Ze is net echt, ze eet alleen batterijen, maar een batterijen-oplader is een uitkomst.quote:Op donderdag 27 september 2007 11:25 schreef toneelhaak1 het volgende:
Waar kan ik zo'n witte kater (poes) kopen?
![]()
Thanxquote:Op donderdag 27 september 2007 11:31 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
http://www.furrealfriends.nl/home.html
Irritant he!!quote:Op donderdag 27 september 2007 11:32 schreef beequeen het volgende:
Streams op die nono's, verder dan Paris Hilton komen ze niet.![]()
Zat het net te denken. Amanda is wakker en het gaat gelijk weer over Paris Hilton en boobiesquote:
Paris Hilton hééft helemaal geen boobies. Trendy tiepje, die Paris.quote:Op donderdag 27 september 2007 11:37 schreef Kaleddis het volgende:
Zat het net te denken. Amanda is wakker en het gaat gelijk weer over Paris Hilton en boobies![]()
zag je m kijken toen nadia ineens zei ow ja die 50 van brianquote:Op donderdag 27 september 2007 11:45 schreef petraa het volgende:
Dennis heeft 320 cp
quote:Op donderdag 27 september 2007 11:49 schreef petraa het volgende:
Jaap komt binnen en Dennix: Brooooooooother, hehehe Brottttttttherrrrrrrrrrr
quote:
Dequote:Op donderdag 27 september 2007 11:51 schreef petraa het volgende:
[..]
kan ik ook nix aan doen hoor, ik tiep het alleen maar!!!
Ik erger me er dood aan!
![]()
Edit: Ik erger me aan alles van Dennix![]()
Ik ga met je mee, die 2 hoef ik niet te zienquote:Op donderdag 27 september 2007 11:55 schreef Kaleddis het volgende:
Fluit niet zo irritant !!![]()
Edit: Ik ga wat anders doen![]()
dreig er maar vaker mee.... het werktquote:Op donderdag 27 september 2007 11:55 schreef Kaleddis het volgende:
Fluit niet zo irritant !!![]()
Edit: Ik ga wat anders doen![]()
OF: Dat ze het leuk vinden dat ze zichzelf zo voor lul zetten.quote:Op donderdag 27 september 2007 12:01 schreef SiRojK het volgende:
Het kan ook gewoon echt niet anders dan dat ze achter
OF: Allemaal gay zijn
OF: Het ook al helemaal zat zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |