Het enige wat Dennis met kleding doet is de snit verpesten door met z'n handen in z'n zakken te lopen... maar misschien dat ie bezig was met de ontwikkeling van zachte gel-voeringen in zakken zodat je handen relaxter in je zakken zitten.quote:Op donderdag 27 september 2007 12:53 schreef riri het volgende:
nadia praat met amanda over de verjaardag van dennix....ze wil daar iets voor organiseren maar ze kent dennix nog niet zo goed.
Hebben jullie het dan niet over dingetjes als jullie samen zijn vraagt amanda..jawel,over de toekomst en zo zegt nadia.
Amanda:Wat wil hij dan in de toekomst?
Nadia:Ja..uhm....hij wil hier niet in Nederland blijven wonen...iets met een kledinglijn misschien,waar hij ook voor de kooi mee bezig was.
Amanda:Waarom is hij daar dan nu niet mee bezig terwijl hij hier in de Kooi zit?
Nadia:Tja.....
Naar mijn idee doet Dennix nooit wat....heeft hij ook nog nooit gewerkt en zo.....dus met die kledinglijn...lijkt me meer eens smoes.
Als bewoners er naar vragen wat hij tot nu toe heeft gedaan...zit hij altijd met zijn mond vol tanden.
Naar mijn idee leven die kinderen,Dennix en zijn zus, echt alleen maar op de portomonnee van hun vader en en niets
dus kan het me voorstellen dat hij er veel voor over heeft dat huis te winnen...hij wil helemaal niet werken.....
quote:Op donderdag 27 september 2007 12:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het enige wat Dennis met kleding doet is de snit verpesten door met z'n handen in z'n zakken te lopen... maar misschien dat ie bezig was met de ontwikkeling van zachte gel-voeringen in zakken zodat je handen relaxter in je zakken zitten.
quote:12:09 - Een mondeling
Dennis trekt zijn vriendinnetje in een stevige omhelzing. Zijn tong zoekt aanvankelijk aarzelend de hare, maar wint al snel al aan zelfvertrouwen. Hevig beweegt de tong heen en weer, terwijl Nadia’s tong vriendelijk terug kwispelt. Zo de eerste lichaamsbeweging is binnen.
IMHO werd ze redelijk belachelijk gemaakt door Boulevard:quote:
(6 weken lang met haar oudste zus en nieuwe vriend naar Spanje)quote:Op donderdag 27 september 2007 12:55 schreef beequeen het volgende:
Volgens mij ging ze op haar 13e samen met vriendinnen naar Lloret de Mar.
Ik denk dat je daar wel de kern van dat stukje te pakken hebtquote:Op donderdag 27 september 2007 13:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
IMHO werd ze redelijk belachelijk gemaakt door Boulevard:
Eerst zeggen dat het geen aanranding is, dan laten omschrijven wat volgens haar wel een aanranding is, vervolgens laten ze het zien, en terwijl er op de beelden gebeurt wat volgens de omschrijving van Natasia geen aanranding is hoor je Natasia nog een keer zeggen "het was geen aanranding"
quote:Op donderdag 27 september 2007 13:02 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
(6 weken lang met haar oudste zus en nieuwe vriend naar Spanje)
Amanda: Ze hadden niet echt oog voor mij, ik heb wel heimwee gehad,
en 4 keer per dag mijn moeder gebeld,
maar later ging ik mijn eigen gang,
ik wilde mijn zus niet opeisen die was zo verliefd,
ik heb zelfs gedansd op de bar in Lloret de Mar,
ja, ik werd toen wel volwassen in Spanje.
Dat werd ze zeker, ook over de deurwaarder.quote:Op donderdag 27 september 2007 13:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
IMHO werd ze redelijk belachelijk gemaakt door Boulevard:
Eerst zeggen dat het geen aanranding is, dan laten omschrijven wat volgens haar wel een aanranding is, vervolgens laten ze het zien, en terwijl er op de beelden gebeurt wat volgens de omschrijving van Natasia een aanranding is hoor je Natasia nog een keer zeggen "het was geen aanranding"
Die deurwaarder was toch op de post gegaan, of zoiets?quote:Op donderdag 27 september 2007 13:04 schreef 2live het volgende:
Dat werd ze zeker, ook over de deurwaarder.
De rest mag niet gehoord worden.quote:Op donderdag 27 september 2007 13:05 schreef rooie3 het volgende:
Ach Brian is zielig.Hoor hem niet over het slaan van Lieke.En de rest mogen we niet horen.
Yep... en haar "knippen en plakken" beschuldiging achter het Lieke item aan was volgens mij ook knippen en plakken...quote:Op donderdag 27 september 2007 13:04 schreef 2live het volgende:
[..]
Dat werd ze zeker, ook over de deurwaarder.
Zeker...gaat het gesprek eigenlijk ergens over...krijg je dat weer.quote:Op donderdag 27 september 2007 13:06 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Gotver, jammer van die stream switch op 1 en 2 .......
Het gebeurde heeft haar niet volwassen gemaakt, hoe komt ze daar bij?? Het heeft haar enkel en alleen beroofd van haar jeugd en onschuld. Dat is totaal wat anders.quote:Op donderdag 27 september 2007 13:06 schreef Leandra het volgende:
Het is triest dat Amanda op die leeftijd al dat soort dingen meegemaakt heeft, en ook bijvoorbeeld dat ze al zo jong geconfronteerd is met grof geweld zoals tegen haar zus, maar aan de andere kant is het nog triester dat ze Lieke niet als volwassen ziet omdat Lieke "niets meegemaakt heeft".
Het gros van de wereld maakt dat soort shit niet mee Amanda... en dat hoor je ook niet mee te maken, het maakt je misschien sneller volwassen als je het wel meemaakt (hoewel ik dat betwijfel) maar je bent zeker niet onvolwassen als je het niet meegemaakt hebt... sterker nog: je ontwikkeling is ernstig gestoord als je het wel meegemaakt hebt.
Je bent goed bezig.quote:Op donderdag 27 september 2007 13:06 schreef Leandra het volgende:
sterker nog: je ontwikkeling is ernstig gestoord als je het wel meegemaakt hebt.
Zoiets ja, of de deurwaarder lag al klaar.....quote:Op donderdag 27 september 2007 13:05 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die deurwaarder was toch op de post gegaan, of zoiets?
en omdat ze dat meegemaakt heeft zou je denken dat ze niets zou willen met zo'n figuur als Brian.quote:Op donderdag 27 september 2007 13:06 schreef Leandra het volgende:
Het is triest dat Amanda op die leeftijd al dat soort dingen meegemaakt heeft, en ook bijvoorbeeld dat ze al zo jong geconfronteerd is met grof geweld zoals tegen haar zus, maar aan de andere kant is het nog triester dat ze Lieke niet als volwassen ziet omdat Lieke "niets meegemaakt heeft".
Het gros van de wereld maakt dat soort shit niet mee Amanda... en dat hoor je ook niet mee te maken, het maakt je misschien sneller volwassen als je het wel meemaakt (hoewel ik dat betwijfel) maar je bent zeker niet onvolwassen als je het niet meegemaakt hebt... sterker nog: je ontwikkeling is ernstig gestoord als je het wel meegemaakt hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |