Ik heb het al vaker geroepen, nadia is een wolf in schaapskleren. Ze doet zich heel lief en kwetsbaar voor maar als het er op aan komt deinst ze volgens mij nergens voor terug. De ware nadia is volgens mij een echte bitch die toeslaat zodra ze de kans krijgt. De eerste trekjes zijn al duidelijk zichtbaar.quote:Op donderdag 27 september 2007 01:41 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Klopt![]()
Het meest interessant vind ik op het ogenblik Nadia eigenlijk. Amanda en nix weten we wel een beetje hoe ze reageren, Jaap ook. Maar ben heel benieuwd hoe een Nadia onder druk reageert. Was van de week eigenlijk heel verbaasd hoe van slag ze was door een paar boze woorden van achter...
Ik hoop dat ze struikelt en in het zwembad verdwijnt.quote:Op donderdag 27 september 2007 01:44 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Niks pan op het vuur. Gewoon warm meebrengen, des te eerder is ze weer weg
Totaal niet nodig !! MEER DAN PRIMA OP voor een nietstreamer !!quote:Op donderdag 27 september 2007 01:07 schreef SlagerKorrel het volgende:
Alvast mijn excuses voor deze vage OP.
Fontijn, mag dat ook want ze komt waarschijnlijk naar de voordeur ......quote:Op donderdag 27 september 2007 01:53 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze struikelt en in het zwembad verdwijnt.![]()
Ga ik morgenochtend wel eerst oordopjes kopen, want in mijn beleving kon ze nog harder schreeuwen dan Natasiaquote:Op donderdag 27 september 2007 01:57 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Fontijn, mag dat ook want ze komt waarschijnlijk naar de voordeur ......
Als overigens de zus van Natasia blijft heeft dat wel voordelen. Een 'in-house' kokkie anex poetsvrouw anex opruim-miep is een goede opsteker voor Lieke.
quote:Op donderdag 27 september 2007 02:03 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Ga ik morgenochtend wel eerst oordopjes kopen, want in mijn beleving kon ze nog harder schreeuwen dan Natasia![]()
Zwembad, fontijn, visvijver maakt mij niet uit als ze maar onder water verdwijnt. En die zus van natasja voeren we aan Fries want die kan wel een beste speklap gebruiken.quote:Op donderdag 27 september 2007 01:57 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Fontijn, mag dat ook want ze komt waarschijnlijk naar de voordeur ......Als overigens de zus van Natasia blijft heeft dat wel voordelen. Een 'in-house' kokkie anex poetsvrouw anex opruim-miep is een goede opsteker voor Lieke.
Hmmmmm, effe denken. Natasia weg, dat ben ik met je eens. Haar zus .... Fries ..... Daar kunnen we wat mee. Veel miljonairs hebben achter in de tuin een huisje voor een 'kokkie'. Laten ze nou net zo'n houten huisje hebben met nog 'n kamer vrij ......quote:Op donderdag 27 september 2007 02:12 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Zwembad, fontijn, visvijver maakt mij niet uit als ze maar onder water verdwijnt. En die zus van natasja voeren we aan Fries want die kan wel een beste speklap gebruiken.
klinkt meer als de negerhut van oom tom??quote:Op donderdag 27 september 2007 02:19 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Hmmmmm, effe denken. Natasia weg, dat ben ik met je eens. Haar zus .... Fries ..... Daar kunnen we wat mee. Veel miljonairs hebben achter in de tuin een huisje voor een 'kokkie'. Laten ze nou net zo'n houten huisje hebben met nog 'n kamer vrij ......
quote:Op donderdag 27 september 2007 02:22 schreef cindy10 het volgende:
[..]
klinkt meer als de negerhut van oom tom??![]()
![]()
"Als de echtgenoten echt genoten, heeft het echtpaar echt gepaard"quote:Op donderdag 27 september 2007 02:31 schreef Kaleddis het volgende:
Ik dacht dat het Nadia was die zo'n herrie maakte, is het Lieke...
En wie vermoed dat 'ie nog ver moet drinkt beter geen vermouth !!quote:Op donderdag 27 september 2007 02:37 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
"Als de echtgenoten echt genoten, heeft het echtpaar echt gepaard"
En nu ga ik pitten, truste![]()
Het kan maar zo zijn dat ze vroeg komt, Surinaamse koken vergt veel tijd in de keuken ?quote:
Don't remind me. De keer dat Carlos kwam eten heeft ze er 3 dagen over gedaan om het voor te bereiden.quote:Op donderdag 27 september 2007 08:39 schreef blomst het volgende:
[..]
Het kan maar zo zijn dat ze vroeg komt, Surinaamse koken vergt veel tijd in de keuken ?
Of verkijk ik me daarop?
Misschien komt ze de miljonairs wel wekken
En.....................ga je weer dokken?quote:Op donderdag 27 september 2007 08:41 schreef Lobasca het volgende:
Vannacht zijn mijn streams afgelopen... het is een teken van boven..![]()
quote:Op donderdag 27 september 2007 08:46 schreef beequeen het volgende:
[..]
En.....................ga je weer dokken?![]()
Ik heb er ook nog geen gebruik van gemaakt dus ik weet niet precies hoe het werkt, maar zag dat het te downloaden was als gadget voor de sidebar. Volgende maand ga ik dat ook eens proberenquote:Op donderdag 27 september 2007 08:53 schreef Lobasca het volgende:
[..]
![]()
, alhoewel, ik heb Vista, weet iemand hoe je daar een maand gratis streams kan krijgen.?
Zou ook zonde zijn als ik daar geen gebruik van zou maken.
Ik weet wel dat je gratis kunt kijken als je een paar keer op annuleren drukt bij het pop-up scherm van DGK maar dan kijk je naar de geblokte schermpjes. Als je dat niet erg vindt doe je dat toch?quote:Op donderdag 27 september 2007 08:53 schreef Lobasca het volgende:
[..]
![]()
, alhoewel, ik heb Vista, weet iemand hoe je daar een maand gratis streams kan krijgen.?
Zou ook zonde zijn als ik daar geen gebruik van zou maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |