.quote:Op woensdag 26 september 2007 23:23 schreef avonne het volgende:
Huub had een tekst van Jaap op de PC gevonden (PC is algemeen bezit).
Huub heeft die geprint en er achterop geschreven. Daar door is het privé bezit (fysieke papier)
Jaap heeft die afgepakt en verscheurd.
Jaap beweert bij hoog en laag dat die brief uit zijn la is gestolen.
Huub zegt "leugenaar"
Jaap zegt "dan heeft iemand anders die gestolen"
(Brian??)
.quote:Op woensdag 26 september 2007 23:19 schreef avonne het volgende:
Huub dropt nog even ene flinke bom bij Jaap : dat Dennis en Brian samenwerken. Dat Dennis 50 CP heeft gekregen van Brian en waarom??? En waarom vertelt Dennis dat niet aan Jaap??
Jaap stelt nu voor volgende maand Brian weg te stemmen. Hij denkt dat Amanda hem, na een maand manipulatie, wel laat gaan.
quote:Op woensdag 26 september 2007 23:58 schreef BarryK het volgende:
Kan iemand ook even Huub en Lieke in de gaten houden...
Dennix en Jaap hebben het erover dat het heel geloofwaardig over kwam, maar ze moeten ook de optie openhouden dat Huub 't doorheeft... Dennix denkt dat Dennix en Jaap nu aan zet zijn.
Opties zijn: vertellen aan Brain, doorgaan met Huub en LIeke
Jaap: "iedereen gelooft toch ons"
quote:Op donderdag 27 september 2007 00:18 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Huub weet nu zeker, dat Japio en Dennix morgenavond niets doen. Nu hoeft hij morgen alleen Brain nog maar te bewerken; Brian omlullen om te helpen Dennix op de stoel te zetten. Amanda zal Brian wel volgen. Dat wordt dan 4 stemmen om Dennix te nomineren.
quote:Op donderdag 27 september 2007 00:47 schreef akveor het volgende:
Huub geeft veeel info....
Overigens staat mij ook nog een uitspraak bij van: als Amanda vertrekt in december.....
Dus in het kader van deze gesprekken tissnen h en L en Jaap is er misschien toch iets aan de hand en is misschien daarom Brian zo snel opgefokt de laatste wekenen.
Het is net als vissen ...... eerst een beetje eten geven en dan happen ze toe. Dat spel spelen Huub en Lieke nu ook, rustig kleine stukjes aas voeren, Japio heeft altijd honger .........quote:Op donderdag 27 september 2007 01:08 schreef Stupidisco het volgende:
lijkt wel of Huub en Lieke alles vrijgeven nu. Doet Jaap slim...
Ik zit me nu af te vragen, is er een speciale reden dat die gore natas uitgerekend op de dag komt dat er iemand op de stoel plaats moet nemen?quote:Op woensdag 26 september 2007 23:54 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Het is wel duidelijk. Alle snode plannen voor de stemming van morgen zijn ontploft. Dus vrij baan voor Natasia om haar ding te doen .......
De belangrijkste reden is dat alle oud bewoners contractueel verplicht zijn een aantal (10) keer mee te werken aan activiteiten van Talpa. Je hebt gezien dat Nena, Ilona, Nicolaas, Nathanael en Eric al een keer kwamen opdraven. Nu is kennelijk de beurt aan Natasia.quote:Op donderdag 27 september 2007 01:20 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Ik zit me nu af te vragen, is er een speciale reden dat die gore natas uitgerekend op de dag komt dat er iemand op de stoel plaats moet nemen?
Ik denk ook niet dat Nadia Lieke echt mag, maar datzelfde geldt ook voor Amanda.quote:Op donderdag 27 september 2007 01:16 schreef rooie3 het volgende:
Alleen Lieke denkt weer dom.Denk echt niet dat Nadia haar mag.
Truste.quote:Op donderdag 27 september 2007 01:32 schreef kissa het volgende:
Echtgenoot ligt plat sinds een uur. Ik nu ook![]()
En een nix op de stoel, als hij het aandurft natuurlijkquote:Op donderdag 27 september 2007 01:19 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Leuke avond. Dacht Japio onlangs een grote slag te slaan met een oude brief van Lieke, Huub heeft hem met een recente brief van Japio teruggepakt. Na een paar wanhopige pogingen, dreigementen dat de brief uit z'n kast was gestolen, heeft hij alle actie's voor morgen afgeblazen en zelfs verteld dat er morgen een taart kan binnen komen.
Dank je...helaas is het niet al te best. PM staat open.quote:Op donderdag 27 september 2007 01:36 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Truste.
PS Je echtgenoot had toch problemen, alles weer goed ?
Als het Huub lukt om steun te krijgen van Brian (en Amanda) dat heeft Dennix niets te durven. Er staan dan al 4 stemmen voor Dennix en heeft hij zelf niets meer in te brengen.quote:Op donderdag 27 september 2007 01:36 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
En een nix op de stoel, als hij het aandurft natuurlijk![]()
Zeker weten.quote:Op donderdag 27 september 2007 01:12 schreef rooie3 het volgende:
Het is zo simpel.Gewoon Brian een paar dagen dissen en Brian is gek.
PM gestuurdquote:Op donderdag 27 september 2007 01:38 schreef kissa het volgende:
[..]
Dank je...helaas is het niet al te best. PM staat open.
quote:Op donderdag 27 september 2007 01:29 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
De belangrijkste reden is dat alle oud bewoners contractueel verplicht zijn een aantal (10) keer mee te werken aan activiteiten van Talpa. Je hebt gezien dat Nena, Ilona, Nicolaas, Nathanael en Eric al een keer kwamen opdraven. Nu is kennelijk de beurt aan Natasia.
De ophef daarover zit hem hoofdzakelijk in het feit dat het deze keer vooraf is uitgelekt. Dat was de vorige keren niet zo. En toevallig is bekend gemaakt dat de bewoners logees kunnen verwachten. Twee losse zaken, maar omwille van de sensatie voeg je die (onafhanlijke) dingen samen en je hebt een knaller van een verhaal.
Dat het toevallig de dag van de stemming is, zegt me niets. Hooguit dat de kans groot is dat Natasia om 17:00 komt koken en voor 21:00 weer weg moet zijn, omdat er gestemd moet worden.
Kloptquote:Op donderdag 27 september 2007 01:38 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Zeker weten.![]()
Maar dat geldt ook voor nadia, amanda, dennix en jaap, die flippen ook als ze een paar dagen worden getreiterd.Alleen al daarom heb ik veel respect voor Huub en Lieke, ik geef het je te doen om constant tegen de meute in te moeten gaan en gebashd te worden.
![]()
Niks pan op het vuur. Gewoon warm meebrengen, des te eerder is ze weer wegquote:Op donderdag 27 september 2007 01:41 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
[/b]
Laten we dat dan vooral maar hopen. Hup, die pan pindasoep op het vuur en dan snel weer oprotten.![]()
Hoe is het nu met je echtgenoot?quote:Op donderdag 27 september 2007 01:32 schreef kissa het volgende:
Echtgenoot ligt plat sinds een uur. Ik nu ook![]()
quote:Op donderdag 27 september 2007 01:44 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Niks pan op het vuur. Gewoon warm meebrengen, des te eerder is ze weer weg
Het is nu nog al laat om je dat nog helemaal uit te leggen. Morgen om deze tijd zal ik wel even antwoordenquote:Op donderdag 27 september 2007 01:45 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Inderdaad. Die pindasoep kon ze gemakkelijk een hele dag over doen....
Overigens zat ik me te bedenken. Haar zus komt ook mee. Het zou toch niet zo zijn dat die de gastspeler wordt he .....![]()
quote:Op donderdag 27 september 2007 01:48 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Het is nu nog al laat om je dat nog helemaal uit te leggen. Morgen om deze tijd zal ik wel even antwoorden
Ik heb het al vaker geroepen, nadia is een wolf in schaapskleren. Ze doet zich heel lief en kwetsbaar voor maar als het er op aan komt deinst ze volgens mij nergens voor terug. De ware nadia is volgens mij een echte bitch die toeslaat zodra ze de kans krijgt. De eerste trekjes zijn al duidelijk zichtbaar.quote:Op donderdag 27 september 2007 01:41 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Klopt![]()
Het meest interessant vind ik op het ogenblik Nadia eigenlijk. Amanda en nix weten we wel een beetje hoe ze reageren, Jaap ook. Maar ben heel benieuwd hoe een Nadia onder druk reageert. Was van de week eigenlijk heel verbaasd hoe van slag ze was door een paar boze woorden van achter...
Ik hoop dat ze struikelt en in het zwembad verdwijnt.quote:Op donderdag 27 september 2007 01:44 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Niks pan op het vuur. Gewoon warm meebrengen, des te eerder is ze weer weg
Totaal niet nodig !! MEER DAN PRIMA OP voor een nietstreamer !!quote:Op donderdag 27 september 2007 01:07 schreef SlagerKorrel het volgende:
Alvast mijn excuses voor deze vage OP.
Fontijn, mag dat ook want ze komt waarschijnlijk naar de voordeur ......quote:Op donderdag 27 september 2007 01:53 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze struikelt en in het zwembad verdwijnt.![]()
Ga ik morgenochtend wel eerst oordopjes kopen, want in mijn beleving kon ze nog harder schreeuwen dan Natasiaquote:Op donderdag 27 september 2007 01:57 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Fontijn, mag dat ook want ze komt waarschijnlijk naar de voordeur ......
Als overigens de zus van Natasia blijft heeft dat wel voordelen. Een 'in-house' kokkie anex poetsvrouw anex opruim-miep is een goede opsteker voor Lieke.
quote:Op donderdag 27 september 2007 02:03 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Ga ik morgenochtend wel eerst oordopjes kopen, want in mijn beleving kon ze nog harder schreeuwen dan Natasia![]()
Zwembad, fontijn, visvijver maakt mij niet uit als ze maar onder water verdwijnt. En die zus van natasja voeren we aan Fries want die kan wel een beste speklap gebruiken.quote:Op donderdag 27 september 2007 01:57 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Fontijn, mag dat ook want ze komt waarschijnlijk naar de voordeur ......Als overigens de zus van Natasia blijft heeft dat wel voordelen. Een 'in-house' kokkie anex poetsvrouw anex opruim-miep is een goede opsteker voor Lieke.
Hmmmmm, effe denken. Natasia weg, dat ben ik met je eens. Haar zus .... Fries ..... Daar kunnen we wat mee. Veel miljonairs hebben achter in de tuin een huisje voor een 'kokkie'. Laten ze nou net zo'n houten huisje hebben met nog 'n kamer vrij ......quote:Op donderdag 27 september 2007 02:12 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Zwembad, fontijn, visvijver maakt mij niet uit als ze maar onder water verdwijnt. En die zus van natasja voeren we aan Fries want die kan wel een beste speklap gebruiken.
klinkt meer als de negerhut van oom tom??quote:Op donderdag 27 september 2007 02:19 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Hmmmmm, effe denken. Natasia weg, dat ben ik met je eens. Haar zus .... Fries ..... Daar kunnen we wat mee. Veel miljonairs hebben achter in de tuin een huisje voor een 'kokkie'. Laten ze nou net zo'n houten huisje hebben met nog 'n kamer vrij ......
quote:Op donderdag 27 september 2007 02:22 schreef cindy10 het volgende:
[..]
klinkt meer als de negerhut van oom tom??![]()
![]()
"Als de echtgenoten echt genoten, heeft het echtpaar echt gepaard"quote:Op donderdag 27 september 2007 02:31 schreef Kaleddis het volgende:
Ik dacht dat het Nadia was die zo'n herrie maakte, is het Lieke...
En wie vermoed dat 'ie nog ver moet drinkt beter geen vermouth !!quote:Op donderdag 27 september 2007 02:37 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
"Als de echtgenoten echt genoten, heeft het echtpaar echt gepaard"
En nu ga ik pitten, truste![]()
Het kan maar zo zijn dat ze vroeg komt, Surinaamse koken vergt veel tijd in de keuken ?quote:
Don't remind me. De keer dat Carlos kwam eten heeft ze er 3 dagen over gedaan om het voor te bereiden.quote:Op donderdag 27 september 2007 08:39 schreef blomst het volgende:
[..]
Het kan maar zo zijn dat ze vroeg komt, Surinaamse koken vergt veel tijd in de keuken ?
Of verkijk ik me daarop?
Misschien komt ze de miljonairs wel wekken
En.....................ga je weer dokken?quote:Op donderdag 27 september 2007 08:41 schreef Lobasca het volgende:
Vannacht zijn mijn streams afgelopen... het is een teken van boven..![]()
quote:Op donderdag 27 september 2007 08:46 schreef beequeen het volgende:
[..]
En.....................ga je weer dokken?![]()
Ik heb er ook nog geen gebruik van gemaakt dus ik weet niet precies hoe het werkt, maar zag dat het te downloaden was als gadget voor de sidebar. Volgende maand ga ik dat ook eens proberenquote:Op donderdag 27 september 2007 08:53 schreef Lobasca het volgende:
[..]
![]()
, alhoewel, ik heb Vista, weet iemand hoe je daar een maand gratis streams kan krijgen.?
Zou ook zonde zijn als ik daar geen gebruik van zou maken.
Ik weet wel dat je gratis kunt kijken als je een paar keer op annuleren drukt bij het pop-up scherm van DGK maar dan kijk je naar de geblokte schermpjes. Als je dat niet erg vindt doe je dat toch?quote:Op donderdag 27 september 2007 08:53 schreef Lobasca het volgende:
[..]
![]()
, alhoewel, ik heb Vista, weet iemand hoe je daar een maand gratis streams kan krijgen.?
Srry, wil je me via PM uitleggen wat dat is, ben hoogblondquote:Op donderdag 27 september 2007 08:56 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik heb er ook nog geen gebruik van gemaakt dus ik weet niet precies hoe het werkt, maar zag dat het te downloaden was als gadget voor de sidebar. Volgende maand ga ik dat ook eens proberen
Goedemorgen, hier kan je het downloaden http://www.tienfan.nl/Blog/?p=1066quote:Op donderdag 27 september 2007 08:53 schreef Lobasca het volgende:
[..]
![]()
Top!quote:Op donderdag 27 september 2007 09:00 schreef Ning het volgende:
[..]
Goedemorgen, hier kan je het downloaden http://www.tienfan.nl/Blog/?p=1066
Done, en ik zie dat Ning je ook een goed linkje heeft gegevenquote:Op donderdag 27 september 2007 08:59 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Srry, wil je me via PM uitleggen wat dat is, ben hoogblond
Slagerkorrel, je hebt je best gedaan om met de info uit de COSquote:Op donderdag 27 september 2007 01:07 schreef SlagerKorrel het volgende:
Alvast mijn excuses voor deze vage OP.
Ik heb geeneens streams,
maar als niemand een COS aanmaakt,
ben ik de beroerdste niet...
Goedemorgen, het is ook niet bij te houden wie wie in de maling neemt.quote:Op donderdag 27 september 2007 09:01 schreef Copycat het volgende:
Goedemorgen!
Ik volg het allemaal niet meer zo, wie nu tegen wie snode plannetjes aan het uitdenken is. Maar, aangezien van die snode plannen negen van de tien keer niets terecht komt, is dat geen man overboord, lijkt me.
Hoe laat komt die schreeuwlelijk?
Ik hoop dat ze dat nu ook tegen Brian doet, die gisteren (en ook al eerder) tijdens een 538 interview beaamde dat hij het goed (zoiets) vond dat Natasja weg was.quote:Op donderdag 27 september 2007 09:11 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Er zijn Surinaamse gerechten die uren intrekken, stoven, bakken nodig hebben........
dus het is goed mogelijk dat Natasia en haar zus vanmiddag al aan de slag gaan.
De zus van Natasia heeft de keren dat zij in de villa was haar stem ook laten horen en
ook Huub aangesproken op zijn uitlatingen tegenover Natasia, ............
Volgens het verhaal van Natasia in de pers komt ze rond 17:00quote:Op donderdag 27 september 2007 09:12 schreef beequeen het volgende:
[..]
Goedemorgen, het is ook niet bij te houden wie wie in de maling neemt.
Hoe laat die heks binnenkomt weet niemand maar ik denk rond etenstijd aangezien ze komt koken.
En Liekequote:Op donderdag 27 september 2007 09:20 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Volgens het verhaal van Natasia in de pers komt ze rond 17:00
edit : Je mag aannemen dat Huub en Brian eerst terug moeten zijn van het karten
Geen wonder dat ze haar rode bh steeds aantrekt. Haar borsten lijken gewoon kleiner omdat haar lichaam steeds ronder wordt.quote:
Sinds Brian zijn broer dit heeft geadviseerd.quote:Op donderdag 27 september 2007 09:32 schreef beequeen het volgende:
Sinds wanneer maakt Brian zich druk om Fries?![]()
Ok, thanx, dan weet ik wanneer ik het volume zachter moet zetten.quote:Op donderdag 27 september 2007 09:20 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Volgens het verhaal van Natasia in de pers komt ze rond 17:00
edit : Je mag aannemen dat Huub en Brian eerst terug moeten zijn van het karten
edit 2 : En Lieke
Anders heb je altijd deze nog: Xquote:Op donderdag 27 september 2007 09:36 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ok, thanx, dan weet ik wanneer ik het volume zachter moet zetten.![]()
als je haar maar goed zit joh!quote:Op donderdag 27 september 2007 09:34 schreef noekje het volgende:
[..]
Geen wonder dat ze haar rode bh steeds aantrekt. Haar borsten lijken gewoon kleiner omdat haar lichaam steeds ronder wordt.![]()
Wat een gemene sneer!quote:Op donderdag 27 september 2007 09:38 schreef AnTjUh het volgende:
als je haar maar goed zit joh!
lang ...heeel lang geleden...........................(quote:Op donderdag 27 september 2007 09:40 schreef AnTjUh het volgende:
ze mogen steeds langer blijven liggen
waar zijn de tijden gebleven dat iedereen 10 uur gedouched en aangekleed aan tafel moest zitten
quote:Op donderdag 27 september 2007 09:44 schreef beequeen het volgende:
http://www.dgkpoll.atweb.nl/graph/
![]()
mooiquote:Op donderdag 27 september 2007 09:44 schreef beequeen het volgende:
http://www.dgkpoll.atweb.nl/graph/
![]()
owwww die Brain, die Fons !!!!quote:Op donderdag 27 september 2007 09:51 schreef beequeen het volgende:
http://www.dgkpoll.atweb.nl/graph4/
http://www.dgkpoll.atweb.nl/graph5/
Nu stop ik hoor.![]()
nee joh, dan gaat ze fluisteren en kunnen we helemaal niet meer horen wat voor informatie ze doorspeelt.quote:Op donderdag 27 september 2007 10:02 schreef milk-shake het volgende:
Amanda was haar stem kwijt gisteravond....wel een uur heeft ze haar mond gehouden......(als Natas dit nou vanavond ook zou hebben)
Of het is hem simpelweg door achter verteld. Kunnen ze dit weer in de uitzending plakken.quote:Op donderdag 27 september 2007 09:35 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Sinds Brian zijn broer dit heeft geadviseerd.
Kennith: Als ik jou was zou ik voor Fries gaan zorgen.![]()
uitzending van gisteren sloeg nergens opquote:Op donderdag 27 september 2007 10:09 schreef Gert het volgende:
[..]
Of het is hem simpelweg door achter verteld. Kunnen ze dit weer in de uitzending plakken.
Hij vroeg het gewoon met als onderliggende bedoeling dat hij het wel eventueel zou kunnen doen maar Huub antwoorde dat hij direct wel even bij Fries langs zou gaan.quote:Op donderdag 27 september 2007 10:13 schreef Verida het volgende:
Maar wat geeft Brian eigenlijk het recht om aan Huub te vragen of hij al bij Fries is geweest?
Brian kan toch zelf ook naar Fries gaan.
Wat was overigens het antwoord van Huub op deze vraag?
Uhuh, en dat is al een tijd aan de gang, die bespottelijke poging om Brian een concurrent van Huub te maken door die gluiperige smeerlap te presenteren als een gevoelige goedzak.quote:Op donderdag 27 september 2007 10:13 schreef ricofromrio het volgende:
[..]
uitzending van gisteren sloeg nergens op
ze hadden de werkelijkheid weer flink verdraait je zag het aanraken van brian richting huub niet en je zag ook de kopstoot niet. Of zal dat stukje (kopstoot) zijn geknipt omdat dennix er tussen stond en idioot deed![]()
dankjequote:Op donderdag 27 september 2007 10:14 schreef pullup het volgende:
[..]
Hij vroeg het gewoon met als onderliggende bedoeling dat hij het wel eventueel zou kunnen doen maar Huub antwoorde dat hij direct wel even bij Fries langs zou gaan.
Maar het is en blijft een zak hooi met het empatische en intellectuele vermogen van een ... tja, zak hooi.quote:Op donderdag 27 september 2007 10:16 schreef Gert het volgende:
Uhuh, en dat is al een tijd aan de gang, die bespottelijke poging om Brian een concurrent van huub te maken door die gluiperige smeerlap te presenteren als een gevoelige goedzak.![]()
Precies, hij kijkt never nooit om naar Fries en plotseling maakt hij zich zorgen, ja duhhhhhhh.quote:Op donderdag 27 september 2007 10:18 schreef Verida het volgende:
[..]
dankje
ik neem de goede bedoelingen alleen wel met een korreltje zout
maar dan wel op hbo niveau, vergis je niet, hij heeft wel doorgeleerd in communicatiequote:Op donderdag 27 september 2007 10:18 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maar het is en blijft een zak hooi met het empatische en intellectuele vermogen van een ... tja, zak hooi.
Wat is het toch een multi-talentquote:Op donderdag 27 september 2007 10:21 schreef Verida het volgende:
[..]
maar dan wel op hbo niveau, vergis je niet, hij heeft wel doorgeleerd in communicatie
Maar wèl een zak hooi met een groot dierenhart hè.quote:Op donderdag 27 september 2007 10:18 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maar het is en blijft een zak hooi met het empatische en intellectuele vermogen van een ... tja, zak hooi.
Oh ja, dat is waar.quote:Op donderdag 27 september 2007 10:21 schreef Verida het volgende:
maar dan wel op hbo niveau, vergis je niet, hij heeft wel doorgeleerd in communicatie
Logisch toch. Met Fries kan de dierenvriend niet zo leuk spelen, in tegenstelling tot bijvoorbeeld met een leguaan.quote:Op donderdag 27 september 2007 10:21 schreef beequeen het volgende:
[..]
Precies, hij kijkt never nooit om naar Fries
er heeft zich toch ook nooit een studie genoot gemeld?quote:Op donderdag 27 september 2007 10:25 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oh ja, dat is waar.
Als hij HBO communicatie heeft gedaan, hang ik vandaag mijn hierdoor gedegradeerde diploma journalistiek aan de treurwilgen.
Of met een dakloos geworden aapje waar je goede dingen voor kunt doenquote:Op donderdag 27 september 2007 10:27 schreef Gert het volgende:
[..]
Logisch toch. Met Fries kan de dierenvriend niet zo leuk spelen, in tegenstelling tot bijvoorbeeld met een leguaan.
Koetsiekoetsiekoe!quote:Op donderdag 27 september 2007 10:27 schreef Gert het volgende:
Logisch toch. Met Fries kan de dierenvriend niet zo leuk spelen, in tegenstelling tot bijvoorbeeld met een leguaan.
Ja maar hij liegt ook, want hij zegt dat hij veel info heeft over Brian. Gisteren zei hij tegen Dennis dat dat bluf was.quote:Op donderdag 27 september 2007 10:49 schreef riri het volgende:
Jaap zegt nu veel over Brian.....
Heeft die wel hoor...ook via zijn vriendenquote:Op donderdag 27 september 2007 10:51 schreef Yollie het volgende:
[..]
Ja maar hij liegt ook, want hij zegt dat hij veel info heeft over Brian. Gisteren zei hij tegen Dennis dat dat bluf was.
ach waar gaat dit over ................ze krijgen Brain er niet uit ...dekking Amanda maar ja ze moeten toch wat zeggen...quote:Op donderdag 27 september 2007 11:00 schreef blomst het volgende:
Palmt Jaap Huub nu in?
Trapt Huub er met open ogen in?
Nou ja, zolang Huub Lieke er maar inhoudt en vv, is er niets aan de hand.
Omdat Jaap dan afhaaktquote:Op donderdag 27 september 2007 11:03 schreef Verida het volgende:
Waarvoor zegt Huub niet gewoon dat hij dennis er niet bij wil hebben?
ik denk omdat hij weet dat Jaap hem (nog) niet wil laten vallen.......quote:Op donderdag 27 september 2007 11:03 schreef Verida het volgende:
huub weet wel dat dennix later kan worden weggewerkt...nu is hij mooi te gebruikenquote:Op donderdag 27 september 2007 11:03 schreef Verida het volgende:
Precies Huub heeft niets te verliezen het is toch al 5-2 daarintegen heeft Jaap veel te verliezen, zijn clubje kan uitelkaar vallen en wat Nadia dan gaat doen is erg onzeker.quote:Op donderdag 27 september 2007 11:05 schreef riri het volgende:
huub trapt nergens in....hij is nergens bang voor
zoals het tot nu toe was waren de 5 ook altijd tegen hem...lieke's steun heeft hij onvoorwaardelijk
voor huub valt er niks te verliezen
Huub is niet bang en heeft de situatie gisteren zelf opengebroken....er zijn nu voor Huub en Jaap mogelijkheden tot verdere aktie
De kans is groot dat de redactie blij is met deze ontwikkeling. Leuke gesprekken, het ontstaan van een langlopende verhaallijn (1 maand) en het begin van het openbreken van de geblokkeerde situatie.quote:Op donderdag 27 september 2007 11:07 schreef milk-shake het volgende:
zou er nou eindelijk iets gebeuren aan het 5-2 groepje.....of gaat Natasia daar een stokje voor steken
maar ja ....wat heeft Natasia of der zus te verliezen....als ze iets toch perongeluk doorbrieven....quote:Op donderdag 27 september 2007 11:10 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
De kans is groot dat de redactie blij is met deze ontwikkeling. Leuke gesprekken, het ontstaan van een langlopende verhaallijn (1 maand) en het begin van het openbreken van de geblokkeerde situatie.
Daarom klinkt het logisch dat ze Natasia geen toestemmming geven de zaak kapot te maken.
ja ook weer waar.....................misschien daardoor wel goedquote:Op donderdag 27 september 2007 11:10 schreef Kaleddis het volgende:
Het mooie hiervan is ook dat Brian zondag voor 8 uur naar huis gaat. Netty of Kenneth hebben deze ontwikkeling heus wel opgevangen en zullen Brian hierover inlichten. Brian zal Jaap dus nog minder vertrouwen als hiervoor.
En hopelijk hapt Jaap echt toe en ziet hij mogelijkheden.
Ze heeft best wel wat te verliezen, in de vorm van 'steun' bij haar carriere (boek, schnabbels, optredens). Talpa doet best wel wat in de vorm van nazorg/samenwerking met oud-bewoners.quote:Op donderdag 27 september 2007 11:11 schreef milk-shake het volgende:
[..]
maar ja ....wat heeft Natasia of der zus te verliezen....als ze iets toch perongeluk doorbrieven....
Als Amanda zou op stappen?quote:Op donderdag 27 september 2007 11:04 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Leuk gesprek van Japio en Huub in het kantoor,
Kernpunten van de overeenkomst :
- conclusie : Brian mag best weggestemd worden, daarna Amanda (andersom ook goed)
Ze kan natuurlijk ook een brief met info binnensmokkelen voor bijv. Brian. Toen natas nog in de kooi zat werden er ook allerlei brieven binnengesmokkeld.quote:Op donderdag 27 september 2007 11:13 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ze heeft best wel wat te verliezen, in de vorm van 'steun' bij haar carriere (boek, schnabbels, optredens). Talpa doet best wel wat in de vorm van nazorg/samenwerking met oud-bewoners.
Stel eens voor dat Natasia dat doet. Wat dan ? Huub is al van plan het t.z.t. aan Brian te vertellen met de mededeling "Je ziet maar wat je er aan doet"quote:Op donderdag 27 september 2007 11:18 schreef Verida het volgende:
[..]
Ze kan natuurlijk ook een brief met info binnensmokkelen voor bijv. Brian. Toen natas nog in de kooi zat werden er ook allerlei brieven binnengesmokkeld.
ook weer waar, huub heeft hierbij niets te verliezen. Hij heeft ze toch al alle 5 tegen zich, dus erger kan het niet worden.quote:Op donderdag 27 september 2007 11:21 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Stel eens voor dat Natasia dat doet. Wat dan ? Huub is al van plan het t.z.t. aan Brian te vertellen met de mededeling "Je ziet maar wat je er aan doet"
Dat is waar, maar wat Huub al zei. So what als Brian erachter komt. Wat kan hij doen ? Nadia bond met Amanda en stookt Amanda tegen Brian op. Creeer ruzie tussen Brian en Amanda en stel ondertussen Brian op de proef door hem te bashen. 's Kijken hoe onze barmhartige zich dan gedraagt....quote:Op donderdag 27 september 2007 11:18 schreef Verida het volgende:
[..]
Ze kan natuurlijk ook een brief met info binnensmokkelen voor bijv. Brian. Toen natas nog in de kooi zat werden er ook allerlei brieven binnengesmokkeld.
Bart Smitquote:Op donderdag 27 september 2007 11:25 schreef toneelhaak1 het volgende:
Waar kan ik zo'n witte kater (poes) kopen?
![]()
speelgoedzaakquote:Op donderdag 27 september 2007 11:25 schreef toneelhaak1 het volgende:
![]()
http://www.furrealfriends.nl/home.htmlquote:Op donderdag 27 september 2007 11:25 schreef toneelhaak1 het volgende:
![]()
Ze is net echt, ze eet alleen batterijen, maar een batterijen-oplader is een uitkomst.quote:Op donderdag 27 september 2007 11:25 schreef toneelhaak1 het volgende:
![]()
Thanxquote:Op donderdag 27 september 2007 11:31 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
http://www.furrealfriends.nl/home.html
Irritant he!!quote:Op donderdag 27 september 2007 11:32 schreef beequeen het volgende:
Streams op die nono's, verder dan Paris Hilton komen ze niet.![]()
Zat het net te denken. Amanda is wakker en het gaat gelijk weer over Paris Hilton en boobiesquote:
Paris Hilton hééft helemaal geen boobies. Trendy tiepje, die Paris.quote:Op donderdag 27 september 2007 11:37 schreef Kaleddis het volgende:
Zat het net te denken. Amanda is wakker en het gaat gelijk weer over Paris Hilton en boobies![]()
zag je m kijken toen nadia ineens zei ow ja die 50 van brianquote:Op donderdag 27 september 2007 11:45 schreef petraa het volgende:
Dennis heeft 320 cp
quote:Op donderdag 27 september 2007 11:49 schreef petraa het volgende:
Jaap komt binnen en Dennix: Brooooooooother, hehehe Brottttttttherrrrrrrrrrr
quote:
Dequote:Op donderdag 27 september 2007 11:51 schreef petraa het volgende:
[..]
kan ik ook nix aan doen hoor, ik tiep het alleen maar!!!
Ik erger me er dood aan!
![]()
Edit: Ik erger me aan alles van Dennix![]()
Ik ga met je mee, die 2 hoef ik niet te zienquote:Op donderdag 27 september 2007 11:55 schreef Kaleddis het volgende:
Fluit niet zo irritant !!![]()
Edit: Ik ga wat anders doen![]()
dreig er maar vaker mee.... het werktquote:Op donderdag 27 september 2007 11:55 schreef Kaleddis het volgende:
Fluit niet zo irritant !!![]()
Edit: Ik ga wat anders doen![]()
OF: Dat ze het leuk vinden dat ze zichzelf zo voor lul zetten.quote:Op donderdag 27 september 2007 12:01 schreef SiRojK het volgende:
Het kan ook gewoon echt niet anders dan dat ze achter
OF: Allemaal gay zijn
OF: Het ook al helemaal zat zijn
helaas vals alarmquote:Op donderdag 27 september 2007 11:58 schreef lorence1 het volgende:
[..]
dreig er maar vaker mee.... het werkt![]()
![]()
Echt misselijke mensen die 2 gatverredammequote:Op donderdag 27 september 2007 12:04 schreef tuinfluiter het volgende:
Dennis: Dit is wel lekker zo he.
Nadia: ja, mmm, om half 2 is iedereen weg.
Nadia: Smak....
quote:Op donderdag 27 september 2007 12:06 schreef beequeen het volgende:
Dennix stikt in een pepermuntje![]()
Edit: Nou ja, bijna![]()
En hangt zichzelf op in het trappengat?quote:Op donderdag 27 september 2007 12:17 schreef tuinfluiter het volgende:
(Nadia lag op een viezig bed-kleed met Dennis,)
Nadia: Ik kan hier niet meer tegen, ik raak hier gefrusteerd van. ( loopt weg)
De gastspelers mogen gewoon de kooi verlaten volgens mijquote:Op donderdag 27 september 2007 12:01 schreef Dreamboy het volgende:
In dit filmpje van Natasia wordt gezegt dat ze vanaf volgende week een Clip op gaat nemen dan blijft ze niet zo lang of ze moet het vanuit de GDK doen dat zou kunnen.
http://www.youtube.com/watch?v=Bo_Q7U63YFw
(Tijdens afscheid Natasia)quote:Op donderdag 27 september 2007 12:23 schreef riri het volgende:
Dat mens is het totaal niet waard dat huis weer binnen te lopen
eigenlijk is het walgelijk dat de leiding dt mens het huis in laat gaan
Steve Brown is geen jurist maar een grote crimineel. Was hoofdman van de happy family.quote:Op donderdag 27 september 2007 12:25 schreef rooie3 het volgende:
Natasia wil weg uit Nederland
door onze redactie
AMSTERDAM - Natasia heeft plannen om te gaan emigreren. De voormalige bewoonster van De Gouden Kooi wil samen met haar nieuwe geliefde, een miljonair, aan de Italiaanse rivièra wonen.
De zwarte diva ontmoette haar vriend via haar advocaat. Hij zou ook jurist zijn, en steenrijk. "Maar hij woont in Hongarije", vertelde ze. Ze willen nu samen een liefdesnestje bouwen in het buitenland...
Natasia ligt momenteel overhoop met haar ex Wilgo, die er naar verluidt vandoor ging met haar geld toen zij in De Gouden Kooi verbleef. Vanavond zal ze overigens voor een paar dagen terugkeren in de miljoenenvilla
bron: Telegraaf
Dit is pas erg.Een paar dagen die schreeuwlelijk.
Klopt.Ze mogen gewoon buiten de kooi.Echt iets voor Natasia.En dan lekker wijs doen.quote:Op donderdag 27 september 2007 12:25 schreef Taurus het volgende:
[..]
De gastspelers mogen gewoon de kooi verlaten volgens mij
Steve Brown is niet Natasia's nieuwe vriend, hoor.quote:Op donderdag 27 september 2007 12:27 schreef kit2u het volgende:
Steve Brown is geen jurist maar een grote crimineel. Was hoofdman van de happy family.
Kan niet in Nederland wonen omdat hij daar teveel vijanden heeft.
.
Dat is haar vriend niet maar ze kent hem wel. De naam van haar nieuwe vriend is Tjeerd Rosbach.quote:Op donderdag 27 september 2007 12:27 schreef kit2u het volgende:
[..]
Steve Brown is geen jurist maar een grote crimineel. Was hoofdman van de happy family.
Kan niet in Nederland wonen omdat hij daar teveel vijanden heeft.
.
Hopen dat Huub kalm blijft,als ze weer lekker gaat schelden of haar vingers in zijn gezicht plant.quote:Op donderdag 27 september 2007 12:27 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
(Tijdens afscheid Natasia)
Dat zij na wat zij Huub toe riep nog in de villa mag koken.
Huub: Ik wacht je op bij de poort, je kop gaat eraf.
Ik heb ze samen gezien op tv als happy couple.quote:Op donderdag 27 september 2007 12:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
Steve Brown is niet Natasia's nieuwe vriend, hoor.
Ik denk niet dat Natasja komt als gastspeler maar net als Eric, Nena en Nathanael voor 1 nachtje.quote:Op donderdag 27 september 2007 12:25 schreef Taurus het volgende:
[..]
De gastspelers mogen gewoon de kooi verlaten volgens mij
http://devriendenvanmatt.(...)-tjeerd-van-natasia/quote:Op donderdag 27 september 2007 12:30 schreef kit2u het volgende:
[..]
Ik heb ze samen gezien op tv als happy couple.
Gooi wat nieuws in de kooi,maar niet die AUB.quote:Op donderdag 27 september 2007 12:31 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Natasja komt als gastspeler maar net als Eric, Nena en Nathanael voor 1 nachtje.
Jammer dat haar bed nog vrij is, ze had anders mooi naast jaap kunnen slapen.quote:Op donderdag 27 september 2007 12:25 schreef rooie3 het volgende:
door onze redactie
AMSTERDAM - Natasia heeft plannen om te gaan emigreren. De voormalige bewoonster van De Gouden Kooi wil samen met haar nieuwe geliefde, een miljonair, aan de Italiaanse rivièra wonen.
De zwarte diva ontmoette haar vriend via haar advocaat. Hij zou ook jurist zijn, en steenrijk. "Maar hij woont in Hongarije", vertelde ze. Ze willen nu samen een liefdesnestje bouwen in het buitenland...
Natasia ligt momenteel overhoop met haar ex Wilgo, die er naar verluidt vandoor ging met haar geld toen zij in De Gouden Kooi verbleef. Vanavond zal ze overigens voor een paar dagen terugkeren in de miljoenenvilla
Ik ben benieuwd hoe lang het duurt voordat de bewoners (en de streamers) weer een blik op haar mislukte borsten mogen werpen.quote:Op donderdag 27 september 2007 12:31 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Natasja komt als gastspeler maar net als Eric, Nena en Nathanael voor 1 nachtje.
Vriendje is toch Steve Brown? Ik verbaas me er over dat iemand met zoveel geld met zon'n viswijf als Natasia gaat. Ik zou d'r niet eens als poetsvrouw willen hebben.quote:Op donderdag 27 september 2007 12:25 schreef rooie3 het volgende:
door onze redactie
Het worden vanavond leuke commentaren op de streams.Denk dat de haat eraf gaat stralen.Binnen een kwartier heeft dat mens de streamers op tilt.quote:Op donderdag 27 september 2007 12:41 schreef Meganog het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoe lang het duurt voordat de bewoners (en de streamers) weer een blik op haar mislukte borsten mogen werpen.![]()
Helemaal mee eens. Graag eens nieuwe gezichten ipv steeds weer oude miljonairs op te laten draven. Op het 1 jaar feest had dat gepast geweest, in het spel niet imho.quote:Op donderdag 27 september 2007 12:34 schreef Jewscky het volgende:
[..]
Gooi wat nieuws in de kooi,maar niet die AUB.![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 27 september 2007 12:45 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Het worden vanavond leuke commentaren op de streams.Denk dat de haat eraf gaat stralen.Binnen een kwartier heeft dat mens de streamers op tilt.![]()
De redactie vond het kinderachtig en niet miljonairslikequote:Op donderdag 27 september 2007 12:46 schreef farceman het volgende:
Waarom heeft Jaap nog geen boete ontvangen voor het verscheuren van de brief van Huub?!!
Is de redactie nu echt zo bang voor Jaap geworden?
Zou hij soms gedreigd hebben info over prgramma bekend te maken?!!!
Ja, hier op Fok meldde iemand zich. Ik weet niet meer wie, maar het was wel een bekende Fokker, geloof ik.quote:Op donderdag 27 september 2007 10:30 schreef Verida het volgende:
[..]
er heeft zich toch ook nooit een studie genoot gemeld?
en heeft hij al een keer aangegeven waar hij deze opleiding heeft genoten?
Maar.....Amandaatje is er wel diep van onder de indruk
Nope, vriendje is Tjeerd Rosbach.... ook geen lieve, leuke, aardige, onschuldige jongen...quote:Op donderdag 27 september 2007 12:44 schreef akveor het volgende:
[..]
Vriendje is toch Steve Brown? Ik verbaas me er over dat iemand met zoveel geld met zon'n viswijf als Natasia gaat. Ik zou d'r niet eens als poetsvrouw willen hebben.
quote:Op donderdag 27 september 2007 12:51 schreef Kaleddis het volgende:
Leuk, girltalk![]()
Ik ga naar m'n werk, laterz...
(Ondertussen heeft Amanda 4 paarden gehad,)quote:Op donderdag 27 september 2007 12:40 schreef beequeen het volgende:
Amanda: Mijn moeder gaf me een paard omdat ze
dacht dat ik dan niet zo snel iets met jongens zou beginnen.
Ik ga echt niet kijkenquote:Op donderdag 27 september 2007 12:48 schreef tutjehola het volgende:
[..]
Dan zijn we bij deze gewaarschuwd. Kan iedereen vanaf nu zijn pilletje innemen, een extra borrel pakken of andere maatregelen treffen om vanavond door te komen. Adem rustig in, rustig uit.
Volgens mij ging ze op haar 13e samen met vriendinnen naar Lloret de Mar.quote:Op donderdag 27 september 2007 12:51 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
(Ondertussen heeft Amanda 4 paarden gehad,)
Amanda: Met 14 jaar ging ik uit
maar met 15 jaar echt stappen.
Nadia: Nou, toen ik 15 jaar was,
was ik nog het paardenmeisje hoor.
Mijn bloeddruk..wat doe jequote:Op donderdag 27 september 2007 12:23 schreef riri het volgende:
Wat een ontzettend achterlijk mens om zo te spreken over die molestatie
als je die beelden ziet hoe ze lieke aanvielen schaam je je dood...
haar woorden..."Nederland is toch zo bekrompen...er gebeuren veel ergere dingen"
Dat mens is het totaal niet waard dat huis weer binnen te lopen
eigenlijk is het walgelijk dat de leiding dat mens het huis in laat gaan
Het enige wat Dennis met kleding doet is de snit verpesten door met z'n handen in z'n zakken te lopen... maar misschien dat ie bezig was met de ontwikkeling van zachte gel-voeringen in zakken zodat je handen relaxter in je zakken zitten.quote:Op donderdag 27 september 2007 12:53 schreef riri het volgende:
nadia praat met amanda over de verjaardag van dennix....ze wil daar iets voor organiseren maar ze kent dennix nog niet zo goed.
Hebben jullie het dan niet over dingetjes als jullie samen zijn vraagt amanda..jawel,over de toekomst en zo zegt nadia.
Amanda:Wat wil hij dan in de toekomst?
Nadia:Ja..uhm....hij wil hier niet in Nederland blijven wonen...iets met een kledinglijn misschien,waar hij ook voor de kooi mee bezig was.
Amanda:Waarom is hij daar dan nu niet mee bezig terwijl hij hier in de Kooi zit?
Nadia:Tja.....
Naar mijn idee doet Dennix nooit wat....heeft hij ook nog nooit gewerkt en zo.....dus met die kledinglijn...lijkt me meer eens smoes.
Als bewoners er naar vragen wat hij tot nu toe heeft gedaan...zit hij altijd met zijn mond vol tanden.
Naar mijn idee leven die kinderen,Dennix en zijn zus, echt alleen maar op de portomonnee van hun vader en en niets
dus kan het me voorstellen dat hij er veel voor over heeft dat huis te winnen...hij wil helemaal niet werken.....
quote:Op donderdag 27 september 2007 12:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het enige wat Dennis met kleding doet is de snit verpesten door met z'n handen in z'n zakken te lopen... maar misschien dat ie bezig was met de ontwikkeling van zachte gel-voeringen in zakken zodat je handen relaxter in je zakken zitten.
quote:12:09 - Een mondeling
Dennis trekt zijn vriendinnetje in een stevige omhelzing. Zijn tong zoekt aanvankelijk aarzelend de hare, maar wint al snel al aan zelfvertrouwen. Hevig beweegt de tong heen en weer, terwijl Nadia’s tong vriendelijk terug kwispelt. Zo de eerste lichaamsbeweging is binnen.
IMHO werd ze redelijk belachelijk gemaakt door Boulevard:quote:
(6 weken lang met haar oudste zus en nieuwe vriend naar Spanje)quote:Op donderdag 27 september 2007 12:55 schreef beequeen het volgende:
Volgens mij ging ze op haar 13e samen met vriendinnen naar Lloret de Mar.
Ik denk dat je daar wel de kern van dat stukje te pakken hebtquote:Op donderdag 27 september 2007 13:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
IMHO werd ze redelijk belachelijk gemaakt door Boulevard:
Eerst zeggen dat het geen aanranding is, dan laten omschrijven wat volgens haar wel een aanranding is, vervolgens laten ze het zien, en terwijl er op de beelden gebeurt wat volgens de omschrijving van Natasia geen aanranding is hoor je Natasia nog een keer zeggen "het was geen aanranding"
quote:Op donderdag 27 september 2007 13:02 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
(6 weken lang met haar oudste zus en nieuwe vriend naar Spanje)
Amanda: Ze hadden niet echt oog voor mij, ik heb wel heimwee gehad,
en 4 keer per dag mijn moeder gebeld,
maar later ging ik mijn eigen gang,
ik wilde mijn zus niet opeisen die was zo verliefd,
ik heb zelfs gedansd op de bar in Lloret de Mar,
ja, ik werd toen wel volwassen in Spanje.
Dat werd ze zeker, ook over de deurwaarder.quote:Op donderdag 27 september 2007 13:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
IMHO werd ze redelijk belachelijk gemaakt door Boulevard:
Eerst zeggen dat het geen aanranding is, dan laten omschrijven wat volgens haar wel een aanranding is, vervolgens laten ze het zien, en terwijl er op de beelden gebeurt wat volgens de omschrijving van Natasia een aanranding is hoor je Natasia nog een keer zeggen "het was geen aanranding"
Die deurwaarder was toch op de post gegaan, of zoiets?quote:Op donderdag 27 september 2007 13:04 schreef 2live het volgende:
Dat werd ze zeker, ook over de deurwaarder.
De rest mag niet gehoord worden.quote:Op donderdag 27 september 2007 13:05 schreef rooie3 het volgende:
Ach Brian is zielig.Hoor hem niet over het slaan van Lieke.En de rest mogen we niet horen.
Yep... en haar "knippen en plakken" beschuldiging achter het Lieke item aan was volgens mij ook knippen en plakken...quote:Op donderdag 27 september 2007 13:04 schreef 2live het volgende:
[..]
Dat werd ze zeker, ook over de deurwaarder.
Zeker...gaat het gesprek eigenlijk ergens over...krijg je dat weer.quote:Op donderdag 27 september 2007 13:06 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Gotver, jammer van die stream switch op 1 en 2 .......
Het gebeurde heeft haar niet volwassen gemaakt, hoe komt ze daar bij?? Het heeft haar enkel en alleen beroofd van haar jeugd en onschuld. Dat is totaal wat anders.quote:Op donderdag 27 september 2007 13:06 schreef Leandra het volgende:
Het is triest dat Amanda op die leeftijd al dat soort dingen meegemaakt heeft, en ook bijvoorbeeld dat ze al zo jong geconfronteerd is met grof geweld zoals tegen haar zus, maar aan de andere kant is het nog triester dat ze Lieke niet als volwassen ziet omdat Lieke "niets meegemaakt heeft".
Het gros van de wereld maakt dat soort shit niet mee Amanda... en dat hoor je ook niet mee te maken, het maakt je misschien sneller volwassen als je het wel meemaakt (hoewel ik dat betwijfel) maar je bent zeker niet onvolwassen als je het niet meegemaakt hebt... sterker nog: je ontwikkeling is ernstig gestoord als je het wel meegemaakt hebt.
Je bent goed bezig.quote:Op donderdag 27 september 2007 13:06 schreef Leandra het volgende:
sterker nog: je ontwikkeling is ernstig gestoord als je het wel meegemaakt hebt.
Zoiets ja, of de deurwaarder lag al klaar.....quote:Op donderdag 27 september 2007 13:05 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die deurwaarder was toch op de post gegaan, of zoiets?
en omdat ze dat meegemaakt heeft zou je denken dat ze niets zou willen met zo'n figuur als Brian.quote:Op donderdag 27 september 2007 13:06 schreef Leandra het volgende:
Het is triest dat Amanda op die leeftijd al dat soort dingen meegemaakt heeft, en ook bijvoorbeeld dat ze al zo jong geconfronteerd is met grof geweld zoals tegen haar zus, maar aan de andere kant is het nog triester dat ze Lieke niet als volwassen ziet omdat Lieke "niets meegemaakt heeft".
Het gros van de wereld maakt dat soort shit niet mee Amanda... en dat hoor je ook niet mee te maken, het maakt je misschien sneller volwassen als je het wel meemaakt (hoewel ik dat betwijfel) maar je bent zeker niet onvolwassen als je het niet meegemaakt hebt... sterker nog: je ontwikkeling is ernstig gestoord als je het wel meegemaakt hebt.
Helaas is het juist eerder 'normaal' dat slachtoffers van geweld dat geweld blijven opzoeken in eigen relaties.quote:Op donderdag 27 september 2007 13:09 schreef trettie het volgende:
en omdat ze dat meegemaakt heeft zou je denken dat ze niets zou willen met zo'n figuur als Brian.
Maar die moet haar kennelijk eerst een vette klap geven om dat te ontdekken.
Zelfs dat zal niet genoeg zijn, Amanda is zo gestoord in haar ontwikkeling en is zoveel aandacht tekort gekomen dat ze zelfs dat soort negatieve aandacht als positief zal ervaren.quote:Op donderdag 27 september 2007 13:09 schreef trettie het volgende:
[..]
en omdat ze dat meegemaakt heeft zou je denken dat ze niets zou willen met zo'n figuur als Brian.
Maar die moet haar kennelijk eerst een vette klap geven om dat te ontdekken.
Yepz. Net zoals Deborah dat deed toen haar vriend haar van de trap af smeet. Triest, maar waar.quote:Op donderdag 27 september 2007 13:11 schreef Leandra het volgende:
Als Brian haar half doodslaat dan vraagt ze in het ziekenhuis waarschijnlijk nog naar hem.
En dat je dan je moeder niet verwijt dat die constant alleen maar bezig is met zichzelf...wat voor moeder is dat dan?quote:Op donderdag 27 september 2007 13:06 schreef Leandra het volgende:
Inderdaad. Zoals haar zus deed.quote:Op donderdag 27 september 2007 13:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zelfs dat zal niet genoeg zijn, Amanda is zo gestoord in haar ontwikkeling en is zoveel aandacht tekort gekomen dat ze zelfs dat soort negatieve aandacht als positief zal ervaren.
Als Brian haar half doodslaat dan vraagt ze in het ziekenhuis waarschijnlijk nog naar hem.
Hopenlijk haalt Huub hem vanmiddag over om op Dennis te stemmen.quote:Op donderdag 27 september 2007 13:00 schreef beequeen het volgende:
Brian wil een creatieve wending aan de ontslagronde van vanavond geven, hoe zegt hij niet.
Spannend.![]()
Zei Jaap dat?quote:Op donderdag 27 september 2007 13:18 schreef avonne het volgende:![]()
Jaap "Dennis op de stoel, vind je dat wat?"
Brian "Tjaa, kleed het mooi aan. Doe wat"
(moet Natasia wel opgerot zijn)
Waar komt dat domme idee toch vandaan dat Lieke zo zielig zou zijn? Gebaseerd op die ene momentopname in briefvorm?quote:Op donderdag 27 september 2007 13:22 schreef noekje het volgende:
Wat is dit voor een dom gesprek. 'Lieke op de stoel. Zou Huub haar eruit stemmen omdat ze zo zielig is?' Amanda.
Nou, wat denk je zelf!!
quote:Nu moeten de dames met Lieke praten van Brian over hoe slecht Huub voor haar is. Ja, daar zal Lieke iets voor voelen.
Zijn ze nu echt zo dom??
Het hele scenario, inclusief de reactie van Huub en allerlei teksten, liggen alvast.quote:Op donderdag 27 september 2007 13:26 schreef Clank het volgende:
Brian geeft Nadia vast haar tekst voor vanavond.
Wat een LUL is die Brainquote:Op donderdag 27 september 2007 13:28 schreef riri het volgende:
de enige vrouw die met respekt door haar vriend behandeld wordt is Lieke wel...die andere 2 worden alleen maar misbruikt
Wanhopig en kansloos.quote:Op donderdag 27 september 2007 13:30 schreef Taurus het volgende:
Wat een onwijs dom plan. En moet je horen hoe serieus ze zichzelf nemen..![]()
Ze worden compleet weggeluld door Lieke vanavond en zelf voor schut gezet. Dus ach geen probleem. Maar ik had Dennis graag zien zweten op de stoel!quote:Op donderdag 27 september 2007 13:33 schreef Clank het volgende:
Dit is dus Brian zijn 'creatieve manier'![]()
Daar baal ik ook écht van!!quote:Op donderdag 27 september 2007 13:32 schreef petraa het volgende:
godverredomme geen Dennis op de stoel dus.
Ben ik na 10 minuten alweer uit die droom geholpen.quote:Op donderdag 27 september 2007 13:32 schreef petraa het volgende:
godverredomme geen Dennis op de stoel dus.
Iets zegt me dat Lieke beter is in Mind Gamesquote:Op donderdag 27 september 2007 13:29 schreef Clank het volgende:
Brian wil geen 'bash-style' meer doen.. maar 'mind-games' spelen.
Lieke moet op de stoel.
Alleen zullen ze dat zelf weer totaal anders ervaren. Zij voelen zichzelf weer de winnaars die Huub en Lieke enorm in de tang hebben.quote:Op donderdag 27 september 2007 13:34 schreef petraa het volgende:
B: We gaan Lieke toespreken dat ze zich niet moet laten uitmaken voor Tering wijf onder de brunch.
Die 5 gaan vanavond weer zo voor lul staan!!!!
Dat hangt dan toch van de Febo af. Normaal gesproken moet iedereen op zijn beurt wachten.quote:Op donderdag 27 september 2007 13:40 schreef marky het volgende:
Het jammere is dat Lieke waarschijnlijk de kans weer niet krijgt om de groep toe te spreken want die zullen er allemaal wel weer doorheen gaan bleren.
Hier nog één en de streamssssssss gaan uit nu, want als Dennis en Nadia gaan doen wat ze net hebben afgesproken, dan wordt het weer droogneuken.quote:Op donderdag 27 september 2007 13:47 schreef Copycat het volgende:
Eigenlijk moet ik er inmiddels wel gewend aan zijn, maar keer op keer blijf ik me verbazen over de enorme domheid van 'de groep van vijf'. En dan met name die van Brian die zich o zo erudiet denkt te etaleren.
Dennis gaat vast naar benedenquote:Op donderdag 27 september 2007 13:49 schreef petraa het volgende:
[..]
Hier nog één en de streamssssssss gaan uit nu, want als Dennis en Nadia gaan doen wat ze net hebben afgesproken, dan wordt het weer droogneuken.
Onbegrijpelijk, krijgen ze eens kans om Dennix te testen grijpen ze hem niet.quote:Op donderdag 27 september 2007 13:47 schreef Copycat het volgende:
Eigenlijk moet ik er inmiddels wel gewend aan zijn, maar keer op keer blijf ik me verbazen over de enorme domheid van 'de groep van vijf'. En dan met name die van Brian die zich o zo erudiet denkt te etaleren.
Naar huis gaan misschien /?//quote:Op donderdag 27 september 2007 13:52 schreef beequeen het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk, krijgen ze eens kans om Dennix te testen grijpen ze hem niet.
Palma heeft niets anders te doen dan Sudoku spelen?
Ze pakt even haar TV momentjequote:
Dat wordt MUTEN vanavond.quote:Op donderdag 27 september 2007 13:55 schreef tuinfluiter het volgende:
(Natasia komt als vrije inloopgast koken in de kooi met haar zus)
Dat kunnen Hyena en heksen lach geluiden worden.![]()
mag niet je moet in ontslagrondes mensen laten uitpratenquote:Op donderdag 27 september 2007 13:40 schreef marky het volgende:
Het jammere is dat Lieke waarschijnlijk de kans weer niet krijgt om de groep toe te spreken want die zullen er allemaal wel weer doorheen gaan bleren.
Aaarghhh!!! Hoe blind kun je zijn voor de spiegel die je jezelf voorhoudt???quote:Op donderdag 27 september 2007 13:55 schreef tuinfluiter het volgende:
(Brian aan het roer en de voorbereiding van de ontslagronde)
Brian: Ik wil dat Nadia en Amanda vertellen aan Lieke
hoe slecht Huub met haar omgaat, dat Huub, Lieke niet laat uitpraten,
zonder het uit te praten , gaat slapen, ruzie niet uitspreekt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |