Zondag ws. vertelde Lieke vanmiddag.quote:Op woensdag 26 september 2007 23:44 schreef STAP01 het volgende:
Jammer dat Brain binnenkort 8 uur de villa uit mag....
die reet van amanda hoef je ook alleen nog maar een zadel op te leggen....(hebben we gelijk een leuk vriendinnetje voor fries).quote:Op woensdag 26 september 2007 23:25 schreef Prospera het volgende:
Wat een idioot huis is dit
Wat een stelletje debielen zijn het
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Jaap wil op een veilige plek met Dennis praten; hij wordt afgepist, echt afgepist.
Helaas wel.quote:Op woensdag 26 september 2007 23:45 schreef PimBorne het volgende:
Zitten jaap en nix gewoon te bluffen tegen huub en lieke of niet?
My little ponyquote:Op woensdag 26 september 2007 23:46 schreef cindy10 het volgende:
[..]
die reet van amanda hoef je ook alleen nog maar een zadel op te leggen....(hebben we gelijk een leuk vriendinnetje voor fries).
Ben je gek, die plannen zijn zo weer veranderd.quote:Op woensdag 26 september 2007 23:48 schreef PimBorne het volgende:
[..]
Idd jammer, plannen zijn goed.. Brian eruit stemmen![]()
nee het was zijn verjaardag (van die broer)quote:Op woensdag 26 september 2007 23:49 schreef BarryK het volgende:
Volgens mij was zaterdag een x aantal jaar geleden dat Jaap z'n broer is overleden...
neequote:Op woensdag 26 september 2007 23:52 schreef tutjehola het volgende:
Zooooooooo, wie helpt me terug op het pad, geloof dat ik er aardig vanaf ben. kom net thuis, en zie vier mensen in de tuin bonden. Is dit serieus?
Nee, niet vanuit jaap en dennis, want ze denken ook nog aan d eoptie om alles aan brian te vertellen en Huub en Lieke te bashen.quote:Op woensdag 26 september 2007 23:52 schreef tutjehola het volgende:
Zooooooooo, wie helpt me terug op het pad, geloof dat ik er aardig vanaf ben. kom net thuis, en zie vier mensen in de tuin bonden. Is dit serieus?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |