abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53178809
Omdat het dé frustratie is van de gemiddelde puberman, open ik nog een topic. En natuurlijk omdat ik een reactie heb geplaatst met meer dan 6 woorden, wat niet al te vaak voorkomt. Zijn er ook jongens van 15/16 die zich totaal niet in mijn stelling kunnen vinden? Dat zou me goed doen.
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 01:16 schreef hoM3r het volgende:
Als jongen van 15 ben je de lul. De meisjes uit je klas worden stuk voor stuk met de dag mooier, jij hebt een babyface en je loopt krom omdat je ene been sneller groeit dan de andere. Daarnaast heb je geen idee hoe je in godsnaam een meisje zou moeten versieren, en ook al zou je de perfecte babbel hebben, dan nog zijn de leukste totaal niet in je geïnterreseerd.
De meisjes die je misschien wel kan krijgen zijn 12 of 13, en dat is toch écht te jong. Een vriend van je heeft wél een vriendin, van 13 of 14, en hij doet alsof hij alles met haar doet, wat later natuurlijk helemaal niet waar blijkt te zijn, maar goed, op dat moment ben je natuurlijk jaloers.
Het ergste zijn de fuifjes bij mensen thuis. Je wil je mooiste kleren aandoen, wat er dan weer net lullig uitziet, en zo een lul van 17/18 met een kapotte spijkerbroek komt even langs om te tongen met het leukste meisje van de klas. Daarnaast moet je nog het verhaal aanhoren van "gewoon een vriendin" dat ze zo verliefd is op fucking Maarten, maar dat die een ander heeft, terwijl jij een moord zou doen voor gewoon 1 van de 2, voor 1 keer.
Dus wat doe je dan? Je gaat je richten op computerspelletjes of voetbal of iets dergelijks omdat je daar nog wel eens wat wint.
En dan komt er onvermijdelijk zo een kamp, en dan heb je natuurlijk een kampvuur, hét moment om toe te slaan bij de, zeg op 5-na leukste van de klas, je maakt een grapje, ze lacht, ze raakt zelfs even je knie aan. EN JA HOOR, pakt zo een kutklasgenoot er een gitaar bij om fucking Oasis met Wonderwall te zingen. Iedereen meezingen natuurlijk, superkut. aanbidden ze die prutser met lang haar opeens omdat hij 2 akkoorden kan op een gitaar, wat natuurlijk altijd meer is dan jij, aangezien jij naar fucking pianoles moest van je ouders waar je nooit wat van gebakken hebt.
Maar daar wordt je hard van, jongens van 15 moeten ook helemaal niet pieken, als je op je 15e piekt ben je te vroeg en ben je gedoemd een saaie vaste vriendin te krijgen die Malou of Marjolein of zo heet, en dat wil je natuurlijk ook niet.
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 18:59 schreef bolletje_25 het volgende:

[..]

Jij gaat voor je 20e voor een vaste relatie? Wake up

Oh, tevens lapo. Samenvatting topic: Kerels van 17 die boven hun leeftijd niet aan hun trekken komen zijn sneu, bovendien hebben ze nix te zeuren want meiden van 15 zijn ook lekker.

Succes!
vorige topic
pi_53179034
Waarom ga je dan niet voor de 12/13 jarige meisjes, kan best hoor.
pi_53179268
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 19:18 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Waarom ga je dan niet voor de 12/13 jarige meisjes, kan best hoor.
hun kutje ruikt nog naar luiers dude!
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  vrijdag 14 september 2007 @ 19:47:58 #4
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_53179825
2e deel lijkt me niet echt nodig
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
pi_53179896
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 19:26 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

en als je er aan likt krijg je van die stukjes watten in je bek.
  vrijdag 14 september 2007 @ 20:31:49 #6
137085 bolletje_25
Nuance is voor mietjes
pi_53180959
Oh, je werd niet gequote. Vandaar deel 2. Nou, vooruit
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 01:16 schreef hoM3r het volgende:
Als jongen van 15 ben je de lul. De meisjes uit je klas worden stuk voor stuk met de dag mooier, jij hebt een babyface en je loopt krom omdat je ene been sneller groeit dan de andere. Daarnaast heb je geen idee hoe je in godsnaam een meisje zou moeten versieren, en ook al zou je de perfecte babbel hebben, dan nog zijn de leukste totaal niet in je geïnterreseerd.

De meisjes die je misschien wel kan krijgen zijn 12 of 13, en dat is toch écht te jong. Een vriend van je heeft wél een vriendin, van 13 of 14, en hij doet alsof hij alles met haar doet, wat later natuurlijk helemaal niet waar blijkt te zijn, maar goed, op dat moment ben je natuurlijk jaloers.

Het ergste zijn de fuifjes bij mensen thuis. Je wil je mooiste kleren aandoen, wat er dan weer net lullig uitziet, en zo een lul van 17/18 met een kapotte spijkerbroek komt even langs om te tongen met het leukste meisje van de klas. Daarnaast moet je nog het verhaal aanhoren van "gewoon een vriendin" dat ze zo verliefd is op fucking Maarten, maar dat die een ander heeft, terwijl jij een moord zou doen voor gewoon 1 van de 2, voor 1 keer.
Dus wat doe je dan? Je gaat je richten op computerspelletjes of voetbal of iets dergelijks omdat je daar nog wel eens wat wint.
En dan komt er onvermijdelijk zo een kamp, en dan heb je natuurlijk een kampvuur, hét moment om toe te slaan bij de, zeg op 5-na leukste van de klas, je maakt een grapje, ze lacht, ze raakt zelfs even je knie aan. EN JA HOOR, pakt zo een kutklasgenoot er een gitaar bij om fucking Oasis met Wonderwall te zingen. Iedereen meezingen natuurlijk, superkut. aanbidden ze die prutser met lang haar opeens omdat hij 2 akkoorden kan op een gitaar, wat natuurlijk altijd meer is dan jij, aangezien jij naar fucking pianoles moest van je ouders waar je nooit wat van gebakken hebt.
Maar daar wordt je hard van, jongens van 15 moeten ook helemaal niet pieken, als je op je 15e piekt ben je te vroeg en ben je gedoemd een saaie vaste vriendin te krijgen die Malou of Marjolein of zo heet, en dat wil je natuurlijk ook niet.
Waarom is 12 of 13 te jong voor een gast van 15? Wat is er mis met pianoles? Waarom zou je een saaie vriendin krijgen als je op je 15e voor het eerst een meid neukt?

Ey chef, ik ben ook single, maagd en 17, en speel toetsen. Kep geen vriendin maar vermaak me uitstekend, voor je 20e ben je zowiezo te jong voor een relatie, dus wat zwam je nou. Geniet van je jeugd, ga lekker los, die breezers zijn ervoor geboren. Deel 2 was zwaar onnodig, want elke jongen die nu klaagt dat de meiden die hem leuk vinden te jong zijn wordt toch homo, dus goedbedoelde tips in dit topic kunnen de prullenbak in.

Iedereen die toch twijfelt, ga lekker naar chatten.nl en plak aan met een 30-jarige taart die met hetzelfde probleem zit. Groetjes!
"Welcome to the internet - where men are men, women are men and little girls are FBI agents"
  vrijdag 14 september 2007 @ 20:32:46 #7
137085 bolletje_25
Nuance is voor mietjes
pi_53180976
Ohja, tevens slotje.
"Welcome to the internet - where men are men, women are men and little girls are FBI agents"
pi_53181030
Nuance is voor mietjes, heb je gelijk in.
pi_53182925
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 20:31 schreef bolletje_25 het volgende:

Ey chef, ik ben ook single, maagd en 17, en speel toetsen. Kep geen vriendin maar vermaak me uitstekend, voor je 20e ben je zowiezo te jong voor een relatie, dus wat zwam je nou.
Goed excuus.
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
  vrijdag 14 september 2007 @ 21:47:08 #10
97186 Rosbief
Gezond en mals
pi_53183132
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 19:26 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

Gewoon een jaartje of 2 in je kelder laten rijpen, dan zijn ze het lekkerst.
Leer werkwoorden vervoegen, vlerk!
  vrijdag 14 september 2007 @ 21:49:54 #11
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_53183208
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 21:47 schreef Rosbief het volgende:

[..]

Gewoon een jaartje of 2 in je kelder laten rijpen, dan zijn ze het lekkerst.
het liefst in een droge, koele, iets luchtdoorlatende ruimte, gepekeld en hangend aan hun voetjes.
pi_53186429
Wat zien sommige 18-jarige mokkels in van die bouwvakkers die de twintigjarige leeftijd al een tijdje zijn gepasseerd?
Kinderbijslag op door de coffeeshop nigga.
  vrijdag 14 september 2007 @ 23:42:23 #13
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_53186731
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 23:32 schreef Rutgerr het volgende:
Wat zien sommige 18-jarige mokkels in van die bouwvakkers die de twintigjarige leeftijd al een tijdje zijn gepasseerd?
geile neuksex?
pi_53186844
Ja, daar kan je inderdaad wel een weekend mee vullen. Maar op lange termijn is dat toch niet uitdagend/leuk/e.d.?
Kinderbijslag op door de coffeeshop nigga.
pi_53187964
Sorry.
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
pi_53190255
Als je wat dingen opzoekt erover vat ik het samen

1. Meiden gaan eerder in de pubertijd, dus als basis van jongens zijn ze op dezelfde leeftijd ouder
2. Als dat zo is is het niks mis om als 17jarige met een 15-16 jarige te gaan.. kortom zelfde "pubertijdsperiode" ongeveer.

Simpel, ze houden van oudere jongens omdat die op hetzelfde niveau zitten qua ontwikkeling.. get it?
Best begrijpelijk niet..?
[quote][img=12,12]http://i.fokzine.net/templates/new/i/p/1.gif[/img] Op dinsdag 2 juni 2009 02:28 schreef 8D het volgende:
Netzoals die mensen die nog aan het posten zijn rond deze tijd op Fok! Kansloos gewoon :') !
[/quote]
  zaterdag 15 september 2007 @ 14:45:07 #17
125913 Devolution
Beep beep Richie
pi_53196612
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 02:49 schreef Sjibble het volgende:
Als je wat dingen opzoekt erover vat ik het samen

1. Meiden gaan eerder in de pubertijd, dus als basis van jongens zijn ze op dezelfde leeftijd ouder
2. Als dat zo is is het niks mis om als 17jarige met een 15-16 jarige te gaan.. kortom zelfde "pubertijdsperiode" ongeveer.

Simpel, ze houden van oudere jongens omdat die op hetzelfde niveau zitten qua ontwikkeling.. get it?
Best begrijpelijk niet..?
Nou, ik ken zat meiden die zich totaal niet gedragen als zijnde 2 jaar vooruitliggend op jongens van dezelfde leeftijd. Vaker niet dan wel zelfs.
"You know what Hell really is? It's not lakes of burning oil or chains of ice. It's being removed from God's sight."
  zaterdag 15 september 2007 @ 22:37:42 #18
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_53207099
Doe mij maar een 15/16 jarige... of maakt me dat meteen een pedo?
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_53207190
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 22:37 schreef Samzz het volgende:
Doe mij maar een 15/16 jarige... of maakt me dat meteen een pedo?
Bouwjaar: 1987

Geen pedo hoor.
Je bent gewoon een slimme Nederlander
  zaterdag 15 september 2007 @ 23:29:27 #20
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_53208246
Zei de 16 jarige
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_53209629
Wat moet je nou met 12/13 jarige als je 16 bent ? de meeste/sommige lijken nog wel kleuters.
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
pi_53209948
quote:
Op zondag 16 september 2007 00:22 schreef MouzurX het volgende:
Wat moet je nou met 12/13 jarige als je 16 bent ? de meeste/sommige lijken nog wel kleuters.
Nouja om eerlijk te zijn... ik ben 17 en heb met een 14-jarige gehad.. maar dat was toch niet hèt, maar het lag niet aan de leeftijd!
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
pi_53210047
hoi, ik ben 24 en val op jonge meisjes.
pi_53210061
maar wel legaal he?
pi_53210146
quote:
Op zondag 16 september 2007 00:40 schreef Alexxxxx het volgende:
hoi, ik ben 24 en val op jonge meisjes.
jong is? 13 ?
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')