Jammer dat haar bed nog vrij is, ze had anders mooi naast jaap kunnen slapen.quote:Op donderdag 27 september 2007 12:25 schreef rooie3 het volgende:
Natasia wil weg uit Nederland
door onze redactie
AMSTERDAM - Natasia heeft plannen om te gaan emigreren. De voormalige bewoonster van De Gouden Kooi wil samen met haar nieuwe geliefde, een miljonair, aan de Italiaanse rivièra wonen.
De zwarte diva ontmoette haar vriend via haar advocaat. Hij zou ook jurist zijn, en steenrijk. "Maar hij woont in Hongarije", vertelde ze. Ze willen nu samen een liefdesnestje bouwen in het buitenland...
Natasia ligt momenteel overhoop met haar ex Wilgo, die er naar verluidt vandoor ging met haar geld toen zij in De Gouden Kooi verbleef. Vanavond zal ze overigens voor een paar dagen terugkeren in de miljoenenvilla
bron: Telegraaf
Dit is pas erg.Een paar dagen die schreeuwlelijk.
Ik ben benieuwd hoe lang het duurt voordat de bewoners (en de streamers) weer een blik op haar mislukte borsten mogen werpen.quote:Op donderdag 27 september 2007 12:31 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Natasja komt als gastspeler maar net als Eric, Nena en Nathanael voor 1 nachtje.
Vriendje is toch Steve Brown? Ik verbaas me er over dat iemand met zoveel geld met zon'n viswijf als Natasia gaat. Ik zou d'r niet eens als poetsvrouw willen hebben.quote:Op donderdag 27 september 2007 12:25 schreef rooie3 het volgende:
Natasia wil weg uit Nederland
door onze redactie
AMSTERDAM - Natasia heeft plannen om te gaan emigreren. De voormalige bewoonster van De Gouden Kooi wil samen met haar nieuwe geliefde, een miljonair, aan de Italiaanse rivièra wonen.
De zwarte diva ontmoette haar vriend via haar advocaat. Hij zou ook jurist zijn, en steenrijk. "Maar hij woont in Hongarije", vertelde ze. Ze willen nu samen een liefdesnestje bouwen in het buitenland...
Natasia ligt momenteel overhoop met haar ex Wilgo, die er naar verluidt vandoor ging met haar geld toen zij in De Gouden Kooi verbleef. Vanavond zal ze overigens voor een paar dagen terugkeren in de miljoenenvilla
bron: Telegraaf
Dit is pas erg.Een paar dagen die schreeuwlelijk.
Het worden vanavond leuke commentaren op de streams.Denk dat de haat eraf gaat stralen.Binnen een kwartier heeft dat mens de streamers op tilt.quote:Op donderdag 27 september 2007 12:41 schreef Meganog het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoe lang het duurt voordat de bewoners (en de streamers) weer een blik op haar mislukte borsten mogen werpen.![]()
Helemaal mee eens. Graag eens nieuwe gezichten ipv steeds weer oude miljonairs op te laten draven. Op het 1 jaar feest had dat gepast geweest, in het spel niet imho.quote:Op donderdag 27 september 2007 12:34 schreef Jewscky het volgende:
[..]
Gooi wat nieuws in de kooi,maar niet die AUB.![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 27 september 2007 12:45 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Het worden vanavond leuke commentaren op de streams.Denk dat de haat eraf gaat stralen.Binnen een kwartier heeft dat mens de streamers op tilt.![]()
De redactie vond het kinderachtig en niet miljonairslikequote:Op donderdag 27 september 2007 12:46 schreef farceman het volgende:
Waarom heeft Jaap nog geen boete ontvangen voor het verscheuren van de brief van Huub?!!
Is de redactie nu echt zo bang voor Jaap geworden?
Zou hij soms gedreigd hebben info over prgramma bekend te maken?!!!
Ja, hier op Fok meldde iemand zich. Ik weet niet meer wie, maar het was wel een bekende Fokker, geloof ik.quote:Op donderdag 27 september 2007 10:30 schreef Verida het volgende:
[..]
er heeft zich toch ook nooit een studie genoot gemeld?
en heeft hij al een keer aangegeven waar hij deze opleiding heeft genoten?
Maar.....Amandaatje is er wel diep van onder de indruk
Nope, vriendje is Tjeerd Rosbach.... ook geen lieve, leuke, aardige, onschuldige jongen...quote:Op donderdag 27 september 2007 12:44 schreef akveor het volgende:
[..]
Vriendje is toch Steve Brown? Ik verbaas me er over dat iemand met zoveel geld met zon'n viswijf als Natasia gaat. Ik zou d'r niet eens als poetsvrouw willen hebben.
quote:Op donderdag 27 september 2007 12:51 schreef Kaleddis het volgende:
Leuk, girltalk![]()
Ik ga naar m'n werk, laterz...
(Ondertussen heeft Amanda 4 paarden gehad,)quote:Op donderdag 27 september 2007 12:40 schreef beequeen het volgende:
Amanda: Mijn moeder gaf me een paard omdat ze
dacht dat ik dan niet zo snel iets met jongens zou beginnen.
Ik ga echt niet kijkenquote:Op donderdag 27 september 2007 12:48 schreef tutjehola het volgende:
[..]
Dan zijn we bij deze gewaarschuwd. Kan iedereen vanaf nu zijn pilletje innemen, een extra borrel pakken of andere maatregelen treffen om vanavond door te komen. Adem rustig in, rustig uit.
Volgens mij ging ze op haar 13e samen met vriendinnen naar Lloret de Mar.quote:Op donderdag 27 september 2007 12:51 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
(Ondertussen heeft Amanda 4 paarden gehad,)
Amanda: Met 14 jaar ging ik uit
maar met 15 jaar echt stappen.
Nadia: Nou, toen ik 15 jaar was,
was ik nog het paardenmeisje hoor.
Mijn bloeddruk..wat doe jequote:Op donderdag 27 september 2007 12:23 schreef riri het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=Bo_Q7U63YFw
Wat een ontzettend achterlijk mens om zo te spreken over die molestatie
als je die beelden ziet hoe ze lieke aanvielen schaam je je dood...
haar woorden..."Nederland is toch zo bekrompen...er gebeuren veel ergere dingen"
Dat mens is het totaal niet waard dat huis weer binnen te lopen
eigenlijk is het walgelijk dat de leiding dat mens het huis in laat gaan
Het enige wat Dennis met kleding doet is de snit verpesten door met z'n handen in z'n zakken te lopen... maar misschien dat ie bezig was met de ontwikkeling van zachte gel-voeringen in zakken zodat je handen relaxter in je zakken zitten.quote:Op donderdag 27 september 2007 12:53 schreef riri het volgende:
nadia praat met amanda over de verjaardag van dennix....ze wil daar iets voor organiseren maar ze kent dennix nog niet zo goed.
Hebben jullie het dan niet over dingetjes als jullie samen zijn vraagt amanda..jawel,over de toekomst en zo zegt nadia.
Amanda:Wat wil hij dan in de toekomst?
Nadia:Ja..uhm....hij wil hier niet in Nederland blijven wonen...iets met een kledinglijn misschien,waar hij ook voor de kooi mee bezig was.
Amanda:Waarom is hij daar dan nu niet mee bezig terwijl hij hier in de Kooi zit?
Nadia:Tja.....
Naar mijn idee doet Dennix nooit wat....heeft hij ook nog nooit gewerkt en zo.....dus met die kledinglijn...lijkt me meer eens smoes.
Als bewoners er naar vragen wat hij tot nu toe heeft gedaan...zit hij altijd met zijn mond vol tanden.
Naar mijn idee leven die kinderen,Dennix en zijn zus, echt alleen maar op de portomonnee van hun vader en en niets
dus kan het me voorstellen dat hij er veel voor over heeft dat huis te winnen...hij wil helemaal niet werken.....
quote:Op donderdag 27 september 2007 12:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het enige wat Dennis met kleding doet is de snit verpesten door met z'n handen in z'n zakken te lopen... maar misschien dat ie bezig was met de ontwikkeling van zachte gel-voeringen in zakken zodat je handen relaxter in je zakken zitten.
quote:12:09 - Een mondeling
Dennis trekt zijn vriendinnetje in een stevige omhelzing. Zijn tong zoekt aanvankelijk aarzelend de hare, maar wint al snel al aan zelfvertrouwen. Hevig beweegt de tong heen en weer, terwijl Nadia’s tong vriendelijk terug kwispelt. Zo de eerste lichaamsbeweging is binnen.
IMHO werd ze redelijk belachelijk gemaakt door Boulevard:quote:
(6 weken lang met haar oudste zus en nieuwe vriend naar Spanje)quote:Op donderdag 27 september 2007 12:55 schreef beequeen het volgende:
Volgens mij ging ze op haar 13e samen met vriendinnen naar Lloret de Mar.
Ik denk dat je daar wel de kern van dat stukje te pakken hebtquote:Op donderdag 27 september 2007 13:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
IMHO werd ze redelijk belachelijk gemaakt door Boulevard:
Eerst zeggen dat het geen aanranding is, dan laten omschrijven wat volgens haar wel een aanranding is, vervolgens laten ze het zien, en terwijl er op de beelden gebeurt wat volgens de omschrijving van Natasia geen aanranding is hoor je Natasia nog een keer zeggen "het was geen aanranding"
quote:Op donderdag 27 september 2007 13:02 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
(6 weken lang met haar oudste zus en nieuwe vriend naar Spanje)
Amanda: Ze hadden niet echt oog voor mij, ik heb wel heimwee gehad,
en 4 keer per dag mijn moeder gebeld,
maar later ging ik mijn eigen gang,
ik wilde mijn zus niet opeisen die was zo verliefd,
ik heb zelfs gedansd op de bar in Lloret de Mar,
ja, ik werd toen wel volwassen in Spanje.
Dat werd ze zeker, ook over de deurwaarder.quote:Op donderdag 27 september 2007 13:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
IMHO werd ze redelijk belachelijk gemaakt door Boulevard:
Eerst zeggen dat het geen aanranding is, dan laten omschrijven wat volgens haar wel een aanranding is, vervolgens laten ze het zien, en terwijl er op de beelden gebeurt wat volgens de omschrijving van Natasia een aanranding is hoor je Natasia nog een keer zeggen "het was geen aanranding"
Die deurwaarder was toch op de post gegaan, of zoiets?quote:Op donderdag 27 september 2007 13:04 schreef 2live het volgende:
Dat werd ze zeker, ook over de deurwaarder.
De rest mag niet gehoord worden.quote:Op donderdag 27 september 2007 13:05 schreef rooie3 het volgende:
Ach Brian is zielig.Hoor hem niet over het slaan van Lieke.En de rest mogen we niet horen.
Yep... en haar "knippen en plakken" beschuldiging achter het Lieke item aan was volgens mij ook knippen en plakken...quote:Op donderdag 27 september 2007 13:04 schreef 2live het volgende:
[..]
Dat werd ze zeker, ook over de deurwaarder.
Zeker...gaat het gesprek eigenlijk ergens over...krijg je dat weer.quote:Op donderdag 27 september 2007 13:06 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Gotver, jammer van die stream switch op 1 en 2 .......
Het gebeurde heeft haar niet volwassen gemaakt, hoe komt ze daar bij?? Het heeft haar enkel en alleen beroofd van haar jeugd en onschuld. Dat is totaal wat anders.quote:Op donderdag 27 september 2007 13:06 schreef Leandra het volgende:
Het is triest dat Amanda op die leeftijd al dat soort dingen meegemaakt heeft, en ook bijvoorbeeld dat ze al zo jong geconfronteerd is met grof geweld zoals tegen haar zus, maar aan de andere kant is het nog triester dat ze Lieke niet als volwassen ziet omdat Lieke "niets meegemaakt heeft".
Het gros van de wereld maakt dat soort shit niet mee Amanda... en dat hoor je ook niet mee te maken, het maakt je misschien sneller volwassen als je het wel meemaakt (hoewel ik dat betwijfel) maar je bent zeker niet onvolwassen als je het niet meegemaakt hebt... sterker nog: je ontwikkeling is ernstig gestoord als je het wel meegemaakt hebt.
Je bent goed bezig.quote:Op donderdag 27 september 2007 13:06 schreef Leandra het volgende:
sterker nog: je ontwikkeling is ernstig gestoord als je het wel meegemaakt hebt.
Zoiets ja, of de deurwaarder lag al klaar.....quote:Op donderdag 27 september 2007 13:05 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die deurwaarder was toch op de post gegaan, of zoiets?
en omdat ze dat meegemaakt heeft zou je denken dat ze niets zou willen met zo'n figuur als Brian.quote:Op donderdag 27 september 2007 13:06 schreef Leandra het volgende:
Het is triest dat Amanda op die leeftijd al dat soort dingen meegemaakt heeft, en ook bijvoorbeeld dat ze al zo jong geconfronteerd is met grof geweld zoals tegen haar zus, maar aan de andere kant is het nog triester dat ze Lieke niet als volwassen ziet omdat Lieke "niets meegemaakt heeft".
Het gros van de wereld maakt dat soort shit niet mee Amanda... en dat hoor je ook niet mee te maken, het maakt je misschien sneller volwassen als je het wel meemaakt (hoewel ik dat betwijfel) maar je bent zeker niet onvolwassen als je het niet meegemaakt hebt... sterker nog: je ontwikkeling is ernstig gestoord als je het wel meegemaakt hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |