.quote:Op woensdag 26 september 2007 23:23 schreef avonne het volgende:
Huub had een tekst van Jaap op de PC gevonden (PC is algemeen bezit).
Huub heeft die geprint en er achterop geschreven. Daar door is het privé bezit (fysieke papier)
Jaap heeft die afgepakt en verscheurd.
Jaap beweert bij hoog en laag dat die brief uit zijn la is gestolen.
Huub zegt "leugenaar"
Jaap zegt "dan heeft iemand anders die gestolen"
(Brian??)
.quote:Op woensdag 26 september 2007 23:19 schreef avonne het volgende:
Huub dropt nog even ene flinke bom bij Jaap : dat Dennis en Brian samenwerken. Dat Dennis 50 CP heeft gekregen van Brian en waarom??? En waarom vertelt Dennis dat niet aan Jaap??
Jaap stelt nu voor volgende maand Brian weg te stemmen. Hij denkt dat Amanda hem, na een maand manipulatie, wel laat gaan.
quote:Op woensdag 26 september 2007 23:58 schreef BarryK het volgende:
Kan iemand ook even Huub en Lieke in de gaten houden...
Dennix en Jaap hebben het erover dat het heel geloofwaardig over kwam, maar ze moeten ook de optie openhouden dat Huub 't doorheeft... Dennix denkt dat Dennix en Jaap nu aan zet zijn.
Opties zijn: vertellen aan Brain, doorgaan met Huub en LIeke
Jaap: "iedereen gelooft toch ons"
quote:Op donderdag 27 september 2007 00:18 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Huub weet nu zeker, dat Japio en Dennix morgenavond niets doen. Nu hoeft hij morgen alleen Brain nog maar te bewerken; Brian omlullen om te helpen Dennix op de stoel te zetten. Amanda zal Brian wel volgen. Dat wordt dan 4 stemmen om Dennix te nomineren.
quote:Op donderdag 27 september 2007 00:47 schreef akveor het volgende:
Huub geeft veeel info....
Overigens staat mij ook nog een uitspraak bij van: als Amanda vertrekt in december.....
Dus in het kader van deze gesprekken tissnen h en L en Jaap is er misschien toch iets aan de hand en is misschien daarom Brian zo snel opgefokt de laatste wekenen.
Het is net als vissen ...... eerst een beetje eten geven en dan happen ze toe. Dat spel spelen Huub en Lieke nu ook, rustig kleine stukjes aas voeren, Japio heeft altijd honger .........quote:Op donderdag 27 september 2007 01:08 schreef Stupidisco het volgende:
lijkt wel of Huub en Lieke alles vrijgeven nu. Doet Jaap slim...
Ik zit me nu af te vragen, is er een speciale reden dat die gore natas uitgerekend op de dag komt dat er iemand op de stoel plaats moet nemen?quote:Op woensdag 26 september 2007 23:54 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Het is wel duidelijk. Alle snode plannen voor de stemming van morgen zijn ontploft. Dus vrij baan voor Natasia om haar ding te doen .......
De belangrijkste reden is dat alle oud bewoners contractueel verplicht zijn een aantal (10) keer mee te werken aan activiteiten van Talpa. Je hebt gezien dat Nena, Ilona, Nicolaas, Nathanael en Eric al een keer kwamen opdraven. Nu is kennelijk de beurt aan Natasia.quote:Op donderdag 27 september 2007 01:20 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Ik zit me nu af te vragen, is er een speciale reden dat die gore natas uitgerekend op de dag komt dat er iemand op de stoel plaats moet nemen?
Ik denk ook niet dat Nadia Lieke echt mag, maar datzelfde geldt ook voor Amanda.quote:Op donderdag 27 september 2007 01:16 schreef rooie3 het volgende:
Alleen Lieke denkt weer dom.Denk echt niet dat Nadia haar mag.
Truste.quote:Op donderdag 27 september 2007 01:32 schreef kissa het volgende:
Echtgenoot ligt plat sinds een uur. Ik nu ook![]()
En een nix op de stoel, als hij het aandurft natuurlijkquote:Op donderdag 27 september 2007 01:19 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Leuke avond. Dacht Japio onlangs een grote slag te slaan met een oude brief van Lieke, Huub heeft hem met een recente brief van Japio teruggepakt. Na een paar wanhopige pogingen, dreigementen dat de brief uit z'n kast was gestolen, heeft hij alle actie's voor morgen afgeblazen en zelfs verteld dat er morgen een taart kan binnen komen.
Dank je...helaas is het niet al te best. PM staat open.quote:Op donderdag 27 september 2007 01:36 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Truste.
PS Je echtgenoot had toch problemen, alles weer goed ?
Als het Huub lukt om steun te krijgen van Brian (en Amanda) dat heeft Dennix niets te durven. Er staan dan al 4 stemmen voor Dennix en heeft hij zelf niets meer in te brengen.quote:Op donderdag 27 september 2007 01:36 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
En een nix op de stoel, als hij het aandurft natuurlijk![]()
Zeker weten.quote:Op donderdag 27 september 2007 01:12 schreef rooie3 het volgende:
Het is zo simpel.Gewoon Brian een paar dagen dissen en Brian is gek.
PM gestuurdquote:Op donderdag 27 september 2007 01:38 schreef kissa het volgende:
[..]
Dank je...helaas is het niet al te best. PM staat open.
quote:Op donderdag 27 september 2007 01:29 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
De belangrijkste reden is dat alle oud bewoners contractueel verplicht zijn een aantal (10) keer mee te werken aan activiteiten van Talpa. Je hebt gezien dat Nena, Ilona, Nicolaas, Nathanael en Eric al een keer kwamen opdraven. Nu is kennelijk de beurt aan Natasia.
De ophef daarover zit hem hoofdzakelijk in het feit dat het deze keer vooraf is uitgelekt. Dat was de vorige keren niet zo. En toevallig is bekend gemaakt dat de bewoners logees kunnen verwachten. Twee losse zaken, maar omwille van de sensatie voeg je die (onafhanlijke) dingen samen en je hebt een knaller van een verhaal.
Dat het toevallig de dag van de stemming is, zegt me niets. Hooguit dat de kans groot is dat Natasia om 17:00 komt koken en voor 21:00 weer weg moet zijn, omdat er gestemd moet worden.
Kloptquote:Op donderdag 27 september 2007 01:38 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Zeker weten.![]()
Maar dat geldt ook voor nadia, amanda, dennix en jaap, die flippen ook als ze een paar dagen worden getreiterd.Alleen al daarom heb ik veel respect voor Huub en Lieke, ik geef het je te doen om constant tegen de meute in te moeten gaan en gebashd te worden.
![]()
Niks pan op het vuur. Gewoon warm meebrengen, des te eerder is ze weer wegquote:Op donderdag 27 september 2007 01:41 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
[/b]
Laten we dat dan vooral maar hopen. Hup, die pan pindasoep op het vuur en dan snel weer oprotten.![]()
Hoe is het nu met je echtgenoot?quote:Op donderdag 27 september 2007 01:32 schreef kissa het volgende:
Echtgenoot ligt plat sinds een uur. Ik nu ook![]()
quote:Op donderdag 27 september 2007 01:44 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Niks pan op het vuur. Gewoon warm meebrengen, des te eerder is ze weer weg
Het is nu nog al laat om je dat nog helemaal uit te leggen. Morgen om deze tijd zal ik wel even antwoordenquote:Op donderdag 27 september 2007 01:45 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Inderdaad. Die pindasoep kon ze gemakkelijk een hele dag over doen....
Overigens zat ik me te bedenken. Haar zus komt ook mee. Het zou toch niet zo zijn dat die de gastspeler wordt he .....![]()
quote:Op donderdag 27 september 2007 01:48 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Het is nu nog al laat om je dat nog helemaal uit te leggen. Morgen om deze tijd zal ik wel even antwoorden
Ik heb het al vaker geroepen, nadia is een wolf in schaapskleren. Ze doet zich heel lief en kwetsbaar voor maar als het er op aan komt deinst ze volgens mij nergens voor terug. De ware nadia is volgens mij een echte bitch die toeslaat zodra ze de kans krijgt. De eerste trekjes zijn al duidelijk zichtbaar.quote:Op donderdag 27 september 2007 01:41 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Klopt![]()
Het meest interessant vind ik op het ogenblik Nadia eigenlijk. Amanda en nix weten we wel een beetje hoe ze reageren, Jaap ook. Maar ben heel benieuwd hoe een Nadia onder druk reageert. Was van de week eigenlijk heel verbaasd hoe van slag ze was door een paar boze woorden van achter...
Ik hoop dat ze struikelt en in het zwembad verdwijnt.quote:Op donderdag 27 september 2007 01:44 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Niks pan op het vuur. Gewoon warm meebrengen, des te eerder is ze weer weg
Totaal niet nodig !! MEER DAN PRIMA OP voor een nietstreamer !!quote:Op donderdag 27 september 2007 01:07 schreef SlagerKorrel het volgende:
Alvast mijn excuses voor deze vage OP.
Fontijn, mag dat ook want ze komt waarschijnlijk naar de voordeur ......quote:Op donderdag 27 september 2007 01:53 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze struikelt en in het zwembad verdwijnt.![]()
Ga ik morgenochtend wel eerst oordopjes kopen, want in mijn beleving kon ze nog harder schreeuwen dan Natasiaquote:Op donderdag 27 september 2007 01:57 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Fontijn, mag dat ook want ze komt waarschijnlijk naar de voordeur ......
Als overigens de zus van Natasia blijft heeft dat wel voordelen. Een 'in-house' kokkie anex poetsvrouw anex opruim-miep is een goede opsteker voor Lieke.
quote:Op donderdag 27 september 2007 02:03 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Ga ik morgenochtend wel eerst oordopjes kopen, want in mijn beleving kon ze nog harder schreeuwen dan Natasia![]()
Zwembad, fontijn, visvijver maakt mij niet uit als ze maar onder water verdwijnt. En die zus van natasja voeren we aan Fries want die kan wel een beste speklap gebruiken.quote:Op donderdag 27 september 2007 01:57 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Fontijn, mag dat ook want ze komt waarschijnlijk naar de voordeur ......Als overigens de zus van Natasia blijft heeft dat wel voordelen. Een 'in-house' kokkie anex poetsvrouw anex opruim-miep is een goede opsteker voor Lieke.
Hmmmmm, effe denken. Natasia weg, dat ben ik met je eens. Haar zus .... Fries ..... Daar kunnen we wat mee. Veel miljonairs hebben achter in de tuin een huisje voor een 'kokkie'. Laten ze nou net zo'n houten huisje hebben met nog 'n kamer vrij ......quote:Op donderdag 27 september 2007 02:12 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Zwembad, fontijn, visvijver maakt mij niet uit als ze maar onder water verdwijnt. En die zus van natasja voeren we aan Fries want die kan wel een beste speklap gebruiken.
klinkt meer als de negerhut van oom tom??quote:Op donderdag 27 september 2007 02:19 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Hmmmmm, effe denken. Natasia weg, dat ben ik met je eens. Haar zus .... Fries ..... Daar kunnen we wat mee. Veel miljonairs hebben achter in de tuin een huisje voor een 'kokkie'. Laten ze nou net zo'n houten huisje hebben met nog 'n kamer vrij ......
quote:Op donderdag 27 september 2007 02:22 schreef cindy10 het volgende:
[..]
klinkt meer als de negerhut van oom tom??![]()
![]()
"Als de echtgenoten echt genoten, heeft het echtpaar echt gepaard"quote:Op donderdag 27 september 2007 02:31 schreef Kaleddis het volgende:
Ik dacht dat het Nadia was die zo'n herrie maakte, is het Lieke...
En wie vermoed dat 'ie nog ver moet drinkt beter geen vermouth !!quote:Op donderdag 27 september 2007 02:37 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
"Als de echtgenoten echt genoten, heeft het echtpaar echt gepaard"
En nu ga ik pitten, truste![]()
Het kan maar zo zijn dat ze vroeg komt, Surinaamse koken vergt veel tijd in de keuken ?quote:
Don't remind me. De keer dat Carlos kwam eten heeft ze er 3 dagen over gedaan om het voor te bereiden.quote:Op donderdag 27 september 2007 08:39 schreef blomst het volgende:
[..]
Het kan maar zo zijn dat ze vroeg komt, Surinaamse koken vergt veel tijd in de keuken ?
Of verkijk ik me daarop?
Misschien komt ze de miljonairs wel wekken
En.....................ga je weer dokken?quote:Op donderdag 27 september 2007 08:41 schreef Lobasca het volgende:
Vannacht zijn mijn streams afgelopen... het is een teken van boven..![]()
quote:Op donderdag 27 september 2007 08:46 schreef beequeen het volgende:
[..]
En.....................ga je weer dokken?![]()
Ik heb er ook nog geen gebruik van gemaakt dus ik weet niet precies hoe het werkt, maar zag dat het te downloaden was als gadget voor de sidebar. Volgende maand ga ik dat ook eens proberenquote:Op donderdag 27 september 2007 08:53 schreef Lobasca het volgende:
[..]
![]()
, alhoewel, ik heb Vista, weet iemand hoe je daar een maand gratis streams kan krijgen.?
Zou ook zonde zijn als ik daar geen gebruik van zou maken.
Ik weet wel dat je gratis kunt kijken als je een paar keer op annuleren drukt bij het pop-up scherm van DGK maar dan kijk je naar de geblokte schermpjes. Als je dat niet erg vindt doe je dat toch?quote:Op donderdag 27 september 2007 08:53 schreef Lobasca het volgende:
[..]
![]()
, alhoewel, ik heb Vista, weet iemand hoe je daar een maand gratis streams kan krijgen.?
Zou ook zonde zijn als ik daar geen gebruik van zou maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |