quote:Op woensdag 26 september 2007 21:35 schreef marleen5 het volgende:
off denken jullie dat de meisjes van 18 geen interesse in jullie hebben?
quote:marleen5
Nee, niet geintresseerd
Euh, ik was 18 toenk mijn vriendin tegenkwam, en zei 16, en het klikte gewoon goed?quote:Op woensdag 26 september 2007 21:35 schreef marleen5 het volgende:
Wat is met de aantrekkingskracht van 16-jarige grietjes?? Jongens van 19/20 jaar wtf is er mis met meisjes van 18 jaar?? Is t omdat meisjes van 16 makkelijker zijn? off denken jullie dat de meisjes van 18 geen interesse in jullie hebben? IK ben razend benieuwd naar jullie mening want ik vind t zwaaaar frustrerend.!
quote:Op woensdag 26 september 2007 21:44 schreef admiraal_anaal het volgende:
TS in de steek gelaten voor een jonger model
ach, wacht maar tot je op het ROC zitquote:Op donderdag 27 september 2007 00:08 schreef saaw het volgende:
ik heb 16 jarige meisjes eigenlijk nooit woest aantrekkelijk gevonden
misschien komt het nog
Ik heb geen geld,quote:Op donderdag 27 september 2007 09:46 schreef L.Denninger het volgende:
Voor TS zijn er weer genoeg twintigers / dertigers hoor !
Met als voordeel dat die wel geld hebben om zo'n jong ding te verwennen
wacht maar, over een paar jaar is het andersomquote:Op donderdag 27 september 2007 09:49 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Ik heb geen geld,
enkel mijn libido en liefde om een dame te verwennen![]()
daarom geniet ik er nu nog vanquote:Op donderdag 27 september 2007 09:55 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
wacht maar, over een paar jaar is het andersom
quote:Op donderdag 27 september 2007 01:36 schreef Sjibble het volgende:
[..]
ach, wacht maar tot je op het ROC zit
maar goed, sommige 16 jarige zien er ook uit als 18... hormoonbommen..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.an urge to help mankind overcomes me
_0_quote:Op donderdag 27 september 2007 09:42 schreef VlaDje het volgende:
Hoe ouder hoe beter, jaar of 18 is ideaal...
alleen mijn ervaring is dat die op jongens van 22/23 vallen...
16 jarigen gana meestal voor 18/19.
in die leeftijd hebi k ok meestal een meisje...
al heb ik liever 1 van 18
En terecht. Er is geen enkele reden om met 16 nog maagd te zijn.quote:Op zaterdag 29 september 2007 11:41 schreef Nieuwschierig het volgende:
50% van de meidjes van 16 voelen constant die maatschappelijke druk om nog in hun 16e levensjaar ontmaagd te worden.
Want de andere 50% is het al
Heb je geprobeerd om er mee te praten? Moet je ook niet doen hequote:Op zaterdag 29 september 2007 15:17 schreef BonJovi het volgende:
16 jarige dames zijn geil voor ff, maar voor een serieuze relatie toch 18+
Ja maar iemand uit de buurt die jonger is moet je ook niks mee doen, ze ging het gelijk aan iedereen vertellenquote:Op zaterdag 29 september 2007 15:31 schreef Nobu het volgende:
[..]
Heb je geprobeerd om er mee te praten? Moet je ook niet doen he![]()
Het is natuurlijk ook stoer hequote:Op zaterdag 29 september 2007 17:37 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Ja maar iemand uit de buurt die jonger is moet je ook niks mee doen, ze ging het gelijk aan iedereen vertellen.
quote:Op zaterdag 29 september 2007 18:31 schreef RijstNatie het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=OwjX_b3ZCWw
dan halen we de fles champagne wel bij, de meeste kleine discotheekjes geven al flesjes schuimwijn (het verschil zien die toch niet) voor 25¤ / fles, wat toch dezelfde prijs is van een mohito (per glas dan).quote:Op zaterdag 29 september 2007 18:30 schreef Arkaneor het volgende:
Ze doen 't voor een pakje sigaretten en een breezer (of in moderne context: mohito). Meiden van boven de 18 krijgen verfijningswaan.
Whehe. Neem me 's niet zo serieus, joh.quote:Op zaterdag 29 september 2007 19:09 schreef Athmozz het volgende:
[..]
dan halen we de fles champagne wel bij, de meeste kleine discotheekjes geven al flesjes schuimwijn (het verschil zien die toch niet) voor 25¤ / fles, wat toch dezelfde prijs is van een mohito (per glas dan).
18 Jarige poesjes zijnquote:Op donderdag 27 september 2007 09:46 schreef rival het volgende:
wij van midden 20 houden wel van 18 jarige meisjes![]()
Ik las harigequote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |