abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53504988
Alvast mijn excuses voor deze vage OP. Ik heb geeneens streams, maar als niemand een COS aanmaakt, ben ik de beroerdste niet...
Informatie-gewijs ben ik afhankelijk van jullie, en ik snap er niet veel van, maar volgens mij de bewoners zelf ook niet...

Dennis is genomineerd door Huub voor de ontslagronde en is niet echt populair bij Amanda en Brian, en ook Nadia houdt haar gespeelde liefde steeds minder goed vol.
Brian zou volgens Huub, Lieke, Dennix en Jaap volgende maand genomineerd moeten worden. Wie van de vier dit echt meent, is nog niet duidelijk, ze proberen elkaar ermee uit de tent te lokken.
Huub is genomineerd door Jaap en Dennis, maar zij hebben nog geen goed plan om Lieke mee te krijgen.
Amanda wordt niet echt serieus genomen door Brian, en door de rest nog veel minder.
Nadia roddelt bij iedereen over de anderen, en werkt zich hiermee steeds verder in de nesten.

Kortom, de 5 worden steeds meer paranoide omdat ze zich realiseren dat ze Huub en Lieke er niet uitkrijgen en dat ze ook elkaars tegenstander zijn.
.
.
quote:
Op woensdag 26 september 2007 23:23 schreef avonne het volgende:

Huub had een tekst van Jaap op de PC gevonden (PC is algemeen bezit).
Huub heeft die geprint en er achterop geschreven. Daar door is het privé bezit (fysieke papier)
Jaap heeft die afgepakt en verscheurd.

Jaap beweert bij hoog en laag dat die brief uit zijn la is gestolen.
Huub zegt "leugenaar"
Jaap zegt "dan heeft iemand anders die gestolen"
(Brian??)
.

AntJuh
.
quote:
Op woensdag 26 september 2007 23:19 schreef avonne het volgende:
Huub dropt nog even ene flinke bom bij Jaap : dat Dennis en Brian samenwerken. Dat Dennis 50 CP heeft gekregen van Brian en waarom??? En waarom vertelt Dennis dat niet aan Jaap??

Jaap stelt nu voor volgende maand Brian weg te stemmen. Hij denkt dat Amanda hem, na een maand manipulatie, wel laat gaan.
.

.
quote:
Op woensdag 26 september 2007 23:58 schreef BarryK het volgende:
Kan iemand ook even Huub en Lieke in de gaten houden...
Dennix en Jaap hebben het erover dat het heel geloofwaardig over kwam, maar ze moeten ook de optie openhouden dat Huub 't doorheeft... Dennix denkt dat Dennix en Jaap nu aan zet zijn.
Opties zijn: vertellen aan Brain, doorgaan met Huub en LIeke
Jaap: "iedereen gelooft toch ons"
quote:
Op donderdag 27 september 2007 00:18 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Huub weet nu zeker, dat Japio en Dennix morgenavond niets doen. Nu hoeft hij morgen alleen Brain nog maar te bewerken; Brian omlullen om te helpen Dennix op de stoel te zetten. Amanda zal Brian wel volgen. Dat wordt dan 4 stemmen om Dennix te nomineren.
quote:
Op donderdag 27 september 2007 00:47 schreef akveor het volgende:
Huub geeft veeel info....
Overigens staat mij ook nog een uitspraak bij van: als Amanda vertrekt in december.....
Dus in het kader van deze gesprekken tissnen h en L en Jaap is er misschien toch iets aan de hand en is misschien daarom Brian zo snel opgefokt de laatste wekenen.

[ Bericht 50% gewijzigd door SlagerKorrel op 27-09-2007 01:38:54 ]
ik snij wat lapjes vlees en ik maak leverworstjes klaar
pi_53505007
lijkt wel of Huub en Lieke alles vrijgeven nu. Doet Jaap slim...
pi_53505057
Het is zo simpel.Gewoon Brian een paar dagen dissen en Brian is gek.
pi_53505086
quote:
Op donderdag 27 september 2007 01:08 schreef Stupidisco het volgende:
lijkt wel of Huub en Lieke alles vrijgeven nu. Doet Jaap slim...
Het is net als vissen ...... eerst een beetje eten geven en dan happen ze toe. Dat spel spelen Huub en Lieke nu ook, rustig kleine stukjes aas voeren, Japio heeft altijd honger .........
Keep the Sunny Side Up
pi_53505098
Alleen Lieke denkt weer dom.Denk echt niet dat Nadia haar mag.
pi_53505133
Leuke avond. Dacht Japio onlangs een grote slag te slaan met een oude brief van Lieke, Huub heeft hem met een recente brief van Japio teruggepakt. Na een paar wanhopige pogingen, dreigementen dat de brief uit z'n kast was gestolen, heeft hij alle actie's voor morgen afgeblazen en zelfs verteld dat er morgen een taart kan binnen komen.
Keep the Sunny Side Up
pi_53505137
quote:
Op woensdag 26 september 2007 23:54 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Het is wel duidelijk. Alle snode plannen voor de stemming van morgen zijn ontploft. Dus vrij baan voor Natasia om haar ding te doen .......
Ik zit me nu af te vragen, is er een speciale reden dat die gore natas uitgerekend op de dag komt dat er iemand op de stoel plaats moet nemen?
Er is een prachtige dame heengegaan.
Mozart was haar naam.
pi_53505230
quote:
Op donderdag 27 september 2007 01:20 schreef koppiesoep het volgende:

[..]

Ik zit me nu af te vragen, is er een speciale reden dat die gore natas uitgerekend op de dag komt dat er iemand op de stoel plaats moet nemen?
De belangrijkste reden is dat alle oud bewoners contractueel verplicht zijn een aantal (10) keer mee te werken aan activiteiten van Talpa. Je hebt gezien dat Nena, Ilona, Nicolaas, Nathanael en Eric al een keer kwamen opdraven. Nu is kennelijk de beurt aan Natasia.
De ophef daarover zit hem hoofdzakelijk in het feit dat het deze keer vooraf is uitgelekt. Dat was de vorige keren niet zo. En toevallig is bekend gemaakt dat de bewoners logees kunnen verwachten. Twee losse zaken, maar omwille van de sensatie voeg je die (onafhanlijke) dingen samen en je hebt een knaller van een verhaal.

Dat het toevallig de dag van de stemming is, zegt me niets. Hooguit dat de kans groot is dat Natasia om 17:00 komt koken en voor 21:00 weer weg moet zijn, omdat er gestemd moet worden.
Keep the Sunny Side Up
pi_53505256
Echtgenoot ligt plat sinds een uur. Ik nu ook
pi_53505289
quote:
Op donderdag 27 september 2007 01:16 schreef rooie3 het volgende:
Alleen Lieke denkt weer dom.Denk echt niet dat Nadia haar mag.
Ik denk ook niet dat Nadia Lieke echt mag, maar datzelfde geldt ook voor Amanda.
Aan de andere kant trekt Nadia zich redelijk veel aan wat haar familie en de buitenwereld van haar vinden en ze probeert haar imago op te krikken.
Daarnaast weet ze dat Lieke een veel sterkere speler is dan Amanda, waar je, als het vertrouwen eenmaal daar is, waarschijnlijk meer op kan rekenen dan op een Amanda, die uit haar stekker gaat om een stijltang en impulsieve reacties kan geven.
Reality is nothing but a collective hunch.
pi_53505306
quote:
Op donderdag 27 september 2007 01:32 schreef kissa het volgende:
Truste.

PS Je echtgenoot had toch problemen, alles weer goed ?
Keep the Sunny Side Up
pi_53505307
quote:
Op donderdag 27 september 2007 01:19 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Leuke avond. Dacht Japio onlangs een grote slag te slaan met een oude brief van Lieke, Huub heeft hem met een recente brief van Japio teruggepakt. Na een paar wanhopige pogingen, dreigementen dat de brief uit z'n kast was gestolen, heeft hij alle actie's voor morgen afgeblazen en zelfs verteld dat er morgen een taart kan binnen komen.
En een nix op de stoel, als hij het aandurft natuurlijk
pi_53505334
quote:
Op donderdag 27 september 2007 01:36 schreef bright_side_of_life_ het volgende:

[..]

Truste.

PS Je echtgenoot had toch problemen, alles weer goed ?
Dank je...helaas is het niet al te best. PM staat open.
pi_53505338
quote:
Op donderdag 27 september 2007 01:36 schreef Kaleddis het volgende:

[..]

En een nix op de stoel, als hij het aandurft natuurlijk
Als het Huub lukt om steun te krijgen van Brian (en Amanda) dat heeft Dennix niets te durven. Er staan dan al 4 stemmen voor Dennix en heeft hij zelf niets meer in te brengen.
Keep the Sunny Side Up
pi_53505341
quote:
Op donderdag 27 september 2007 01:12 schreef rooie3 het volgende:
Het is zo simpel.Gewoon Brian een paar dagen dissen en Brian is gek.
Zeker weten.
Maar dat geldt ook voor nadia, amanda, dennix en jaap, die flippen ook als ze een paar dagen worden getreiterd. Alleen al daarom heb ik veel respect voor Huub en Lieke, ik geef het je te doen om constant tegen de meute in te moeten gaan en gebashd te worden.
Mozart was haar naam.
pi_53505360
quote:
Op donderdag 27 september 2007 01:38 schreef kissa het volgende:

[..]

Dank je...helaas is het niet al te best. PM staat open.
PM gestuurd
Keep the Sunny Side Up
pi_53505367
quote:
Op donderdag 27 september 2007 01:29 schreef bright_side_of_life_ het volgende:

[..]

De belangrijkste reden is dat alle oud bewoners contractueel verplicht zijn een aantal (10) keer mee te werken aan activiteiten van Talpa. Je hebt gezien dat Nena, Ilona, Nicolaas, Nathanael en Eric al een keer kwamen opdraven. Nu is kennelijk de beurt aan Natasia.
De ophef daarover zit hem hoofdzakelijk in het feit dat het deze keer vooraf is uitgelekt. Dat was de vorige keren niet zo. En toevallig is bekend gemaakt dat de bewoners logees kunnen verwachten. Twee losse zaken, maar omwille van de sensatie voeg je die (onafhanlijke) dingen samen en je hebt een knaller van een verhaal.

Dat het toevallig de dag van de stemming is, zegt me niets. Hooguit dat de kans groot is dat Natasia om 17:00 komt koken en voor 21:00 weer weg moet zijn, omdat er gestemd moet worden.

Laten we dat dan vooral maar hopen. Hup, die pan pindasoep op het vuur en dan snel weer oprotten.
Mozart was haar naam.
pi_53505369
quote:
Op donderdag 27 september 2007 01:38 schreef koppiesoep het volgende:

[..]

Zeker weten.
Maar dat geldt ook voor nadia, amanda, dennix en jaap, die flippen ook als ze een paar dagen worden getreiterd. Alleen al daarom heb ik veel respect voor Huub en Lieke, ik geef het je te doen om constant tegen de meute in te moeten gaan en gebashd te worden.
Klopt
Het meest interessant vind ik op het ogenblik Nadia eigenlijk. Amanda en nix weten we wel een beetje hoe ze reageren, Jaap ook. Maar ben heel benieuwd hoe een Nadia onder druk reageert. Was van de week eigenlijk heel verbaasd hoe van slag ze was door een paar boze woorden van achter...
  donderdag 27 september 2007 @ 01:43:18 #19
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_53505383
Leuke OP SlagerKorrel
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_53505385
Is er eigenlijk iemand die Nada en Nix volgt ? Ziet er niet zo heel gezellig uit en ze liggen in ieder geval niet te krikken.
pi_53505391
quote:
Op donderdag 27 september 2007 01:41 schreef koppiesoep het volgende:

[..]

[/b]

Laten we dat dan vooral maar hopen. Hup, die pan pindasoep op het vuur en dan snel weer oprotten.
Niks pan op het vuur. Gewoon warm meebrengen, des te eerder is ze weer weg
Keep the Sunny Side Up
pi_53505393
quote:
Op donderdag 27 september 2007 01:32 schreef kissa het volgende:
Hoe is het nu met je echtgenoot?
Ik kan niet alle cossen lezen en ben dus niet meer zo op de hoogte.
Mozart was haar naam.
pi_53505415
quote:
Op donderdag 27 september 2007 01:44 schreef bright_side_of_life_ het volgende:

[..]

Inderdaad. Die pindasoep kon ze gemakkelijk een hele dag over doen....
Overigens zat ik me te bedenken. Haar zus komt ook mee. Het zou toch niet zo zijn dat die de gastspeler wordt he .....
pi_53505440
quote:
Op donderdag 27 september 2007 01:45 schreef Kaleddis het volgende:

[..]

Inderdaad. Die pindasoep kon ze gemakkelijk een hele dag over doen....
Overigens zat ik me te bedenken. Haar zus komt ook mee. Het zou toch niet zo zijn dat die de gastspeler wordt he .....
Het is nu nog al laat om je dat nog helemaal uit te leggen. Morgen om deze tijd zal ik wel even antwoorden
Keep the Sunny Side Up
pi_53505463
quote:
Op donderdag 27 september 2007 01:48 schreef bright_side_of_life_ het volgende:

[..]

Het is nu nog al laat om je dat nog helemaal uit te leggen. Morgen om deze tijd zal ik wel even antwoorden
pi_53505472
quote:
Op donderdag 27 september 2007 01:41 schreef Kaleddis het volgende:

[..]

Klopt
Het meest interessant vind ik op het ogenblik Nadia eigenlijk. Amanda en nix weten we wel een beetje hoe ze reageren, Jaap ook. Maar ben heel benieuwd hoe een Nadia onder druk reageert. Was van de week eigenlijk heel verbaasd hoe van slag ze was door een paar boze woorden van achter...
Ik heb het al vaker geroepen, nadia is een wolf in schaapskleren. Ze doet zich heel lief en kwetsbaar voor maar als het er op aan komt deinst ze volgens mij nergens voor terug. De ware nadia is volgens mij een echte bitch die toeslaat zodra ze de kans krijgt. De eerste trekjes zijn al duidelijk zichtbaar.
Mozart was haar naam.
pi_53505490
quote:
Op donderdag 27 september 2007 01:44 schreef bright_side_of_life_ het volgende:

[..]

Ik hoop dat ze struikelt en in het zwembad verdwijnt.
Mozart was haar naam.
  donderdag 27 september 2007 @ 01:55:21 #28
182228 dgk_fan
Dennis Bax RULEZ !!!!!!!
pi_53505501
quote:
Op donderdag 27 september 2007 01:07 schreef SlagerKorrel het volgende:

Alvast mijn excuses voor deze vage OP.
Totaal niet nodig !! MEER DAN PRIMA OP voor een nietstreamer !!
pi_53505523
quote:
Op donderdag 27 september 2007 01:53 schreef koppiesoep het volgende:

[..]

Ik hoop dat ze struikelt en in het zwembad verdwijnt.
Fontijn, mag dat ook want ze komt waarschijnlijk naar de voordeur ......

Als overigens de zus van Natasia blijft heeft dat wel voordelen. Een 'in-house' kokkie anex poetsvrouw anex opruim-miep is een goede opsteker voor Lieke.
Keep the Sunny Side Up
pi_53505570
quote:
Op donderdag 27 september 2007 01:57 schreef bright_side_of_life_ het volgende:

[..]

Fontijn, mag dat ook want ze komt waarschijnlijk naar de voordeur ......

Als overigens de zus van Natasia blijft heeft dat wel voordelen. Een 'in-house' kokkie anex poetsvrouw anex opruim-miep is een goede opsteker voor Lieke.
Ga ik morgenochtend wel eerst oordopjes kopen, want in mijn beleving kon ze nog harder schreeuwen dan Natasia
pi_53505605
quote:
Op donderdag 27 september 2007 02:03 schreef Kaleddis het volgende:

[..]

Ga ik morgenochtend wel eerst oordopjes kopen, want in mijn beleving kon ze nog harder schreeuwen dan Natasia
Oordopjes ...... Ik leef inmiddels helemaal elektronisch en doe dat met de volumeknop
Keep the Sunny Side Up
pi_53505651
quote:
Op donderdag 27 september 2007 01:57 schreef bright_side_of_life_ het volgende:

[..]

Fontijn, mag dat ook want ze komt waarschijnlijk naar de voordeur ......Als overigens de zus van Natasia blijft heeft dat wel voordelen. Een 'in-house' kokkie anex poetsvrouw anex opruim-miep is een goede opsteker voor Lieke.
Zwembad, fontijn, visvijver maakt mij niet uit als ze maar onder water verdwijnt. En die zus van natasja voeren we aan Fries want die kan wel een beste speklap gebruiken.
Mozart was haar naam.
pi_53505684
Ik ga slapen, trustte.
Mozart was haar naam.
pi_53505698
quote:
Op donderdag 27 september 2007 02:12 schreef koppiesoep het volgende:

[..]

Zwembad, fontijn, visvijver maakt mij niet uit als ze maar onder water verdwijnt. En die zus van natasja voeren we aan Fries want die kan wel een beste speklap gebruiken.
Hmmmmm, effe denken. Natasia weg, dat ben ik met je eens. Haar zus .... Fries ..... Daar kunnen we wat mee. Veel miljonairs hebben achter in de tuin een huisje voor een 'kokkie'. Laten ze nou net zo'n houten huisje hebben met nog 'n kamer vrij ......
Keep the Sunny Side Up
pi_53505715
quote:
Op donderdag 27 september 2007 02:19 schreef bright_side_of_life_ het volgende:

[..]

Hmmmmm, effe denken. Natasia weg, dat ben ik met je eens. Haar zus .... Fries ..... Daar kunnen we wat mee. Veel miljonairs hebben achter in de tuin een huisje voor een 'kokkie'. Laten ze nou net zo'n houten huisje hebben met nog 'n kamer vrij ......
klinkt meer als de negerhut van oom tom??
pi_53505747
quote:
Op donderdag 27 september 2007 02:22 schreef cindy10 het volgende:

[..]

klinkt meer als de negerhut van oom tom??
Dolf is de baas
Insaantje
pi_53505776
Ik dacht dat het Nadia was die zo'n herrie maakte, is het Lieke...
pi_53505801
quote:
Op donderdag 27 september 2007 02:31 schreef Kaleddis het volgende:
Ik dacht dat het Nadia was die zo'n herrie maakte, is het Lieke...
"Als de echtgenoten echt genoten, heeft het echtpaar echt gepaard"

En nu ga ik pitten, truste

Keep the Sunny Side Up
  donderdag 27 september 2007 @ 02:48:19 #39
182228 dgk_fan
Dennis Bax RULEZ !!!!!!!
pi_53505830
quote:
Op donderdag 27 september 2007 02:37 schreef bright_side_of_life_ het volgende:

"Als de echtgenoten echt genoten, heeft het echtpaar echt gepaard"

En nu ga ik pitten, truste
En wie vermoed dat 'ie nog ver moet drinkt beter geen vermouth !!

Ik ga ook pitten trustuh !!!
  Admin donderdag 27 september 2007 @ 08:15:10 #40
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_53506458
Prachtige OP voor iemand zonder streams!

En Kissa, je hebt een pm
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  donderdag 27 september 2007 @ 08:26:29 #41
127899 AnTjUh
kèk ùit he....!!
pi_53506593
het wachten op natas is begonnen!!
BIG-BB-DGK-CBML-Bunkert?-FAN-JUNK-FREAK!!!!
What goes around comes around.
pi_53506726
quote:
Op donderdag 27 september 2007 08:26 schreef AnTjUh het volgende:
het wachten op natas is begonnen!!
Het kan maar zo zijn dat ze vroeg komt, Surinaamse koken vergt veel tijd in de keuken ?
Of verkijk ik me daarop?
Misschien komt ze de miljonairs wel wekken
Goedemorgen :W
pi_53506746
Vannacht zijn mijn streams afgelopen... het is een teken van boven..
Dolf is de baas
Insaantje
  † In Memoriam † donderdag 27 september 2007 @ 08:45:38 #44
135305 beequeen
Lost.
pi_53506806
quote:
Op donderdag 27 september 2007 08:39 schreef blomst het volgende:

[..]

Het kan maar zo zijn dat ze vroeg komt, Surinaamse koken vergt veel tijd in de keuken ?
Of verkijk ik me daarop?
Misschien komt ze de miljonairs wel wekken
Don't remind me. De keer dat Carlos kwam eten heeft ze er 3 dagen over gedaan om het voor te bereiden.

Goedemorgen, alhoewel................
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
  † In Memoriam † donderdag 27 september 2007 @ 08:46:33 #45
135305 beequeen
Lost.
pi_53506820
quote:
Op donderdag 27 september 2007 08:41 schreef Lobasca het volgende:
Vannacht zijn mijn streams afgelopen... het is een teken van boven..
En.....................ga je weer dokken?
― Mark Twain
pi_53506857
Ik hoop zó dat ze het vanavond voor elkaar krijgen dat Dennis op de stoel komt.. zal wel ijdele hoop zijn.. maar toch.
pi_53506858
Morgen

Ik heb voor de zekerheid mijn volumeknop alvast op erg laag gezet
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_53506919
quote:
Op donderdag 27 september 2007 08:46 schreef beequeen het volgende:

[..]

En.....................ga je weer dokken?
, alhoewel, ik heb Vista, weet iemand hoe je daar een maand gratis streams kan krijgen.?
Zou ook zonde zijn als ik daar geen gebruik van zou maken.
Dolf is de baas
Insaantje
pi_53506960
quote:
Op donderdag 27 september 2007 08:53 schreef Lobasca het volgende:

[..]

, alhoewel, ik heb Vista, weet iemand hoe je daar een maand gratis streams kan krijgen.?
Ik heb er ook nog geen gebruik van gemaakt dus ik weet niet precies hoe het werkt, maar zag dat het te downloaden was als gadget voor de sidebar. Volgende maand ga ik dat ook eens proberen
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
  † In Memoriam † donderdag 27 september 2007 @ 08:59:55 #50
135305 beequeen
Lost.
pi_53507000
quote:

[..]

Ik weet wel dat je gratis kunt kijken als je een paar keer op annuleren drukt bij het pop-up scherm van DGK maar dan kijk je naar de geblokte schermpjes. Als je dat niet erg vindt doe je dat toch?
― Mark Twain
pi_53507002
quote:
Op donderdag 27 september 2007 08:56 schreef pullup het volgende:

[..]

Ik heb er ook nog geen gebruik van gemaakt dus ik weet niet precies hoe het werkt, maar zag dat het te downloaden was als gadget voor de sidebar. Volgende maand ga ik dat ook eens proberen
Srry, wil je me via PM uitleggen wat dat is, ben hoogblond
Dolf is de baas
Insaantje
pi_53507009
quote:

[..]

Goedemorgen, hier kan je het downloaden http://www.tienfan.nl/Blog/?p=1066
  † In Memoriam † donderdag 27 september 2007 @ 09:00:51 #53
135305 beequeen
Lost.
pi_53507012
Leuk filmpje van 1 jaar DGK op de site van Kleine Frankie.

http://kleinefrankie.web-log.nl/
― Mark Twain
  donderdag 27 september 2007 @ 09:01:30 #54
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_53507023
Goedemorgen!
Ik volg het allemaal niet meer zo, wie nu tegen wie snode plannetjes aan het uitdenken is. Maar, aangezien van die snode plannen negen van de tien keer niets terecht komt, is dat geen man overboord, lijkt me.

Hoe laat komt die schreeuwlelijk?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_53507037
quote:
Op donderdag 27 september 2007 09:00 schreef Ning het volgende:

[..]

Goedemorgen, hier kan je het downloaden http://www.tienfan.nl/Blog/?p=1066
Top!

Leuke cos gisteren!
Go hard or go home
pi_53507124
quote:
Op donderdag 27 september 2007 08:59 schreef Lobasca het volgende:

[..]

Srry, wil je me via PM uitleggen wat dat is, ben hoogblond
Done, en ik zie dat Ning je ook een goed linkje heeft gegeven
  donderdag 27 september 2007 @ 09:11:05 #57
162917 tuinfluiter
Ene FOK!ker is de andere niet.
pi_53507166
quote:
Op donderdag 27 september 2007 01:07 schreef SlagerKorrel het volgende:

Alvast mijn excuses voor deze vage OP.
Ik heb geeneens streams,
maar als niemand een COS aanmaakt,
ben ik de beroerdste niet...
Slagerkorrel, je hebt je best gedaan om met de info uit de COS
een prima OP te maken, dank je wel.

(Goedemorgen, )
Vandaag gaan Brian en Huub naar de kartbaan, er mocht iemand mee , stemming,
en nadat Lieke , Brian afkocht met 200 contactpunten,
gaan Lieke, Brian en Huub karten.

Vanavond de ontslagronde, als het Dennis-stemmen- ronselen lukt,
krijgt Dennis 4 stemmen vanavond en mag hij plaatsnemen op de ontslagstoel,
de kans is klein dat alle 7 "miljonairs" hem wegstemmen,
maar het lijkt me voor Dennis een eer om die nominatie-stoel en ronde mee te maken.

Er zijn Surinaamse gerechten die uren voorbereiding nodig hebben,
intrekken, stoven, bakken ........
dus het is goed mogelijk dat Natasia en haar zus vanmiddag al aan de slag gaan.

De zus van Natasia heeft de keren dat zij in de villa kwam haar stem laten horen en
ook Huub aangesproken op zijn uitlatingen en gedrag tegenover Natasia,
het zou kunnen dat de 2 zussen toch wel wat steken of pannen onder water laten vallen.

Jaap : Ze laten de gast-spelers met een doel komen ,
ook al moeten zij volgens het Talpa-contract 10 keer
hun gezicht laten zien, het blijft werken voor een TV-programma.

RTL-boulevard gaf door dat Natasia niet lang blijft in de kooi,
omdat zij vanaf vogende week met een disco-tour begint.

[ Bericht 8% gewijzigd door tuinfluiter op 27-09-2007 10:58:36 ]
  † In Memoriam † donderdag 27 september 2007 @ 09:12:45 #58
135305 beequeen
Lost.
pi_53507195
quote:
Op donderdag 27 september 2007 09:01 schreef Copycat het volgende:
Goedemorgen!
Ik volg het allemaal niet meer zo, wie nu tegen wie snode plannetjes aan het uitdenken is. Maar, aangezien van die snode plannen negen van de tien keer niets terecht komt, is dat geen man overboord, lijkt me.

Hoe laat komt die schreeuwlelijk?
Goedemorgen, het is ook niet bij te houden wie wie in de maling neemt.
Hoe laat die heks binnenkomt weet niemand maar ik denk rond etenstijd aangezien ze komt koken.
― Mark Twain
  † In Memoriam † donderdag 27 september 2007 @ 09:17:03 #59
135305 beequeen
Lost.
pi_53507261
José en Herma in het bed van Natasja.

― Mark Twain
pi_53507282
quote:
Op donderdag 27 september 2007 09:11 schreef tuinfluiter het volgende:

[..]

Er zijn Surinaamse gerechten die uren intrekken, stoven, bakken nodig hebben........
dus het is goed mogelijk dat Natasia en haar zus vanmiddag al aan de slag gaan.
De zus van Natasia heeft de keren dat zij in de villa was haar stem ook laten horen en
ook Huub aangesproken op zijn uitlatingen tegenover Natasia
, ............
Ik hoop dat ze dat nu ook tegen Brian doet, die gisteren (en ook al eerder) tijdens een 538 interview beaamde dat hij het goed (zoiets) vond dat Natasja weg was.
Mijn geweten is zuiver. Ik gebruik het nooit.
pi_53507318
quote:
Op donderdag 27 september 2007 09:12 schreef beequeen het volgende:

[..]

Goedemorgen, het is ook niet bij te houden wie wie in de maling neemt.
Hoe laat die heks binnenkomt weet niemand maar ik denk rond etenstijd aangezien ze komt koken.
Volgens het verhaal van Natasia in de pers komt ze rond 17:00

edit : Je mag aannemen dat Huub en Brian eerst terug moeten zijn van het karten
edit 2 : En Lieke

[ Bericht 5% gewijzigd door bright_side_of_life_ op 27-09-2007 09:27:10 ]
Keep the Sunny Side Up
pi_53507426
quote:
Op donderdag 27 september 2007 09:20 schreef bright_side_of_life_ het volgende:

[..]

En Lieke
  donderdag 27 september 2007 @ 09:27:24 #63
127899 AnTjUh
kèk ùit he....!!
pi_53507458
nou gooi maar aan die lichten!
pi_53507463
quote:
Op donderdag 27 september 2007 09:25 schreef Verida het volgende:

[..]

En Lieke
Yep, hoe kon ik haar vergeten !
Keep the Sunny Side Up
  donderdag 27 september 2007 @ 09:31:26 #65
127899 AnTjUh
kèk ùit he....!!
pi_53507536
  † In Memoriam † donderdag 27 september 2007 @ 09:32:13 #66
135305 beequeen
Lost.
pi_53507552
OMG, Brian wordt roomser dan de Paus, hij vraagt aan Huub of Fries al eten heeft gekregen. Sinds wanneer maakt Brian zich druk om Fries?
― Mark Twain
pi_53507614
quote:
Op donderdag 27 september 2007 09:31 schreef AnTjUh het volgende:
[afbeelding]
Geen wonder dat ze haar rode bh steeds aantrekt. Haar borsten lijken gewoon kleiner omdat haar lichaam steeds ronder wordt.
Go hard or go home
  donderdag 27 september 2007 @ 09:35:54 #68
162917 tuinfluiter
pi_53507645
quote:
Op donderdag 27 september 2007 09:32 schreef beequeen het volgende:
Sinds wanneer maakt Brian zich druk om Fries?
Sinds Brian zijn broer dit heeft geadviseerd.

Kennith: Als ik jou was zou ik voor Fries gaan zorgen.
  † In Memoriam † donderdag 27 september 2007 @ 09:36:03 #69
135305 beequeen
Lost.
pi_53507651
quote:
Op donderdag 27 september 2007 09:20 schreef bright_side_of_life_ het volgende:

[..]

edit 2 : En Lieke
Ok, thanx, dan weet ik wanneer ik het volume zachter moet zetten.
― Mark Twain
pi_53507672
quote:
Op donderdag 27 september 2007 09:36 schreef beequeen het volgende:

[..]

Ok, thanx, dan weet ik wanneer ik het volume zachter moet zetten.
Anders heb je altijd deze nog: X
Go hard or go home
  donderdag 27 september 2007 @ 09:38:24 #71
127899 AnTjUh
kèk ùit he....!!
pi_53507694
quote:
Op donderdag 27 september 2007 09:34 schreef noekje het volgende:

[..]

Geen wonder dat ze haar rode bh steeds aantrekt. Haar borsten lijken gewoon kleiner omdat haar lichaam steeds ronder wordt.
als je haar maar goed zit joh!
  donderdag 27 september 2007 @ 09:40:21 #72
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_53507741
quote:
Op donderdag 27 september 2007 09:38 schreef AnTjUh het volgende:
als je haar maar goed zit joh!
Wat een gemene sneer!
  donderdag 27 september 2007 @ 09:40:50 #73
127899 AnTjUh
kèk ùit he....!!
pi_53507752
ze mogen steeds langer blijven liggen
waar zijn de tijden gebleven dat iedereen 10 uur gedouched en aangekleed aan tafel moest zitten
pi_53507832
quote:
Op donderdag 27 september 2007 09:40 schreef AnTjUh het volgende:
ze mogen steeds langer blijven liggen
waar zijn de tijden gebleven dat iedereen 10 uur gedouched en aangekleed aan tafel moest zitten
lang ...heeel lang geleden...........................( morge)
  † In Memoriam † donderdag 27 september 2007 @ 09:44:44 #75
135305 beequeen
Lost.
pi_53507842
― Mark Twain
  donderdag 27 september 2007 @ 09:47:45 #77
127899 AnTjUh
kèk ùit he....!!
pi_53507913
quote:
mooi
  † In Memoriam † donderdag 27 september 2007 @ 09:51:19 #78
135305 beequeen
Lost.
pi_53507989
― Mark Twain
pi_53508126
quote:
owwww die Brain, die Fons !!!!
pi_53508160
ik vraag me af hoe Brain zou reageren als hij die homopost iedere keer zou krijgen, zou die flippen????
pi_53508248
Amanda was haar stem kwijt gisteravond....wel een uur heeft ze haar mond gehouden......(als Natas dit nou vanavond ook zou hebben)
pi_53508277
quote:
Op donderdag 27 september 2007 10:02 schreef milk-shake het volgende:
Amanda was haar stem kwijt gisteravond....wel een uur heeft ze haar mond gehouden......(als Natas dit nou vanavond ook zou hebben)
nee joh, dan gaat ze fluisteren en kunnen we helemaal niet meer horen wat voor informatie ze doorspeelt.
pi_53508392
Goedemorgen,

ik heb slecht geslapen en ben lichtelijk nerveus....
"ze" komt vanavond!
als ze maar voor gaat lezen!
  Moderator donderdag 27 september 2007 @ 10:09:21 #84
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_53508399
quote:
Op donderdag 27 september 2007 09:35 schreef tuinfluiter het volgende:

[..]

Sinds Brian zijn broer dit heeft geadviseerd.

Kennith: Als ik jou was zou ik voor Fries gaan zorgen.
Of het is hem simpelweg door achter verteld. Kunnen ze dit weer in de uitzending plakken.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_53508469
Maar wat geeft Brian eigenlijk het recht om aan Huub te vragen of hij al bij Fries is geweest?
Brian kan toch zelf ook naar Fries gaan.
Wat was overigens het antwoord van Huub op deze vraag?
pi_53508487
quote:
Op donderdag 27 september 2007 10:09 schreef Gert het volgende:

[..]

Of het is hem simpelweg door achter verteld. Kunnen ze dit weer in de uitzending plakken.
uitzending van gisteren sloeg nergens op
ze hadden de werkelijkheid weer flink verdraait je zag het aanraken van brian richting huub niet en je zag ook de kopstoot niet. Of zal dat stukje (kopstoot) zijn geknipt omdat dennix er tussen stond en idioot deed
pi_53508511
quote:
Op donderdag 27 september 2007 10:13 schreef Verida het volgende:
Maar wat geeft Brian eigenlijk het recht om aan Huub te vragen of hij al bij Fries is geweest?
Brian kan toch zelf ook naar Fries gaan.
Wat was overigens het antwoord van Huub op deze vraag?
Hij vroeg het gewoon met als onderliggende bedoeling dat hij het wel eventueel zou kunnen doen maar Huub antwoorde dat hij direct wel even bij Fries langs zou gaan.
  Moderator donderdag 27 september 2007 @ 10:16:57 #88
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_53508562
quote:
Op donderdag 27 september 2007 10:13 schreef ricofromrio het volgende:

[..]

uitzending van gisteren sloeg nergens op
ze hadden de werkelijkheid weer flink verdraait je zag het aanraken van brian richting huub niet en je zag ook de kopstoot niet. Of zal dat stukje (kopstoot) zijn geknipt omdat dennix er tussen stond en idioot deed
Uhuh, en dat is al een tijd aan de gang, die bespottelijke poging om Brian een concurrent van Huub te maken door die gluiperige smeerlap te presenteren als een gevoelige goedzak.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_53508592
quote:
Op donderdag 27 september 2007 10:14 schreef pullup het volgende:

[..]

Hij vroeg het gewoon met als onderliggende bedoeling dat hij het wel eventueel zou kunnen doen maar Huub antwoorde dat hij direct wel even bij Fries langs zou gaan.
dankje
ik neem de goede bedoelingen alleen wel met een korreltje zout
  donderdag 27 september 2007 @ 10:18:42 #90
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_53508607
quote:
Op donderdag 27 september 2007 10:16 schreef Gert het volgende:
Uhuh, en dat is al een tijd aan de gang, die bespottelijke poging om Brian een concurrent van huub te maken door die gluiperige smeerlap te presenteren als een gevoelige goedzak.
Maar het is en blijft een zak hooi met het empatische en intellectuele vermogen van een ... tja, zak hooi.
  † In Memoriam † donderdag 27 september 2007 @ 10:21:19 #91
135305 beequeen
Lost.
pi_53508667
quote:
Op donderdag 27 september 2007 10:18 schreef Verida het volgende:

[..]

dankje
ik neem de goede bedoelingen alleen wel met een korreltje zout
Precies, hij kijkt never nooit om naar Fries en plotseling maakt hij zich zorgen, ja duhhhhhhh.
― Mark Twain
pi_53508685
quote:
Op donderdag 27 september 2007 10:18 schreef Copycat het volgende:

[..]

Maar het is en blijft een zak hooi met het empatische en intellectuele vermogen van een ... tja, zak hooi.
maar dan wel op hbo niveau, vergis je niet, hij heeft wel doorgeleerd in communicatie
  † In Memoriam † donderdag 27 september 2007 @ 10:23:06 #93
135305 beequeen
Lost.
pi_53508713
quote:
Op donderdag 27 september 2007 10:21 schreef Verida het volgende:

[..]

maar dan wel op hbo niveau, vergis je niet, hij heeft wel doorgeleerd in communicatie
Wat is het toch een multi-talent
― Mark Twain
  Moderator donderdag 27 september 2007 @ 10:24:37 #94
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_53508756
quote:
Op donderdag 27 september 2007 10:18 schreef Copycat het volgende:

[..]

Maar wèl een zak hooi met een groot dierenhart hè.

* flauw grapje over de kleine rikketik van ratten achterwege laat.
  donderdag 27 september 2007 @ 10:25:58 #95
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_53508791
quote:
Op donderdag 27 september 2007 10:21 schreef Verida het volgende:
Oh ja, dat is waar.
Als hij HBO communicatie heeft gedaan, hang ik vandaag mijn hierdoor gedegradeerde diploma journalistiek aan de treurwilgen.
  Moderator donderdag 27 september 2007 @ 10:27:01 #96
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_53508820
quote:
Op donderdag 27 september 2007 10:21 schreef beequeen het volgende:

[..]

Precies, hij kijkt never nooit om naar Fries
Logisch toch. Met Fries kan de dierenvriend niet zo leuk spelen, in tegenstelling tot bijvoorbeeld met een leguaan.
pi_53508900
Goedemorgen.. ik meld me weer (Even..)
pi_53508905
quote:
Op donderdag 27 september 2007 10:25 schreef Copycat het volgende:

[..]

Oh ja, dat is waar.
Als hij HBO communicatie heeft gedaan, hang ik vandaag mijn hierdoor gedegradeerde diploma journalistiek aan de treurwilgen.
er heeft zich toch ook nooit een studie genoot gemeld?
en heeft hij al een keer aangegeven waar hij deze opleiding heeft genoten?
Maar.....Amandaatje is er wel diep van onder de indruk
pi_53508989

Het zonnetje schijnt......
pi_53508995
quote:
Op donderdag 27 september 2007 10:27 schreef Gert het volgende:

[..]

Logisch toch. Met Fries kan de dierenvriend niet zo leuk spelen, in tegenstelling tot bijvoorbeeld met een leguaan.
Of met een dakloos geworden aapje waar je goede dingen voor kunt doen
  donderdag 27 september 2007 @ 10:33:54 #101
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_53509002
quote:
Op donderdag 27 september 2007 10:27 schreef Gert het volgende:

Koetsiekoetsiekoe!
pi_53509043

De enige 2 die al wakker zijn....?
  donderdag 27 september 2007 @ 10:37:06 #103
127899 AnTjUh
kèk ùit he....!!
pi_53509081
het is huub opgevallen dat brian ineens interesse toont in fries
pi_53509324
Stilte voor de storm in de COS ? haha
pi_53509358
Jaap zegt nu veel over Brian.....
alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar
pi_53509386
Brian doet weinig...Dennix doet weinig....
  † In Memoriam † donderdag 27 september 2007 @ 10:50:55 #107
135305 beequeen
Lost.
pi_53509404
Volgens Huub is Brian een superlafaard, durft niets te doen en laat anderen het werk voor hem doen.
Huub zegt dat Brian alleen maar komt met zijn hoge vrouwenlachje.
― Mark Twain
pi_53509411
quote:
Op donderdag 27 september 2007 10:49 schreef riri het volgende:
Jaap zegt nu veel over Brian.....
Ja maar hij liegt ook, want hij zegt dat hij veel info heeft over Brian. Gisteren zei hij tegen Dennis dat dat bluf was.
Mijn geweten is zuiver. Ik gebruik het nooit.
pi_53509419
De enige die echt wat doen zijn jij en Lieke zegt Jaap tegen Huub
pi_53509454
Lachen, Huub die Brian nadoet met z'n hyena lachje en z'n zalverige stem
pi_53509462
quote:
Op donderdag 27 september 2007 10:51 schreef Yollie het volgende:

[..]

Ja maar hij liegt ook, want hij zegt dat hij veel info heeft over Brian. Gisteren zei hij tegen Dennis dat dat bluf was.
Heeft die wel hoor...ook via zijn vrienden
pi_53509488
Heerlijk ze nemen Brian flink op de korrel...
Dolf is de baas
Insaantje
pi_53509496
Huub kan heel goed persoonlijkheden ontleden...ook hoe hij Brian nu beschrijft..zo kloppend met wat de streamers ook zien
pi_53509557
Jaap waait gewoon met alle winden mee.........en kijkt hoe het uit komt....
pi_53509631
Jaap vond het tot nu toe heel saai....Huub had Jaap gisteren goed tuk zegt Jaap....hij is blij dat er weer wat gebeurt

samenwerken tegen iemand die niet hun dekking is....

Huub is niet bang dat het uitkomt...ook dan zal hij gewoon eerlijk zijn waarom

Brian is toch al tegen hem dus so what
pi_53509667
Palmt Jaap Huub nu in?
Trapt Huub er met open ogen in?
Nou ja, zolang Huub Lieke er maar inhoudt en vv, is er niets aan de hand.
pi_53509694
quote:
Op donderdag 27 september 2007 11:00 schreef blomst het volgende:
Palmt Jaap Huub nu in?
Trapt Huub er met open ogen in?
Nou ja, zolang Huub Lieke er maar inhoudt en vv, is er niets aan de hand.
ach waar gaat dit over ................ze krijgen Brain er niet uit ...dekking Amanda maar ja ze moeten toch wat zeggen...
pi_53509695
samenwerken ook met dennix erbij

dennix groeit in de sidekick rol zegt jaap dus als ze met zijn vieren samen gaan werken kan er veel gebeuren

verder vindt huub dennix niet een echte goed speler omdat hij heel vaak niet thuis geeft
pi_53509748
Waarvoor zegt Huub niet gewoon dat hij dennis er niet bij wil hebben?
pi_53509772
Leuk gesprek van Japio en Huub in het kantoor, wel een half uur. Als Japio deze keer betrouwbaar is, lijken ze overeenstemming te hebben. Kernpunten van de overeenkomst :
- iedereen heeft een dekking nodig
- voor Japio is dat Dennix
- voor Huub is dat Lieke
- Brian speelt voor beiden geen rol
- conclusie : Brian mag best weggestemd worden, daarna Amanda (andersom ook goed)

Huub wil het eventueel ook rechtstreeks tegen Brian zeggen met de mededeling "Wij zijn het onderling al eens, doe er maaar iets aan"
Keep the Sunny Side Up
pi_53509773
quote:
Op donderdag 27 september 2007 11:03 schreef Verida het volgende:
Omdat Jaap dan afhaakt
pi_53509790
huub trapt nergens in....hij is nergens bang voor
zoals het tot nu toe was waren de 5 ook altijd tegen hem...lieke's steun heeft hij onvoorwaardelijk
voor huub valt er niks te verliezen

Huub is niet bang en heeft de situatie gisteren zelf opengebroken....er zijn nu voor Huub en Jaap mogelijkheden tot verdere aktie
pi_53509799
quote:
ik denk omdat hij weet dat Jaap hem (nog) niet wil laten vallen.......
pi_53509825
quote:
huub weet wel dat dennix later kan worden weggewerkt...nu is hij mooi te gebruiken
pi_53509852
zou er nou eindelijk iets gebeuren aan het 5-2 groepje.....of gaat Natasia daar een stokje voor steken
pi_53509868
quote:
Op donderdag 27 september 2007 11:05 schreef riri het volgende:
huub trapt nergens in....hij is nergens bang voor
zoals het tot nu toe was waren de 5 ook altijd tegen hem...lieke's steun heeft hij onvoorwaardelijk
voor huub valt er niks te verliezen

Huub is niet bang en heeft de situatie gisteren zelf opengebroken....er zijn nu voor Huub en Jaap mogelijkheden tot verdere aktie
Precies Huub heeft niets te verliezen het is toch al 5-2 daarintegen heeft Jaap veel te verliezen, zijn clubje kan uitelkaar vallen en wat Nadia dan gaat doen is erg onzeker.
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
pi_53509893
klap klap klap ...voor het pianospel
pi_53509908
[insert-Applaus]Voor Huub [/insert-Applaus]

Huub kan wel goed piano spelen, heeft die toch maar mooie geleerd.
pi_53509922
quote:
Op donderdag 27 september 2007 11:07 schreef milk-shake het volgende:
zou er nou eindelijk iets gebeuren aan het 5-2 groepje.....of gaat Natasia daar een stokje voor steken
De kans is groot dat de redactie blij is met deze ontwikkeling. Leuke gesprekken, het ontstaan van een langlopende verhaallijn (1 maand) en het begin van het openbreken van de geblokkeerde situatie.
Daarom klinkt het logisch dat ze Natasia geen toestemmming geven de zaak kapot te maken.
Keep the Sunny Side Up
pi_53509927
Het mooie hiervan is ook dat Brian zondag voor 8 uur naar huis gaat. Netty of Kenneth hebben deze ontwikkeling heus wel opgevangen en zullen Brian hierover inlichten. Brian zal Jaap dus nog minder vertrouwen als hiervoor.
En hopelijk hapt Jaap echt toe en ziet hij mogelijkheden.
pi_53509946
quote:
Op donderdag 27 september 2007 11:10 schreef bright_side_of_life_ het volgende:

[..]

De kans is groot dat de redactie blij is met deze ontwikkeling. Leuke gesprekken, het ontstaan van een langlopende verhaallijn (1 maand) en het begin van het openbreken van de geblokkeerde situatie.
Daarom klinkt het logisch dat ze Natasia geen toestemmming geven de zaak kapot te maken.
maar ja ....wat heeft Natasia of der zus te verliezen....als ze iets toch perongeluk doorbrieven....
pi_53509980
quote:
Op donderdag 27 september 2007 11:10 schreef Kaleddis het volgende:
Het mooie hiervan is ook dat Brian zondag voor 8 uur naar huis gaat. Netty of Kenneth hebben deze ontwikkeling heus wel opgevangen en zullen Brian hierover inlichten. Brian zal Jaap dus nog minder vertrouwen als hiervoor.
En hopelijk hapt Jaap echt toe en ziet hij mogelijkheden.
ja ook weer waar.....................misschien daardoor wel goed
pi_53509984
Alle echte plannen komen van huub en ook lieke een beetje...de rest blijf en spelletje spelen op groep 8 niveau...jaap is blij dat dat doorbroken wordt....die ziet ook dat hij niet verder komt met dat 5 tegen 2 gedoe.....merkt ook dat dat erg negatief voor hem is...hij krijgt amper nog post en zakt steeds verder weg op de poll
pi_53510026
quote:
Op donderdag 27 september 2007 11:11 schreef milk-shake het volgende:

[..]

maar ja ....wat heeft Natasia of der zus te verliezen....als ze iets toch perongeluk doorbrieven....
Ze heeft best wel wat te verliezen, in de vorm van 'steun' bij haar carriere (boek, schnabbels, optredens). Talpa doet best wel wat in de vorm van nazorg/samenwerking met oud-bewoners.
Keep the Sunny Side Up
  donderdag 27 september 2007 @ 11:14:56 #135
162917 tuinfluiter
pi_53510065
quote:
Op donderdag 27 september 2007 11:04 schreef bright_side_of_life_ het volgende:

Leuk gesprek van Japio en Huub in het kantoor,
Kernpunten van de overeenkomst :

- conclusie : Brian mag best weggestemd worden, daarna Amanda (andersom ook goed)
Als Amanda zou op stappen?
Dan kan het anders verlopen voor Brian in de kooi .
  donderdag 27 september 2007 @ 11:18:06 #136
127899 AnTjUh
kèk ùit he....!!
pi_53510149
pi_53510184
quote:
Op donderdag 27 september 2007 11:13 schreef bright_side_of_life_ het volgende:

[..]

Ze heeft best wel wat te verliezen, in de vorm van 'steun' bij haar carriere (boek, schnabbels, optredens). Talpa doet best wel wat in de vorm van nazorg/samenwerking met oud-bewoners.
Ze kan natuurlijk ook een brief met info binnensmokkelen voor bijv. Brian. Toen natas nog in de kooi zat werden er ook allerlei brieven binnengesmokkeld.
pi_53510241
Er zijn een paar mensen in de slaapkamer die hun zender niet om hebben en Nadia en Dennis rennen naar hun zender.
pi_53510249
Achter roept geirriteerd om dat er weer een paar mensen in de slaapkamer zijn die hun zender weer niet om hebben.
Nadia begint stom te lachen, zucht ...
pi_53510264
quote:
Op donderdag 27 september 2007 11:18 schreef Verida het volgende:

[..]

Ze kan natuurlijk ook een brief met info binnensmokkelen voor bijv. Brian. Toen natas nog in de kooi zat werden er ook allerlei brieven binnengesmokkeld.
Stel eens voor dat Natasia dat doet. Wat dan ? Huub is al van plan het t.z.t. aan Brian te vertellen met de mededeling "Je ziet maar wat je er aan doet"
Keep the Sunny Side Up
pi_53510285

Brian vindt Jaaps broek stoer...
pi_53510294
quote:
Op donderdag 27 september 2007 11:21 schreef bright_side_of_life_ het volgende:

[..]

Stel eens voor dat Natasia dat doet. Wat dan ? Huub is al van plan het t.z.t. aan Brian te vertellen met de mededeling "Je ziet maar wat je er aan doet"
ook weer waar, huub heeft hierbij niets te verliezen. Hij heeft ze toch al alle 5 tegen zich, dus erger kan het niet worden.
pi_53510328
quote:
Op donderdag 27 september 2007 11:18 schreef Verida het volgende:

[..]

Dat is waar, maar wat Huub al zei. So what als Brian erachter komt. Wat kan hij doen ? Nadia bond met Amanda en stookt Amanda tegen Brian op. Creeer ruzie tussen Brian en Amanda en stel ondertussen Brian op de proef door hem te bashen. 's Kijken hoe onze barmhartige zich dan gedraagt....
Ah, ah, ahhhhh, mag het script zo zijn
pi_53510340
  † In Memoriam † donderdag 27 september 2007 @ 11:25:01 #145
135305 beequeen
Lost.
pi_53510350
Koetsiekoetsiekoe.

― Mark Twain
  donderdag 27 september 2007 @ 11:25:26 #146
169287 toneelhaak1
lekker belangrijk
pi_53510361
Waar kan ik zo'n witte kater (poes) kopen?
Het zou je Amandel maar wezen!!!!
Stoffel Dennix lees zijn Bio --->> http://www.fabeltjesweb.nl/personages/stoffel.html
pi_53510389
quote:
Op donderdag 27 september 2007 11:25 schreef toneelhaak1 het volgende:
Bart Smit
pi_53510441
quote:
speelgoedzaak
pi_53510515
quote:
http://www.furrealfriends.nl/home.html
  † In Memoriam † donderdag 27 september 2007 @ 11:32:10 #150
135305 beequeen
Lost.
pi_53510549
Streams op die nono's, verder dan Paris Hilton komen ze niet.
― Mark Twain
pi_53510573
Telefooooooooooooooooooooooooooooooooooon
  donderdag 27 september 2007 @ 11:32:57 #152
162917 tuinfluiter
pi_53510578
quote:
Ze is net echt, ze eet alleen batterijen, maar een batterijen-oplader is een uitkomst.

Dierenvriend Brian praat met haar en ze miauwt terug.

Heden: Stilte voor de storm.
  donderdag 27 september 2007 @ 11:34:25 #153
169287 toneelhaak1
lekker belangrijk
pi_53510618
quote:
Thanx
Het zou je Amandel maar wezen!!!!
Stoffel Dennix lees zijn Bio --->> http://www.fabeltjesweb.nl/personages/stoffel.html
pi_53510641
quote:
Op donderdag 27 september 2007 11:32 schreef beequeen het volgende:
Streams op die nono's, verder dan Paris Hilton komen ze niet.
Irritant he!!
pi_53510716
quote:
Op donderdag 27 september 2007 11:35 schreef petraa het volgende:

[..]

Irritant he!!
Zat het net te denken. Amanda is wakker en het gaat gelijk weer over Paris Hilton en boobies
pi_53510750
ben benieuwd wanneer die brief over brieven/mail binnenkomt waar jaap het over had
pi_53510768
pi_53510784
Jaap gooit de kat van LIeke op de grond en Brian ligt in een deuk.
  donderdag 27 september 2007 @ 11:40:59 #159
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_53510824
quote:
Op donderdag 27 september 2007 11:37 schreef Kaleddis het volgende:

Zat het net te denken. Amanda is wakker en het gaat gelijk weer over Paris Hilton en boobies
Paris Hilton hééft helemaal geen boobies. Trendy tiepje, die Paris.
pi_53510940
Dennis heeft 320 cp
pi_53510982
Nadia gaat kim 3 kwartier uitnodigen en haar zusje een kwartier om haar even dood te knuffelen
  donderdag 27 september 2007 @ 11:47:08 #162
127899 AnTjUh
kèk ùit he....!!
pi_53510997
quote:
Op donderdag 27 september 2007 11:45 schreef petraa het volgende:
Dennis heeft 320 cp
zag je m kijken toen nadia ineens zei ow ja die 50 van brian
pi_53511056
Jaap komt binnen en Dennix: Brooooooooother, hehehe Brottttttttherrrrrrrrrrr
pi_53511094
quote:
Op donderdag 27 september 2007 11:49 schreef petraa het volgende:
Jaap komt binnen en Dennix: Brooooooooother, hehehe Brottttttttherrrrrrrrrrr
pi_53511116
quote:
Op donderdag 27 september 2007 11:50 schreef Kaleddis het volgende:

[..]

kan ik ook nix aan doen hoor, ik tiep het alleen maar!!! Ik erger me er dood aan!

Edit: Ik erger me aan alles van Dennix
pi_53511201
quote:
Op donderdag 27 september 2007 11:51 schreef petraa het volgende:

[..]

kan ik ook nix aan doen hoor, ik tiep het alleen maar!!! Ik erger me er dood aan!

Edit: Ik erger me aan alles van Dennix
De was ook niet voor jou bedoeld
Ik erger me er ook dood aan.

Neeeeeee, niet de streams op Nada en nix ....
pi_53511217
Hij gaat nu pas douche????? Hij gaat dus echt niet douche als er mensen in de slaapkamer zijn, wat een mietje
pi_53511225
Fluit niet zo irritant !!
Edit: Ik ga wat anders doen
pi_53511267
quote:
Op donderdag 27 september 2007 11:55 schreef Kaleddis het volgende:
Ik ga met je mee, die 2 hoef ik niet te zien
pi_53511302
quote:
Op donderdag 27 september 2007 11:55 schreef Kaleddis het volgende:
dreig er maar vaker mee.... het werkt
pi_53511364

Nog een laatste foto. Dennis vraagt of Nadia met hem naar bed wil, ze zegt dat kan niet Palma. We doen het straks dan zijn hun allemaal weg.

Veel plezier met de softdroogneukporno straks
pi_53511390
In dit filmpje van Natasia wordt gezegt dat ze vanaf volgende week een Clip op gaat nemen dan blijft ze niet zo lang of ze moet het vanuit de GDK doen dat zou kunnen.
http://www.youtube.com/watch?v=Bo_Q7U63YFw
pi_53511395
Het kan ook gewoon echt niet anders dan dat ze achter

OF: Allemaal gay zijn
OF: Het ook al helemaal zat zijn
pi_53511408
N: OM half 2 dan is iedereen weg.
D: Alles staat nu geregistreerd.
N: Dan kunnen we wel gewoon rustig ehh.
pi_53511426
quote:
Op donderdag 27 september 2007 12:01 schreef SiRojK het volgende:
Het kan ook gewoon echt niet anders dan dat ze achter

OF: Allemaal gay zijn
OF: Het ook al helemaal zat zijn
OF: Dat ze het leuk vinden dat ze zichzelf zo voor lul zetten.
pi_53511430
quote:
Op donderdag 27 september 2007 11:58 schreef lorence1 het volgende:

[..]

dreig er maar vaker mee.... het werkt
helaas vals alarm
  donderdag 27 september 2007 @ 12:04:01 #177
162917 tuinfluiter
pi_53511450
(Sexbeesten in de nacht , ochtend , vanmiddag,
ik twijfel niet meer aan Dennis zijn geaardheid)

Dennis: Dit is wel lekker zo he.
Nadia: Ja, mmm, om half 2 is iedereen weg.
  † In Memoriam † donderdag 27 september 2007 @ 12:06:13 #178
135305 beequeen
Lost.
pi_53511510
Dennix stikt in een pepermuntje
Edit: Nou ja, bijna
― Mark Twain
pi_53511519
quote:
Op donderdag 27 september 2007 12:04 schreef tuinfluiter het volgende:
Dennis: Dit is wel lekker zo he.
Nadia: ja, mmm, om half 2 is iedereen weg.
Nadia: Smak....
Echt misselijke mensen die 2 gatverredamme
pi_53511613
zou een leuke grap zijn om een echte poes in het huis te laten die er precies zo op lijkt.
Dan die reactie zien van Amanda .
Uh ? Huh ? is dat... , is ie ? ..huh ?
pi_53511627
en dan volhouden he.
  donderdag 27 september 2007 @ 12:15:17 #182
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_53511781
quote:
Op donderdag 27 september 2007 12:06 schreef beequeen het volgende:
Dennix stikt in een pepermuntje
Edit: Nou ja, bijna

Maak je me weer blij met een niet dooie mus.
pi_53511804
  donderdag 27 september 2007 @ 12:17:04 #184
162917 tuinfluiter
pi_53511831
(Paardrijles met Ellen, wat een toegewijde schat van een vrouw lijkt zij mij)

Amanda rijdt op Fries .

(Ex-stewardess Nadia lag op een viezig bed-kleed-Sprei met Dennis,)

Nadia: Ik kan hier niet meer tegen, ik raak hier gefrusteerd van. ( loopt weg)

Let op het trapgat !!!!!!!!
  donderdag 27 september 2007 @ 12:17:36 #185
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_53511845
quote:
Op donderdag 27 september 2007 12:17 schreef tuinfluiter het volgende:
(Nadia lag op een viezig bed-kleed met Dennis,)
Nadia: Ik kan hier niet meer tegen, ik raak hier gefrusteerd van. ( loopt weg)
En hangt zichzelf op in het trappengat?
pi_53511971

Wat een ontzettend achterlijk mens om zo te spreken over die molestatie

als je die beelden ziet hoe ze lieke aanvielen schaam je je dood...
haar woorden..."Nederland is toch zo bekrompen...er gebeuren veel ergere dingen"

Dat mens is het totaal niet waard dat huis weer binnen te lopen
eigenlijk is het walgelijk dat de leiding dat mens het huis in laat gaan
pi_53511978
Ahh ik kijk net de filmpjes terug m.b.t. het wachtwoord van Jaap, ge-wel-dig

Die Huub moet echt weer terug komen, scherp en zelfverzekerd. Veel beter niveau, eindelijk geen gescheld, geweldige ruzie die er uit voortkomt. Hij voelde zich echt goed daarna, dat is wel lang geleden.
pi_53512018
Natasia wil weg uit Nederland
door onze redactie
AMSTERDAM - Natasia heeft plannen om te gaan emigreren. De voormalige bewoonster van De Gouden Kooi wil samen met haar nieuwe geliefde, een miljonair, aan de Italiaanse rivièra wonen.
De zwarte diva ontmoette haar vriend via haar advocaat. Hij zou ook jurist zijn, en steenrijk. "Maar hij woont in Hongarije", vertelde ze. Ze willen nu samen een liefdesnestje bouwen in het buitenland...

Natasia ligt momenteel overhoop met haar ex Wilgo, die er naar verluidt vandoor ging met haar geld toen zij in De Gouden Kooi verbleef. Vanavond zal ze overigens voor een paar dagen terugkeren in de miljoenenvilla
bron: Telegraaf

Dit is pas erg.Een paar dagen die schreeuwlelijk.
pi_53512034
quote:
Op donderdag 27 september 2007 12:01 schreef Dreamboy het volgende:
In dit filmpje van Natasia wordt gezegt dat ze vanaf volgende week een Clip op gaat nemen dan blijft ze niet zo lang of ze moet het vanuit de GDK doen dat zou kunnen.
De gastspelers mogen gewoon de kooi verlaten volgens mij
  donderdag 27 september 2007 @ 12:27:36 #190
162917 tuinfluiter
pi_53512075
quote:
Op donderdag 27 september 2007 12:23 schreef riri het volgende:

eigenlijk is het walgelijk dat de leiding dt mens het huis in laat gaan
(Tijdens afscheid Natasia)
Dat zij na wat ze Huub toe riep nog in de villa mag koken.

Natasia: huub Ik wacht je op bij de poort, je kop gaat eraf.
-------------------------------
(Gastspelers)
-De gastspelers mogen de villa verlaten, als dat mogelijk is,
-Geen stemrecht.

Lieke: Dus zij mogen stappen op de zaterdagavond.

(een beetje Bart HBB, ging ook in de avond naar huis.)
pi_53512086
quote:
Op donderdag 27 september 2007 12:25 schreef rooie3 het volgende:
door onze redactie
AMSTERDAM - Natasia heeft plannen om te gaan emigreren. De voormalige bewoonster van De Gouden Kooi wil samen met haar nieuwe geliefde, een miljonair, aan de Italiaanse rivièra wonen.
De zwarte diva ontmoette haar vriend via haar advocaat. Hij zou ook jurist zijn, en steenrijk. "Maar hij woont in Hongarije", vertelde ze. Ze willen nu samen een liefdesnestje bouwen in het buitenland...

Natasia ligt momenteel overhoop met haar ex Wilgo, die er naar verluidt vandoor ging met haar geld toen zij in De Gouden Kooi verbleef. Vanavond zal ze overigens voor een paar dagen terugkeren in de miljoenenvilla

Steve Brown is geen jurist maar een grote crimineel. Was hoofdman van de happy family.
Kan niet in Nederland wonen omdat hij daar teveel vijanden heeft.
.
pi_53512102
quote:
Op donderdag 27 september 2007 12:25 schreef Taurus het volgende:

[..]

Klopt.Ze mogen gewoon buiten de kooi.Echt iets voor Natasia.En dan lekker wijs doen.
  donderdag 27 september 2007 @ 12:28:52 #193
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_53512108
quote:
Op donderdag 27 september 2007 12:27 schreef kit2u het volgende:

Steve Brown is geen jurist maar een grote crimineel. Was hoofdman van de happy family.
.
Steve Brown is niet Natasia's nieuwe vriend, hoor.
  † In Memoriam † donderdag 27 september 2007 @ 12:29:59 #194
135305 beequeen
Lost.
pi_53512144
quote:
Op donderdag 27 september 2007 12:27 schreef kit2u het volgende:

[..]

.
Dat is haar vriend niet maar ze kent hem wel. De naam van haar nieuwe vriend is Tjeerd Rosbach.
― Mark Twain
pi_53512145
quote:
Op donderdag 27 september 2007 12:27 schreef tuinfluiter het volgende:

[..]

(Tijdens afscheid Natasia)
Dat zij na wat zij Huub toe riep nog in de villa mag koken.

Huub: Ik wacht je op bij de poort, je kop gaat eraf.
Hopen dat Huub kalm blijft,als ze weer lekker gaat schelden of haar vingers in zijn gezicht plant.
pi_53512169
quote:
Op donderdag 27 september 2007 12:28 schreef Copycat het volgende:

[..]

Steve Brown is niet Natasia's nieuwe vriend, hoor.
Ik heb ze samen gezien op tv als happy couple.
  † In Memoriam † donderdag 27 september 2007 @ 12:31:34 #197
135305 beequeen
Lost.
pi_53512188
quote:
Op donderdag 27 september 2007 12:25 schreef Taurus het volgende:

[..]

Ik denk niet dat Natasja komt als gastspeler maar net als Eric, Nena en Nathanael voor 1 nachtje.
― Mark Twain
  donderdag 27 september 2007 @ 12:33:34 #198
162917 tuinfluiter
pi_53512243
Rooie3, 12:30 , tikfoutje nog in de quote,
Huub moet Natasia zijn,

ik had het al veranderd.
  † In Memoriam † donderdag 27 september 2007 @ 12:34:07 #199
135305 beequeen
Lost.
pi_53512259
quote:
Op donderdag 27 september 2007 12:30 schreef kit2u het volgende:

[..]

Ik heb ze samen gezien op tv als happy couple.
http://devriendenvanmatt.(...)-tjeerd-van-natasia/
― Mark Twain
  donderdag 27 september 2007 @ 12:34:18 #200
186934 Jewscky
leven en laten leven
pi_53512266
quote:
Op donderdag 27 september 2007 12:31 schreef beequeen het volgende:

[..]

Ik denk niet dat Natasja komt als gastspeler maar net als Eric, Nena en Nathanael voor 1 nachtje.
Gooi wat nieuws in de kooi,maar niet die AUB.
pi_53512280
quote:
door onze redactie

Jammer dat haar bed nog vrij is, ze had anders mooi naast jaap kunnen slapen.
pi_53512295
Ik denk dat die drie tijdens dat karten wel tussen neus en lippen door van iemand te horen krijgen dat natasia op bezoek komt
  † In Memoriam † donderdag 27 september 2007 @ 12:40:35 #203
135305 beequeen
Lost.
pi_53512460
Amanda: Mijn moeder gaf me een paard omdat ze dacht dat ik dan niet zo snel iets met jongens zou beginnen.
Dat is dan niet echt gelukt.
― Mark Twain
pi_53512476
quote:
Op donderdag 27 september 2007 12:31 schreef beequeen het volgende:

[..]

Ik ben benieuwd hoe lang het duurt voordat de bewoners (en de streamers) weer een blik op haar mislukte borsten mogen werpen.
pi_53512497
  donderdag 27 september 2007 @ 12:44:00 #206
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_53512558
quote:
door onze redactie

Vriendje is toch Steve Brown? Ik verbaas me er over dat iemand met zoveel geld met zon'n viswijf als Natasia gaat. Ik zou d'r niet eens als poetsvrouw willen hebben.
  donderdag 27 september 2007 @ 12:44:58 #207
162917 tuinfluiter
pi_53512587
(Zo is het nog wel uit te houden in de Kooi.)

Brian nam gisteren zijn rap "Focking para zooi " op
en vertrekt over 50 minuten met Lieke en Huub richting de Kartbaan.

Huub mag waarschijnlijk aanwezig zijn op een fandag van een Forum in
Hotel de Witte Bergen te Eemnes, gasten zijn Juf Judith, Palma, Ilona.........

Wat betreft Natasia?
Het ging met Huub vooral mis, wanneer hij te veel dronk.............

(Komende tijd.)
Belangrijk is dus dat Huub sterk blijft in uitlok-situaties om niet te drinken.
pi_53512607
quote:
Op donderdag 27 september 2007 12:41 schreef Meganog het volgende:

[..]

Ik ben benieuwd hoe lang het duurt voordat de bewoners (en de streamers) weer een blik op haar mislukte borsten mogen werpen.
Het worden vanavond leuke commentaren op de streams.Denk dat de haat eraf gaat stralen.Binnen een kwartier heeft dat mens de streamers op tilt.
pi_53512646
pi_53512652
Waarom heeft Jaap nog geen boete ontvangen voor het verscheuren van de brief van Huub?!!

Is de redactie nu echt zo bang voor Jaap geworden?

Zou hij soms gedreigd hebben info over prgramma bekend te maken?!!!
pi_53512698
Naadje wil iets geweldigs organiseren voor Dennx...wat thuis natuurlijk niet kan (hier wel...gratis)
maar wat...
pi_53512700
quote:
Op donderdag 27 september 2007 12:34 schreef Jewscky het volgende:

[..]

Gooi wat nieuws in de kooi,maar niet die AUB.
Helemaal mee eens. Graag eens nieuwe gezichten ipv steeds weer oude miljonairs op te laten draven. Op het 1 jaar feest had dat gepast geweest, in het spel niet imho.
pi_53512713
quote:
Op donderdag 27 september 2007 12:45 schreef rooie3 het volgende:

[..]

Het worden vanavond leuke commentaren op de streams.Denk dat de haat eraf gaat stralen.Binnen een kwartier heeft dat mens de streamers op tilt.
Dan zijn we bij deze gewaarschuwd. Kan iedereen vanaf nu zijn pilletje innemen, een extra borrel pakken of andere maatregelen treffen om vanavond door te komen. Adem rustig in, rustig uit.
als je niets doet kan er niets gebeuren
pi_53512745
quote:
Op donderdag 27 september 2007 12:46 schreef farceman het volgende:
Waarom heeft Jaap nog geen boete ontvangen voor het verscheuren van de brief van Huub?!!

Is de redactie nu echt zo bang voor Jaap geworden?

Zou hij soms gedreigd hebben info over prgramma bekend te maken?!!!
De redactie vond het kinderachtig en niet miljonairslike
Nee, een boete uitdelen voor het gooien van een oorbel of iemand erin laten die met een la gooit, dat is wel miljonairslike
pi_53512747
quote:
Op donderdag 27 september 2007 10:30 schreef Verida het volgende:

[..]

er heeft zich toch ook nooit een studie genoot gemeld?
en heeft hij al een keer aangegeven waar hij deze opleiding heeft genoten?
Maar.....Amandaatje is er wel diep van onder de indruk
Ja, hier op Fok meldde iemand zich. Ik weet niet meer wie, maar het was wel een bekende Fokker, geloof ik.
Er is ook een foto van de diploma uitreiking, ergens.
pi_53512791
Leuk, girltalk
Ik ga naar m'n werk, laterz...
  donderdag 27 september 2007 @ 12:51:37 #217
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_53512796
quote:
Op donderdag 27 september 2007 12:44 schreef akveor het volgende:
[..]
Vriendje is toch Steve Brown? Ik verbaas me er over dat iemand met zoveel geld met zon'n viswijf als Natasia gaat. Ik zou d'r niet eens als poetsvrouw willen hebben.
Nope, vriendje is Tjeerd Rosbach.... ook geen lieve, leuke, aardige, onschuldige jongen...
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_53512797
quote:
Op donderdag 27 september 2007 12:51 schreef Kaleddis het volgende:
Leuk, girltalk
Ik ga naar m'n werk, laterz...
  donderdag 27 september 2007 @ 12:51:54 #219
162917 tuinfluiter
pi_53512806
quote:
Op donderdag 27 september 2007 12:40 schreef beequeen het volgende:
Amanda: Mijn moeder gaf me een paard omdat ze
dacht dat ik dan niet zo snel iets met jongens zou beginnen.
(Ondertussen heeft Amanda 4 paarden gehad,)
Amanda: Met 14 jaar ging ik uit
maar met 15 jaar echt stappen.

Nadia: Nou, toen ik 15 jaar was,
was ik nog het paardenmeisje hoor.
pi_53512843
quote:
Op donderdag 27 september 2007 12:48 schreef tutjehola het volgende:

[..]

Dan zijn we bij deze gewaarschuwd. Kan iedereen vanaf nu zijn pilletje innemen, een extra borrel pakken of andere maatregelen treffen om vanavond door te komen. Adem rustig in, rustig uit.
Ik ga echt niet kijken
pi_53512853
nadia praat met amanda over de verjaardag van dennix....ze wil daar iets voor organiseren maar ze kent dennix nog niet zo goed.
Hebben jullie het dan niet over dingetjes als jullie samen zijn vraagt amanda..jawel,over de toekomst en zo zegt nadia.
Amanda:Wat wil hij dan in de toekomst?
Nadia:Ja..uhm....hij wil hier niet in Nederland blijven wonen...iets met een kledinglijn misschien,waar hij ook voor de kooi mee bezig was.
Amanda:Waarom is hij daar dan nu niet mee bezig terwijl hij hier in de Kooi zit?
Nadia:Tja.....

Naar mijn idee doet Dennix nooit wat....heeft hij ook nog nooit gewerkt en zo.....dus met die kledinglijn...lijkt me meer eens smoes.
Als bewoners er naar vragen wat hij tot nu toe heeft gedaan...zit hij altijd met zijn mond vol tanden.
Naar mijn idee leven die kinderen,Dennix en zijn zus, echt alleen maar op de portomonnee van hun vader en doen verder niets

dus kan het me voorstellen dat hij er veel voor over heeft dat huis te winnen...hij wil helemaal niet werken.....
pi_53512909
net als Amanda en Nadia ....die zie ik ook niet echt werken
  † In Memoriam † donderdag 27 september 2007 @ 12:55:54 #223
135305 beequeen
Lost.
pi_53512944
quote:
Op donderdag 27 september 2007 12:51 schreef tuinfluiter het volgende:

[..]

(Ondertussen heeft Amanda 4 paarden gehad,)
Amanda: Met 14 jaar ging ik uit
maar met 15 jaar echt stappen.

Nadia: Nou, toen ik 15 jaar was,
was ik nog het paardenmeisje hoor.
Volgens mij ging ze op haar 13e samen met vriendinnen naar Lloret de Mar.
― Mark Twain
pi_53512955
quote:
Op donderdag 27 september 2007 12:23 schreef riri het volgende:

Wat een ontzettend achterlijk mens om zo te spreken over die molestatie

als je die beelden ziet hoe ze lieke aanvielen schaam je je dood...
haar woorden..."Nederland is toch zo bekrompen...er gebeuren veel ergere dingen"

eigenlijk is het walgelijk dat de leiding dat mens het huis in laat gaan
Mijn bloeddruk..wat doe je
pi_53512985
Naadje en Amanda praten over kinderen krijgen als 2 kleine meisjes..............
  donderdag 27 september 2007 @ 12:57:47 #226
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_53513008
quote:
Op donderdag 27 september 2007 12:53 schreef riri het volgende:
nadia praat met amanda over de verjaardag van dennix....ze wil daar iets voor organiseren maar ze kent dennix nog niet zo goed.
Hebben jullie het dan niet over dingetjes als jullie samen zijn vraagt amanda..jawel,over de toekomst en zo zegt nadia.
Amanda:Wat wil hij dan in de toekomst?
Nadia:Ja..uhm....hij wil hier niet in Nederland blijven wonen...iets met een kledinglijn misschien,waar hij ook voor de kooi mee bezig was.
Amanda:Waarom is hij daar dan nu niet mee bezig terwijl hij hier in de Kooi zit?
Nadia:Tja.....

Naar mijn idee doet Dennix nooit wat....heeft hij ook nog nooit gewerkt en zo.....dus met die kledinglijn...lijkt me meer eens smoes.
Als bewoners er naar vragen wat hij tot nu toe heeft gedaan...zit hij altijd met zijn mond vol tanden.
Naar mijn idee leven die kinderen,Dennix en zijn zus, echt alleen maar op de portomonnee van hun vader en en niets

dus kan het me voorstellen dat hij er veel voor over heeft dat huis te winnen...hij wil helemaal niet werken.....
Het enige wat Dennis met kleding doet is de snit verpesten door met z'n handen in z'n zakken te lopen... maar misschien dat ie bezig was met de ontwikkeling van zachte gel-voeringen in zakken zodat je handen relaxter in je zakken zitten.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_53513063
Jaap en Brian willen het anders aanpakken vanavond.
Jaap wil er een feestje van maken.
Brian wil er een creatieve wending aangeven.
Huub op de stoel ziet Brian niet zitten, hij is bang voor zijn verbale kracht.
pi_53513065
quote:
Op donderdag 27 september 2007 12:57 schreef Leandra het volgende:

[..]

Het enige wat Dennis met kleding doet is de snit verpesten door met z'n handen in z'n zakken te lopen... maar misschien dat ie bezig was met de ontwikkeling van zachte gel-voeringen in zakken zodat je handen relaxter in je zakken zitten.
"When I shit my enemies cry, when I speak they die." (Lee 'Scratch" Perry)
  donderdag 27 september 2007 @ 13:00:07 #229
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_53513072
Pure poëzie:
quote:
12:09 - Een mondeling

Dennis trekt zijn vriendinnetje in een stevige omhelzing. Zijn tong zoekt aanvankelijk aarzelend de hare, maar wint al snel al aan zelfvertrouwen. Hevig beweegt de tong heen en weer, terwijl Nadia’s tong vriendelijk terug kwispelt. Zo de eerste lichaamsbeweging is binnen.
  † In Memoriam † donderdag 27 september 2007 @ 13:00:17 #230
135305 beequeen
Lost.
pi_53513077
Brian wil een creatieve wending aan de ontslagronde van vanavond geven, hoe zegt hij niet.
Spannend.
― Mark Twain
  donderdag 27 september 2007 @ 13:00:43 #231
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_53513089
quote:
Op donderdag 27 september 2007 12:56 schreef pullup het volgende:
[..]
Mijn bloeddruk..wat doe je
IMHO werd ze redelijk belachelijk gemaakt door Boulevard:
Eerst zeggen dat het geen aanranding is, dan laten omschrijven wat volgens haar wel een aanranding is, vervolgens laten ze het zien, en terwijl er op de beelden gebeurt wat volgens de omschrijving van Natasia een aanranding is hoor je Natasia nog een keer zeggen "het was geen aanranding"
Wullie bin KOEL © Soneal
  donderdag 27 september 2007 @ 13:02:50 #232
162917 tuinfluiter
pi_53513162
quote:
Op donderdag 27 september 2007 12:55 schreef beequeen het volgende:

Volgens mij ging ze op haar 13e samen met vriendinnen naar Lloret de Mar.
(6 weken lang met haar oudste zus en nieuwe vriend naar Spanje)
Amanda: Ze hadden niet echt oog voor mij, ik heb wel heimwee gehad,
en 4 keer per dag mijn moeder gebeld,
maar later ging ik mijn eigen gang,
ik wilde mijn zus niet opeisen die was zo verliefd,
ik heb zelfs gedansd op de bar in Lloret de Mar,

ja, ik werd toen wel volwassen in Spanje.
  † In Memoriam † donderdag 27 september 2007 @ 13:03:50 #233
135305 beequeen
Lost.
pi_53513184
Brian en Jaap in gesprek met Brian, zijn gezicht spreekt boekdelen.
― Mark Twain
pi_53513204
quote:
Op donderdag 27 september 2007 13:00 schreef Leandra het volgende:

[..]

Eerst zeggen dat het geen aanranding is, dan laten omschrijven wat volgens haar wel een aanranding is, vervolgens laten ze het zien, en terwijl er op de beelden gebeurt wat volgens de omschrijving van Natasia geen aanranding is hoor je Natasia nog een keer zeggen "het was geen aanranding"
Ik denk dat je daar wel de kern van dat stukje te pakken hebt
Het is tekenend voor die trol dat ze nevernooitniet blijk geeft enig besef te hebben hoe verschrikkelijk asociaal ze eigenlijk is.
  † In Memoriam † donderdag 27 september 2007 @ 13:04:29 #235
135305 beequeen
Lost.
pi_53513208
quote:
Op donderdag 27 september 2007 13:02 schreef tuinfluiter het volgende:

[..]

(6 weken lang met haar oudste zus en nieuwe vriend naar Spanje)
Amanda: Ze hadden niet echt oog voor mij, ik heb wel heimwee gehad,
en 4 keer per dag mijn moeder gebeld,
maar later ging ik mijn eigen gang,
ik wilde mijn zus niet opeisen die was zo verliefd,
ik heb zelfs gedansd op de bar in Lloret de Mar,

ja, ik werd toen wel volwassen in Spanje.
― Mark Twain
pi_53513224
quote:
Op donderdag 27 september 2007 13:00 schreef Leandra het volgende:

[..]

Eerst zeggen dat het geen aanranding is, dan laten omschrijven wat volgens haar wel een aanranding is, vervolgens laten ze het zien, en terwijl er op de beelden gebeurt wat volgens de omschrijving van Natasia een aanranding is hoor je Natasia nog een keer zeggen "het was geen aanranding"
Dat werd ze zeker, ook over de deurwaarder.
ieder oordeel heeft zijn nadeel
pi_53513235
Ach Brian is zielig.Hoor hem niet over het slaan van Lieke.En de rest mogen we niet horen.
  donderdag 27 september 2007 @ 13:05:47 #238
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_53513257
quote:
Op donderdag 27 september 2007 13:04 schreef 2live het volgende:

Die deurwaarder was toch op de post gegaan, of zoiets?
pi_53513259
Brian is zo slecht met het spel bezig...brengt de groots mogeljke onzin aan de orde waar je niets aan hebt

Ik ben tegen huub opgebotst toch zegt hij tegen Jaap.....(ja ja,natuurlijk Brian....je krijgt zomaar een boete,omdat je alleen maar tegen Huub opbotst....wat een onzin)en tegen huub wordt niks gedaan...hangen er al camera's bij de paardenbak,nee....niks dus

Brian praat weer op zijn zielige toontje
  donderdag 27 september 2007 @ 13:06:12 #240
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_53513273
Het is triest dat Amanda op die leeftijd al dat soort dingen meegemaakt heeft, en ook bijvoorbeeld dat ze al zo jong geconfronteerd is met grof geweld zoals tegen haar zus, maar aan de andere kant is het nog triester dat ze Lieke niet als volwassen ziet omdat Lieke "niets meegemaakt heeft".

Het gros van de wereld maakt dat soort shit niet mee Amanda... en dat hoor je ook niet mee te maken, het maakt je misschien sneller volwassen als je het wel meemaakt (hoewel ik dat betwijfel) maar je bent zeker niet onvolwassen als je het niet meegemaakt hebt... sterker nog: je ontwikkeling is ernstig gestoord als je het wel meegemaakt hebt.
Wullie bin KOEL © Soneal
  donderdag 27 september 2007 @ 13:06:17 #241
167977 DGK_Tegengas
Filmpjes, moet geen uren duren
pi_53513281
Gotver, jammer van die stream switch op 1 en 2 .......
.
  † In Memoriam † donderdag 27 september 2007 @ 13:06:27 #242
135305 beequeen
Lost.
pi_53513289
Volgens Brian heeft Huub na de kopstoot affaire Amanda geschopt, Dennix geslagen en naar Brian gespuugd.
Raar dat niemand dat gezien heeft.
― Mark Twain
  donderdag 27 september 2007 @ 13:06:57 #243
186934 Jewscky
leven en laten leven
pi_53513307
quote:
Op donderdag 27 september 2007 13:05 schreef rooie3 het volgende:
Ach Brian is zielig.Hoor hem niet over het slaan van Lieke.En de rest mogen we niet horen.
De rest mag niet gehoord worden.
  donderdag 27 september 2007 @ 13:07:11 #244
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_53513311
quote:
Op donderdag 27 september 2007 13:04 schreef 2live het volgende:
[..]
Yep... en haar "knippen en plakken" beschuldiging achter het Lieke item aan was volgens mij ook knippen en plakken...
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_53513314
quote:
Op donderdag 27 september 2007 13:06 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Gotver, jammer van die stream switch op 1 en 2 .......
Zeker...gaat het gesprek eigenlijk ergens over...krijg je dat weer.
pi_53513351
quote:
Op donderdag 27 september 2007 13:06 schreef Leandra het volgende:
Het is triest dat Amanda op die leeftijd al dat soort dingen meegemaakt heeft, en ook bijvoorbeeld dat ze al zo jong geconfronteerd is met grof geweld zoals tegen haar zus, maar aan de andere kant is het nog triester dat ze Lieke niet als volwassen ziet omdat Lieke "niets meegemaakt heeft".

Het gros van de wereld maakt dat soort shit niet mee Amanda... en dat hoor je ook niet mee te maken, het maakt je misschien sneller volwassen als je het wel meemaakt (hoewel ik dat betwijfel) maar je bent zeker niet onvolwassen als je het niet meegemaakt hebt... sterker nog: je ontwikkeling is ernstig gestoord als je het wel meegemaakt hebt.
Het gebeurde heeft haar niet volwassen gemaakt, hoe komt ze daar bij?? Het heeft haar enkel en alleen beroofd van haar jeugd en onschuld. Dat is totaal wat anders.
"When I shit my enemies cry, when I speak they die." (Lee 'Scratch" Perry)
  † In Memoriam † donderdag 27 september 2007 @ 13:08:36 #247
135305 beequeen
Lost.
pi_53513373
quote:
sterker nog: je ontwikkeling is ernstig gestoord als je het wel meegemaakt hebt.
Je bent goed bezig.
― Mark Twain
pi_53513382
quote:
Op donderdag 27 september 2007 13:05 schreef Copycat het volgende:

[..]

Die deurwaarder was toch op de post gegaan, of zoiets?
Zoiets ja, of de deurwaarder lag al klaar.....
  donderdag 27 september 2007 @ 13:09:23 #249
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_53513400
quote:
Op donderdag 27 september 2007 13:08 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je bent goed bezig.
Mijn ontwikkeling is ook ernstig gestoord
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_53513416
quote:

en omdat ze dat meegemaakt heeft zou je denken dat ze niets zou willen met zo'n figuur als Brian.
Maar die moet haar kennelijk eerst een vette klap geven om dat te ontdekken.
Flens is een Manipulerend Kutwijf.
  donderdag 27 september 2007 @ 13:11:22 #251
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_53513467
quote:
Op donderdag 27 september 2007 13:09 schreef trettie het volgende:

en omdat ze dat meegemaakt heeft zou je denken dat ze niets zou willen met zo'n figuur als Brian.
Helaas is het juist eerder 'normaal' dat slachtoffers van geweld dat geweld blijven opzoeken in eigen relaties.
  donderdag 27 september 2007 @ 13:11:48 #252
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_53513480
quote:
Op donderdag 27 september 2007 13:09 schreef trettie het volgende:
[..]
Zelfs dat zal niet genoeg zijn, Amanda is zo gestoord in haar ontwikkeling en is zoveel aandacht tekort gekomen dat ze zelfs dat soort negatieve aandacht als positief zal ervaren.
Als Brian haar half doodslaat dan vraagt ze in het ziekenhuis waarschijnlijk nog naar hem.
Wullie bin KOEL © Soneal
  donderdag 27 september 2007 @ 13:13:33 #253
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_53513548
quote:
Op donderdag 27 september 2007 13:11 schreef Leandra het volgende:
Als Brian haar half doodslaat dan vraagt ze in het ziekenhuis waarschijnlijk nog naar hem.
Yepz. Net zoals Deborah dat deed toen haar vriend haar van de trap af smeet. Triest, maar waar.
En mijn gut feeling zegt me dat die eerste klap snel komt na het verlaten van de villa.
pi_53513550
quote:

En dat je dan je moeder niet verwijt dat die constant alleen maar bezig is met zichzelf...wat voor moeder is dat dan?
Als moeder moet je je schamen dat je je kinderen zo aan hun lot over laat....

en dan is ze nog trots ook op haar familie en is haar familie zoveel beter alsbijvoorbeeld die van Lieke

[ Bericht 0% gewijzigd door riri op 27-09-2007 13:57:44 ]
pi_53513578
Amanda dronk altijd als ze in Teasers werkte omdat het anders te moeilijk was. Met alcohol was het makkelijker, soms was ze helemaal dronken en moest ze weggeroepen worden door ander personeel.
pi_53513597
quote:
Op donderdag 27 september 2007 13:11 schreef Leandra het volgende:

[..]

Zelfs dat zal niet genoeg zijn, Amanda is zo gestoord in haar ontwikkeling en is zoveel aandacht tekort gekomen dat ze zelfs dat soort negatieve aandacht als positief zal ervaren.
Inderdaad. Zoals haar zus deed.
pi_53513604
quote:
Op donderdag 27 september 2007 13:00 schreef beequeen het volgende:
Brian wil een creatieve wending aan de ontslagronde van vanavond geven, hoe zegt hij niet.
Spannend.
Hopenlijk haalt Huub hem vanmiddag over om op Dennis te stemmen.
pi_53513700

Jaap "Dennis op de stoel, vind je dat wat?"
Brian "Tjaa, kleed het mooi aan. Doe wat"

(moet Natasia wel opgerot zijn )
pi_53513802
Wat is dit voor een dom gesprek. 'Lieke op de stoel. Zou Huub haar eruit stemmen omdat ze zo zielig is?' Amanda.
Nou, wat denk je zelf!!

Nu moeten de dames met Lieke praten van Brian over hoe slecht Huub voor haar is. Ja, daar zal Lieke iets voor voelen.

Zijn ze nu echt zo dom??
Go hard or go home
pi_53513814
Brian heeft het idee om Lieke op de stoel te zetten en dan haar ervan te gaan overtuigen dat ze beter op kan stappen omdat Huub haar slecht behandeld.
Wederom een ge-ni-aal plan.
pi_53513826
quote:
Op donderdag 27 september 2007 13:18 schreef avonne het volgende:

Jaap "Dennis op de stoel, vind je dat wat?"
Brian "Tjaa, kleed het mooi aan. Doe wat"

(moet Natasia wel opgerot zijn )
Zei Jaap dat?
Leuk, ik wil die kop van Dennis wel zien als hij op de stoel zit en aangepakt wordt.
  donderdag 27 september 2007 @ 13:24:00 #262
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_53513860
quote:
Op donderdag 27 september 2007 13:22 schreef noekje het volgende:
Wat is dit voor een dom gesprek. 'Lieke op de stoel. Zou Huub haar eruit stemmen omdat ze zo zielig is?' Amanda.
Nou, wat denk je zelf!!
Waar komt dat domme idee toch vandaan dat Lieke zo zielig zou zijn? Gebaseerd op die ene momentopname in briefvorm?
quote:
Nu moeten de dames met Lieke praten van Brian over hoe slecht Huub voor haar is. Ja, daar zal Lieke iets voor voelen.
Zijn ze nu echt zo dom??
En dan nog een beetje dommer.
pi_53513926
zou heel mooi zijn dat Brian de komende maand het vuur aan de schenen krijgt...laat maar eens zien wat voor leugenaar het is
pi_53513936
Brian geeft Nadia vast haar tekst voor vanavond.
pi_53513945
Wat is die Brian dom.Net of hij Amanda wel goed behandeld.
pi_53513968
quote:
Op donderdag 27 september 2007 13:26 schreef Clank het volgende:
Brian geeft Nadia vast haar tekst voor vanavond.
Het hele scenario, inclusief de reactie van Huub en allerlei teksten, liggen alvast.
"Ik ga hem fucking mindgamen"
pi_53513989
de enige vrouw die met respekt door haar vriend behandeld wordt is Lieke wel...die andere 2 worden alleen maar misbruikt
pi_53514009
Brian wil geen 'bash-style' meer doen.. maar 'mind-games' spelen.
Lieke moet op de stoel.
pi_53514014
erg merkwaardige redenering.

Als Dennis op de ontslag stoel zitten kunnen ze tegen Lieke zeggen dat Huub haar slecht behandeld.

Dat Hos-virus vreet steeds verder door

edit: klopt ook niet. Het is Lieke die op de stoel moet

[ Bericht 15% gewijzigd door avonne op 27-09-2007 13:37:50 ]
pi_53514029
Het wordt een 'reverse engineering' stijl vanavond.
Brian wil Lieke laten inzien hoe slecht Huub haar behandeld.
Amanda en Nadia zijn nu opeens 'vriendinnen' van Lieke.
pi_53514060
Wat een onwijs dom plan. En moet je horen hoe serieus ze zichzelf nemen..
  donderdag 27 september 2007 @ 13:30:36 #272
186934 Jewscky
leven en laten leven
pi_53514063
quote:
Op donderdag 27 september 2007 13:28 schreef riri het volgende:
de enige vrouw die met respekt door haar vriend behandeld wordt is Lieke wel...die andere 2 worden alleen maar misbruikt
Wat een LUL is die Brain
pi_53514065
brian zit de dames bijna letterlijk voor te schrijven wat ze moeten doen.....mooi in hun waarde laat jij ze Brian
pi_53514079
quote:
Op donderdag 27 september 2007 13:30 schreef Taurus het volgende:
Wat een onwijs dom plan. En moet je horen hoe serieus ze zichzelf nemen..
Wanhopig en kansloos.
pi_53514134
godverredomme geen Dennis op de stoel dus.
pi_53514150
Dit is dus Brian zijn 'creatieve manier'
pi_53514173
quote:
Op donderdag 27 september 2007 13:33 schreef Clank het volgende:
Dit is dus Brian zijn 'creatieve manier'
Ze worden compleet weggeluld door Lieke vanavond en zelf voor schut gezet. Dus ach geen probleem. Maar ik had Dennis graag zien zweten op de stoel!
pi_53514186
quote:
Op donderdag 27 september 2007 13:32 schreef petraa het volgende:
Daar baal ik ook écht van!!
Die had écht in zijn broek gescheten!!
pi_53514210
quote:
Op donderdag 27 september 2007 13:32 schreef petraa het volgende:
Ben ik na 10 minuten alweer uit die droom geholpen.
pi_53514211
B: We gaan Lieke toespreken dat ze zich niet moet laten uitmaken voor Tering wijf onder de brunch.

Die 5 gaan vanavond weer zo voor lul staan!!!!
pi_53514216
Pedojaagster Yvonne van H. is veroordeeld. Zij zegt echter dat Matt H. , de eigenaar van Witheet.com, medeplichtig is en gaat in hoger beroep.

Eén ding is zeker: Matt H. zat vuistdiep in Stopkindersex.com en is Mr. SCAW. Maar Matt H. is ook de jurist van Natasia en met haar nieuwe vriend moet de openstaande rekening vereffend worden waar Matt H. het over heeft in zijn verklaring op Witheet.com.

bron:nuijj.nl
pi_53514250
Brian volledig hyper en uitgelaten over zijn eigen geniale plannetjes...
  Admin donderdag 27 september 2007 @ 13:36:39 #283
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_53514267
quote:
Op donderdag 27 september 2007 13:29 schreef Clank het volgende:
Brian wil geen 'bash-style' meer doen.. maar 'mind-games' spelen.
Lieke moet op de stoel.
Iets zegt me dat Lieke beter is in Mind Games
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  donderdag 27 september 2007 @ 13:37:08 #284
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_53514275
quote:
Op donderdag 27 september 2007 13:34 schreef petraa het volgende:
B: We gaan Lieke toespreken dat ze zich niet moet laten uitmaken voor Tering wijf onder de brunch.

Die 5 gaan vanavond weer zo voor lul staan!!!!
Alleen zullen ze dat zelf weer totaal anders ervaren. Zij voelen zichzelf weer de winnaars die Huub en Lieke enorm in de tang hebben.
Klunzen dat het zijn. Domme, domme klunzen.
pi_53514362
alleen jaap, amanda, nada en nix nog in t huis

denk dat de streams massaal uitgaan lol
  donderdag 27 september 2007 @ 13:40:31 #286
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_53514380
Het jammere is dat Lieke waarschijnlijk de kans weer niet krijgt om de groep toe te spreken want die zullen er allemaal wel weer doorheen gaan bleren.
pi_53514392
Ik sta werkelijk versteld van hun denkwijze. Zouden ze Huub en Lieke dan toch beter kennen dan wij "toeschouwers"?

Amanda die dan een beroep gaat doen op vriendschap die zij met Lieke heeft
pi_53514441
quote:
Op donderdag 27 september 2007 13:40 schreef marky het volgende:
Het jammere is dat Lieke waarschijnlijk de kans weer niet krijgt om de groep toe te spreken want die zullen er allemaal wel weer doorheen gaan bleren.
Dat hangt dan toch van de Febo af. Normaal gesproken moet iedereen op zijn beurt wachten.
Het viel me op dat men de vorige keer niet ingreep, ja.
  donderdag 27 september 2007 @ 13:47:49 #289
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_53514602
Eigenlijk moet ik er inmiddels wel gewend aan zijn, maar keer op keer blijf ik me verbazen over de enorme domheid van 'de groep van vijf'. En dan met name die van Brian die zich o zo erudiet denkt te etaleren.
pi_53514643
quote:
Op donderdag 27 september 2007 13:47 schreef Copycat het volgende:
Eigenlijk moet ik er inmiddels wel gewend aan zijn, maar keer op keer blijf ik me verbazen over de enorme domheid van 'de groep van vijf'. En dan met name die van Brian die zich o zo erudiet denkt te etaleren.
Hier nog één en de streamssssssss gaan uit nu, want als Dennis en Nadia gaan doen wat ze net hebben afgesproken, dan wordt het weer droogneuken.
pi_53514653
Les 3 is aan de gang (maak natuurplaatjes)

1 slimme stagiere had een vlieg gevonden op een takje
pi_53514671
quote:
Op donderdag 27 september 2007 13:49 schreef petraa het volgende:

[..]

Hier nog één en de streamssssssss gaan uit nu, want als Dennis en Nadia gaan doen wat ze net hebben afgesproken, dan wordt het weer droogneuken.
Dennis gaat vast naar beneden
  † In Memoriam † donderdag 27 september 2007 @ 13:52:05 #293
135305 beequeen
Lost.
pi_53514738
quote:
Op donderdag 27 september 2007 13:47 schreef Copycat het volgende:
Onbegrijpelijk, krijgen ze eens kans om Dennix te testen grijpen ze hem niet.

Palma heeft niets anders te doen dan Sudoku spelen?
― Mark Twain
pi_53514762
quote:
Op donderdag 27 september 2007 13:52 schreef beequeen het volgende:

[..]

Onbegrijpelijk, krijgen ze eens kans om Dennix te testen grijpen ze hem niet.

Palma heeft niets anders te doen dan Sudoku spelen?
Naar huis gaan misschien /?//
  donderdag 27 september 2007 @ 13:55:23 #295
162917 tuinfluiter
pi_53514842
Jaap : Dennis op de stoel, vind je dat wat?
Brian : Ja, kleedt het mooi aan ,doe wat.

(Als ik het goed begrijp, wordt Huub na het Kart-race-uitje
vanavond in de zeik genomen en wordt hij de pispaal,
doordat Lieke op de stoel komt en Huub mag
aanhoren hoe slecht hij is voor Lieke.)

(Brian aan het roer en de voorbereiding van de ontslagronde)
Brian: Ik wil dat Nadia en Amanda vertellen aan Lieke
hoe slecht Huub met haar omgaat, dat Huub, Lieke niet laat uitpraten,
zonder het uit te praten , gaat slapen, ruzie niet uitspreekt.

(Maar)
Brian: Ik wil mindgamen, niet bashen, jullie moeten ......

(Ontslagronde)
En vanavond gaat Brian luisteren en toekijken naar zijn 4 loopjongen en meiden .

(Natasia komt als vrije inloopgast koken in de kooi met haar zus)
Dat kunnen Hyena en heksen lach geluiden worden.
  † In Memoriam † donderdag 27 september 2007 @ 13:55:36 #296
135305 beequeen
Lost.
pi_53514850
quote:
Op donderdag 27 september 2007 13:52 schreef petraa het volgende:

[..]

Naar huis gaan misschien /?//
Ze pakt even haar TV momentje
― Mark Twain
  † In Memoriam † donderdag 27 september 2007 @ 13:57:55 #297
135305 beequeen
Lost.
pi_53514910
quote:
Op donderdag 27 september 2007 13:55 schreef tuinfluiter het volgende:

(Natasia komt als vrije inloopgast koken in de kooi met haar zus)
Dat kunnen Hyena en heksen lach geluiden worden.
Dat wordt MUTEN vanavond.
― Mark Twain
pi_53514924
quote:
Op donderdag 27 september 2007 13:40 schreef marky het volgende:
mag niet je moet in ontslagrondes mensen laten uitpraten

tv enzo
ik ben niet dislekties ....maar ik tiep alleen een beetje raar
pi_53514953
Nadia laat Dennix wel lang wachten.
  donderdag 27 september 2007 @ 14:00:41 #300
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_53515002
quote:
Op donderdag 27 september 2007 13:55 schreef tuinfluiter het volgende:
(Brian aan het roer en de voorbereiding van de ontslagronde)
Brian: Ik wil dat Nadia en Amanda vertellen aan Lieke
hoe slecht Huub met haar omgaat, dat Huub, Lieke niet laat uitpraten,
zonder het uit te praten , gaat slapen, ruzie niet uitspreekt.
Aaarghhh!!! Hoe blind kun je zijn voor de spiegel die je jezelf voorhoudt???
pi_53515072
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')