Je hebt daar een punt. Jongens van mijn leeftijd hebben meestal met meisjes van 15. Maar dat is het voor mij niet helemaal. Ze zeggen dat meisjes geestelijk volwassener zijn in de puberteit. Dus een jongen van 17 en een meisje van 15 lopen dan zeg maar gelijk, maar dat werkt blijkbaar niet voor iedereen.quote:Op zondag 19 augustus 2007 23:49 schreef _The_General_ het volgende:
Misschien zijn er wel leuke meisjes van 15 die jou leuk vinden
Joh. Gemiddeldes werken niet voor iedereen. Wow.quote:Op zondag 19 augustus 2007 23:52 schreef FixYou het volgende:
Ze zeggen dat meisjes geestelijk volwassener zijn in de puberteit. Dus een jongen van 17 en een meisje van 15 lopen dan zeg maar gelijk, maar dat werkt blijkbaar niet voor iedereen.
Maja jij ziet er wel volwassen uit.... ( ik zal maar niet oud zeggenquote:Op zondag 19 augustus 2007 23:58 schreef Brechtje het volgende:
Ik ook
Ben rond de zelfde leeftijd als dat meisje en ik val alleen op 20+
Ze neuken vast beterquote:Op maandag 20 augustus 2007 00:01 schreef FixYou het volgende:
Vertel Brechtje, is het omdat ze volwassener zijn of omdat ze wat groter en minder puisteriger zijn
Volwassener vooral.quote:Op maandag 20 augustus 2007 00:01 schreef FixYou het volgende:
Vertel Brechtje, is het omdat ze volwassener zijn of omdat ze wat groter en minder puisteriger zijn
Lekker boeiend, sommige 40 jarigen gedragen zich zelfs nog als 12 met hun vrienden.quote:Op maandag 20 augustus 2007 00:12 schreef junkiesietze het volgende:
wat moet een meisje wat zelf nog niet eens volwassen is nou met een gast die dat wel is?
die meisjes denken dat ze volwassen zijn, maar als je ze soms ziet met hun vriendinnen...![]()
dan komt het kind in ze naar boven
quote:Op maandag 20 augustus 2007 00:16 schreef Ouzooo het volgende:
Echt heh, van die wijven die zich volgens zichzelf super volwassen gedragen, met eisen en feministische standpunten, maar als je ze dan een beetje hard in hun reet neukt is het van "Stop stop! Ik ben pas 13!"
OMFG, raap me op, ik lig dubbel.quote:Op maandag 20 augustus 2007 00:16 schreef Ouzooo het volgende:
Echt heh, van die wijven die zich volgens zichzelf super volwassen gedragen, met eisen en feministische standpunten, maar als je ze dan een beetje hard in hun reet neukt is het van "Stop stop! Ik ben pas 13!"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |