Zondag ws. vertelde Lieke vanmiddag.quote:Op woensdag 26 september 2007 23:44 schreef STAP01 het volgende:
Jammer dat Brain binnenkort 8 uur de villa uit mag....
die reet van amanda hoef je ook alleen nog maar een zadel op te leggen....(hebben we gelijk een leuk vriendinnetje voor fries).quote:Op woensdag 26 september 2007 23:25 schreef Prospera het volgende:
Wat een idioot huis is dit
Wat een stelletje debielen zijn het
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Jaap wil op een veilige plek met Dennis praten; hij wordt afgepist, echt afgepist.
Helaas wel.quote:Op woensdag 26 september 2007 23:45 schreef PimBorne het volgende:
Zitten jaap en nix gewoon te bluffen tegen huub en lieke of niet?
My little ponyquote:Op woensdag 26 september 2007 23:46 schreef cindy10 het volgende:
[..]
die reet van amanda hoef je ook alleen nog maar een zadel op te leggen....(hebben we gelijk een leuk vriendinnetje voor fries).
Ben je gek, die plannen zijn zo weer veranderd.quote:Op woensdag 26 september 2007 23:48 schreef PimBorne het volgende:
[..]
Idd jammer, plannen zijn goed.. Brian eruit stemmen![]()
nee het was zijn verjaardag (van die broer)quote:Op woensdag 26 september 2007 23:49 schreef BarryK het volgende:
Volgens mij was zaterdag een x aantal jaar geleden dat Jaap z'n broer is overleden...
neequote:Op woensdag 26 september 2007 23:52 schreef tutjehola het volgende:
Zooooooooo, wie helpt me terug op het pad, geloof dat ik er aardig vanaf ben. kom net thuis, en zie vier mensen in de tuin bonden. Is dit serieus?
Nee, niet vanuit jaap en dennis, want ze denken ook nog aan d eoptie om alles aan brian te vertellen en Huub en Lieke te bashen.quote:Op woensdag 26 september 2007 23:52 schreef tutjehola het volgende:
Zooooooooo, wie helpt me terug op het pad, geloof dat ik er aardig vanaf ben. kom net thuis, en zie vier mensen in de tuin bonden. Is dit serieus?
Maar het lijkt vor mij alsof Huub en Lieke erin trappen, dat zal toch niet?quote:Op woensdag 26 september 2007 23:54 schreef petraa het volgende:
[..]
Nee, niet vanuit jaap en dennis, want ze denken ook nog aan d eoptie om alles aan brian te vertellen en Huub en Lieke te bashen.
het voorgesprek tussen jaap en dennis was duidelijkquote:Op woensdag 26 september 2007 23:54 schreef BarryK het volgende:
[..]
Is er echt al uitgesproken dat ze dit gesprek 'fake' met Huub en LIeke gingen houden?
Je zegt het heel juist "volgens Lieke" en "Antita heeft" ......... Geloof je het ook ?quote:Op woensdag 26 september 2007 23:55 schreef Desii het volgende:
Volgens Lieke heeft Anita (de psycholoog) gezegd, dat Brian er over denkt om op te stappen.
Dat mag dat mens toch nooit zeggen................... das spelinfo niet te krap
Precies en om nu zo openlijk met Jaap te spreken is niet echt slim.. Huub laat zich lijden door z'n ego. Hij biedt hiermee Jaap een uitweg. Maar ach Brian is ook niet achterlijk.quote:Op woensdag 26 september 2007 23:53 schreef Dreamboy het volgende:
Jaap is gewoon bang dat Huub en Brian samen gaan spelen dan zou hij het afleggen
over nadia... of e oprecht naar lieke is of een dubbele aganda heeftquote:Op woensdag 26 september 2007 23:58 schreef BarryK het volgende:
Kan iemand ook even Huub en Lieke in de gaten houden...
Dennix en Jaap hebben het erover dat het heel geloofwaardig over kwam, maar ze moeten ook de optie openhouden dat Huub 't doorheeft... Dennix denkt dat Dennix en Jaap nu aan zet zijn.
Opties zijn: vertellen aan Brain, doorgaan met Huub en LIeke
Jaap: "iedereen gelooft toch ons"
in een maand kan er heel veel gebeuren...amanda kan er zelfs wel uit zijnquote:Op donderdag 27 september 2007 00:01 schreef akveor het volgende:
Niemand gelooft toch dat Brian exit gaat door Amanda om te lullen? Brian verliest pas z'n backup als Amanda opstapt... nooit eerder.
Huub is en blijft de sterkste spelerquote:Op donderdag 27 september 2007 00:01 schreef BarryK het volgende:
Sterk puntje van Huub om nu terug te komen...
Dat vind ik idd zo onnozel gedacht, ik snap dat niet.quote:Op donderdag 27 september 2007 00:01 schreef akveor het volgende:
Niemand gelooft toch dat Brian exit gaat door Amanda om te lullen? Brian verliest pas z'n backup als Amanda opstapt... nooit eerder.
Precies door te zorgen dat Amanda het niet naar haar zin heeft zal ze opstappen. Pas dan kan Brian weggestemt worden. Dus dat ontslag van Brian is slechts een manier om info uit Huub te krijgen.quote:Op donderdag 27 september 2007 00:02 schreef riri het volgende:
[..]
in een maand kan er heel veel gebeuren...amanda kan er zelfs wel uit zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |