quote:Op woensdag 26 september 2007 21:35 schreef marleen5 het volgende:
off denken jullie dat de meisjes van 18 geen interesse in jullie hebben?
quote:marleen5
Nee, niet geintresseerd
Euh, ik was 18 toenk mijn vriendin tegenkwam, en zei 16, en het klikte gewoon goed?quote:Op woensdag 26 september 2007 21:35 schreef marleen5 het volgende:
Wat is met de aantrekkingskracht van 16-jarige grietjes?? Jongens van 19/20 jaar wtf is er mis met meisjes van 18 jaar?? Is t omdat meisjes van 16 makkelijker zijn? off denken jullie dat de meisjes van 18 geen interesse in jullie hebben? IK ben razend benieuwd naar jullie mening want ik vind t zwaaaar frustrerend.!
quote:Op woensdag 26 september 2007 21:44 schreef admiraal_anaal het volgende:
TS in de steek gelaten voor een jonger model
ach, wacht maar tot je op het ROC zitquote:Op donderdag 27 september 2007 00:08 schreef saaw het volgende:
ik heb 16 jarige meisjes eigenlijk nooit woest aantrekkelijk gevonden
misschien komt het nog
Ik heb geen geld,quote:Op donderdag 27 september 2007 09:46 schreef L.Denninger het volgende:
Voor TS zijn er weer genoeg twintigers / dertigers hoor !
Met als voordeel dat die wel geld hebben om zo'n jong ding te verwennen
wacht maar, over een paar jaar is het andersomquote:Op donderdag 27 september 2007 09:49 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Ik heb geen geld,
enkel mijn libido en liefde om een dame te verwennen![]()
daarom geniet ik er nu nog vanquote:Op donderdag 27 september 2007 09:55 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
wacht maar, over een paar jaar is het andersom
quote:Op donderdag 27 september 2007 01:36 schreef Sjibble het volgende:
[..]
ach, wacht maar tot je op het ROC zit
maar goed, sommige 16 jarige zien er ook uit als 18... hormoonbommen..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.an urge to help mankind overcomes me
_0_quote:Op donderdag 27 september 2007 09:42 schreef VlaDje het volgende:
Hoe ouder hoe beter, jaar of 18 is ideaal...
alleen mijn ervaring is dat die op jongens van 22/23 vallen...
16 jarigen gana meestal voor 18/19.
in die leeftijd hebi k ok meestal een meisje...
al heb ik liever 1 van 18
En terecht. Er is geen enkele reden om met 16 nog maagd te zijn.quote:Op zaterdag 29 september 2007 11:41 schreef Nieuwschierig het volgende:
50% van de meidjes van 16 voelen constant die maatschappelijke druk om nog in hun 16e levensjaar ontmaagd te worden.
Want de andere 50% is het al
Heb je geprobeerd om er mee te praten? Moet je ook niet doen hequote:Op zaterdag 29 september 2007 15:17 schreef BonJovi het volgende:
16 jarige dames zijn geil voor ff, maar voor een serieuze relatie toch 18+
Ja maar iemand uit de buurt die jonger is moet je ook niks mee doen, ze ging het gelijk aan iedereen vertellenquote:Op zaterdag 29 september 2007 15:31 schreef Nobu het volgende:
[..]
Heb je geprobeerd om er mee te praten? Moet je ook niet doen he![]()
Het is natuurlijk ook stoer hequote:Op zaterdag 29 september 2007 17:37 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Ja maar iemand uit de buurt die jonger is moet je ook niks mee doen, ze ging het gelijk aan iedereen vertellen.
quote:Op zaterdag 29 september 2007 18:31 schreef RijstNatie het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=OwjX_b3ZCWw
dan halen we de fles champagne wel bij, de meeste kleine discotheekjes geven al flesjes schuimwijn (het verschil zien die toch niet) voor 25¤ / fles, wat toch dezelfde prijs is van een mohito (per glas dan).quote:Op zaterdag 29 september 2007 18:30 schreef Arkaneor het volgende:
Ze doen 't voor een pakje sigaretten en een breezer (of in moderne context: mohito). Meiden van boven de 18 krijgen verfijningswaan.
Whehe. Neem me 's niet zo serieus, joh.quote:Op zaterdag 29 september 2007 19:09 schreef Athmozz het volgende:
[..]
dan halen we de fles champagne wel bij, de meeste kleine discotheekjes geven al flesjes schuimwijn (het verschil zien die toch niet) voor 25¤ / fles, wat toch dezelfde prijs is van een mohito (per glas dan).
18 Jarige poesjes zijnquote:Op donderdag 27 september 2007 09:46 schreef rival het volgende:
wij van midden 20 houden wel van 18 jarige meisjes![]()
Ik las harigequote:
Ik ook!quote:
Meisjes van 16 zitten in hun 17e levensjaar.quote:Op zaterdag 29 september 2007 11:41 schreef Nieuwschierig het volgende:
50% van de meidjes van 16 voelen constant die maatschappelijke druk om nog in hun 16e levensjaar ontmaagd te worden.
Want de andere 50% is het al
quote:Op donderdag 4 oktober 2007 13:06 schreef Rave_NL het volgende:
16-jarige meisjes zijn nog heerlijk naief
18 jarige trappen niet meer in het "ogen dicht en mond open"-truukje
ik ben 17 en mijn vriendin is 16 en het gaat prima! ik moet er niet aan denken om iets met een ouder meisje te hebben (als in relatie) geen idee waarom, maar dat vind ik welquote:Op donderdag 4 oktober 2007 22:28 schreef bhm het volgende:
Ik ben 17 doe mij maar 18 jarige hoor..
16 jarige meisjes zijn zo zielig altijd:P
of het "eiwitten zijn goed voor je haar"quote:Op donderdag 4 oktober 2007 21:09 schreef Nobu het volgende:
[..]
Is dat niet meer iets voor nog jongere mensen?
Dat zeg je ook alleen maar omdat je over een lange periode een tienermeisje gepompt hebt.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 08:45 schreef NiteSpeed het volgende:
OH NOESSSSSS EEN LEEFTIJDVERSCHIL VAN 3 TOT 4 JAAR WAT EEN ONOVERKOMELIJKE RAMP! AAAAAAAH! ER BLIJVEN GEEN JONGENS MEER OVER OM MIJ IN MIJN STRAKKE MAAGDENKUTJE TE POMPEN!!!!
harder terugdrukkenquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 13:58 schreef Rave_NL het volgende:
Ik ben 19, en dan kan 15 nét niet'...
16 daarintegen weer wel, sociale druk enzo
Het grappige is op een tijdje terug een 16 jarig meisje nog bekende dat zich nogal aangetrokken tot _mij_ voldoe. En ik ben 25, was 24 dan. Nou weet ik ook niet wat ik er mee moest, maar het feit dat ze meer dan 100 km verderop woonde en nu nog verder is dan wel handig soms.quote:Op woensdag 26 september 2007 21:35 schreef marleen5 het volgende:
Wat is met de aantrekkingskracht van 16-jarige grietjes?? Jongens van 19/20 jaar wtf is er mis met meisjes van 18 jaar?? Is t omdat meisjes van 16 makkelijker zijn? off denken jullie dat de meisjes van 18 geen interesse in jullie hebben? IK ben razend benieuwd naar jullie mening want ik vind t zwaaaar frustrerend.!
Zoek nog ff na wat preuts is harryquote:Op zaterdag 6 oktober 2007 02:20 schreef A-cooler het volgende:
lieve schat marleen
je moet gewoon niet zo preuts zijn.
Miss idd verkeerde plaatsen, maar het is gewoon gefrustreerd niet sexueelquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 01:02 schreef Rave_NL het volgende:
Blabla en wie de fuck is michiel veenstra
Nogmaals Marleen, we begrijpen dat je misschien een beetje sexueel gefrustreerd bent door het feit dat jongere meisjes er vandoor gaan met de jongens van je dromenmaar misschien zoek je dan wel je heil op de verkeerde plaatsen(lees publiek)
Moet je ook niet onder tunneltjes en in jeugdhonken zoekenquote:Op zondag 14 oktober 2007 21:42 schreef marleen5 het volgende:
[..]
Miss idd verkeerde plaatsen, maar het is gewoon gefrustreerd niet sexueel![]()
Wat deze wijze meneer zegt!quote:Op donderdag 4 oktober 2007 10:50 schreef Catch22- het volgende:
jonge meisjes hebben wel wat geils en naiefs over zich, dat komt vooral omdat ze de wereld nog niet goed kennen en dat heeft toch wel aantrekkingskracht.
maar een relatie met een 16 jarige zie ik niet zitten, ook een 18-jarige wordt al lastig
dát zal het zijn jaquote:Op woensdag 17 oktober 2007 23:52 schreef Pro_Shifty het volgende:
tegewoordig als ze 14 zijn lijke ze 16 en als ze 16 zijn lijken ze 18 dusja gewoon een vergissing denk ik
Eensch isquote:Op woensdag 17 oktober 2007 23:52 schreef Pro_Shifty het volgende:
tegewoordig als ze 14 zijn lijke ze 16 en als ze 16 zijn lijken ze 18 dusja gewoon een vergissing denk ik
nee als ze 14 zijn lijken ze op een meisje 14 met enorm veel make up om hun babyface te verbergenquote:Op woensdag 17 oktober 2007 23:52 schreef Pro_Shifty het volgende:
Jij slaat de spijker op zn kopquote:Op zaterdag 29 september 2007 18:30 schreef Arkaneor het volgende:
Ze doen 't voor een pakje sigaretten en een breezer (of in moderne context: mohito). Meiden van boven de 18 krijgen verfijningswaan.
quote:Op zondag 28 oktober 2007 21:18 schreef Atreyu het volgende:
Ik ga met een 16 jarig meisje om en ben een paar jaar ouder.
Een oudere jongen heeft wel voordelen voor zo'n meisje. Geld, auto, lichaam en ook wel uiterlijk. Toen ik 16/18 was zag ik er veel minder aantrekkelijk uit... ik ben nou een paar jaar ouder en zie er veel beter uit... ik word geschat op 19/20. Ik heb ook een paar dates gehad met 17 en 19 jarig meisje maar idd het onschuldige, naieve, en beetje domme is wel makkelijk en geil. Ik zeg tegen haar "doe eens kus" en ze reageerd gelijk. Vrijdag nacht toen lag ze op het matras en ze was in een melige bui vertelde ze... toen deed ze haar handen voor haar gezicht en toen klapte ze de handen open "boe" riep ze.... haha dat zijn toch wel de schattige dingen aan zo'n 16 jarig meisje. Oja ze ziet er idd ouder uit...
Ik ga met een 16 jarig meisje om en ben een paar jaar ouder.
Een oudere jongen heeft wel voordelen voor zo'n meisje. Geld, auto, lichaam en ook wel uiterlijk. Toen ik 16/18 was zag ik er veel minder aantrekkelijk uit... ik ben nou een paar jaar ouder en zie er veel beter uit... ik word geschat op 19/20. Ik heb ook een paar dates gehad met 17 en 19 jarig meisje maar idd het onschuldige, naieve, en beetje domme is wel makkelijk en geil. Ik zeg tegen haar "doe eens kus" en ze reageerd gelijk. Vrijdag nacht toen lag ze op het matras en ze was in een melige bui vertelde ze... toen deed ze haar handen voor haar gezicht en toen klapte ze de handen open "boe" riep ze.... haha dat zijn toch wel de schattige dingen aan zo'n 16 jarig meisje. Oja ze ziet er idd ouder uit...
Het enige verschil is dat je geen puisterige porem meer hebtquote:Toen ik 16/18 was zag ik er veel minder aantrekkelijk uit... ik ben nou een paar jaar ouder en zie er veel beter uit..
deed ze haar handen voor haar gezicht en toen klapte ze de handen open "boe" riep ze....
Weet je zeker dat ze geen 16 máánden is?quote:
Maar ze leek wel 18!quote:Op maandag 29 oktober 2007 21:03 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Weet je zeker dat ze geen 16 máánden is?
's Avonds vóór 12 uur de stad ingaan.. misschien heb je dan ook nog wel (strakkere) 15 jarigen!quote:Op maandag 29 oktober 2007 23:17 schreef Mopst3r het volgende:
Hoe kom ik aan een strak 16-jarig meisje?
Ja maar 15 mag niet meerquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 13:33 schreef bierbart het volgende:
[..]
's Avonds vóór 12 uur de stad ingaan.. misschien heb je dan ook nog wel (strakkere) 15 jarigen!![]()
Haha grapjas. Ik doe al jaren aan bodybuilding... dus vandaar dat ik er steeds beter uitzie, dat in tegenstelling tot jou. Verder heb ik de looks van een Diesel model... vandaar dat met name meisjes van 16 tot 19 op me vallen... En ik ben ook nog eens groot geschapen... Verschil moet er zijn he...quote:Op maandag 29 oktober 2007 11:15 schreef Philippe_Starck het volgende:
[..]
Het enige verschil is dat je geen puisterige porem meer hebt![]()
hyvesquote:Op maandag 29 oktober 2007 23:17 schreef Mopst3r het volgende:
Hoe kom ik aan een strak 16-jarig meisje?
Ik ga uit van wat de meiden me vertellen... En wat dan nog? Mijn meisje kwam laatst 3x... Ze moet wennen omdat hij oa een stuk breder is als die van haar exen... dus bij het begin doet het ff pijn volgens haar.. maar daarna is het lekker. Nou, iedereen vrolijk toch...quote:Op woensdag 31 oktober 2007 14:28 schreef SilentChaos het volgende:
Mannen die zeggen dat ze groot geschapen zijn
En als TS aangeeft dat ze 30-35 ook geen probleem vind dan zijn er vast wel nobele mannen die zich willen opofferenquote:Op donderdag 27 september 2007 09:46 schreef rival het volgende:
wij van midden 20 houden wel van 18 jarige meisjes![]()
wtfquote:Op zondag 28 oktober 2007 21:18 schreef Atreyu het volgende:
Vrijdag nacht toen lag ze op het matras en ze was in een melige bui vertelde ze... toen deed ze haar handen voor haar gezicht en toen klapte ze de handen open "boe" riep ze.... haha dat zijn toch wel de schattige dingen aan zo'n 16 jarig meisje. Oja ze ziet er idd ouder uit...
quote:Op woensdag 31 oktober 2007 19:37 schreef Geqxon het volgende:
Ik berijd elke dag een 8 jarige.
Een 8 jarige auto... Voorspelbaar en kansloosquote:Op woensdag 31 oktober 2007 19:37 schreef Geqxon het volgende:
Ik berijd elke dag een 8 jarige.
kwam ze drie keer in de week langs?quote:Op woensdag 31 oktober 2007 14:35 schreef Atreyu het volgende:
[..]
Ik ga uit van wat de meiden me vertellen... En wat dan nog? Mijn meisje kwam laatst 3x... Ze moet wennen omdat hij oa een stuk breder is als die van haar exen... dus bij het begin doet het ff pijn volgens haar.. maar daarna is het lekker. Nou, iedereen vrolijk toch...![]()
Nee, niet woordjes als friemelen en giechelen!quote:Op vrijdag 2 november 2007 17:38 schreef BonJovi het volgende:
Ach is wel leuk friemelen giechelen
quote:Op vrijdag 2 november 2007 17:38 schreef BonJovi het volgende:
Ach is wel leuk friemelen giechelen
Je spreekt jezelf tegen?quote:Op zaterdag 3 november 2007 18:04 schreef Zonnebril het volgende:
Ik vraag me meer af waarom lekkere mannen onwijs lelijke mokkels inchecken.
Kost weinig moeite, en ach als je toch zin hebt om iemand in te checken waarom zou je dan veel moeite doen?
Je zoent toch met je ogen dicht?
Ja zoiets. Het viel me gewoon op.quote:Op zaterdag 3 november 2007 18:06 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Je spreekt jezelf tegen?![]()
edit: of je geeft al antwoord op je eigen vraag maar wel op een rare manier ofzo??
dat zal je nooit doenquote:Op zondag 4 november 2007 14:25 schreef ferrysplekje het volgende:
zoen ik wel god
Meisjes van 13- hebben al ervaring genoeg dus die reden klopt nietquote:Op zondag 4 november 2007 14:25 schreef ferrysplekje het volgende:
2 Ze zijn soms nog erg onzeker,dus een meisje met meer ervaring schrikt ze af,zoen ik wel god of zal ik neit te snel.......Is de maat enz .
Het tweede deel klopt ,maar meisjes van 13 met ervaring.quote:Op zondag 4 november 2007 14:37 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Meisjes van 13- hebben al ervaring genoeg dus die reden klopt niet![]()
Ja en meiden van hun leeftijd zien ze niet staan omdat zij ook weer mannen van 3 jaar ouder zoeken
Om een of andere manier stel ik jou voor als een klein puisterig mannetje met idem piemel..quote:Op woensdag 31 oktober 2007 14:35 schreef Atreyu het volgende:
[..]
Ik ga uit van wat de meiden me vertellen... En wat dan nog? Mijn meisje kwam laatst 3x... Ze moet wennen omdat hij oa een stuk breder is als die van haar exen... dus bij het begin doet het ff pijn volgens haar.. maar daarna is het lekker. Nou, iedereen vrolijk toch...![]()
Kan het me ook best voorstellen dat sommigen erover liegen.. ik had in de eerste klas (toen was ik 13) een stel vrienden en die begonnen toen over bier drinken.. en allemaal waren ze al eens dronken geweest, zeiden ze.. en ik heel eerlijk gezegd dat ik wel eens een slokje pakte, maar verder niet.. en ze wilden niks meer van me weten!quote:Op maandag 5 november 2007 00:16 schreef ferrysplekje het volgende:
[..]
Het tweede deel klopt ,maar meisjes van 13 met ervaring.
Waaneer hebben ze die opgedaan dan.
Ik ben zelf geen ouder,dus het zal mij een biet wezen of ze op hun 13 al ervaring hebben .
Maar als het om drank of sex gaat willen jongeren nog wel eens een beetje liegen.
Met 16 jarige jongens die geen meisje van hun eigen leeftijd kunnen krijgen omdat die weer geneukt worden door 18 jarigequote:Op maandag 5 november 2007 00:16 schreef ferrysplekje het volgende:
[..]
Ik ben zelf geen ouder,dus het zal mij een biet wezen of ze op hun 13 al ervaring hebben .
Maar als het om drank of sex gaat willen jongeren nog wel eens een beetje liegen.
Toch is het zonde dat somige jongeren maar bezig zijn met om het te doen,of om het te doen om dat het stoer zou zijn .quote:Op maandag 5 november 2007 00:16 schreef ferrysplekje het volgende:
[..]
16 is veel en veel makkelijker natuurlijkquote:Op woensdag 26 september 2007 21:35 schreef marleen5 het volgende:
Niet helemaal waar ik ben al rokkenjager sinds 1999ofzoquote:Op woensdag 7 november 2007 15:07 schreef Rave_NL het volgende:
-19/20 jarige meiden proberen al serieuze relaties aan te gaan en te samenwonen wat de gemiddelde bier&tetten-19/20-jarige man nog afschrikt.
-17/18 jarige mokkels vallen ten prooi aan het bovengenoemde publiek aangezien deze groep meiden wél bijna alle voordelen hebben maar nog amper aan definitieve binding denken.
-15/16 jarige meisjes zijn de meisjes waar de 17/18 jarige het mee moeten doen aangezien de oudere meiden nét te hoog gegrepen zijn, en daarnaast is deze groep aardig veilig aangezien een 19/20 jarige jongen hierin 90% van de gevallen mee voor gek loopt.
-13/14 jarige meisjes zijn dan ideaal voor de 15/16 jarige jongens die in de ogen van de meisjes dan weer véél beter is dan de jongens van hun eigen leeftijd, want ze beginnen al iets 'mannelijker' te worden dan die iele jongetjes waarmee ze in de klas zitten.
Dan blijft alleen nog de groep 13/14 jarige jongens over, maar die trekken zich nog niet zoveel aan van meisjes aangezien hun leven bestaat uit straatvoetbal en spelletjes.
![]()
Waar leg je de link?quote:Op woensdag 7 november 2007 15:32 schreef BonJovi het volgende:
Je kan wel zien dat je niks van voetbal weet
Oftewel jongens die niet meiden van 2/3 jaar jonger willen of/en niet alleen een one-night-fuck, zijn de lul ?quote:Op woensdag 7 november 2007 15:07 schreef Rave_NL het volgende:
-19/20 jarige meiden proberen al serieuze relaties aan te gaan en te samenwonen wat de gemiddelde bier&tetten-19/20-jarige man nog afschrikt.
-17/18 jarige mokkels vallen ten prooi aan het bovengenoemde publiek aangezien deze groep meiden wél bijna alle voordelen hebben maar nog amper aan definitieve binding denken.
-15/16 jarige meisjes zijn de meisjes waar de 17/18 jarige het mee moeten doen aangezien de oudere meiden nét te hoog gegrepen zijn, en daarnaast is deze groep aardig veilig aangezien een 19/20 jarige jongen hierin 90% van de gevallen mee voor gek loopt.
-13/14 jarige meisjes zijn dan ideaal voor de 15/16 jarige jongens die in de ogen van de meisjes dan weer véél beter is dan de jongens van hun eigen leeftijd, want ze beginnen al iets 'mannelijker' te worden dan die iele jongetjes waarmee ze in de klas zitten.
Dan blijft alleen nog de groep 13/14 jarige jongens over, maar die trekken zich nog niet zoveel aan van meisjes aangezien hun leven bestaat uit straatvoetbal en spelletjes.
![]()
Nee die moeten extra hun best doen om de uitzondering van de regel te wordenquote:Op woensdag 7 november 2007 16:50 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Oftewel jongens die niet meiden van 2/3 jaar jonger willen of/en niet alleen een one-night-fuck, zijn de lul ?
zei met een korte ij...quote:Op woensdag 26 september 2007 21:37 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Euh, ik was 18 toenk mijn vriendin tegenkwam, en zei 16, en het klikte gewoon goed?
Slotje?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |