quote:Op zondag 28 oktober 2007 21:18 schreef Atreyu het volgende:
Ik ga met een 16 jarig meisje om en ben een paar jaar ouder.
Een oudere jongen heeft wel voordelen voor zo'n meisje. Geld, auto, lichaam en ook wel uiterlijk. Toen ik 16/18 was zag ik er veel minder aantrekkelijk uit... ik ben nou een paar jaar ouder en zie er veel beter uit... ik word geschat op 19/20. Ik heb ook een paar dates gehad met 17 en 19 jarig meisje maar idd het onschuldige, naieve, en beetje domme is wel makkelijk en geil. Ik zeg tegen haar "doe eens kus" en ze reageerd gelijk. Vrijdag nacht toen lag ze op het matras en ze was in een melige bui vertelde ze... toen deed ze haar handen voor haar gezicht en toen klapte ze de handen open "boe" riep ze.... haha dat zijn toch wel de schattige dingen aan zo'n 16 jarig meisje. Oja ze ziet er idd ouder uit...
Het enige verschil is dat je geen puisterige porem meer hebtquote:Toen ik 16/18 was zag ik er veel minder aantrekkelijk uit... ik ben nou een paar jaar ouder en zie er veel beter uit..
quote:Op zondag 28 oktober 2007 21:18 schreef Atreyu het volgende:
deed ze haar handen voor haar gezicht en toen klapte ze de handen open "boe" riep ze....
Weet je zeker dat ze geen 16 máánden is?quote:
Maar ze leek wel 18!quote:Op maandag 29 oktober 2007 21:03 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Weet je zeker dat ze geen 16 máánden is?
's Avonds vóór 12 uur de stad ingaan.. misschien heb je dan ook nog wel (strakkere) 15 jarigen!quote:Op maandag 29 oktober 2007 23:17 schreef Mopst3r het volgende:
Hoe kom ik aan een strak 16-jarig meisje?
Ja maar 15 mag niet meerquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 13:33 schreef bierbart het volgende:
[..]
's Avonds vóór 12 uur de stad ingaan.. misschien heb je dan ook nog wel (strakkere) 15 jarigen!![]()
Haha grapjas. Ik doe al jaren aan bodybuilding... dus vandaar dat ik er steeds beter uitzie, dat in tegenstelling tot jou. Verder heb ik de looks van een Diesel model... vandaar dat met name meisjes van 16 tot 19 op me vallen... En ik ben ook nog eens groot geschapen... Verschil moet er zijn he...quote:Op maandag 29 oktober 2007 11:15 schreef Philippe_Starck het volgende:
[..]
Het enige verschil is dat je geen puisterige porem meer hebt![]()
hyvesquote:Op maandag 29 oktober 2007 23:17 schreef Mopst3r het volgende:
Hoe kom ik aan een strak 16-jarig meisje?
Ik ga uit van wat de meiden me vertellen... En wat dan nog? Mijn meisje kwam laatst 3x... Ze moet wennen omdat hij oa een stuk breder is als die van haar exen... dus bij het begin doet het ff pijn volgens haar.. maar daarna is het lekker. Nou, iedereen vrolijk toch...quote:Op woensdag 31 oktober 2007 14:28 schreef SilentChaos het volgende:
Mannen die zeggen dat ze groot geschapen zijn
En als TS aangeeft dat ze 30-35 ook geen probleem vind dan zijn er vast wel nobele mannen die zich willen opofferenquote:Op donderdag 27 september 2007 09:46 schreef rival het volgende:
wij van midden 20 houden wel van 18 jarige meisjes![]()
wtfquote:Op zondag 28 oktober 2007 21:18 schreef Atreyu het volgende:
Vrijdag nacht toen lag ze op het matras en ze was in een melige bui vertelde ze... toen deed ze haar handen voor haar gezicht en toen klapte ze de handen open "boe" riep ze.... haha dat zijn toch wel de schattige dingen aan zo'n 16 jarig meisje. Oja ze ziet er idd ouder uit...
quote:Op woensdag 31 oktober 2007 19:37 schreef Geqxon het volgende:
Ik berijd elke dag een 8 jarige.
Een 8 jarige auto... Voorspelbaar en kansloosquote:Op woensdag 31 oktober 2007 19:37 schreef Geqxon het volgende:
Ik berijd elke dag een 8 jarige.
kwam ze drie keer in de week langs?quote:Op woensdag 31 oktober 2007 14:35 schreef Atreyu het volgende:
[..]
Ik ga uit van wat de meiden me vertellen... En wat dan nog? Mijn meisje kwam laatst 3x... Ze moet wennen omdat hij oa een stuk breder is als die van haar exen... dus bij het begin doet het ff pijn volgens haar.. maar daarna is het lekker. Nou, iedereen vrolijk toch...![]()
Nee, niet woordjes als friemelen en giechelen!quote:Op vrijdag 2 november 2007 17:38 schreef BonJovi het volgende:
Ach is wel leuk friemelen giechelen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |