Hey Frutsquote:Op donderdag 27 september 2007 14:21 schreef crossover het volgende:
[..]
Waarom heet jij JortK? Ik niet geassocieerd willen worden met die arrogante kakker eerste klas
ik dacht wel steeds dat je een mod was.quote:Op donderdag 27 september 2007 14:28 schreef maffemuts het volgende:
dan ligt het niet aan mijk dacht al dat mijn hormomen alles blauw maakten
Ha crossquote:
op een verkapte manier jaquote:Op donderdag 27 september 2007 14:29 schreef JortK het volgende:
[..]
Ben je aan het solliciteren Lenny?
Ah, kom jij de kwaliteit terugbrengen?quote:Op donderdag 27 september 2007 14:35 schreef MPG het volgende:
Zo. Ik ben er weer.
KloonMPG ook zag ik net
Ik hoop het.quote:Op donderdag 27 september 2007 14:36 schreef crossover het volgende:
[..]
Ah, kom jij de kwaliteit terugbrengen?
quantity, not qualityquote:Op donderdag 27 september 2007 14:36 schreef crossover het volgende:
[..]
Zag iig dat er alleen maar gebaggerd is met KUTklonen als M-moron, PUNTmpg, eerPik, etcquote:Op donderdag 27 september 2007 14:36 schreef crossover het volgende:
[..]
ik heb tijden van afwezigheid gekend, ik was het nietquote:Op donderdag 27 september 2007 14:39 schreef MPG het volgende:
[..]
Zag iig dat er alleen maar gebaggerd is met KUTklonen als M-moron, PUNTmpg, eerPik, etc
Zeg ik dat danquote:Op donderdag 27 september 2007 14:41 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ik heb tijden van afwezigheid gekend, ik was het niet
nee, maar voordat ik die beschuldiging weer voor de zoveelste keer naar m'n kop geslingerd krijg, zeg ik het zelf maar evenquote:
Geen bier meer voor Crossoverquote:Op donderdag 27 september 2007 14:43 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ik ben blij dat je mij vergelijkt met die altijd eerlijke, oprechte, gave en lieve Cross!
Ik zou niet durven jou daarvan te beschuldigenquote:Op donderdag 27 september 2007 14:43 schreef eer-ik het volgende:
[..]
nee, maar voordat ik die beschuldiging weer voor de zoveelste keer naar m'n kop geslingerd krijg, zeg ik het zelf maar even
quote:Op donderdag 27 september 2007 14:41 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ik heb tijden van afwezigheid gekend, ik was het niet
quote:Op donderdag 27 september 2007 14:43 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ik ben blij dat je mij vergelijkt met die altijd eerlijke, oprechte, gave en lieve Cross!
Nouja.quote:
Ik trapte erinquote:
Niet te geloven. Er is een ander waar ze wel eens eerst naar mogen wijzen.quote:Op donderdag 27 september 2007 14:49 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Zie?
Nou ben ik weer de schuldige.
inderdaadquote:Op donderdag 27 september 2007 14:50 schreef MPG het volgende:
[..]
Niet te geloven. Er is een ander waar ze wel eens eerst naar mogen wijzen.![]()
Ahhuh.quote:Op donderdag 27 september 2007 14:52 schreef Frutsel het volgende:
[..]
inderdaad
kutklonen van OA altijd
Neequote:
Hoe komt dat dan als ik vragen mag?quote:Op donderdag 27 september 2007 15:02 schreef Frutsel het volgende:
Weet ik MPG
Ik zou er voorlopig mee kappen... is niet de eerste keer deze week dat de SC wordt opgemerkt door 'anderen'. Gaat erg goed zo.
ja, ik weetquote:Op donderdag 27 september 2007 15:02 schreef Frutsel het volgende:
Weet ik MPG
Ik zou er voorlopig mee kappen... is niet de eerste keer deze week dat de SC wordt opgemerkt door 'anderen'. Gaat erg goed zo.
HW moet opbokken.quote:Op donderdag 27 september 2007 15:04 schreef MPG het volgende:
[..]
ja, ik weet
HeatWave houdt et ook al in de gaten....
Ik hoop dat ..... en ...... dat ook snappen
Op wie doel je nu eigenlijk?quote:Op donderdag 27 september 2007 15:04 schreef MPG het volgende:
[..]
ja, ik weet
HeatWave houdt et ook al in de gaten....
Ik hoop dat ..... en ...... dat ook snappen
Soms door topicreports, soms door anonieme tips, pm's etc etcquote:Op donderdag 27 september 2007 15:03 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Hoe komt dat dan als ik vragen mag?
'Anderen' kijken in de active topics, en zien dan een onbekende naam erin staan ofzo?
Ik weet niet wat Fred heeft verwijderdquote:Op donderdag 27 september 2007 15:07 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Soms door topicreports, soms door anonieme tips, pm's etc etc
Ik denk toeval in dit geval, geen idee, ik zag net niet eens dat Fred was geweest, kwam pas terug op pagina 4 en later zag ik pas dat er ech wat was gedaan. Dacht dat jullie zaten te geinen
Maar kom op, verkloont deze SC nu niet(bedoeld aan iedereen dus, sommigen ietsie meer
)
Ik denk dat ik mezelf best aangesproken mag voelen, maar wil er wel bij zeggen dat de laatste keer dat i keen kloon gebruikt heb toch al gauw een topic of wat geleden is. Iig in de laatste 2 nietquote:Op donderdag 27 september 2007 15:07 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Soms door topicreports, soms door anonieme tips, pm's etc etc
Ik denk toeval in dit geval, geen idee, ik zag net niet eens dat Fred was geweest, kwam pas terug op pagina 4 en later zag ik pas dat er ech wat was gedaan. Dacht dat jullie zaten te geinen
Maar kom op, verkloont deze SC nu niet(bedoeld aan iedereen dus, sommigen ietsie meer
)
quote:Op donderdag 27 september 2007 15:07 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Op wie doel je nu eigenlijk?
Gok dat je Lenny en mij bedoelt...
ik dus ook niet, boeit me ook niet, zal wel terecht zijn geweest?quote:Op donderdag 27 september 2007 15:08 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik weet niet wat Fred heeft verwijderd
Alleen dat die ene post van PUNTmpg is blijven staan
Ja, maar je doet nu net of ik het niet snap ofzo.quote:Op donderdag 27 september 2007 15:10 schreef MPG het volgende:
[..]helaas wel, gezien jullie reputatie en het aantal klonen dat jullie voorheen aangemaakt hebben.
quote:Op donderdag 27 september 2007 15:09 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik denk dat ik mezelf best aangesproken mag voelen, maar wil er wel bij zeggen dat de laatste keer dat i keen kloon gebruikt heb toch al gauw een topic of wat geleden is. Iig in de laatste 2 nietEn ik probeer het met alle macht binnen de perken te houden, maar het is sterker dan ik
Ik snap je punt wel, maar er word ook erg overdreven hoor...
Jij snapt het ws ook wel, maar toch noem ik het ff, omdat jij wel vaker geniale kloons hebt, waarvan IK iig niet doorheb dat jij het bent (B-L)quote:Op donderdag 27 september 2007 15:11 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, maar je doet nu net of ik het niet snap ofzo.
ik bagger voldoende in andere subfora hoor.quote:Op donderdag 27 september 2007 15:10 schreef Sjowhan het volgende:
Als 't gezeik weer begint met die suffe kloons wordt het hier niet gezelliger.
Hou je kinderachtige gedoe voor je, of ga in ONZ baggeren ofzo
Oeh, ben er precies op tijd bij!!quote:Op donderdag 27 september 2007 15:12 schreef Frutsel het volgende:
[..]
![]()
Tja, heb niet gelezen wat er stond, maar goed... laten we het weer gezellig maken
wie wil er koffie?
En wat is dan het probleem.quote:Op donderdag 27 september 2007 15:14 schreef MPG het volgende:
[..]
Jij snapt het ws ook wel, maar toch noem ik het ff, omdat jij wel vaker geniale kloons hebt, waarvan IK iig niet doorheb dat jij het bent (B-L)
Indd.quote:Op donderdag 27 september 2007 15:12 schreef Frutsel het volgende:
[..]
![]()
Tja, heb niet gelezen wat er stond, maar goed... laten we het weer gezellig maken
wie wil er koffie?
sorryquote:Op donderdag 27 september 2007 14:28 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ik dacht wel steeds dat je een mod was.
Door je UI.
Hmm... ik ben gul vandaag, ik trakteerquote:Op donderdag 27 september 2007 15:14 schreef OA het volgende:
[..]
Oeh, ben er precies op tijd bij!!![]()
* OA Graait het eerste bakkie onder Fruts z'n neus weg...![]()
jij mag er natuurlijk ook eentjequote:
Whehe...quote:Op donderdag 27 september 2007 15:17 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Hmm... ik ben gul vandaag, ik trakteer
deze vijf minuten dan
Op je beurt wachtenquote:Op donderdag 27 september 2007 15:14 schreef OA het volgende:
[..]
Oeh, ben er precies op tijd bij!!![]()
* OA Graait het eerste bakkie onder Fruts z'n neus weg...![]()
Tofquote:Op donderdag 27 september 2007 15:17 schreef Frutsel het volgende:
[..]
jij mag er natuurlijk ook eentje![]()
en tis bijna weekend![]()
nog één uur en een kwartier ;')
volgende week LAN party, wat wil een mens nog meeR
Hoe oud ben jij eigenlijk?quote:Op donderdag 27 september 2007 15:17 schreef Frutsel het volgende:
[..]
jij mag er natuurlijk ook eentje![]()
en tis bijna weekend![]()
nog één uur en een kwartier ;')
volgende week LAN party, wat wil een mens nog meeR
Ik kom binnen vallen, ruik, zie en hoor koffie en profiteer daar als eerste van!!quote:
okquote:Op donderdag 27 september 2007 15:18 schreef eer-ik het volgende:
[..]
whehe, ik bedoel het niet negatief hoor
ik kijk wel effequote:Op donderdag 27 september 2007 15:20 schreef JortK het volgende:
eer-ik gewoon niet meer je kloons in KSC gebruiken
Laatorquote:Op donderdag 27 september 2007 15:20 schreef crossover het volgende:
[..]
Hoe oud ben jij eigenlijk?
Ik ben weg naar Tilburg
Lannen van Woensdagavond t/m Zondagavondquote:Op donderdag 27 september 2007 15:20 schreef MPG het volgende:
[..]
Tof
LAN? Welke games speel jij veel?
klopt.quote:Op donderdag 27 september 2007 15:23 schreef JortK het volgende:
[..]
Je verpest het anders voor de andere als dit op slot wordt gepleurd he
Waarom had ik deze vraag verwacht, alleen niet van jouquote:Op donderdag 27 september 2007 15:20 schreef crossover het volgende:
[..]
Hoe oud ben jij eigenlijk?
Ik ben weg naar Tilburg
ik begreep dat fifa 2008 ook inmiddels uit was Frutselquote:Op donderdag 27 september 2007 15:23 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Lannen van Woensdagavond t/m Zondagavond![]()
![]()
Euh...
Medal of Honor Spearhead en Airborne
Compagnie of Heroes
Civilization IV + Addons
Fifa 2007
FM 2007
World in Conflict
Diablo II
Titan Quest
Age of Empires III
Rise of Nations