quote:Op donderdag 27 september 2007 11:01 schreef Copycat het volgende:
Ga inderdaad eens op je strepen staan. Als je steeds maar toegeeft en toegeeft, wordt de relatie steeds ongelijkwaardiger en mettertijd jij steeds minder aantrekkelijk voor haar.
Sorry dat ik 't zeg maar vrouwen houden van een kerel die bruut, onredelijk en goed bot is.quote:Op donderdag 27 september 2007 11:10 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Met dit soort stellingen ben ik het van harte eens.
Met dit soort gedrag hoeft mijn vriendin in elk geval niet aan te komen.
Eigenlijk geef je zelf ook direkt het beste antwoord op je post....quote:Op donderdag 27 september 2007 10:45 schreef testpiloot23 het volgende:
Ik denk overigens wel dat een deel van het probleem bij mijzelf ligt. Enerzijds ben ik erg makkelijk, waardoor ik gemakkelijk toegeef aan haar. Anderzijds ben ik ook wat onzeker de laatste tijd (er gaan veel dingen veranderen in mijn leven), waardoor ik dit soort dingen mij meer aantrek.
Wat ik zo lees is ze helemaal niet zo leuk en is jullie relatie helemaal niet perfect.quote:Op donderdag 27 september 2007 10:45 schreef testpiloot23 het volgende:
Ik heb sind 9 maanden een hele leuke vriendin waar ik helemaal gek op ben, en zij is ook helemaal verliefd op mij. Alles gaat perfect
Kortom TS moet gewoon achter andere vrouwen aanzitten en dan luistert ze weer een stuk beter.quote:Op donderdag 27 september 2007 11:12 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Eigenlijk geef je zelf ook direkt het beste antwoord op je post....
maar, het is onzin te beweren 'dat je erg makkelijk bent en zo graag toegeeft'... als dat nl. werkelijk zo zou zijn, zou het niet zo zijn dat je er zelf je erg ongemakkelijk bij voelt...
daarom de conclusie dat je dus niet zo makkelijk bent omdat je dat zelf wilt, maar vooral omdat je kennelijk bang bent haar te verliezen...
Wat je dus moet doen is uit te vinden wat _jij_ nu eigenlijk wilt en haar duidelijk maken wat jij wilt en niet meer ja-knikken op alles wat zij wil.
Ik vermoed eigenlijk ook dat dat juist hetgene is wat zij graag ziet en dat het flirten en uitdagen van andere mannen misschien ook een poging is om jouw reactie uit te lokken omdat ze nu ook geen respect voor jou kan hebben,
quote:Op donderdag 27 september 2007 11:14 schreef thabit het volgende:
Bij gebrek aan goede vliegeniers gebruikt ze jou nu als testpiloot. Als ik jou was zou ik zo snel mogelijk de schietstoel gebruiken.
Dat is imho nu ook weer het andere uiterste. Maar misschien is dat inderdaad toch wel meer aantrekkelijker dan een deurmat zonder ruggengraat.quote:Op donderdag 27 september 2007 11:12 schreef sig000 het volgende:
Sorry dat ik 't zeg maar vrouwen houden van een kerel die bruut, onredelijk en goed bot is.
Vrouwen snappen niets van een schietstoel en dat is dan weer een voordeel.quote:Op donderdag 27 september 2007 11:14 schreef thabit het volgende:
Bij gebrek aan goede vliegeniers gebruikt ze jou nu als testpiloot. Als ik jou was zou ik zo snel mogelijk de schietstoel gebruiken.
Ik geef geen garantie maar 't werkt bij mij tot nu aardig goed.quote:Op donderdag 27 september 2007 11:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat is imho nu ook weer het andere uiterste. Maar misschien is dat inderdaad toch wel meer aantrekkelijker dan een deurmat zonder ruggengraat.
