Srry, wil je me via PM uitleggen wat dat is, ben hoogblondquote:Op donderdag 27 september 2007 08:56 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik heb er ook nog geen gebruik van gemaakt dus ik weet niet precies hoe het werkt, maar zag dat het te downloaden was als gadget voor de sidebar. Volgende maand ga ik dat ook eens proberen
Goedemorgen, hier kan je het downloaden http://www.tienfan.nl/Blog/?p=1066quote:Op donderdag 27 september 2007 08:53 schreef Lobasca het volgende:
[..]
![]()
, alhoewel, ik heb Vista, weet iemand hoe je daar een maand gratis streams kan krijgen.?
Zou ook zonde zijn als ik daar geen gebruik van zou maken.
Top!quote:Op donderdag 27 september 2007 09:00 schreef Ning het volgende:
[..]
Goedemorgen, hier kan je het downloaden http://www.tienfan.nl/Blog/?p=1066
Done, en ik zie dat Ning je ook een goed linkje heeft gegevenquote:Op donderdag 27 september 2007 08:59 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Srry, wil je me via PM uitleggen wat dat is, ben hoogblond
Slagerkorrel, je hebt je best gedaan om met de info uit de COSquote:Op donderdag 27 september 2007 01:07 schreef SlagerKorrel het volgende:
Alvast mijn excuses voor deze vage OP.
Ik heb geeneens streams,
maar als niemand een COS aanmaakt,
ben ik de beroerdste niet...
Goedemorgen, het is ook niet bij te houden wie wie in de maling neemt.quote:Op donderdag 27 september 2007 09:01 schreef Copycat het volgende:
Goedemorgen!
Ik volg het allemaal niet meer zo, wie nu tegen wie snode plannetjes aan het uitdenken is. Maar, aangezien van die snode plannen negen van de tien keer niets terecht komt, is dat geen man overboord, lijkt me.
Hoe laat komt die schreeuwlelijk?
Ik hoop dat ze dat nu ook tegen Brian doet, die gisteren (en ook al eerder) tijdens een 538 interview beaamde dat hij het goed (zoiets) vond dat Natasja weg was.quote:Op donderdag 27 september 2007 09:11 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Er zijn Surinaamse gerechten die uren intrekken, stoven, bakken nodig hebben........
dus het is goed mogelijk dat Natasia en haar zus vanmiddag al aan de slag gaan.
De zus van Natasia heeft de keren dat zij in de villa was haar stem ook laten horen en
ook Huub aangesproken op zijn uitlatingen tegenover Natasia, ............
Volgens het verhaal van Natasia in de pers komt ze rond 17:00quote:Op donderdag 27 september 2007 09:12 schreef beequeen het volgende:
[..]
Goedemorgen, het is ook niet bij te houden wie wie in de maling neemt.
Hoe laat die heks binnenkomt weet niemand maar ik denk rond etenstijd aangezien ze komt koken.
En Liekequote:Op donderdag 27 september 2007 09:20 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Volgens het verhaal van Natasia in de pers komt ze rond 17:00
edit : Je mag aannemen dat Huub en Brian eerst terug moeten zijn van het karten
Geen wonder dat ze haar rode bh steeds aantrekt. Haar borsten lijken gewoon kleiner omdat haar lichaam steeds ronder wordt.quote:
Sinds Brian zijn broer dit heeft geadviseerd.quote:Op donderdag 27 september 2007 09:32 schreef beequeen het volgende:
Sinds wanneer maakt Brian zich druk om Fries?![]()
Ok, thanx, dan weet ik wanneer ik het volume zachter moet zetten.quote:Op donderdag 27 september 2007 09:20 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Volgens het verhaal van Natasia in de pers komt ze rond 17:00
edit : Je mag aannemen dat Huub en Brian eerst terug moeten zijn van het karten
edit 2 : En Lieke
Anders heb je altijd deze nog: Xquote:Op donderdag 27 september 2007 09:36 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ok, thanx, dan weet ik wanneer ik het volume zachter moet zetten.![]()
als je haar maar goed zit joh!quote:Op donderdag 27 september 2007 09:34 schreef noekje het volgende:
[..]
Geen wonder dat ze haar rode bh steeds aantrekt. Haar borsten lijken gewoon kleiner omdat haar lichaam steeds ronder wordt.![]()
Wat een gemene sneer!quote:Op donderdag 27 september 2007 09:38 schreef AnTjUh het volgende:
als je haar maar goed zit joh!
lang ...heeel lang geleden...........................(quote:Op donderdag 27 september 2007 09:40 schreef AnTjUh het volgende:
ze mogen steeds langer blijven liggen
waar zijn de tijden gebleven dat iedereen 10 uur gedouched en aangekleed aan tafel moest zitten
quote:Op donderdag 27 september 2007 09:44 schreef beequeen het volgende:
http://www.dgkpoll.atweb.nl/graph/
![]()
mooiquote:Op donderdag 27 september 2007 09:44 schreef beequeen het volgende:
http://www.dgkpoll.atweb.nl/graph/
![]()
owwww die Brain, die Fons !!!!quote:Op donderdag 27 september 2007 09:51 schreef beequeen het volgende:
http://www.dgkpoll.atweb.nl/graph4/
http://www.dgkpoll.atweb.nl/graph5/
Nu stop ik hoor.![]()
nee joh, dan gaat ze fluisteren en kunnen we helemaal niet meer horen wat voor informatie ze doorspeelt.quote:Op donderdag 27 september 2007 10:02 schreef milk-shake het volgende:
Amanda was haar stem kwijt gisteravond....wel een uur heeft ze haar mond gehouden......(als Natas dit nou vanavond ook zou hebben)
Of het is hem simpelweg door achter verteld. Kunnen ze dit weer in de uitzending plakken.quote:Op donderdag 27 september 2007 09:35 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Sinds Brian zijn broer dit heeft geadviseerd.
Kennith: Als ik jou was zou ik voor Fries gaan zorgen.![]()
uitzending van gisteren sloeg nergens opquote:Op donderdag 27 september 2007 10:09 schreef Gert het volgende:
[..]
Of het is hem simpelweg door achter verteld. Kunnen ze dit weer in de uitzending plakken.
Hij vroeg het gewoon met als onderliggende bedoeling dat hij het wel eventueel zou kunnen doen maar Huub antwoorde dat hij direct wel even bij Fries langs zou gaan.quote:Op donderdag 27 september 2007 10:13 schreef Verida het volgende:
Maar wat geeft Brian eigenlijk het recht om aan Huub te vragen of hij al bij Fries is geweest?
Brian kan toch zelf ook naar Fries gaan.
Wat was overigens het antwoord van Huub op deze vraag?
Uhuh, en dat is al een tijd aan de gang, die bespottelijke poging om Brian een concurrent van Huub te maken door die gluiperige smeerlap te presenteren als een gevoelige goedzak.quote:Op donderdag 27 september 2007 10:13 schreef ricofromrio het volgende:
[..]
uitzending van gisteren sloeg nergens op
ze hadden de werkelijkheid weer flink verdraait je zag het aanraken van brian richting huub niet en je zag ook de kopstoot niet. Of zal dat stukje (kopstoot) zijn geknipt omdat dennix er tussen stond en idioot deed![]()
dankjequote:Op donderdag 27 september 2007 10:14 schreef pullup het volgende:
[..]
Hij vroeg het gewoon met als onderliggende bedoeling dat hij het wel eventueel zou kunnen doen maar Huub antwoorde dat hij direct wel even bij Fries langs zou gaan.
Maar het is en blijft een zak hooi met het empatische en intellectuele vermogen van een ... tja, zak hooi.quote:Op donderdag 27 september 2007 10:16 schreef Gert het volgende:
Uhuh, en dat is al een tijd aan de gang, die bespottelijke poging om Brian een concurrent van huub te maken door die gluiperige smeerlap te presenteren als een gevoelige goedzak.![]()
Precies, hij kijkt never nooit om naar Fries en plotseling maakt hij zich zorgen, ja duhhhhhhh.quote:Op donderdag 27 september 2007 10:18 schreef Verida het volgende:
[..]
dankje
ik neem de goede bedoelingen alleen wel met een korreltje zout
maar dan wel op hbo niveau, vergis je niet, hij heeft wel doorgeleerd in communicatiequote:Op donderdag 27 september 2007 10:18 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maar het is en blijft een zak hooi met het empatische en intellectuele vermogen van een ... tja, zak hooi.
Wat is het toch een multi-talentquote:Op donderdag 27 september 2007 10:21 schreef Verida het volgende:
[..]
maar dan wel op hbo niveau, vergis je niet, hij heeft wel doorgeleerd in communicatie
Maar wèl een zak hooi met een groot dierenhart hè.quote:Op donderdag 27 september 2007 10:18 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maar het is en blijft een zak hooi met het empatische en intellectuele vermogen van een ... tja, zak hooi.
Oh ja, dat is waar.quote:Op donderdag 27 september 2007 10:21 schreef Verida het volgende:
maar dan wel op hbo niveau, vergis je niet, hij heeft wel doorgeleerd in communicatie
Logisch toch. Met Fries kan de dierenvriend niet zo leuk spelen, in tegenstelling tot bijvoorbeeld met een leguaan.quote:Op donderdag 27 september 2007 10:21 schreef beequeen het volgende:
[..]
Precies, hij kijkt never nooit om naar Fries
er heeft zich toch ook nooit een studie genoot gemeld?quote:Op donderdag 27 september 2007 10:25 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oh ja, dat is waar.
Als hij HBO communicatie heeft gedaan, hang ik vandaag mijn hierdoor gedegradeerde diploma journalistiek aan de treurwilgen.
Of met een dakloos geworden aapje waar je goede dingen voor kunt doenquote:Op donderdag 27 september 2007 10:27 schreef Gert het volgende:
[..]
Logisch toch. Met Fries kan de dierenvriend niet zo leuk spelen, in tegenstelling tot bijvoorbeeld met een leguaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |