abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53509264
Hallo,

Ik zit de laatste tijd regelmatig in de knoop en dat komt door de volgende situatie. Ik heb sind 9 maanden een hele leuke vriendin waar ik helemaal gek op ben, en zij is ook helemaal verliefd op mij. Alles gaat perfect maar ik zit de laatste tijd met een aantal dingen.

Ten eerste wil zij tijdens het uitgaan lekker kunnen flirten met andere jongens, omdat ze zich hierdoor zekerder voelt. Op zich vind ik dit niet heel erg, maar heel tof vind ik het ook niet. Echter, ze wil dit ook blijven doen op het moment dat ik erbij ben. Dit vind ik veel minder leuk. Tegelijkertijd verwacht ze van mij dat ik het niet doe als we samen uit gaan, en liever ook niet als ik alleen uitga.
We hebben hier veel over gepraat en omdat ik begrijp dat het belangrijk voor haar is hebben we afgesproken dat zij het wel met mate mag doen als we samen zijn, en ik doe het helemaal niet. Als we niet samen zijn mag flirten wel.
Ik vind het dus geen probleem om dat op te geven, zij echter wel. Ook heb ik veel minder de neiging te flirten als ze er niet bij is(ik voel me dan een soort schuldig), maar ik denk dat zij hier geen enkel probleem mee heeft en gewoon doet waar ze zin in heeft.

Nu gaat ze binnenkort uit met haar studievrienden uit en vroeg ze mij of ik het erg vind als er een jongen bij haar komt slapen. Deze jongen is echter niet gewoon een studievriend, maar ook iemand waar ze gevoelens voor heeft gehad en waar ze wat mee heeft gerommeld. Tegelijker tijd verwacht ze toch van mij dat ik zoiets niet zou doen, maar als zij het doet is het geen probleem. Ik zou het overigens niet eens vragen, maar het gewoon niet doen. Zij vraagt het mij toch, terwijl ze best weet dat ik dit liever niet wil.

Nu vind ik het dus helemaal niet erg om dingen op te geven voor haar en onze relatie, maar zij wil diezelfde dingen liever niet opgeven en 'verwacht' dit dus wel van mij. Ze is dus erg inconsequent en er onstaan zo scheve verhoudingen binnen de relatie.

Ik denk overigens wel dat een deel van het probleem bij mijzelf ligt. Enerzijds ben ik erg makkelijk, waardoor ik gemakkelijk toegeef aan haar. Anderzijds ben ik ook wat onzeker de laatste tijd (er gaan veel dingen veranderen in mijn leven), waardoor ik dit soort dingen mij meer aantrek.

Ik moet zeggen dat het opschrijven van mijn gedachten al lekker oplucht, maar ik ben benieuwd naar jullie zin en onzin. Graag dus jullie reactie
pi_53509466
Als ik jouw was had het niet gebeurd in mijn relatie dat die jonge bij haar bleef pitten.
NO-GO.
Thinking about thinking of you.
  donderdag 27 september 2007 @ 10:56:17 #3
73128 RecomServ
Humanus Inpredictus
pi_53509549
Deze dame in kwestie is inderdaad niet goed bezig. Ik denk dat je niet meer kunt doen dan wat je al gedaan hebt; Praten...

Ik vind dat jij je standpunt nog duidelijker moet maken aan haar. En dat het in een relatie een kwestie van geven en nemen is. Jij bent bereid om dingen op te offeren (die je eigenlijk al bijna niet deed). ik vind dat zij deze dingen ook niet mag doen, puur om het feit dat jij je er ongemakkelijk bij voelt.

Flirten is op zich vrij onschuldig en ik maak me er ook wel eens schuldig aan. Dat is inderdaad goed voor je zelfverzekerdheid(?)...

Maar hoe ver laat je dat gaan? beetje dansen en lachen naar die ander... of ffies een gesprekje hebben moet allemaal kunnen in mijn ogen, maar om een studievriend te laten slapen na een avondje stappen...

niet slim... alcohol in het spel... 'kat op het spek binden' lijkt mij....

Het is een goede karakter eigenschap dat je makkelijk bent, maar het heeft dus ook zijn nadelen. Ben gewoon eerlijk naar je meisje en zeg dat je het niet wilt. Hoe ze daar dan op reageert zal vervolgens bepalend zijn voor de rest van jullie relatie.

Sterkte
[b]www.berryblueeyes.nl [/b][b]Berry Blue Eyes[/b].
Music Was My First Love, And It Will Be My Last!
  donderdag 27 september 2007 @ 10:57:38 #4
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_53509581
Volgens mij gebruikt zij jouw "goedzakheid" een beetje hoor.

Zij heeft natuurlijk allang door dat je snel toegeeft en zal het zo proberen te spelen dat ze jouw houd voor de zekerheid en verder lekker erop los gaat neuken met anderen...en als ze nou goed op je inpraat gaat het haar ook nog lukken waarschijnlijk.

Met andere woorden....je moet ff een beetje op je strepen gaan staan...watje
Putting the Fun back into Fundamentally Wrong since 1975.
"Yes, of course, I knew you would volunteer, Mr. Feynman, but I was wondering if there would be anybody else."
pi_53509620
Jezus, je kan toch wel beter krijgen?

Dumpen die slet, of ze gaat helemaal voor jou, of jij helemaal niet voor haar, toch?
Wees een vent en zeg dat je je er niet prettig bij voeld en stel haar een ultimatum!

Oja en post eens een foto van haar, volgens is ze vrij "makkelijk" dus ben wel benieuwd
The sky has changed.... Can you smell the sun?!
  donderdag 27 september 2007 @ 11:00:37 #6
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_53509672
Rechttrekken die verhoudingen en als het niet rechtgetrokken kan worden laat je haar maar voelen hoe het is om geen relatie te hebben, hoe kut het ook voor jou is maar dit werkt niet . Dat mens is een beetje raar en dat mag best eens uitgelicht worden. Laat haar maar eens aan haar onzekerheid werken in plaats van het teveel ruimte te geven binnen een relatie.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
  donderdag 27 september 2007 @ 11:01:15 #7
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_53509687
Ga inderdaad eens op je strepen staan. Als je steeds maar toegeeft en toegeeft, wordt de relatie steeds ongelijkwaardiger en mettertijd jij steeds minder aantrekkelijk voor haar.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  donderdag 27 september 2007 @ 11:05:08 #8
2964 Armageddon
Oldbies Automatisering BV.
pi_53509786
Optiefen met dat mens.
pi_53509823
Als de sex goed is ach..
Maar ik zou het niet als een te serieuze relatie zien die toekomst heeft.
Zo ziet zij jullie relatie in iedergeval ook niet.
  donderdag 27 september 2007 @ 11:07:20 #10
12348 _Flash_
Heeft altijd blackjack
pi_53509861
My god
Als je dat zo door laat gaan zal ze nooit grenzen aanleren. Dan gaat het van kwaad tot erger.
Devil, just come on back if you ever wanna try again, because I told you once you son of a bitch, I'm the best there's ever been!
  donderdag 27 september 2007 @ 11:09:12 #11
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_53509895
Het blijft me verbazen hoeveel mensen pikken in hun relatie.

Dat je dit uberhaupt al serieus in overweging neemt....
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
pi_53509918
Alweer zo'n kutwijf. Laat haar op d'r bek gaan.
pi_53509930
quote:
Op donderdag 27 september 2007 11:01 schreef Copycat het volgende:
Ga inderdaad eens op je strepen staan. Als je steeds maar toegeeft en toegeeft, wordt de relatie steeds ongelijkwaardiger en mettertijd jij steeds minder aantrekkelijk voor haar.

Met dit soort stellingen ben ik het van harte eens.
Met dit soort gedrag hoeft mijn vriendin in elk geval niet aan te komen.
pi_53509956
Gast, een relatie is een aanvulling op je eigen leven, geen invulling van je eigen leven met de zaken die ze meeneemt. Niks opgeven je moet een gelijkwaardige relatie hebben ..
The Absence of nothing is the presence of everything
pi_53509957
na 9mnd nu al onder het plak.... doe eens ff heel snel de broek aan doen in jullie relatie.

zij wel al der lolletjes en jij op een houtje bijten?.. zo werkt dat niet he.
ga op je strepen staan en gewoon nee zeggen tegen de dingen die je heel erg tegenstaan. als je nu met zulke dingen toegeeft blijf je toegeven en komt er nooit een eind aan.
do you have the guts to smell my nuts?
pi_53509976
quote:
Op donderdag 27 september 2007 11:10 schreef Godlike02 het volgende:

[..]

Met dit soort stellingen ben ik het van harte eens.
Met dit soort gedrag hoeft mijn vriendin in elk geval niet aan te komen.
Sorry dat ik 't zeg maar vrouwen houden van een kerel die bruut, onredelijk en goed bot is.
pi_53509991
quote:
Op donderdag 27 september 2007 10:45 schreef testpiloot23 het volgende:

Ik denk overigens wel dat een deel van het probleem bij mijzelf ligt. Enerzijds ben ik erg makkelijk, waardoor ik gemakkelijk toegeef aan haar. Anderzijds ben ik ook wat onzeker de laatste tijd (er gaan veel dingen veranderen in mijn leven), waardoor ik dit soort dingen mij meer aantrek.
Eigenlijk geef je zelf ook direkt het beste antwoord op je post....

maar, het is onzin te beweren 'dat je erg makkelijk bent en zo graag toegeeft'... als dat nl. werkelijk zo zou zijn, zou het niet zo zijn dat je er zelf je erg ongemakkelijk bij voelt...
daarom de conclusie dat je dus niet zo makkelijk bent omdat je dat zelf wilt, maar vooral omdat je kennelijk bang bent haar te verliezen...

Wat je dus moet doen is uit te vinden wat _jij_ nu eigenlijk wilt en haar duidelijk maken wat jij wilt en niet meer ja-knikken op alles wat zij wil.
Ik vermoed eigenlijk ook dat dat juist hetgene is wat zij graag ziet en dat het flirten en uitdagen van andere mannen misschien ook een poging is om jouw reactie uit te lokken omdat ze nu ook geen respect voor jou kan hebben,
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_53510022
quote:
Op donderdag 27 september 2007 10:45 schreef testpiloot23 het volgende:
Ik heb sind 9 maanden een hele leuke vriendin waar ik helemaal gek op ben, en zij is ook helemaal verliefd op mij. Alles gaat perfect
Wat ik zo lees is ze helemaal niet zo leuk en is jullie relatie helemaal niet perfect.

Ik zou gewoon schijt hebben aan haar, en ook gewoon flirten met vrouwen waar ze bij is. Dat zal haar leren, de snol!
pi_53510030
Bij gebrek aan goede vliegeniers gebruikt ze jou nu als testpiloot. Als ik jou was zou ik zo snel mogelijk de schietstoel gebruiken.
pi_53510053
quote:
Op donderdag 27 september 2007 11:12 schreef RM-rf het volgende:

[..]

Eigenlijk geef je zelf ook direkt het beste antwoord op je post....

maar, het is onzin te beweren 'dat je erg makkelijk bent en zo graag toegeeft'... als dat nl. werkelijk zo zou zijn, zou het niet zo zijn dat je er zelf je erg ongemakkelijk bij voelt...
daarom de conclusie dat je dus niet zo makkelijk bent omdat je dat zelf wilt, maar vooral omdat je kennelijk bang bent haar te verliezen...

Wat je dus moet doen is uit te vinden wat _jij_ nu eigenlijk wilt en haar duidelijk maken wat jij wilt en niet meer ja-knikken op alles wat zij wil.
Ik vermoed eigenlijk ook dat dat juist hetgene is wat zij graag ziet en dat het flirten en uitdagen van andere mannen misschien ook een poging is om jouw reactie uit te lokken omdat ze nu ook geen respect voor jou kan hebben,
Kortom TS moet gewoon achter andere vrouwen aanzitten en dan luistert ze weer een stuk beter.
  donderdag 27 september 2007 @ 11:15:29 #21
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_53510076
quote:
Op donderdag 27 september 2007 11:14 schreef thabit het volgende:
Bij gebrek aan goede vliegeniers gebruikt ze jou nu als testpiloot. Als ik jou was zou ik zo snel mogelijk de schietstoel gebruiken.
.
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
  donderdag 27 september 2007 @ 11:15:32 #22
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_53510078
quote:
Op donderdag 27 september 2007 11:12 schreef sig000 het volgende:

Sorry dat ik 't zeg maar vrouwen houden van een kerel die bruut, onredelijk en goed bot is.
Dat is imho nu ook weer het andere uiterste. Maar misschien is dat inderdaad toch wel meer aantrekkelijker dan een deurmat zonder ruggengraat.
pi_53510097
quote:
Vrouwen snappen niets van een schietstoel en dat is dan weer een voordeel.
pi_53510152
quote:
Op donderdag 27 september 2007 11:15 schreef Copycat het volgende:

[..]

Dat is imho nu ook weer het andere uiterste. Maar misschien is dat inderdaad toch wel meer aantrekkelijker dan een deurmat zonder ruggengraat.
Ik geef geen garantie maar 't werkt bij mij tot nu aardig goed.
pi_53510231
quote:
Op donderdag 27 september 2007 11:18 schreef sig000 het volgende:

[..]

Ik geef geen garantie maar 't werkt bij mij tot nu aardig goed.
Terwijl ik eigenlijk ook te vriendelijk zou zijn zonder dit te weten.
pi_53510271
quote:
Tegelijkertijd verwacht ze van mij dat ik het niet doe als we samen uit gaan, en liever ook niet als ik alleen uitga.

donderdag 27 september 2007 @ 11:23:12 #27
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_53510315
Ik vind het heel goed dat je haar de vrijheid gunt om zichzelf te zijn. Verder kan ik alleen maar bewondering opbrengen voor je zelfbeheersing. Veel jongens gaan makkelijk met andere meisjes lopen flirten (zelfs waar hun vriendin bij is!) maar jij doet dat gelukkig niet zodat haar gevoelens gespaard worden.

Daarnaast is het heel normaal dat je met (oude) studie vrienden een avond gaat stappen. Natuurlijk wil ze jou daar niet bij hebben, je bent tenslotte geen onderdeel van dat verleden. En dat ze die jongen laat logeren is heel netjes van haar. Natuurlijk heb je nog een bijzonder plekje voor een ex-geliefde, het zou raar zijn om dan de deur op slot te doen. Heel goed van je dat je haar de ruimte geeft in deze.

Ik hoop dat je ook in de fantastische toekomt die jullie tegemoet gaan je vriendin dezelfde ruimte kunt gunnen als je nu doet en hetzelfde respect op kan brengen voor haar wensen en gevoelens. Er zijn tenslotte al genoeg egoïstische mannen in deze wereld.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_53510398
quote:
Op donderdag 27 september 2007 11:14 schreef sig000 het volgende:

Kortom TS moet gewoon achter andere vrouwen aanzitten en dan luistert ze weer een stuk beter.
nee, waarschijnlijk moet hij gewoon op zn strepen durven te staan en gewoon doordrukken dat als _zij_ dingen voor hem bepaald, hij ook zijn eisen neer mag leggen....

als het uiteindelijk neerkomt dat beide partners enkel bezig zijn met het flirten met anderen (om elkaar kennelijk een 'lesje' te lezen), is dat imho geen teken van een gezonde relatie... eerder een nogal gestoorde en ongezonde manier een relatie te hebben.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_53510564
quote:
Op donderdag 27 september 2007 11:23 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ik vind het heel goed dat je haar de vrijheid gunt om zichzelf te zijn. Verder kan ik alleen maar bewondering opbrengen voor je zelfbeheersing. Veel jongens gaan makkelijk met andere meisjes lopen flirten (zelfs waar hun vriendin bij is!) maar jij doet dat gelukkig niet zodat haar gevoelens gespaard worden.

Daarnaast is het heel normaal dat je met (oude) studie vrienden een avond gaat stappen. Natuurlijk wil ze jou daar niet bij hebben, je bent tenslotte geen onderdeel van dat verleden. En dat ze die jongen laat logeren is heel netjes van haar. Natuurlijk heb je nog een bijzonder plekje voor een ex-geliefde, het zou raar zijn om dan de deur op slot te doen. Heel goed van je dat je haar de ruimte geeft in deze.

Ik hoop dat je ook in de fantastische toekomt die jullie tegemoet gaan je vriendin dezelfde ruimte kunt gunnen als je nu doet en hetzelfde respect op kan brengen voor haar wensen en gevoelens. Er zijn tenslotte al genoeg egoïstische mannen in deze wereld.
Gast. Zijn vriendin verbiedt hem te flirten met andere vrouwen en eist dat zelf wel met andere mannen te mogen doen. Dat is op z'n zachtst gezegd redelijk apart te noemen, nietwaar?
I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
pi_53510574
Dat wordt helemaal niets.... als ze zich niet kan inleven in jouw situatie is het voor haar geen geven en nemen relatie, maar een nemen nemen
“Snowboarding is an activity that is very popular with people who do not feel that regular skiing is lethal enough.”
pi_53510623
quote:

Jij bent de studievriend van de vriendin van de TS?
The sky has changed.... Can you smell the sun?!
  donderdag 27 september 2007 @ 11:37:34 #32
168840 Sant
Jealousy is a Motherf*cker!!
pi_53510707
ZIJ mag het dus wel allemaal, maar JIJ mag PRECIES hetzelfde helemaal niet?!?!!
Dat kán toch ook niet..
ik zou zeggen confronteer haar daar eens mee.. Je praat er wel over zeg je.. maak het dan eens lekker makkelijk.. hoe zou jij t vinden als ik ging stappen met oude studievrienden en een van de meiden waar je vroeger mee gerommeld hebt, blijft bij je slapen na een avondje zuipen... Dat zou van haar absoluut niet mogen... waarom andersom dan wel?!

Als ze dat niet inziet is t echt een domme doos...
Geluk is een richting..... geen PUNT!!!!
Shit... Ik heb eigenlijk helemaal geen geweldige opmerking...
  donderdag 27 september 2007 @ 11:38:21 #33
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_53510738
quote:

Damn...je hebt gelijk Papierversnip!...ik zag het helemaal verkeerd...het is juist heel nobel wat de TS doet...TS, keep up the good work chap!

"Yes, of course, I knew you would volunteer, Mr. Feynman, but I was wondering if there would be anybody else."
  donderdag 27 september 2007 @ 11:40:14 #34
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_53510797
quote:
Op donderdag 27 september 2007 11:37 schreef Sant het volgende:
ZIJ mag het dus wel allemaal, maar JIJ mag PRECIES hetzelfde helemaal niet?!?!!
Dat kán toch ook niet..
ik zou zeggen confronteer haar daar eens mee.. Je praat er wel over zeg je.. maak het dan eens lekker makkelijk.. hoe zou jij t vinden als ik ging stappen met oude studievrienden en een van de meiden waar je vroeger mee gerommeld hebt, blijft bij je slapen na een avondje zuipen... Dat zou van haar absoluut niet mogen... waarom andersom dan wel?!

Als ze dat niet inziet is t echt een domme doos...
'Ja maar , maar, ik ben zo onzeker en dit helpt mij om over mijn onzekerheid te komen. Ik kan er toch ook niets aan doen dat ik zo onzeker ben ? '

.
Vrijheid
pi_53510837
quote:
Op donderdag 27 september 2007 11:32 schreef nozem het volgende:

[..]

Gast. Zijn vriendin verbiedt hem te flirten met andere vrouwen en eist dat zelf wel met andere mannen te mogen doen. Dat is op z'n zachtst gezegd redelijk apart te noemen, nietwaar?
nozem.
  Moderator donderdag 27 september 2007 @ 11:43:18 #36
9859 crew  Karina
Woman
pi_53510894
Als ik jou was zou ik ook lekker met andere vrouwen flirten en een lekker wijf bij mij laten overnachten, eens kijken hoe zij dat vindt.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  donderdag 27 september 2007 @ 11:44:11 #37
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_53510918
quote:

Whehe, weet je , het is natuurlijk wel zo dat als hij er nou daadwerkelijk helemaal geen problemen mee had er ook geen problemen waren geweest. Maarja, het feit dat hij een topic erover opent in R&P laat wel zien dat dit soort relaties niets voor hem zijn.
Vrijheid
  donderdag 27 september 2007 @ 11:44:59 #38
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_53510937
quote:
Op donderdag 27 september 2007 11:43 schreef Karina het volgende:
Als ik jou was zou ik ook lekker met andere vrouwen flirten en een lekker wijf bij mij laten overnachten, eens kijken hoe zij dat vindt.
De TS had toch al aangegeven dat zijn vriendin als je haar zo kan noemen. DAT niet leuk zou vinden. Ze wilt het alleen zelf doen....maar hij mag het niet...snappie? En dat is dan heel nobel van de TS.
pi_53510938
Ik zou dat niet zo doen, ik zou haar bedanke en niet meer terug komen.
Op zondag 13 januari 2008 23:38 schreef remlof het volgende:
Je blijft me verbazen deepart, wat slik je in godsnaam?
Op maandag 27 december 2010 00:52[/url] schreef remlof het volgende:
Diepzinnige deepart.
pi_53510941
quote:
Op donderdag 27 september 2007 11:41 schreef dawg het volgende:

[..]

nozem.
dawg!
  donderdag 27 september 2007 @ 11:46:24 #41
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_53510977
TS, wat vind je van alle reacties tot nu toe?
  donderdag 27 september 2007 @ 11:47:36 #42
185491 Shitonya
Same shit, different day
pi_53511010
quote:
Op donderdag 27 september 2007 11:09 schreef Posdnous het volgende:
Het blijft me verbazen hoeveel mensen pikken in hun relatie.

Dat je dit uberhaupt al serieus in overweging neemt....
Je hebt van die zwakke mannen die (te)veel toelaten en waar de vrouw voorspelbaar als maar mogelijk is, optimaal gebruik van maken. Zo ook hier. Hierdoor geef je eigenlijk indirect een sein "loop maar over me heen schat. Ik doe niet wat jij wel mag en laat je maar hard nemen door die vriend. Ik wacht hier wel."
Het luisteren naar een mens is als steeds weer hetzelfde boek moeten lezen..
pi_53511064
quote:
Op donderdag 27 september 2007 11:47 schreef Shitonya het volgende:

[..]

Je hebt van die zwakke mannen die (te)veel toelaten en waar de vrouw voorspelbaar als maar mogelijk is, optimaal gebruik van maken. Zo ook hier. Hierdoor geef je eigenlijk indirect een sein "loop maar over me heen schat. Ik doe niet wat jij wel mag en laat je maar hard nemen door die vriend. Ik wacht hier wel."
Andersom geldt dus hetzelfde. Zie Gokken en leugens breken ons leven samen

pi_53511077
TS, je bent een watje met een kutvriendin, anders kan ik het niet formuleren.

Is toch om te lachen/huilen dat jij niet en zij wel mag flirten?
Eigenlijk schrijf je vrijwel letterlijk in je OP dat je vriendin hypocriet is en jij zo dom om dat te laten gebeuren.
twee violen en een trommel en een fluit
  donderdag 27 september 2007 @ 11:51:51 #45
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_53511119
quote:
Op donderdag 27 september 2007 11:50 schreef Roquefort het volgende:

Eigenlijk schrijf je vrijwel letterlijk in je OP dat je vriendin hypocriet is en jij zo dom om dat te laten gebeuren.
Roquefort, vieze kaas, maar duidelijk taal.
pi_53511194
quote:
Hij heeft wel een toepasselijke nick ja. .
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.
pi_53511210
Dat flirten slaat natuurlijk alles; zou ik absoluut niet akkoord mee gaan.
Maar goed dat blijven slapen van een vriend is ook niet echt iets wat je kan verbieden? Ik zou laten blijken dat je 't niet helemaal relaxed vindt maar voor de rest doe je er gewoon weinig aan. Je verliest sowieso. Als je zegt dat 't niet mag "vertrouw je haar niet" en doet ze 't ws. toch of erger; stiekem.
"When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story"
pi_53511213
quote:
Op donderdag 27 september 2007 11:50 schreef Roquefort het volgende:

Dat dus. Groei eens wat balletjes TS, en schop haar een tijdje de deur uit. Je verdient beter dan zo`n persoon.
pi_53511216
quote:
Op donderdag 27 september 2007 11:49 schreef nozem het volgende:

[..]

Andersom geldt dus hetzelfde. Zie Gokken en leugens breken ons leven samen

Volgens mij een kloon van misslady83.
  Moderator donderdag 27 september 2007 @ 11:56:15 #50
9859 crew  Karina
Woman
pi_53511254
quote:
Op donderdag 27 september 2007 11:44 schreef Semisane het volgende:

[..]

De TS had toch al aangegeven dat zijn vriendin als je haar zo kan noemen. DAT niet leuk zou vinden. Ze wilt het alleen zelf doen....maar hij mag het niet...snappie? En dat is dan heel nobel van de TS.
Mannen die iets niet mogen van hun vriendin en het dan ook nog niet doen zijn zielige wezens. Daarom WEL doen
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')