Terwijl ik eigenlijk ook te vriendelijk zou zijn zonder dit te weten.quote:Op donderdag 27 september 2007 11:18 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik geef geen garantie maar 't werkt bij mij tot nu aardig goed.
quote:Tegelijkertijd verwacht ze van mij dat ik het niet doe als we samen uit gaan, en liever ook niet als ik alleen uitga.
nee, waarschijnlijk moet hij gewoon op zn strepen durven te staan en gewoon doordrukken dat als _zij_ dingen voor hem bepaald, hij ook zijn eisen neer mag leggen....quote:Op donderdag 27 september 2007 11:14 schreef sig000 het volgende:
Kortom TS moet gewoon achter andere vrouwen aanzitten en dan luistert ze weer een stuk beter.![]()
Gast. Zijn vriendin verbiedt hem te flirten met andere vrouwen en eist dat zelf wel met andere mannen te mogen doen. Dat is op z'n zachtst gezegd redelijk apart te noemen, nietwaar?quote:Op donderdag 27 september 2007 11:23 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ik vind het heel goed dat je haar de vrijheid gunt om zichzelf te zijn. Verder kan ik alleen maar bewondering opbrengen voor je zelfbeheersing. Veel jongens gaan makkelijk met andere meisjes lopen flirten (zelfs waar hun vriendin bij is!) maar jij doet dat gelukkig niet zodat haar gevoelens gespaard worden.
Daarnaast is het heel normaal dat je met (oude) studie vrienden een avond gaat stappen. Natuurlijk wil ze jou daar niet bij hebben, je bent tenslotte geen onderdeel van dat verleden. En dat ze die jongen laat logeren is heel netjes van haar. Natuurlijk heb je nog een bijzonder plekje voor een ex-geliefde, het zou raar zijn om dan de deur op slot te doen. Heel goed van je dat je haar de ruimte geeft in deze.
Ik hoop dat je ook in de fantastische toekomt die jullie tegemoet gaan je vriendin dezelfde ruimte kunt gunnen als je nu doet en hetzelfde respect op kan brengen voor haar wensen en gevoelens. Er zijn tenslotte al genoeg egoïstische mannen in deze wereld.
Jij bent de studievriend van de vriendin van de TS?quote:Op donderdag 27 september 2007 11:23 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ik vind het heel goed dat je haar de vrijheid gunt om zichzelf te zijn. Verder kan ik alleen maar bewondering opbrengen voor je zelfbeheersing. Veel jongens gaan makkelijk met andere meisjes lopen flirten (zelfs waar hun vriendin bij is!) maar jij doet dat gelukkig niet zodat haar gevoelens gespaard worden.
Daarnaast is het heel normaal dat je met (oude) studie vrienden een avond gaat stappen. Natuurlijk wil ze jou daar niet bij hebben, je bent tenslotte geen onderdeel van dat verleden. En dat ze die jongen laat logeren is heel netjes van haar. Natuurlijk heb je nog een bijzonder plekje voor een ex-geliefde, het zou raar zijn om dan de deur op slot te doen. Heel goed van je dat je haar de ruimte geeft in deze.
Ik hoop dat je ook in de fantastische toekomt die jullie tegemoet gaan je vriendin dezelfde ruimte kunt gunnen als je nu doet en hetzelfde respect op kan brengen voor haar wensen en gevoelens. Er zijn tenslotte al genoeg egoïstische mannen in deze wereld.
Damn...je hebt gelijk Papierversnip!...ik zag het helemaal verkeerd...het is juist heel nobel wat de TS doet...TS, keep up the good work chap!quote:Op donderdag 27 september 2007 11:23 schreef Papierversnipperaar het volgende:
'Ja maarquote:Op donderdag 27 september 2007 11:37 schreef Sant het volgende:
ZIJ mag het dus wel allemaal, maar JIJ mag PRECIES hetzelfde helemaal niet?!?!!
Dat kán toch ook niet..
ik zou zeggen confronteer haar daar eens mee.. Je praat er wel over zeg je.. maak het dan eens lekker makkelijk.. hoe zou jij t vinden als ik ging stappen met oude studievrienden en een van de meiden waar je vroeger mee gerommeld hebt, blijft bij je slapen na een avondje zuipen... Dat zou van haar absoluut niet mogen... waarom andersom dan wel?!
Als ze dat niet inziet is t echt een domme doos...
nozem.quote:Op donderdag 27 september 2007 11:32 schreef nozem het volgende:
[..]
Gast. Zijn vriendin verbiedt hem te flirten met andere vrouwen en eist dat zelf wel met andere mannen te mogen doen. Dat is op z'n zachtst gezegd redelijk apart te noemen, nietwaar?
Whehe, weet je , het is natuurlijk wel zo dat als hij er nou daadwerkelijk helemaal geen problemen mee had er ook geen problemen waren geweest. Maarja, het feit dat hij een topic erover opent in R&P laat wel zien dat dit soort relaties niets voor hem zijn.quote:Op donderdag 27 september 2007 11:23 schreef Papierversnipperaar het volgende:
De TS had toch al aangegeven dat zijn vriendin als je haar zo kan noemen.quote:Op donderdag 27 september 2007 11:43 schreef Karina het volgende:
Als ik jou was zou ik ook lekker met andere vrouwen flirten en een lekker wijf bij mij laten overnachten, eens kijken hoe zij dat vindt.
Je hebt van die zwakke mannen die (te)veel toelaten en waar de vrouw voorspelbaar als maar mogelijk is, optimaal gebruik van maken. Zo ook hier. Hierdoor geef je eigenlijk indirect een sein "loop maar over me heen schat. Ik doe niet wat jij wel mag en laat je maar hard nemen door die vriend. Ik wacht hier wel."quote:Op donderdag 27 september 2007 11:09 schreef Posdnous het volgende:
Het blijft me verbazen hoeveel mensen pikken in hun relatie.
Dat je dit uberhaupt al serieus in overweging neemt....
Andersom geldt dus hetzelfde. Zie Gokken en leugens breken ons leven samenquote:Op donderdag 27 september 2007 11:47 schreef Shitonya het volgende:
[..]
Je hebt van die zwakke mannen die (te)veel toelaten en waar de vrouw voorspelbaar als maar mogelijk is, optimaal gebruik van maken. Zo ook hier. Hierdoor geef je eigenlijk indirect een sein "loop maar over me heen schat. Ik doe niet wat jij wel mag en laat je maar hard nemen door die vriend. Ik wacht hier wel."
Roquefort, vieze kaas, maar duidelijk taal.quote:Op donderdag 27 september 2007 11:50 schreef Roquefort het volgende:
TS, je bent een watje met een kutvriendin, anders kan ik het niet formuleren.
Is toch om te lachen/huilen dat jij niet en zij wel mag flirten?
Eigenlijk schrijf je vrijwel letterlijk in je OP dat je vriendin hypocriet is en jij zo dom om dat te laten gebeuren.
Hij heeft wel een toepasselijke nick ja.quote:Op donderdag 27 september 2007 11:14 schreef thabit het volgende:
Dat dus. Groei eens wat balletjes TS, en schop haar een tijdje de deur uit. Je verdient beter dan zo`n persoon.quote:Op donderdag 27 september 2007 11:50 schreef Roquefort het volgende:
TS, je bent een watje met een kutvriendin, anders kan ik het niet formuleren.
Is toch om te lachen/huilen dat jij niet en zij wel mag flirten?
Eigenlijk schrijf je vrijwel letterlijk in je OP dat je vriendin hypocriet is en jij zo dom om dat te laten gebeuren.
Volgens mij een kloon van misslady83.quote:Op donderdag 27 september 2007 11:49 schreef nozem het volgende:
[..]
Andersom geldt dus hetzelfde. Zie Gokken en leugens breken ons leven samen
Mannen die iets niet mogen van hun vriendin en het dan ook nog niet doen zijn zielige wezens. Daarom WEL doenquote:Op donderdag 27 september 2007 11:44 schreef Semisane het volgende:
[..]
De TS had toch al aangegeven dat zijn vriendin als je haar zo kan noemen.DAT niet leuk zou vinden. Ze wilt het alleen zelf doen....maar hij mag het niet...snappie?
En dat is dan heel nobel van de TS.
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |