helaas vals alarmquote:Op donderdag 27 september 2007 11:58 schreef lorence1 het volgende:
[..]
dreig er maar vaker mee.... het werkt![]()
![]()
Echt misselijke mensen die 2 gatverredammequote:Op donderdag 27 september 2007 12:04 schreef tuinfluiter het volgende:
Dennis: Dit is wel lekker zo he.
Nadia: ja, mmm, om half 2 is iedereen weg.
Nadia: Smak....
quote:Op donderdag 27 september 2007 12:06 schreef beequeen het volgende:
Dennix stikt in een pepermuntje![]()
Edit: Nou ja, bijna![]()
En hangt zichzelf op in het trappengat?quote:Op donderdag 27 september 2007 12:17 schreef tuinfluiter het volgende:
(Nadia lag op een viezig bed-kleed met Dennis,)
Nadia: Ik kan hier niet meer tegen, ik raak hier gefrusteerd van. ( loopt weg)
De gastspelers mogen gewoon de kooi verlaten volgens mijquote:Op donderdag 27 september 2007 12:01 schreef Dreamboy het volgende:
In dit filmpje van Natasia wordt gezegt dat ze vanaf volgende week een Clip op gaat nemen dan blijft ze niet zo lang of ze moet het vanuit de GDK doen dat zou kunnen.
http://www.youtube.com/watch?v=Bo_Q7U63YFw
(Tijdens afscheid Natasia)quote:Op donderdag 27 september 2007 12:23 schreef riri het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=Bo_Q7U63YFw
Dat mens is het totaal niet waard dat huis weer binnen te lopen
eigenlijk is het walgelijk dat de leiding dt mens het huis in laat gaan
Steve Brown is geen jurist maar een grote crimineel. Was hoofdman van de happy family.quote:Op donderdag 27 september 2007 12:25 schreef rooie3 het volgende:
Natasia wil weg uit Nederland
door onze redactie
AMSTERDAM - Natasia heeft plannen om te gaan emigreren. De voormalige bewoonster van De Gouden Kooi wil samen met haar nieuwe geliefde, een miljonair, aan de Italiaanse rivièra wonen.
De zwarte diva ontmoette haar vriend via haar advocaat. Hij zou ook jurist zijn, en steenrijk. "Maar hij woont in Hongarije", vertelde ze. Ze willen nu samen een liefdesnestje bouwen in het buitenland...
Natasia ligt momenteel overhoop met haar ex Wilgo, die er naar verluidt vandoor ging met haar geld toen zij in De Gouden Kooi verbleef. Vanavond zal ze overigens voor een paar dagen terugkeren in de miljoenenvilla
bron: Telegraaf
Dit is pas erg.Een paar dagen die schreeuwlelijk.
Klopt.Ze mogen gewoon buiten de kooi.Echt iets voor Natasia.En dan lekker wijs doen.quote:Op donderdag 27 september 2007 12:25 schreef Taurus het volgende:
[..]
De gastspelers mogen gewoon de kooi verlaten volgens mij
Steve Brown is niet Natasia's nieuwe vriend, hoor.quote:Op donderdag 27 september 2007 12:27 schreef kit2u het volgende:
Steve Brown is geen jurist maar een grote crimineel. Was hoofdman van de happy family.
Kan niet in Nederland wonen omdat hij daar teveel vijanden heeft.
.
Dat is haar vriend niet maar ze kent hem wel. De naam van haar nieuwe vriend is Tjeerd Rosbach.quote:Op donderdag 27 september 2007 12:27 schreef kit2u het volgende:
[..]
Steve Brown is geen jurist maar een grote crimineel. Was hoofdman van de happy family.
Kan niet in Nederland wonen omdat hij daar teveel vijanden heeft.
.
Hopen dat Huub kalm blijft,als ze weer lekker gaat schelden of haar vingers in zijn gezicht plant.quote:Op donderdag 27 september 2007 12:27 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
(Tijdens afscheid Natasia)
Dat zij na wat zij Huub toe riep nog in de villa mag koken.
Huub: Ik wacht je op bij de poort, je kop gaat eraf.
Ik heb ze samen gezien op tv als happy couple.quote:Op donderdag 27 september 2007 12:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
Steve Brown is niet Natasia's nieuwe vriend, hoor.
Ik denk niet dat Natasja komt als gastspeler maar net als Eric, Nena en Nathanael voor 1 nachtje.quote:Op donderdag 27 september 2007 12:25 schreef Taurus het volgende:
[..]
De gastspelers mogen gewoon de kooi verlaten volgens mij
http://devriendenvanmatt.(...)-tjeerd-van-natasia/quote:Op donderdag 27 september 2007 12:30 schreef kit2u het volgende:
[..]
Ik heb ze samen gezien op tv als happy couple.
Gooi wat nieuws in de kooi,maar niet die AUB.quote:Op donderdag 27 september 2007 12:31 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Natasja komt als gastspeler maar net als Eric, Nena en Nathanael voor 1 nachtje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |