdag 27 september 2007 14:21 schreef crossover het volgende:
[..]
Waarom heet jij JortK? Ik niet geassocieerd willen worden met die arrogante kakker eerste klas
ik dacht wel steeds dat je een mod was.quote:Op donderdag 27 september 2007 14:28 schreef maffemuts het volgende:
dan ligt het niet aan mijk dacht al dat mijn hormomen alles blauw maakten
Ha crossquote:
op een verkapte manier jaquote:Op donderdag 27 september 2007 14:29 schreef JortK het volgende:
[..]
Ben je aan het solliciteren Lenny?
Ah, kom jij de kwaliteit terugbrengen?quote:Op donderdag 27 september 2007 14:35 schreef MPG het volgende:
Zo. Ik ben er weer.
KloonMPG ook zag ik net
Ik hoop het.quote:Op donderdag 27 september 2007 14:36 schreef crossover het volgende:
[..]
Ah, kom jij de kwaliteit terugbrengen?
quantity, not qualityquote:Op donderdag 27 september 2007 14:36 schreef crossover het volgende:
[..]
Zag iig dat er alleen maar gebaggerd is met KUTklonen als M-moron, PUNTmpg, eerPik, etcquote:Op donderdag 27 september 2007 14:36 schreef crossover het volgende:
[..]
ik heb tijden van afwezigheid gekend, ik was het nietquote:Op donderdag 27 september 2007 14:39 schreef MPG het volgende:
[..]
Zag iig dat er alleen maar gebaggerd is met KUTklonen als M-moron, PUNTmpg, eerPik, etc
Zeg ik dat danquote:Op donderdag 27 september 2007 14:41 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ik heb tijden van afwezigheid gekend, ik was het niet
nee, maar voordat ik die beschuldiging weer voor de zoveelste keer naar m'n kop geslingerd krijg, zeg ik het zelf maar evenquote:
Geen bier meer voor Crossoverquote:Op donderdag 27 september 2007 14:43 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ik ben blij dat je mij vergelijkt met die altijd eerlijke, oprechte, gave en lieve Cross!
Ik zou niet durven jou daarvan te beschuldigenquote:Op donderdag 27 september 2007 14:43 schreef eer-ik het volgende:
[..]
nee, maar voordat ik die beschuldiging weer voor de zoveelste keer naar m'n kop geslingerd krijg, zeg ik het zelf maar even
quote:Op donderdag 27 september 2007 14:41 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ik heb tijden van afwezigheid gekend, ik was het niet
quote:Op donderdag 27 september 2007 14:43 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ik ben blij dat je mij vergelijkt met die altijd eerlijke, oprechte, gave en lieve Cross!
Nouja.quote:
Ik trapte erinquote:
Niet te geloven. Er is een ander waar ze wel eens eerst naar mogen wijzen.quote:Op donderdag 27 september 2007 14:49 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Zie?
Nou ben ik weer de schuldige.
inderdaadquote:Op donderdag 27 september 2007 14:50 schreef MPG het volgende:
[..]
Niet te geloven. Er is een ander waar ze wel eens eerst naar mogen wijzen.![]()
Ahhuh.quote:Op donderdag 27 september 2007 14:52 schreef Frutsel het volgende:
[..]
inderdaad
kutklonen van OA altijd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |