abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53495812
Er was nog geen nieuwe

In ieder geval werd in de laatste posts Bright veel sterkte gewenst voor morgen en daar wilde ik me bij aansluiten.

[OUD SC] een speeltuinbankje over tattoos en Prince
pi_53495891
Gossamme, mijn computer eindelijk weer werkend

Even crossposten: mensen van de meet, kijk ff in het naklets topic , ik ben even kwijt wat ik nu precies verstuurd heb
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
  Licht Ontvlambaar woensdag 26 september 2007 @ 20:16:41 #3
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_53495905
Bright en familie, sterkte morgen

Wij gaan zo naar de film Isa logeert bij de buren... Bij ons is het gezegde 'Beter een goede buur dan een verre vriend' zo ontzettend waar
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_53496053
Bright veel sterkte !!!
en Anitra
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
  woensdag 26 september 2007 @ 20:24:50 #5
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_53496109
Oh sorry. Ik had niet door dat ik het topic volmaakte.
pi_53496162
quote:
Op woensdag 26 september 2007 20:24 schreef Luchtbel het volgende:
Oh sorry. Ik had niet door dat ik het topic volmaakte.
Maakt niet uit Is kleine moeite.
pi_53496629
hey wat een kaal speeltuinbankje
Saartje
pi_53496921
quote:
Op woensdag 26 september 2007 20:42 schreef Maneki.Neko het volgende:
hey wat een kaal speeltuinbankje
Ik vond het eigenlijk een verademing!
  Jubileum moderator woensdag 26 september 2007 @ 20:52:36 #9
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_53496947
Heerlijk zo'n kaal bankje
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_53496985
tis wel weer ff afkicken na al die creatieve titels van de laatste tijd
Saartje
  woensdag 26 september 2007 @ 21:02:19 #11
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_53497234
En nou is ie kaal
  woensdag 26 september 2007 @ 21:03:38 #12
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_53497265
Bah, bah, bah, ik ben aan het inpakken en ik vind het verdomd lastig. Welke boeken zijn van mij? Welke boeken zijn van M? Welke boeken zijn van ons samen? Hoe gaan we die verdelen? En hetzelfde geldt natuurlijk voor de cd-s en de dvd-s. Blegh
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
  woensdag 26 september 2007 @ 21:05:54 #13
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_53497353
Cd van jou cd van mijhijuhij en nou zit dat stomme liedje in mijn hoofd. Lijkt me erg moeilijk om de spullen te moeten verdelen, M@x. Sterkte daarmee.
  woensdag 26 september 2007 @ 21:09:09 #14
55928 Suzziieee
Don't fear the reaper!
pi_53497476
Och M@x...dat lijkt me nou ook een lastige en deprimerende zaak om te doen.

Hier is het verdelen gelukkig heel makkelijk gegaan... alles staat zo ongeveer nog hier,op zijn kleding na.en gelukkig zijn we allebei heel makkelijk met spullen..als ie iets wil hebben kan ie het zo komen halen,tenminste de meeste dingen.

Maar als je allebei iets wil hebben..om emotionele waarde of iets dergelijks.. lijkt me echt wel lastig!

Veel succes met inpakken en verdelen
  woensdag 26 september 2007 @ 21:09:56 #15
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_53497501
quote:
Op woensdag 26 september 2007 21:03 schreef m@x het volgende:
Bah, bah, bah, ik ben aan het inpakken en ik vind het verdomd lastig. Welke boeken zijn van mij? Welke boeken zijn van M? Welke boeken zijn van ons samen? Hoe gaan we die verdelen? En hetzelfde geldt natuurlijk voor de cd-s en de dvd-s. Blegh
eh getsie..
Sterkte ermee
  woensdag 26 september 2007 @ 21:09:58 #16
3142 m@x
pi_53497504
Ik heb dat stomme liedje dus ook al de hele tijd in mijn hoofd. En ik vond Acda en de Munnik al zo stom

Wat was het trouwens een ongelooflijk rotweer vandaag zeg. Ik had nog geen regenpak en ik moest Kai naar zijn nieuwe opvang brengen. Twintig minuten fietsen door de stromende regen is echt niet lollig. Ik was tot op mijn ondergoed doorweekt. Gelukkig zat Kai goed ingepakt:

pi_53497512
onderhandelen m@x Neem jij die van Tina Turner..neem ik die van U2..of zoiets
Tis moeilijk, succes ermee
Saartje
  woensdag 26 september 2007 @ 21:12:26 #18
3142 m@x
pi_53497609
Op zich gaat het verdelen hier trouwens vrij makkelijk hoor. Er is geen strijd over spullen en cd-s zijn vrij makkelijk te klonen Het is gewoon lastig om de zaken te verdelen als de ander er niet bij is. Maar goed, nood breekt wetten. M. is samen met mijn vader en een vriend druk bezig in mijn nieuwe huis en ik moet nu de kast leeghalen zodat die alvast verhuist kan worden.

Ehm, het is meer "neem jij alsjeblieft die van Marilyn Manson dan neem ik die van ABBA"
  woensdag 26 september 2007 @ 21:13:28 #19
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_53497645
Sterkte ermee m@x, is idd niet leuk om te doen...
Sommige dingen bij ons waren overduidelijk van hem of van mij, en idd hebben we een hoop gekloond.
  woensdag 26 september 2007 @ 21:13:29 #20
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_53497648
Volgende keer een vuilniszak over je hoofd (eerst gat in de onderkant en zijkanten knippen) , dat helpt ook hoor.
  woensdag 26 september 2007 @ 21:16:01 #21
3142 m@x
pi_53497725
quote:
Op woensdag 26 september 2007 21:13 schreef Spuuglokje het volgende:
Volgende keer een vuilniszak over je hoofd (eerst gat in de onderkant en zijkanten knippen) , dat helpt ook hoor.
Dat bedacht ik me later inderdaad ook. Inmiddels heb ik mijn regenpakkenhaat overwonnen
  woensdag 26 september 2007 @ 21:20:05 #22
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_53497903
quote:
Op woensdag 26 september 2007 21:16 schreef m@x het volgende:

[..]

Dat bedacht ik me later inderdaad ook. Inmiddels heb ik mijn regenpakkenhaat overwonnen
Ik heb een Hemaregenjas. Voor als het écht stormachtig regent. Maar eigenlijk houd ik wel van doorweekt worden.
pi_53497962
Wat een hippe Kai, tof kleurtje!
Lijkt me lastig m@x, de spullen verdelen .

Kaal bankje... misschien kunnen we de volgende voorzien van een likje verf, is het ietsje minder kaal .
Fake it till you make it...
pi_53498782
Ow Ingrid.... meid ik heb nog steeds wat voor je liggen he....
Sorry....
Is er helemaal bij ingeschoten...
Heb je anders een mailadres voor me? of kan het naar je msn adres?

Let me know aub

M@x spullen verdelen is nooit leuk en al helemaal niet gemakkelijk, vooral omdat er misschien ook wel heel veel gevoel bij komt kijken
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_53499068
quote:
Op woensdag 26 september 2007 21:40 schreef _Bar_ het volgende:
Ow Ingrid.... meid ik heb nog steeds wat voor je liggen he....
Sorry....
Is er helemaal bij ingeschoten...
Heb je anders een mailadres voor me? of kan het naar je msn adres?

Let me know aub
Klopt. Kan via msn en anders mail in profiel.

Bright sterkte
pi_53499150
M@x
pi_53499210
Excuses voor het kale bankje, maar ik heb het niet op zulke ellenlange topictitels enzo
pi_53501021
* _Bar_ hangt een schilderij aan de muur van het kale bankje

pi_53501146
m@x, ik vind jou altijd zo verstandig praten en omgaan met jullie situatie. Heb ik echt respect voor! Je ziet zo vaak dat het anders gaat..
Heel veel succes met de huisraad!
♥ ♥ Jij een beetje van mij, ik een beetje van jou. ♥ ♥
pi_53504082
haha herkenbaar die regenpakfoto, m@x. hier ook de kinderen altijd goed in 't regenpak en moeder die zich door en door nat laat regenen...

wat aardig van M dat ie je zo helpt met de verhuizing en het bijbehorende klussen. succes met alles verdelen, lijkt me ook lastig!

Bright ook van mij veel sterkte gewenst morgen. een moeilijk en veel te vroeg afscheid...

saffier, je vroeg op een vorig bankje nog hoe 't met mij ging zag ik: wel goed maar ook erg druk. net een gezelllig avondje bij vrienden gehad, morgen weer werken dus ik duik er nu snel in. m'n vader wordt maandag al geopereerd, in Duitsland, met een vrij nieuwe techniek (het DaVinci systeem). is een soort kijkoperatie met zeer geavanceerde robottechnologie. veel minder riskant dan de klassieke open buik operatie, en als 't goed is herstelt ie er ook veel sneller van.
  donderdag 27 september 2007 @ 07:26:13 #31
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_53506143
Spannend Bix. Ik hoop dat alles goed gaat!

Ik heb ook een regenpak, twee zelfs. Jolie ook. We doen natuurlijk ook alles met de fiets. En een leuke regenjas van H&M, heb ik ook. Ik laat me niet meer nat regenen. Ik vind het ook stom om zeiknat op m'n werk te zitten.

Belana, gaf jij een tijdje terug advies over wat een goede euh allesinéénvitaminepil was? Er staat me vaag iets van bij maar ik weet niet zeker of jij het was. Zo ja, wat was het? Ik voel me steeds niet zo lekker en heb haaruitval. Ik denk dat ik misschien iets tekort heb maar ik zou niet zo goed weten wat eigenlijk. Misschien helpt zoiets maar in de winkels zag ik overal zeker tien verschillende soorten....
pi_53506266
quote:
Op woensdag 26 september 2007 21:03 schreef m@x het volgende:
Ik weet precies hoe je je voelt. Ook wij zijn er wel uit wat hier blijft en wat Kevin meeneemt. Maar het zijn vooral de kleine dingen die zo moelijk zijn. Je hebt het ooit wel samen gekocht enzo. De grote dingen ook wel maar die blijven allemaal hier dus die hoeven niet verdeeld te worden. Ik hbe dan nog geluk dat Kevin me elke avond nog helpt met alles uitzoeken want anders deed ik helemaal niks weg
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
  † In Memoriam † donderdag 27 september 2007 @ 07:55:21 #33
7074 moussy
kuttekop
pi_53506282
ff snel, vitamine B6 gaat haaruitval tegen
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_53506628
Bright, sterkte de komende tijd. We zullen aan jou en je familie denken.
Yesterday is history, tomorrow is a mystery.
pi_53507306
OMG. Dat er al pepernoten in de winkels liggen is nog tot daar aan toe. Maar ik hoor nu het eerste kerstliedje op de radio Dat kutliedje van Mariah Carey
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  donderdag 27 september 2007 @ 09:20:08 #36
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_53507312
MeNicole, ik heb geloof ik gemist dat jullie toch uit elkaar gingen? Ik dacht dat jullie het toch nog eens zouden proberen... Sterkte ermee ook!
Aha, B6 is dus tegen ook haaruitval. Niet dat ik dat heb hoor, maar ik heb laatst wel gegoogeld op middelen tegen PMS(achtige) symptomen, en toen kwam ik ook B6 tegen. Ik ben vandaag maar begonnen met een Centrum pil, die gebruikt m'n man altijd maar ik vond dat eigenlijk maar onzin als je voldoende gevarieerd eet. Maar ja, baat het niet, dan schaadt 1 pil ook niet.
  donderdag 27 september 2007 @ 09:21:13 #37
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_53507335
Die pepernoten mogen wat mij betreft het hele jaar in de schappen liggen. Maar kerstliedjes mogen inderdaad nog wel even wachten!
  donderdag 27 september 2007 @ 09:22:39 #38
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_53507366
Ik zag ook al mensen die kerstkaarten aan het inslaan waren, oke, wel van die zelfmaakdingen bij de Action en voor die klaar zijn is het vast december, maar ik ben echt nog niet bezig met kerstige dingen hoor.
pi_53507397
quote:
Op donderdag 27 september 2007 09:20 schreef Spuuglokje het volgende:
MeNicole, ik heb geloof ik gemist dat jullie toch uit elkaar gingen? Ik dacht dat jullie het toch nog eens zouden proberen... Sterkte ermee ook!
Verhaal staat in moedetopic
Liefde
  donderdag 27 september 2007 @ 09:34:02 #40
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_53507591
KErstliedjes?? Die zijn gestoord
(met pepernoten heb ik ook niet zo'n moeite trouwens )

Vandaag zijn wij onderdeel van een promo-stunt van de gemeente.. In het kader van 'luister naar de inwoners' kon je 'problemen' insturen. Wij hebben het verzoek gedaan om de lantaarnpaal die recht voor ons huis staat een meter te verplaatsen. Dan kunnen we twee auto's op de oprit kwijt, dan kan de fietskar er makkelijker door als er een auto op de oprit staat zonder dat ik bang hoef te zijn dat ik auto en/of paal raak.. En onze 'uitdaging' is aangenomen en vandaag komen ze dus als het goed is die paal verplaatsen Had een tijd geleden al slingers en ballonnen gekregen om buiten te versieren.. Je moet natuurlijk wel ff goed van je beste kant laten zien als gemeente natuurlijk
Ben benieuwd vandaag... Alleen ben ik misselijk en beroerd: griepje
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_53507640
LB, misschien kunnen ze je in de apotheek wel advisteren over die vitamines?
Lees ook even goed de aanbevolen dosering op de pakjes, want van bepaalde vitaminen kan je ook teveel binnen krijgen en dat is ook weer niet goed (sommige plas je gewoon uit als je teveel hebt, maar anderen niet).

Ik ben me vorige week te buiten gegaan aan kruidnootjes en eigenlijk vind ik het nog veel te vroeg voor die dingen... . Nu al kerstliedjes vind ik nog weer net even ernstiger .
pi_53507665
ET, wel lekker als ze die paal gaan verplaatsen. Succes met versieren en beterschap!
  donderdag 27 september 2007 @ 09:58:46 #43
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_53508157
Wel fijn dat ze dat gaan doen zeg E.T.!
Succes en sterkte vandaag!
  donderdag 27 september 2007 @ 10:01:50 #44
3142 m@x
pi_53508223
quote:
Op woensdag 26 september 2007 22:31 schreef lcicle het volgende:
m@x, ik vind jou altijd zo verstandig praten en omgaan met jullie situatie. Heb ik echt respect voor! Je ziet zo vaak dat het anders gaat..
Heel veel succes met de huisraad!
Dank je wel Ik ben er echt van overtuigd dat een scheiding geen drama hoeft te zijn. Leuk is natuurlijk anders maar wat heb ik er aan om boos of verdrietig te blijven? De enigen die ik uiteindelijk daarmee heb zijn Kai en mezelf. Kai is voor ons tweetjes gewoon het allerbelangrijkste. Dat zijn ouders niet meer bij elkaar zijn is voor hem al rot genoeg. We zijn het gewoon aan hem verschuldigd om verder maar gewoon over onze eigen onenigheidjes (want hoe belangrijk is een cd, dvd of boek nou eigenlijk?) heen te stappen. Daarbij vind ik het gewoon een fijn idee om in de toekomst als vrienden verder te kunnen. Nu is dat nog moeilijk omdat het vrij vers is maar ik denk dat het moet kunnen.
pi_53508440
quote:
Op donderdag 27 september 2007 10:01 schreef m@x het volgende:

[..]

Dank je wel Ik ben er echt van overtuigd dat een scheiding geen drama hoeft te zijn. Leuk is natuurlijk anders maar wat heb ik er aan om boos of verdrietig te blijven? De enigen die ik uiteindelijk daarmee heb zijn Kai en mezelf. Kai is voor ons tweetjes gewoon het allerbelangrijkste. Dat zijn ouders niet meer bij elkaar zijn is voor hem al rot genoeg. We zijn het gewoon aan hem verschuldigd om verder maar gewoon over onze eigen onenigheidjes (want hoe belangrijk is een cd, dvd of boek nou eigenlijk?) heen te stappen. Daarbij vind ik het gewoon een fijn idee om in de toekomst als vrienden verder te kunnen. Nu is dat nog moeilijk omdat het vrij vers is maar ik denk dat het moet kunnen.
Ff uit het moederstopic

Maar wat heb je daaraan. Ik weet dat het met de tijd toch steeds beter gaat. Waarom mijn (en Mikael) zijn tijd verdoen met janken over wat ik niet meer heb. Ik ben veel blijer met wat ik nog wel heb. En dat is het leukste en mooiste kind van de wereld , mijn huisje met eigen spullen, mijn hondje, mijn vrienden en ook heel belangrijk mijn familie. Natuurlijk is het kut. Vooral 's nachts als ik even wakker word en dat ik dan in een leeg bed lig. Maar als Mikael dan vrolijk wakker word (en dat is lang geleden) na een nacht doorslapen (wat ook lang geleden was) dan weet ik dat ik de juiste keus heb gemaakt. Voor hem en voor mij.

We denker er precies hetzelfde over
Liefde
pi_53509085
!4 uur vanmiddag poging 2 om te gaan starten met werken
  Jubileum moderator donderdag 27 september 2007 @ 10:43:56 #47
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_53509221
Bar veel plezier vanmiddag

ET succes met je paal en beterschap

M@x moeilijk hoor, spullen verdelen. Ik vind het wel geweldig dat jullie zo goed aan Kai's welzijn denken, je ziet maar al te vaak dat het anders gaat

Bram en Iris hebben vanmorgen speelgoedboek nr 2 doorgespit van de Intertoys. Hele discussies daarbij:
Iris: ik wil graag dit maar mijn mama heeft niet genoeg centjes.
Bram: Dan vragen we het aan Sinterklaas, die heeft dat wel.
Iris: Oke!
Eva ♥ en Iris ♥
  donderdag 27 september 2007 @ 10:56:32 #48
3011 E.T.
pi_53509556
hier heb ik die conversatie gister gehad, Lois
Die wil ik, en die wil ik.. en die wil ik van sinterklaas en die kan jij wel kopen he mama?

Heerlijk
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  donderdag 27 september 2007 @ 10:58:38 #49
3011 E.T.
pi_53509608
ik ga trouwens wel 19 oktober even de kerststal van Little People halen bij Intertoys.
Vorig jaar ook al een paar keer bij staan kijken, maar toen waren er allerlei omstandigheden waardoor het er niet van kwam.. maar 15 euro goedkoper vind ik wel de moeite
(en met LP hoef ik niet zo bang te zijn dat de engel of het babietje kapot gaan als er mee gespeeld wordt )
  donderdag 27 september 2007 @ 10:58:38 #50
3142 m@x
pi_53509609
quote:
Op donderdag 27 september 2007 10:43 schreef Lois het volgende:
Bar veel plezier vanmiddag

ET succes met je paal en beterschap

M@x moeilijk hoor, spullen verdelen. Ik vind het wel geweldig dat jullie zo goed aan Kai's welzijn denken, je ziet maar al te vaak dat het anders gaat

Bram en Iris hebben vanmorgen speelgoedboek nr 2 doorgespit van de Intertoys. Hele discussies daarbij:
Iris: ik wil graag dit maar mijn mama heeft niet genoeg centjes.
Bram: Dan vragen we het aan Sinterklaas, die heeft dat wel.
Iris: Oke!
Dat met die paal staat heel raar

MeNicole, ik hoop dat jullie er net zo goed uit komen als wij pas alleen wel op met wat je hier allemaal neerzet. Mika kan het later als ie groot is allemaal nalezen

Kai is ook al een week in de ban van het Intertoysboek. Vooral de pagina's met Thomas het treintje zijn al helemaal ondergekwijld
  Jubileum moderator donderdag 27 september 2007 @ 11:01:07 #51
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_53509685
Dat met die paal staat inderdaad heel raar

Die kerststal wil ik ook al zo lang hebben ET, ik vind hem zo leuk!
Eva ♥ en Iris ♥
  donderdag 27 september 2007 @ 11:03:13 #52
3011 E.T.
pi_53509740
quote:
Op donderdag 27 september 2007 10:58 schreef m@x het volgende:
]pas alleen wel op met wat je hier allemaal neerzet. Mika kan het later als ie groot is allemaal nalezen

Een mazzel, die search van Fok is zo vreselijk gaar.. en het tempo waarmee er aan dat ding gewerkt wordt ..
Geloof nooit dat dat problemen gaat geven

Lois, 19 oktober is ie dus 20 euro ipv 35 bij Intertoys
pi_53510128
quote:
Op donderdag 27 september 2007 10:58 schreef m@x het volgende:

[..]

MeNicole, ik hoop dat jullie er net zo goed uit komen als wij pas alleen wel op met wat je hier allemaal neerzet. Mika kan het later als ie groot is allemaal nalezen
Mikael mag later als ie oud genoeg is best weten waarom wij uit elkaar zijn gegaan. Al het het alleen maar om hem te behoeden om dezelfde fout ooit te maken. Daar zijn Kevin en ik het gelukkig ook al over eens. Zodra Mikael erna gaat vragen zullen wij zo duidelijk mogelijk antwoord geven.
Liefde
pi_53511362
quote:
Op donderdag 27 september 2007 10:01 schreef m@x het volgende:

[..]

Ik begrijp dat ook niet altijd nee, dat een scheiding soms zo'n drama moet zijn. Ik ken bijv. een stel wat 8 jaar bij elkaar was, ging trouwen, meteen een kindje kregen en na nog geen half jaartje huwelijk met knallende ruzie uit elkaar gingen. De vrouw was nog niet eens bevallen..
Ik kan niet begrijpen waarom mensen dan in vredesnaam een kindje willen. Als je op zo'n manier uit elkaar gaat, dat moet er toch al langer iets fout hebben gezeten? Ik vind zo'n situatie zo egoïstisch.
Maar eigenlijk mag ik er niet over oordelen, want een buitenstaander weet er het fijne natuurlijk ook niet van en ik heb zelf gelukkig nooit in die situatie gezeten.

Maar wat je hierboven schrijft m@x, bevestigd nogmaals hoe ik jouw omgang met de situatie zie: verstandig!
pi_53511384
Oh en ik had het stukje van het Little People Kerststalletje ook al uitgeknipt en op het prikbord gehangen!
pi_53512897
Hebben jullie speelgoedboek nr 1 gehad? Wij iig niet. Voordeel dat Kim 6 december jarig is, dan is er veel in de aanbieding. Dan kunnen we makkelijker een groot cadeau kopen. (klinkt dat raar?)
pi_53514003
quote:
Op donderdag 27 september 2007 12:01 schreef lcicle het volgende:
Oh en ik had het stukje van het Little People Kerststalletje ook al uitgeknipt en op het prikbord gehangen!
Hahahahaha, dat hangt hier dus ook op het prikbord !!
Variety is the spice of life
pi_53514018
quote:
Op donderdag 27 september 2007 12:54 schreef _Ingrid_ het volgende:
Hebben jullie speelgoedboek nr 1 gehad? Wij iig niet. Voordeel dat Kim 6 december jarig is, dan is er veel in de aanbieding. Dan kunnen we makkelijker een groot cadeau kopen. (klinkt dat raar?)
Nee, natuurlijk klinkt en is dat niet raar, tis allemaal al duur zat
Variety is the spice of life
  donderdag 27 september 2007 @ 13:47:26 #59
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_53514588
quote:
Op donderdag 27 september 2007 09:35 schreef Nijna het volgende:
LB, misschien kunnen ze je in de apotheek wel advisteren over die vitamines?
Lees ook even goed de aanbevolen dosering op de pakjes, want van bepaalde vitaminen kan je ook teveel binnen krijgen en dat is ook weer niet goed (sommige plas je gewoon uit als je teveel hebt, maar anderen niet).
Verkopen ze dat ook bij de apotheek dan? Ik probeerde wel advies te vragen bij de drogist maar het was er zo druk dat ik maar weg ben gegaan.

B6 ga ik onthouden. Thanks.

Oh en Max, ik hoop voor je dat die dingen zo goed blijven gaan. Net even het topic van je huis bekeken. Leuk al vind ik het natuurlijk bijna hysterisch gekleurd Als je straks daar woont zal ik de laarsjes een keer naar je opsturen. Volgens mij kleuren ze daar namelijk wel leuk.
  donderdag 27 september 2007 @ 14:12:03 #60
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_53515296
Luchtbel was dat van Belana niet Floradix?
Maxi, Midi & Mini
(My) Timing sucks.... Always.
Al lang niet meer aan het ontzwangeren. En nog steeds NIET voor rede vatbaar!
pi_53516354
Bar, succes met poging nummer 2 vanmiddag .

Lois, haha lijkt me heerlijk zo 2 van die kinders die het speelgoedboek door zitten te spitten!

LB, hier in de apotheek hebben ze wel vitamines te koop...
pi_53518423
Pffffff, waarom is het regelen van een pgb zo moeilijk?!
Je wordt van het kastje naar de muur gestuurd. Bah. Nu heb ik dus nog geen geld om de rekening te betalen aan de zorgverlener. Maar ik ben toch assertief geweest.
* _Ingrid_ nu weer verder bellen gaat.
pi_53521665
Amber zit ok steeds in het Intertoysboekje te bladeren.. Alleen heb ik boekje 2 helemaal niet gehad.

Bar, succes met je 2e werkpoging!

ET, isset gelukt met de paal?
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_53522114
Ik heb helemaal geen intertoys boek gehad..zoals ieder jaar
Saartje
  donderdag 27 september 2007 @ 18:23:27 #65
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_53522542
Ben dus niet de enige die flieft is op het kerststalletje
  donderdag 27 september 2007 @ 18:30:26 #66
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_53522682
IewIewIewIew!

Die plassende kater? Daar was ik dus gisteren op aanraden van iemand in F&F mee naar de dierenarts gegaan. Bleek blaasontsteking te zijn, dus antibiotica... aggos... zielig denk je dan...

Vandaag was het payback time blijkbaar:
Hij heeft zich vandaag uitgeleefd op een duif... in onze woonkamer.
Het hoofd is niet meer terug te vinden, dus ik gok dat het gesmaakt heeft.
Toen ik thuis kwam zat hij op een pootje te sabbelen.
Gadverdegadver! Alles zit/zat onder het bloed en veren.
pi_53522976
BAH!

Wat ben ik blij dat ik slechts af en toe een dode vis uit het aquarium hoef te vissen en de planten af en toe bij moet snoeien en wat alg weg moet halen enzo
pi_53523009
Ik heb nog helemaal geen boekje van de Intertoys gehad
  Jubileum moderator donderdag 27 september 2007 @ 19:04:59 #69
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_53523531
Ow yuk BE

Ik heb ook geen boekje gehad hoor, nog nooit trouwens. Ik haal er gewoon een paar in de Intertoys, kunnen ze allemaal in hun eigen boekje kijken en uitzoeken.
Eva ♥ en Iris ♥
pi_53523793
Oh bah BE
Hier kwam er pas een aan met een jong vogeltje..zielig
Saartje
  donderdag 27 september 2007 @ 19:16:01 #71
44200 Sjeekie_Beekie
Beter te laat, dan over tijd!
pi_53523868
Hier was vanmiddag een vriendje spelen en zag het Intertoys boek liggen [wat hij nog niet heeft gehad]. Samen zaten ze het door te bladeren en vriendje vertelde wat hij allemaal ging vragen aan Sinterklaas. Hij geloofde dan wel niet meer, maar hij maakte toch maar een lijstje, voor het geval dat hij toch langs zou komen.

Onze junior vroeg tijdens het eten waarom vriendje niet meer in Sinterklaas geloofd. Ik heel onschuldig zeggen dat ik dat ook niet weet. Dan blijf ik er gewoon in geloven hoor, jij toch ook? Ik wel ja... je weet maar nooit wat hij allemaal meebrengt tegen die tijd. Stiekum hoop ik dat ze tot hun 18de blijven geloven.

Wij zijn hier zo goed als klaar met klotteren. Vorige maand was er bij de Top1Toys een kortingsactie, tussen 8 en 9 kreeg je 25% korting op bijna alles [m.u.v. multimedia en aanbiedingen] en dus heeft Sjeekie_Beekie haar slag geslagen. Onze junior wil maar één ding en dat is Lego, dus om half 9 stond ik al bij de kassa met deze sets. Al met al een stuk goedkoper en klaar zijn we. Hij bladert ook iedere dag nog de nieuwste Lego-catalogus door voor het slapen, dus daar kunnen we ons geen bult aan vallen.
* Sjeekie_Beekie krijgt ook het één en ander van de Goedheiligman.

Mijn verklaarde mij in het begin voor gek dat ik het hele jaar door al cadeautjes scoor, maar toen we vorige jaar nog maar voor 4 kleinigheidjes op pad hoefden EN dus al 3 wasmanden vol met cadeautjes verstopt hadden liggen, was hij er wel blij mee.
Weltrusten... Tot morgen zonder zorgen.
Oudste, Jongste en Lara
Mijn mietjesschema in de strijd naar een betere conditie.
pi_53524936
Ieuww gadver BE

Slim Sjeekie! Denk dat ik dat tegen die tijd ook ga doen. Daarnaast krijg Amber nu ook tussendoor een boekje of dvdtje zodat ze straks niet alles ineen keer krijgt.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  donderdag 27 september 2007 @ 20:10:05 #73
3011 E.T.
pi_53525465
Ik moet eens gaan zoeken waar ik alles zo'n beetje verstopt heb Ik koop ook regelmatig wel dingen, maar er mag nog wel het nodige bij. Al ben ik wel van plan om het niet te gek te maken.

Zo, paal is een meter verzet vanmiddag. Niet meer op hoeven letten met de auto op de oprit zetten, alle ruimte om met de fietskar naast de auto de weg op te kunnen.. En het lijkt ook nog eens veel ruimer om te zien

BE Gatver!
  donderdag 27 september 2007 @ 20:12:42 #74
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_53525561
Goed nieuws E.T!
  donderdag 27 september 2007 @ 20:24:11 #75
61800 Rottdog
pi_53526280
Wat fijn ET!

Pff ben een uitnodiging aan het maken voor Ambers verjaardag maar ben alles behalve crea..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  donderdag 27 september 2007 @ 20:39:56 #77
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_53526448
Heerlijk donderdagavond! Straks weer ER in bed kijken!
  donderdag 27 september 2007 @ 20:44:59 #78
3011 E.T.
pi_53526611
House is bezig (nu ff reclame)
  donderdag 27 september 2007 @ 20:47:09 #79
61800 Rottdog
pi_53526678
quote:
Op donderdag 27 september 2007 20:39 schreef Brighteyes het volgende:
Heerlijk donderdagavond! Straks weer ER in bed kijken!
Thnx voor de reminder
pi_53527078
En langzaamaan sijpelt het normale leven weer in ons leven, dat een weekje heeft stilgestaan.
Mijn schoonzus is vandaag begraven. Er zijn heel veel mensen op af gekomen en het was zoals ze had gewild.

Ik eindigde op de begraafplaats met een dank en het volgende. Het heet 'Einde':
De laatste uren voor het einde
Dan wordt die grote wereld klein
is plotseling alles onbeduidend
tot aan het laatste beetje pijn.

Wat wij zo indrukwekkend vonden
verliest zijn glans, verliest zijn zin
Maar achter die gesloten ogen
glanst een gigantisch groot begin!

We gaan nu naar bed, we zijn doodmoe. Nu moeten we het zien te verwerken, nu we niet meer worden geleefd door alle dingen die geregeld moeten worden...
pi_53527390
Een mooi en zeer emo gedicht. Heel veel sterkte met het verwerking van dit enorme verdriet. En voor nu: slaap rustig.
  donderdag 27 september 2007 @ 22:52:43 #82
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_53530787
Heel veel sterkte Bright.

Bix ik duim voor je vader (en ook voor jullie), die nieuwe ingreep klinkt goed, ik hoop dat hij er snel weer van opknapt
E.T. wat heerlijk dat paal verhuisd is B.E. dat is nou net een van de redenen waarom ik blij ben met mijn binnenkatten. Wat lijkt me dat vies zeg!
Sinterklaas.... ik ben eerst nog even bezig met Tobias zijn verjaardag, de uitnodigingen heb ik al een paar weken geleden afgemaakt (voor inspiratie Vicky, wil ik je best helpen hoor!) alleen nog de datum en tijd erin zetten en op de bus. Ik heb al wel een aantal kleine kado'tjes in huis voor de Sint trouwens zo leuk om die dingetjes te kopen! Ik ben ook heel benieuwd hoe hij op het Sintfeest gaat reageren op zijn vaders werk.

M@x en MeNicole, veel sterkte allebei!
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
  vrijdag 28 september 2007 @ 08:07:40 #83
24188 Belana
kloon van belana
pi_53535509
bright, klinkt als een zware dag gisteren. sterkte de komende tijd. mooi gedicht trouwens.
stormy waters...
sailin'
pi_53536830
Dank jullie wel!
Vandaag gaan we iets leuks doen (Zal wel iets van zwemmen zijn)
Gewoon even met z'n 3en even eruit.
pi_53537547
Bright heftige dagen beleefd
pi_53540624
Bright nu even rust nemen (In het koppie) en het leven weer proberen op te pakke, dat gaat stapje voor je stapje, maar jullie komen er wel

Ik ben weer thuis. Evenstar heeft me heerlijk verwend en zijn toch achter een aantal dingen gekomen, dat mijn foon een vliegbrevet en zwemdiploma heeft , maar ook dat ik even echte rust nodig heb.
Met niks en niemand om me heen, alleen hoe we dat gaan doen is nog ff kijken.
zo over 3 kwartier telefonische afspraak met de arts weer, want de pijn van de injectie had nu allang weg moeten zijn, maar in plaats daarvan zak ik er vaker doorheen, is de pijn erg heftig en tintelt mijn been.
  vrijdag 28 september 2007 @ 13:51:53 #87
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_53543289
Bright, een beetje laat maar heel veel sterkte met dit verlies.
Mooi gedicht ook, ik zag pas dat iemand het opschreef voor een overleden collega onlangs.
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_53543747
Anitra, dat klink niet zo goed van die spuit. Hopelijk kan de arts je daar meer over vertellen. Ik hoop dat je een oplossing hebt voor jouw rust.
  vrijdag 28 september 2007 @ 15:52:51 #89
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_53546450
Bright, wat fijn dat de begrafenis geworden is zoals zij het had gewild. Ik hoop dat jullie vandaag hebben kunnen genieten van het met z'n drieën voorzichtig weer wat leuke dingetjes oppakken, zoals zwemmen. Nogmaals veel sterkte de komende tijd!

E.T. super dat die paal verplaatst is!
pi_53546970
Anitra, heeft het gesprek met die arts je nog iets opgeleverd?

Bright, goed dat het afscheid goed verlopen is, je hebt eigenlijk maar zo kort inderdaad om dat dan allemaal snel zo goed mogelijk te regelen. sterkte in de periode die nu komt, wat lijkt me dat erg voor je vrouw, dat ze haar zus moet missen. en voor jullie allemaal natuurlijk. voor Elise is het vast ook behoorlijk ingrijpend, zeker nu ze zelf ook al in zo'n tijd vol veranderingen zit.
pi_53549467
Chacama
De arts heeft mijn medicatie verhoogd meteen en hij gaat aankomende week met de neuroloog en neurochirurg de MRI bekijken (Neurochirurg was in het buitenland voor 2 weken congres geloof ik vandaar dat hij die nog niet had kunnen bereiken) als hij met hun gesproken heet en de MRI bekeken heeft belt hij mij terug en dat zal iig voor vrijdag zijn. dus hij gaat er enige spoed achter zetten. wat mij dan weer angstig maakt, zo makkelijk de medicatie omhoog en de spoed erachter
Dus verder weer afwachten.
  vrijdag 28 september 2007 @ 19:48:59 #92
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_53552282
lieffie kleine stapjes he
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_53554940
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 16:12 schreef bixister het volgende:
Anitra, heeft het gesprek met die arts je nog iets opgeleverd?

Bright, goed dat het afscheid goed verlopen is, je hebt eigenlijk maar zo kort inderdaad om dat dan allemaal snel zo goed mogelijk te regelen. sterkte in de periode die nu komt, wat lijkt me dat erg voor je vrouw, dat ze haar zus moet missen. en voor jullie allemaal natuurlijk. voor Elise is het vast ook behoorlijk ingrijpend, zeker nu ze zelf ook al in zo'n tijd vol veranderingen zit.
Ach, ja... Elise was toch wel het zonnetje op de begrafenis. Ze wilde steeds bij de vriend van m'n schoonzus zijn en ze wilde ook perse meehelpen met de kist te dragen (hebben we ook zelf gedaan)
Ik heb erna nog foto's gemaakt van de plaats waar ze ligt. De kist was bedolven onder de kleurige bloemen en er stonden er heel veel naast. Het was echt een bijzonder mooi gezicht, jammer dat het moest gebeuren.

We wilden vandaag gaan zwemmen, maar waren wat laat. Daarom een middagje Ballorig; Elise lekker spelen en wij (ook) praten. Het was fijn.

Morgen met schoonouders naar Alphen aan de Rijn (Archeon), dan hebben ook die wat anders weer.

Ja, we moeten dit stapje voor stapje doen, dat weten we en we doen dat ook zorgvuldig, samen met Elise en met de hulp van God, die ook door mensen werkt. Dat merken wij bijzonder goed! Zelfs hier op Fok! waar de mensen meeleven en een kaarsje voor m'n schoonzus brandden, waarvoor heel veel dank!!
pi_53555168
Bright: innige deelneming. Het klinkt als een mooi afscheid voor iemand die veel te vroeg is overleden.
pi_53555254
Mag ik hier trouwens eens komen uitrusten? De derde week met meer dan 46u werken (46 - 52 - 48u) is eindelijk volledig achter de rug en ik zit er eigenlijk een beetje helemaal door
pi_53555874
Bright, enorm veel sterkte gewenst met dit verschrikkelijke verlies.
  Licht Ontvlambaar vrijdag 28 september 2007 @ 22:27:45 #97
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_53556480
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 21:38 schreef leonieke het volgende:
Mag ik hier trouwens eens komen uitrusten? De derde week met meer dan 46u werken (46 - 52 - 48u) is eindelijk volledig achter de rug en ik zit er eigenlijk een beetje helemaal door
*schenkt wat lekkers in voor Leonieke...
  vrijdag 28 september 2007 @ 22:45:06 #98
61800 Rottdog
pi_53556915
* Rottdog schuift krukje door leg hier je voeten maar lekker op.
  vrijdag 28 september 2007 @ 22:45:20 #99
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_53556929
Poe hee, da's een druk weekje geweest, Leonieke!
  vrijdag 28 september 2007 @ 22:48:30 #100
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_53557007
Was ik gisteren nog verbaasd over het 1e kerstliedje dat ik op de radio hoorde, zag ik vandaag dat de oliebollenkraam er alweer stond. Het moet niet gekker worden
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  vrijdag 28 september 2007 @ 22:51:07 #101
61800 Rottdog
pi_53557067
Zou best een oliebolletje lusten hoor
  vrijdag 28 september 2007 @ 23:10:52 #102
61800 Rottdog
pi_53557712
quote:

dat is toch echt niet te geloven? 10 jaar! Ik moet er niet aan denken dat Djen al aan sex zou denkendoet ze waarschijnlijk wel, ze zit immers nu op voortgezetonderwijs, maar ik blijf in ontkenning, mijn kind denkt daar niet aan
pi_53558188
ik geloof het best, maar vind 't wel heel treurig.
pi_53558217
10 jaar..toen speelde ik nog met duplo
Saartje
  zaterdag 29 september 2007 @ 07:49:22 #106
3011 E.T.
pi_53562111
Ik zat het gister ook al vol verbazing op de FP te lezen Belgische (10) moeder geworden
pi_53562327
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 23:36 schreef Maneki.Neko het volgende:
10 jaar..toen speelde ik nog met duplo
ik ook.. toen dacht ik echt nog niet aan sex hoor...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  zaterdag 29 september 2007 @ 08:55:22 #108
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_53562335
10!
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 22:48 schreef texelonia het volgende:
Was ik gisteren nog verbaasd over het 1e kerstliedje dat ik op de radio hoorde, zag ik vandaag dat de oliebollenkraam er alweer stond. Het moet niet gekker worden
Hier ook, ik heb me ingehouden. Ze hebben daar zulke lekkere appelflappen!
pi_53562351
Ik speelde op mijn 10 jaar nog met my little pony denk ik
pi_53562361
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 22:27 schreef Sjeen het volgende:

[..]

*schenkt wat lekkers in voor Leonieke...
yummie
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 22:45 schreef Rottdog het volgende:
* Rottdog schuift krukje door leg hier je voeten maar lekker op.
Ik lijk wel een prinses op die manier

Lekkers en lang uitgestrekt liggen
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 22:45 schreef Spuuglokje het volgende:
Poe hee, da's een druk weekje geweest, Leonieke!
Voor zover ik het begrepen heb, zou het na vier weken minder druk moeten worden. Dus nog 1 week te gaan
  zaterdag 29 september 2007 @ 11:00:52 #111
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_53563509
onze "nieuwe"buren.. type slechtkampvolk, hebben onze rolluiken gejat , deze lagen op ons gedeelte van het afdak, manlief wou ze ophangen zijn ze pleite, kijkt hij naar ling, hebben hun ze gejat en opgehangen
pi_53563712
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 11:00 schreef _evenstar_ het volgende:
onze "nieuwe"buren.. type slechtkampvolk, hebben onze rolluiken gejat , deze lagen op ons gedeelte van het afdak, manlief wou ze ophangen zijn ze pleite, kijkt hij naar ling, hebben hun ze gejat en opgehangen
....waar woon je in hemelsnaam ????
pi_53563784
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 11:18 schreef kapitein_pannekoek het volgende:

[..]

....waar woon je in hemelsnaam ????
Die vraag kwam ook in me op

Wie doet nou zoiets?
  zaterdag 29 september 2007 @ 11:41:38 #114
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_53564047
In het rustieke nuth

Grappige is, manlief belt, aan kind doet deur open papa en mama zijn niet thuis.
Ik ga bij onze oude buren kijken of ze thuis zijn, loopt er een jong menneke naar hun, belt aan doet die trut wel open
Dus ik politie gebeld ze hebben dat dus meegekregen dus manlief kijkt buiten is er een rolluik van af, wij fot;s gemaakt, waar ze er al een van afhebben.
De andere staat er inmiddels ook weer bij ons raam.
Stuk tuig is toch niet normaal
pi_53564091
Die laatste regel geeft idd de waarheid weer. Zoiets is niet normaal en doet alleen tuig.

Is iedereen in de buurt zo of heb je gewoon heel veel pech met jouw buren?
  zaterdag 29 september 2007 @ 11:51:01 #116
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_53564200
nee het is echt een rustige vriendelijke buurt. waar mensen elkaar nog echt aanspreken op straat een babbeltje maken, mensen elkaar helpen.
Wat dat betreft vallen hun ook buiten de boot daarin.
Ze wonen er nou 2 maandjes, en het is dus al zo dat ze met veel regelmaat de muziek ( jan smit, frans bauwer marianna weber ) loeihard hebben staan, zo ook s mddags , beetje sociaal gedrag terwijl zichtbaar is dat hier een klein kindje woont is er niet bij. Als er een feestje is geen probleem, maar niet met regelmaat. ga je aan de deur, omdt je elkaar in je eigen huis op een meter afstand niet eens verstaan kan. wordt er doodleuk gezegd nou hij staat niet hard, maar zet hem wel uit zal er rekening meehouden en de volgende dag precies hetzelfde gezeiks.
Vorige week zondag liepen die 2 jong met een vriendje hier op het platte dak op en neer te rennen, allemaal dat soort ongein. Of de auto achterom parkeren hem zo neer zetten dat er niemand naast kan terwijl er ruimte genoeg voor 2 is , onze auto daar altijd staat in het verlenge van ons huis.

Ik ben zelf het type vriendelijk vragen en normaal oplossen, maar dit gaat toch echt TE ver.
pi_53564243
Je hebt in mijn ogen alleszins gelijk als je er de politie bijhaalt. Zoiets kan idd niet, gewoon zoveel mogelijk foto's nemen. Wat zeggen de andere buren?
  zaterdag 29 september 2007 @ 11:57:22 #118
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_53564326
Die staan stom verbaasd, zelfs man van de wijk zelf , kwam kijken, en die had ookzoiets van dat doe je toch niet, ook al staat er geen naam op het luik, je blijft er met je poten vanaf.

maar goed, politie zou langskomen zodra er een auto vrij is.
pi_53564442
En hebben ze ook last van die mensen? Want dan zou je misschien samen naar de politie kunnen gaan (ik denk nu maar aan geluidsoverlast)
  zaterdag 29 september 2007 @ 12:08:03 #120
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_53564526
Nou die hebben bij de woningbouw vereniging wel een klahct ingediend over op de daken rennen.
Zoals wij ook een klachtenbrief hebben gedeponeerd.
Lastige is dt je tegen de geluidsoverlast vrij weinig kan doen omdat het binnen de gestelde tijden dat het mag valt.
Het feit dat hun geen normen wen waaarden hebben die sociaal wenselijk zijn is wettelijk niets aan te doen.
Maar in combinatie met dit nu erbij wordt het wel meegenomen.
Vind het echt gewoon jammer, we zitten hier leuk en rustig wat dat betreft ideaal, jhet wordt echt verpest door die nieuwe buren erg jammer.
  zaterdag 29 september 2007 @ 12:10:27 #121
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_53564581
Hopelijk zijn ze dan weer gauw vertrokken, Evenstar. Dat vergalt je levensgeluk danig.
  zaterdag 29 september 2007 @ 12:13:20 #122
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_53564643
Ik hoop het

de opmerking beter een goede buur als een verre vriend gata hier niet op
pi_53564776
jeetje Evenstar, wat een gezellig buren

Ging ik net even lekker onder de zonnebank bij mijn ouders, moest de kat er zonodig bij
Was best gezellig..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  zaterdag 29 september 2007 @ 12:38:47 #124
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_53565144
Nou de politie is net egweest, die gaat bij de buren langs, er wordt een melding gemaakt, en ons verzocht dus bij zowel de wbv, als de politie meldingen blijven maken zodat dit aangepakt kan worden.
Wat betreft het geluid dachten wij dus omdat het in de normen viel niet gemeld mocht worden, maar ook dat mogen we dus melden. Zodat er iets aangepakt kan worden.
Ook melding dat sinds hun er zijn komen wonen we dus niet meer fijn wonen.
Hun zeiden ook dat is gewoon hartstikke belangrijk, en ook bij hun staat de bavoboort bekend als een rustige vriendelijke wijk.

Ze laten nog weten hoe het egsprek met hun was
pi_53565216
Evenstar wat een gedoe bij jullie zeg, hopelijk komt het uiteindelijk allemaal goed, en dat je niet nog meer ellende met de nieuwe buren krijgt
pi_53565250
Klinkt toch positief hoor _evenstar_ Fijn dat de politie zo meedenkt met jullie. En bij geluidsoverlast niet meer aanbellen, maar gewoon de politie bellen.
pi_53565370
Leonieke alweer beetje bijgekomen van je drukke werkweken?

Hier mag ik straks weer werken, een koud en warm buffet vanavond, heb alleen geen idee hoeveel personen dus ben benieuwd
En vanavond kunnen we een bar helemaal leeg gaan halen, zodat ze zondag flink kunnen gaan slopen, want de bar gaat eruit en komt een hele mooie nieuwe voor terug in de plaats

Moet ergens wel lachen, hoor het personeel donderdag nog tegen me zeggen, ow jij bent de gene die door de weeks hier de boel komt vermaken, toen vervolgens ook nog heel vrolijk ja geantwoord werd, niet eens door mij maar door de eigenaar, die me vervolgens knipoogde, speel ik het spel nog even vrolijk mee
Wat zullen sommige vreemd opkijken als ik daar straks toevallig weer ben
pi_53565602
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 12:49 schreef _Bar_ het volgende:
Leonieke alweer beetje bijgekomen van je drukke werkweken?

Hier mag ik straks weer werken, een koud en warm buffet vanavond, heb alleen geen idee hoeveel personen dus ben benieuwd
En vanavond kunnen we een bar helemaal leeg gaan halen, zodat ze zondag flink kunnen gaan slopen, want de bar gaat eruit en komt een hele mooie nieuwe voor terug in de plaats

Moet ergens wel lachen, hoor het personeel donderdag nog tegen me zeggen, ow jij bent de gene die door de weeks hier de boel komt vermaken, toen vervolgens ook nog heel vrolijk ja geantwoord werd, niet eens door mij maar door de eigenaar, die me vervolgens knipoogde, speel ik het spel nog even vrolijk mee
Wat zullen sommige vreemd opkijken als ik daar straks toevallig weer ben
Ik doe het vandaag gewoon rustig aan Dat moet ook echt wel. Morgen in de voormiddag nog wat werk proberen voor te bereiden, maar voor de rest moest ik even tot rust komen. Vanavond, als mijn man zich niet meer zo ziek voelt, misschien iets gaan eten in een restaurant (het is zijn verjaardag). Zou ook wel heerlijk zijn. Maar het is zijn verjaardag, dus hij beslist natuurlijk

Het lijkt me wel een zware job die je hebt. Je zit natuurlijk meestal wel in de ambiance, maar toen ik zag wat een werk die mensen van de feestzaal hadden op ons huwelijk... man man... wat een respect hoor
pi_53565712
Ik vind het super om te doen hoor
Tis alleen nu allemaal nog wat rommelig omdat ze nog steeds aan het verbouwen zijn op sommige plekken, waardoor nog niks een vaste plek heeft, waardoor je best wel wat loopt te zoeken...

Ben dan ook echt heel benieuwd hoe het er straks uit gaat zien als alles klaar is, en alles een vaste plek heeft, en dan eenmaal goed lekker kunnen draaien.
pi_53566356
_evenstar_

NUTH ?!
Mijn god, gelukkig heb ik wel normale buren!
Niet heel Nuth is zo belabberd asociaal hoor
  zaterdag 29 september 2007 @ 13:39:17 #131
3011 E.T.
pi_53566497
Evenstar, zulke buren is niet fijn..

Werken in de horeca is hard werken, maar wel altijd gezellig (hoewel, na een bruiloft alles schoonmaken en indekken voor de volgende dag .. om een uur of 4 vind je 't meestal niet zo leuk meer.. )
pi_53566528
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 13:39 schreef E.T. het volgende:
Evenstar, zulke buren is niet fijn..

Werken in de horeca is hard werken, maar wel altijd gezellig (hoewel, na een bruiloft alles schoonmaken en indekken voor de volgende dag .. om een uur of 4 vind je 't meestal niet zo leuk meer.. )
Dat laatste dus

Wij zijn getrouwd op 14 juli. De feestzaal had ook op 13 juli een avondfeest en op zondag 15juli een feest dat 's middags begon. Ik vraag me af waar die mensen de energie halen om zoiets te kunnen volhouden.
pi_53566549
en nee..hier hangen geen rolluiken..ook niet tijdelijk die van jullie
  zaterdag 29 september 2007 @ 14:20:48 #134
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_53567440
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 13:34 schreef marit1978 het volgende:
_evenstar_

NUTH ?!
Mijn god, gelukkig heb ik wel normale buren!
Niet heel Nuth is zo belabberd asociaal hoor
Ik woon er een steenworp vandaan (Oirsbeek). Hoe klein is de wereld soms...

Weer terug in lurkstand kruipt
pi_53567534
Evenstar jeetje wat een verhaal. Ik hoop dat er snel verandering in komt, want rustig wonen is belangrijk.

Bar, lijkt me wel een leuke baan. Veel verschillende mensen waar je mee in aanraking komt.

Leonieke, gefeliciteerd met je man. En hopelijk is ie vanavond ver genoeg op geknapt om er een gezellige avond van te maken.

Hier zijn we koekjes aan het bakken. En vanavond eten we boerenkoolstampot. Fleur heeft zelf gekozen.... Daar zal papa heel blij mee zijn. Een echte stampot-vent.
  zaterdag 29 september 2007 @ 14:27:54 #136
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_53567623
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 13:41 schreef marit1978 het volgende:
en nee..hier hangen geen rolluiken..ook niet tijdelijk die van jullie
proest

kwam dat schaap van hiernaast dus in de winkel tegen, ze keek me vuil aan lol ik heb haar maar een blik terug gegeven.

nou moet ik dus babywagentjes inde gaten houden

maar waarom werk je dan niet hier op het CB?
  zaterdag 29 september 2007 @ 14:28:57 #137
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_53567649
Chacama hier ook zo;n stamppot vent die krijgt rodekolestamp vanavond met vinkjes. ik lust dat ehct niet gruwel
pi_53568438
Heb er 'vroeger' wel gewerkt, als vervanger

in Maastricht was er de kans om ook echt eigen teams te krijgen, vééél leuker dan alleen eens een buro doen.
Je zult me bij de jumbo oid vast weleens gezien hebben
Anders misschien wel bij de sportschool ofzo?
  zaterdag 29 september 2007 @ 15:09:15 #139
73004 Oxymoron
zoekt rust en ruimte
pi_53568488
Morgen, krijg ik mijn parkiet!
Het zou eerst, afgelopen dinsdag zijn, maar, toen hadden ze geen jonge parkieten meer in de winkel.
Nu krijg ik er een, van een kennis van mijn vader, die een parkieten kwekerij heeft.
Ik kan er kiezen, uit 10 stuks.
Hartstikke spannend. De kooi, staat al klaar, het vervoersbakje ook.
Volgende week, als ik weer bij mijn ouders ben, kan ik een foto plaatsen.
Ik heb nog steeds, geen internet op mijn groep.
Er is geen land over dat ik nog ontdekken kan. Er is alleen het eiland dat ik heet. - Ted van Lieshout
OUD Gouden Toetsenbord Award 2010!
  zaterdag 29 september 2007 @ 15:25:07 #140
24188 Belana
kloon van belana
pi_53568754
wat leuk oxy! spannend!
stormy waters...
sailin'
pi_53569449
Leuk zeg Oxy!
pi_53570198
Dus ik had Marit gewoon kunnen meeten vn de week?
Evestar prut zooi, van de weke stonden er veel duurdere dingen in de tuin en daar deden ze niks mee. en die herrie idd, schrok meaf e toe kapot en dacht dat Djulian uit zijn bed was gevallen ofzo.
Gelukig is allesopgelost nu!

Oh wat gaaf oxy!! je weet dat je parkieten best heel veel kan leren? Zijn zulke leuke vogeltjes!
pi_53570355
Evenstar ik hoop dat het snel is opgelost. Zodat jullie weer genieten om daar te wonen.

Leuk Oxy!
  zaterdag 29 september 2007 @ 16:54:45 #144
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_53570395
Ik zou graag een vogeltje willen hebben, maar mijn man vindt het zielig dus dat gaat niet door... Dus ik best een beetje jaloers op je, Oxymoron!
pi_53570419
Wie heeft zijn Buzz pakket ook ontvangen ?
Ik ga de speurtocht doen op het feestje van Merijn, zo vang ik 2 vliegen in een klap ! (de ouders krijgen het drinken als ze de kids halen....met een formulierje )
pi_53571380
Ik heb het ook ontvangen! Vriendelijke postbode had het tegen de voordeur gezet, klem achter het schoenenrooster dus ik kon m`n voordeur niet meer open krijgen
Vanavond ff proeven, het staat nu in de koeling
Saartje
pi_53571469
Zo heb net mijn nieuwe computertafel in elkaar gezet. Helemaal alleen. Ik heb helemaal geen kerel nodig in huis jawel voor de vuilnis . Nu kan ik straks die grote pc kast de deur uit doen
Liefde
pi_53571602
Goesso Nicole *applaus*
Saartje
  Jubileum moderator zaterdag 29 september 2007 @ 18:45:31 #149
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_53572734
Geweldig Nicole!

Oxy wat leuk een vogeltje!

Maggie, ik doe het gewoon hier, hier zit je toch meestal aan de bar , gefeliciteerd met je verjaardag !!

Vanmorgen zijn we met Sjors, onze rooie kater, naar de dierenarts geweest. Hij sukkelde al langer met een tumor aan zijn voetje, teentje is toen weggehaald maar af en toe sprong de wond weer open. Vorige keer was de dierenarts vol goede hoop, zooitje medicijnen mee en het zou allemaal goed komen. Helaas werd het de afgelopen dagen weer slechter en volgens de dierenarts zat het pootje nu vol ontstekingen en was er wederom tumorweefsel bij. Onze DA, die erom bekend staat door te gaan tot het gaatje stond nu ook met zijn rug tegen de muur, alleen amputatie kon Sjors nog redden maar of hij de operatie zou overleven? Sjors is 16 jaar bij ons geweest en heeft een geweldig leven gehad, met 3 poten door het leven kon en wilden wij hem niet aandoen.
Hij heeft een spuitje gekregen en we hebben afscheid van hem genomen. Iris wilde graag voor hem zingen en heeft heel zachtjes "slaap sjorsje slaap" in zijn oor gezongen. Eva heeft kusjes gegeven en Sjors is zo ingeslapen in Jeroens armen.
Het was goed zo... het is alleen wel heel stil in huis met nog maar 1, zeer afstandelijke, poes over. Iris heeft nog een paar keer flink moeten huilen thuis omdat ze Sjors zo miste maar vind het wel heel fijn dat hij nu een sterretje is want hij had wel heel veel pijn.
Eva ♥ en Iris ♥
  zaterdag 29 september 2007 @ 18:48:20 #150
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_53572785
Pfff Lois... ik moet er echt helemaal van slikken...
Wat naar zeg... 16 17 is een prima leeftijd op zich, maar toch...

[ Bericht 4% gewijzigd door BE op 29-09-2007 18:56:51 ]
  zaterdag 29 september 2007 @ 18:49:04 #151
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_53572800
nicole goed zo

oxy jammer dta je nog even moet wachten, ben erg benieuwd.

Lois, jeroen, eva en iris
  Jubileum moderator zaterdag 29 september 2007 @ 18:52:39 #152
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_53572862
Sjors was een jaar dat we hem uit het asiel hebben gehaald, onze rooie knuffelkater. Toen hij 2 was is hij al door de plaatselijke dierenarts ter dood veroordeeld, die dacht dat hij een of andere bijzonder besmettelijke kattenziekte had. Of we hem en de andere 4 katten even konden komen brengen voor een spuitje... eh... NEE.
Second opinion gevraagd bij onze huidige DA, bleek het gewoon voedselallergie Sjors heeft 15 jaar in reservetijd geleefd en heeft dat ten volle benut 17 is een hele mooie leeftijd voor een knuffelkat.
Eva ♥ en Iris ♥
  zaterdag 29 september 2007 @ 18:52:59 #153
24188 Belana
kloon van belana
pi_53572872
lois en jeroen en eva en iris
zelfs ik zal hem missen, sjors was echt bijzonder.

ik heb na 2 weken verkouden zijn een holteontsteking en zit aan de antibiotica sinds vanmiddag
hopenlijk helpt het snel, want mijn kop knalt uit elkaar.
stormy waters...
sailin'
  zaterdag 29 september 2007 @ 18:55:40 #154
55928 Suzziieee
Don't fear the reaper!
pi_53572940
Ach jeetje Lois.. Bah.. word er gewoon verdrietig van.Ondanks dat ie 17 is geworden vind ik het altijd verdrietig wanneer iemand zijn huisdier in moet laten slapen.Vind het zelf altijd een van de allerergste dingen om te doen.

Sterkte met de stilte...
  zaterdag 29 september 2007 @ 19:05:30 #155
108648 cattie
lieve moeder
pi_53573146
Lois en familie een dikke knuffel! Wat rot dat jullie Sjors hebben moeten laten inslapen, maar het is vast beter zo. Hij heeft een heerlijk leven gehad.

Oxy, wat leuk, een vogeltje! Veel plezier met de voorpret!

Belana, auw, dat klinkt niet fijn. Beterschap!

Magnetronpannekoeken zijn niet lekker... Vandaag is mijn man de hele dag weg. Ik had braaf boodschappen gedaan om vanavond voor mij en Ive te koken, maar ik had er opeens helemaal geen zin meer in. Dus alsnog de magnetronpannekoeken van 2 weken geleden gegeten. Wat een droge krengen! Ive vond ze geloof ik wel lekker, hij heeft er 2 gegeten.

Zo'n hele dag alleen met Ive vind ik toch wel behoorlijk heavy. Ik ben vaak genoeg (2x per week) een dag alleen met hem, maar dan komt mijn man om 6 uur thuis en doen we het avondritueel samen. In mijn eentje vind ik dat best zwaar. Ik heb het vandaag vrij vlot gedaan, Ive ligt nu al in bed. En dan heb ik nog maar 1 kind. Diep respect voor alle alleenstaande ouders!
  zaterdag 29 september 2007 @ 19:06:23 #156
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_53573172
He wat triest toch Lois, ik zit gewoon met tranen hier.

Oxy, wat leuk een vogeltje! Ik heb veel vogeltjes gehad ook parkieten en zelfs koppeltjes die nestjes maakten, zo leuk om die ieniemienie vogeltjes groot te zien worden en je kan ze zoveel leren, veel plezier ermee!

Belana, dat is goed balen, dat doet verrekte zeer, ik hoop dat je kuurtje snel aanslaat!
Je hoeft geen vent te zijn om een hamer en schroevendraaier vast te kunnen houden, dat blijkt wel weer, MeNicole!
Ylana
pi_53573177
Lois, wat zielig Heel veel sterkte voor jullie. Ook al is het een mooie leeftijd, zoiets blijft toch altijd verdrietig

en bedankt!
pi_53574938
Nicole, girlpower . Goedzo!

Lois, wat verdrietig... . Mooie leeftijd, maar het is en blijft verdrietig om je huisdier in te moeten laten slapen.

Belana, beterschap!!!
  zaterdag 29 september 2007 @ 20:23:17 #159
3011 E.T.
pi_53574961
Lois, wat zielig..

Belana beterschap!
  zaterdag 29 september 2007 @ 20:31:10 #160
73004 Oxymoron
zoekt rust en ruimte
pi_53575141
Lois wat zielig, voor je kat en voor je familie dat hij nu, is ingeslapen.

Leuk he, een vogel! Ik heb er al veel boekjes over gelezen, en over geleerd, bij een kennis.
Nu kan het dan echt beginnen.
Er is geen land over dat ik nog ontdekken kan. Er is alleen het eiland dat ik heet. - Ted van Lieshout
  zaterdag 29 september 2007 @ 20:35:01 #161
94046 PM-girl
pi_53575237
Wat leuk Oxy, heb je al een naam bedacht?

Lois, wat sneu, maar voor het beestje beter denk ik. Sterkte!

Cattie, lange dagen zijn het dan he! Ik ben elke vrijdag de hele dag alleen, tot half tien 's avonds.

Kamer is versierd, taarten in de koeling, klaar voor het feest morgen!
*
  zaterdag 29 september 2007 @ 20:37:08 #162
73004 Oxymoron
zoekt rust en ruimte
pi_53575285
Ja de vogel, gaat Nikai heten
  zaterdag 29 september 2007 @ 20:42:04 #163
94046 PM-girl
pi_53575416
Grappige naam! Is weer eens wat anders dan pino of pietje!
*
  zaterdag 29 september 2007 @ 22:00:39 #164
55928 Suzziieee
Don't fear the reaper!
pi_53577304
Woeehoeeii.. Net kaartjes besteld voor Ciske de musical... heb er nu al zin in... maar moet nog wachten tot eind januari..

Leuk Leuk Leuk
pi_53577677
Lois eerst sterkte met het verlies van Sjors

Belana beterschap

Zooo heerlijk middagje/avondje gehad, een groepje van 25 man, maar het koude en warme werd verwangen door Tappas en Paellia
En het werd gewardeerd en wat een complimenten
Het was de echte vuurdoop, en liep echt geweldig

Heb het er nu al zo erg naar mijn zin, en we zijn nog niet eens echt begonnen

Wat dat opruimen na oa bruiloften betrefd, daar maak je zelf een feestje van, de gasten zijn dan weg, dan gaat de volume knop aan, lekkere muziek word opgezet, drankjes erbij wat te snacken, en met zijn allen even echt knallen
Om vervolgens daarna neer te ploffen en de resten opdrinken
  zaterdag 29 september 2007 @ 22:25:08 #166
55928 Suzziieee
Don't fear the reaper!
pi_53577799
Klinkt goed Bar..

Wat fijn dat je het zo naar je zin hebt!! Zoooo belangrijk
pi_53577913
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 22:18 schreef _Bar_ het volgende:
Lois eerst sterkte met het verlies van Sjors

Belana beterschap

Zooo heerlijk middagje/avondje gehad, een groepje van 25 man, maar het koude en warme werd verwangen door Tappas en Paellia
En het werd gewardeerd en wat een complimenten
Het was de echte vuurdoop, en liep echt geweldig

Heb het er nu al zo erg naar mijn zin, en we zijn nog niet eens echt begonnen

Wat dat opruimen na oa bruiloften betrefd, daar maak je zelf een feestje van, de gasten zijn dan weg, dan gaat de volume knop aan, lekkere muziek word opgezet, drankjes erbij wat te snacken, en met zijn allen even echt knallen
Om vervolgens daarna neer te ploffen en de resten opdrinken
Zie je, daarom hebben we voor een forfait gekozen, dan zaten die drankjes ook direct meegerekend
pi_53578146
Ik kan echt helemaal genieten van werken in de horeca en vooral echt grote partijen, maar goed het is me dan ook met de paplepel ingegoten

Maar nu is het extra leuk omdat ik nog wat in te brengen heb ook
  zaterdag 29 september 2007 @ 22:56:47 #169
3011 E.T.
pi_53578386
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 22:44 schreef _Bar_ het volgende:
Ik kan echt helemaal genieten van werken in de horeca en vooral echt grote partijen, maar goed het is me dan ook met de paplepel ingegoten

Maar nu is het extra leuk omdat ik nog wat in te brengen heb ook

Af en toe zou ik het nog wel leuk vinden om een bruiloft oid te doen.. maar niet te vaak meer. Volgens mij is het op de lange duur niet zo gezond, dat onregelmatige.. (uitslapen de volgende dag is een must).
Een lunchroom of tearoom ofzo lijkt me wel nog heel leuk
Of een heel chique a la carte restaurant (tijdje gedaan toen ik jaar of 20 was en idd erg leuk).

Even ander vraagje tussendoor: ik heb afgelopen week in een of ander foldertje ofzo 'zinkolie-spray' gevonden. En nu met Tijn en z'n diarree lijkt dat me wel prettig spul om z'n huidje te beschermen (z'n billen en zaakie zijn zoooooo rood ) maar nu weet ik dus absoluut niet meer waar ik dat gezien heb of van welk merk het zou moeten zijn.
Iemand die het ook gezien heeft en onthouden bij welke winkel/merk?
pi_53578488
Was dat niet bij het kruidvat ET? merk durf ik je niet te geven overgens... hier altijd gesmeerd met ja ja die grijze potten met rode deksels....

Wat dit bedrijf voor mezelf zo leuk maakt, is de sfeer die het uitstraalt, het pand en het hele concept, de mensen moeten hier echt kunnen ontspannen, en genieten in een ongedwongen sfeer, de muziek de lampen alles word straks zo op elkaar afgesteld dat het echt bij mekaar een heerlijk plaatje is.

Het pand dateerd van 1840, en diende vroeger als opslag voor wapens uit de oorlog, er zitten muren in van 1 meter en 30 cm dik, het gebouw heeft gewelven, nog gigantiche balkenplafond, heel hoog, de haken waar ze spullen aan lieten drogen hangen er ook nog.

[ Bericht 90% gewijzigd door _Bar_ op 29-09-2007 23:07:34 ]
  zaterdag 29 september 2007 @ 23:07:11 #171
3011 E.T.
pi_53578612
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 23:00 schreef _Bar_ het volgende:
Was dat niet bij het kruidvat ET?

ik heb het boekje online van voor naar achter en terug doorgebladerd en kan er niks van vinden
pi_53578651
ik heb hier helemaal de folder niet meer liggen, dus kan ook niet helpen zoeken helaas, van trekpleister meen ik me te herrinneren dat er van de week ook een folder van was.... en van etos ook
pi_53578703
hmmz die haken en wapens roepen voor mij een iets minder gezallich beeld op bar, maar ik geloof je meteen dat ze druk bezig zijn om er een optimale feestruimte van te maken. fijn dat 't zo goed begonnen is daar voor je!

ET, geen idee, sorry.
  zaterdag 29 september 2007 @ 23:15:36 #174
3142 m@x
pi_53578784
Bedoel je dit ET?
pi_53578873
bij etos zijn het nu babyweken ET.... http://www.etos.nl

De haken hangen zo hoog dat ze amper te zien zijn hoor Bix
Je moet ook gewoon keertje in het pand geweest zijn om de sfeer te proeven hoor
http://www.hetarsenaal.com/ dit pand grenst aan "mijn"pand zeg maar, is overgens van de zelfde eigenaar als waar ik werk
  zaterdag 29 september 2007 @ 23:22:40 #176
3011 E.T.
pi_53578915
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 23:15 schreef m@x het volgende:
Bedoel je dit ET?

zoiets idd! (alleen kan ik het onmogelijk bij Dirx gezien hebben )
(en vaag staat me bij dat het een huismerk was/is).
Maandag sowieso het winkelcentrum maar ff omkeren denk ik ..
  zaterdag 29 september 2007 @ 23:28:05 #177
3011 E.T.
pi_53578985
kan 't niet in de folder vinden iig, Bar. ga zeker weten nog wel kijken

Nu m'n bedje in
pi_53579034
Slaap lekker ET
Ik ben gewoon klaarwakker

Morgen dan lekker nieuwe kleertjes shoppen heb er zin in
  zondag 30 september 2007 @ 00:30:30 #179
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_53580299
Even een raar kort berichtje van mij.
Er is vanavond weer ingebroken bij ons... Laptop is weer weg...
Ben dus even verminderd aanwezig...
pi_53580324
BE nee! Oh wat kut zeg!
Saartje
pi_53580370
He, jeetje zeg wat waardeloos. Wat lijkt me dat vreselijk zeg. Sterkte ermee, het lijkt me echt kut om mee te maken,
Het voelt goed hè?
A je to!
pi_53580603
Dat is mooi klote BE! Sterkte ermee idd!
  zondag 30 september 2007 @ 02:35:21 #183
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_53581703
Oh, ik kan mezelf wel voor mijn kop slaan, we gingen naar een verjaardag en geheel tegen mijn gewoonte in nam ik mijn tasje niet mee, want ach, stinkie had de sleutels en zijn portemonnee... Dus mijn tasje is weg.
De laptop? Wat denk je, kunnen we die laten staan? Ja joh, zet je hem op een stoel...

Grrrr... het is dat het alarm erop zat dat ze geschrokken zijn, anders hadden ze heel wat meer meegenomen. Nu dus alleen mijn tas, de laptop en ons kleine camera'tje (die lag nog op tafel voor de foto van mijn broek ).
De stekker van de tv is er wel uit, maar wrsch zijn ze toch geschrokken van het alarm... godzijdank.

Maar ja... morgen alle sloten vervangen, want ze hebben sleutels en sowieso is het slot gebroken. Dus ook maar zo'n inbraak-strip bij de deur, dan kan er geen koevoet meer tussen komen en toch maar weer altijd de deur met de sleutel op slot (dat was dus deze keer niet zo, want ik had mijn handen vol ).
Blegh... gelukkig zijn ze gestoord en hebben ze dus ook niet aan de baby-spulletjes gezeten die in de woonkamer staan, anders was ik echt gek geworden, maar toch...

We denken nu toch wel na over verhuizen... En dat terwijl we eigenlijk niet weg willen hier. Het is een superleuk huis, veel dingen zoals we het hebben willen qua opknappen en decoratie enzo... Maar ja... toevallig zat ik me vorige week nog te bedenken dat ik nog steeds niet ;s ochtends de trap af kan lopen zonder gelijk te kijken of de voordeur nog wel dicht zit. En dat terwijl die andere inbraak zo'n anderhalf jaar geleden is. Ik vrees dat dat nu alleen maar erger wordt.

Het zal wel weer wat afzwakken, maar ik schrik nu nog van elk klein geluidje dat ik hoor...

Zo... dat moest ik even kwijt...
pi_53581742
quote:
Op zondag 30 september 2007 02:35 schreef Brighteyes het volgende:
ben je nog online, BE?
Eeuwig vijfentwintig
  zondag 30 september 2007 @ 02:45:20 #185
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_53581750
Ben wel wakker iig nov.
  zondag 30 september 2007 @ 06:21:38 #186
24188 Belana
kloon van belana
pi_53582499
jezus BE, alweer
wat is dat toch erg in jullie buurt! zouden dat nou weer diezelfde zijn, laatst had je ze toch ook weer zien staan?
meid wat vreselijk! ik kan me voorstellen dat je over verhuizen nadenkt, ook al is het huis nog zo leuk. komt op het alarm trouwens geen politie af?
stertke meid, ik hoop dat je het een beeeetje van je af kunt zetten.
stormy waters...
sailin'
pi_53582833
BE, wat een kutgedoe. Het lijkt me echt verschrikkelijk om beneden te komen en zoiets te zien
  zondag 30 september 2007 @ 07:40:35 #188
3142 m@x
pi_53582845
Jeetje BE. Ik moest ook gelijk weer denken aan dat verhaal over dat groepje wat bij het huis van de buren rondhing. Wat naar dat je door dit soort rotdingen uit een huis gejaagd wordt waar je het eigenlijk heel erg naar je zin hebt
pi_53582961
He BE, wat verschrikkelijk kut Bah!! Ik dacht toen ik t las ook meteen aan dat groepje waar je het laatst over had. Zouden zij het zijn geweest?

Hey m@x Wil je me even je nieuwe adres PMen of mailen? En gaat het allemaal goed?
pi_53582973
Be wat kut man! Dit is toch kut, je had al en idee om de buurt te waarschuwen dat "het" groepje wer rond hing en de politie gbeld enzo en nu ben jezelf weer de l*l.
Maar BE je moet jeveilig kunnen voelen on je eigen huis, hoe leuk het huis ook is, je huis is je thuishaven en de veilige plek als je dat gevoel niet meer hebt, zelfs niet met alarm enzo, dat is toch ook niet goed?
  zondag 30 september 2007 @ 08:23:07 #191
3011 E.T.
pi_53583009
Jezus BE..
Begrijp ik dat ze nu gewoon de voordeur hebben geforceerd?

Bahbahbah

pi_53583033
Trouwens, ET, wat ik me al een tijdje af vroeg....
Waren jullie dat, die ongeveer 5 jaar geleden een kitten van Yvonne genomen hebben? Ik had er eentje uit hetzelfde nestje (het enige poesje) en er was nog iemand die er eentje had, maar ik weet niet meer of jullie het waren Ik ben gewoon benieuwd hoe hij er nu uitziet
  Jubileum moderator zondag 30 september 2007 @ 08:28:23 #193
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_53583035
Jezus BE alweer!
Eva ♥ en Iris ♥
  zondag 30 september 2007 @ 08:45:59 #194
3011 E.T.
pi_53583137
quote:
Op zondag 30 september 2007 08:28 schreef Maggie het volgende:
Trouwens, ET, wat ik me al een tijdje af vroeg....
Waren jullie dat, die ongeveer 5 jaar geleden een kitten van Yvonne genomen hebben? Ik had er eentje uit hetzelfde nestje (het enige poesje) en er was nog iemand die er eentje had, maar ik weet niet meer of jullie het waren Ik ben gewoon benieuwd hoe hij er nu uitziet

volgens mij wel, staat me idd vaag iets van bij Dit was het nestje:

(ik zie dat de foto op 5 mei 2002 gemaakt is)

Nu is ie klein, dik.. heeft een onwijs dikke vacht (niet te kammen zo dik, af en toe vervilt 't ook tussen z'n schouders) en 't is een beetje een vies katje Persoonlijke hygiene heeft ie niet zo goed van z'n moeder meegekregen
  zondag 30 september 2007 @ 09:06:02 #195
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_53583212
* komt even om de hoek kijken

voor Lois, Anitra, MeNicole en M@x.... en BE wat erg zeg dat er weer ingebroken is. Het is zo'n vervelende gedachte dat andere vreemde mensen in JOUW huis zijn geweest en aan jouw spulletjes heeft gezeten en meegenomen zelfs.

Nou wij gaan vandaag "alles" inpakken. Het nieuwe huis is zo goed als klaar dus de komende week wordt het schoonmaken, kleine dingen overbrengen, inrichten en dan gaat zaterdag alle spullen over.... Vrijdag 12 oktober moet ons oude huis overgedragen worden, dus we hebben nog een paar dagen extra om alles over te brengen en op te ruimen. Nog 6 dagen en dan wonen we ergens anders... gekke gedachte.
Make love, not war ☮
  zondag 30 september 2007 @ 09:12:10 #196
94046 PM-girl
pi_53583252
Ooneee toch BE, wat klote zeg! Ik kan het me helemaal voorstellen, je gevoel weg te willen.
Bah!
Sterkte ermee!
*
pi_53583296
BE wat een klotesituatie weer!
Vreselijk, je eigen veilige huis...
  zondag 30 september 2007 @ 09:33:09 #198
3142 m@x
pi_53583348
Idd een gek idee Diaan. Ik ga ook aanstaande zaterdag verhuizen. Gisteren was ik met een vriendin die ook op dit plantsoen woont aan het behangen in het nieuwe huis en we zijn tot de conclusie gekomen dat we elkaar echt heel erg gaan missen. Niet zomaar meer even langswippen voor een kop koffie en een sigaret. Heel raar.
pi_53583477
BE wat kut Ik herinner me dat je een tijdje terug opgemerkt had dat diezelfde jongeren van vorig jaar weer in de straat stonden, bij de buren aan het kijken (de details weet ik niet meer zo goed).

Ik kan me voorstellen dat je overweegt om ergens anders te gaan wonen, maar jullie hebben zoveel zelf gedaan in het huis dat het heel jammer zou zijn als je dit moet achterlaten.

Veel succes alleszins en ik hoop heel hard dat je je weer veilig kunt voelen in jullie eigen (t)huis.
pi_53583850
BE, wat kl*te zeg, alweer.
Kan me voorstellen dat je dan gaat overwegen om ergens anders te gaan wonen. Zou wel heel jammer zijn, omdat jullie het op zich erg naar je zin hebben daar. Maar dit maakt je gevoel van veiligheid ook niet bepaald groter.
  zondag 30 september 2007 @ 10:34:19 #201
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_53583851
Bedankt allemaal! Lieve reacties.

We hebben maar een heel simpel alarmpje, eig. meer voor het idee dat er herrie zou komen als ze weer een keer 's nachts binnen zouden komen terwijl wij slapen of zo. Maar je kan hem wel zo aansluiten dat je eigen telefoon af gaat.
Dat leek ons niet nodig en is ook weer een hoop gedoe met draden en dingen maar dat gaan we nu toch ook maar wel doen.
En dan vanaf nu dus echt never nooit meer waardevolle spullen in de woonkamer. Meestal zetten we de laptop op de wc namelijk als we weggaan. Als we dat nu hadden gedaan hadden ze het wrsch bij de tv gehouden, en dat is ook lullig, maar die laptop is toch wel extra irritant. Weg mailadressen, foto's etc. etc. Veel staat wel online hoor, maar toch.
Ik had net allemaal mensen gemaild voor hun huisadressen (omdat ik die niet meer kon vinden), nou... die kan ik nu weer mailen.
quote:
Op zondag 30 september 2007 08:23 schreef E.T. het volgende:
Jezus BE..
Begrijp ik dat ze nu gewoon de voordeur hebben geforceerd?

Bahbahbah

Jup, deze keer hebben ze gewoon en koevoet ertussen gezet...
De 'schoot', althans, dat ding wat heen en weer gaat als je de deurkruk beweegt is gewoon finaal afgebroken daardoor.
We gaan dus straks nieuwe sloten halen (thank god voor koopzondagen ) en zo'n witte strip voor naast de deur zodat dat dus ook niet meer kan.

Blegh... ik schrik echt van alles nu. De deur die open gaat beneden etc. etc.
  zondag 30 september 2007 @ 10:36:05 #202
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_53583871
Dat is goed shit, BE, verschrikkelijk zeg.

M@x en Diaan succes met verhuizen zaterdag!
Ylana
pi_53584202
quote:
Op zondag 30 september 2007 08:45 schreef E.T. het volgende:
[..]
volgens mij wel, staat me idd vaag iets van bij Dit was het nestje:

[afbeelding] (ik zie dat de foto op 5 mei 2002 gemaakt is)

Nu is ie klein, dik.. heeft een onwijs dikke vacht (niet te kammen zo dik, af en toe vervilt 't ook tussen z'n schouders) en 't is een beetje een vies katje Persoonlijke hygiene heeft ie niet zo goed van z'n moeder meegekregen
Hihi Ja dat is het nestje, en dat lapjespoesje is Daisy Daisy woont bij mijn vader in Nederland, omdat ik toen ging verhuizen, maar als ik er ben herkent ze me altijd nog en loopt ze altijd alleen maar achter mij aan, slaapt ze bij mij, etc Echt een moederskindje.
Maar ze heeft het heel erg fijn bij mijn vader ook, speelt graag buiten (maar alleen als mijn vader ook buiten zit, want andere poezen zijn best eng), heeft ook een dikke vacht, is wél erg schoon, was eerst heel lelijk ( (mijn vader: "een kruising tussen een vleermuis en een rhesus aapje") maar is goed opgedroogd, is een beetje een tutje, maar heel erg lief Zit geen kwaad in.
Dit is ze
pi_53584223
jeetje BE wat kut weer zeg!!

Diaan en M@x, succes met verhuizen!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  zondag 30 september 2007 @ 11:51:40 #205
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_53585101
BE wat een klote toestand weer
  zondag 30 september 2007 @ 12:17:03 #206
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_53585601
Ow Jezus..

BE en Stinkie wat KUT!

Maxi, Midi & Mini
  Jubileum moderator zondag 30 september 2007 @ 19:34:11 #207
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_53597521
Bij ons de straat uit staat een bejaardenhuis, met rondom een heel mooi grasveldje.
Daar lag vandaag dit op te herkauwen:

(er komt vast een circus)

Jeroen zag het helemaal voor zich en ging volledig op in zijn fantasie:
Oma, die al jaren in goede gezondheid in het bejaardenhuis woont, belt haar kinderen met de mededeling "er liggen 2 kamelen voor mijn raam"
Kinderen die in volledige verwarring beginnen te twijfelen aan oma' s mental health....
Eva ♥ en Iris ♥
  zondag 30 september 2007 @ 19:41:27 #208
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_53597711
hahaha wel een leuk gezicht Lois

Hier heerlijk geshopt, nieuwe kleertjes aangeschaft en ben helemaal happy

broek-2blousjes-1 shirt-giletje-colbertjasje kan er nu in elk geval heerlijk tegenaan
pi_53597814
Lois, leuke beestjes

Hallo allemaal. Wij zijn gisteren teruggekomen van vakantie. Heerlijk 3 weken Toscane met als extra bonus een bezoek aan het ziekenhuis in Siena met Morris (maar dat hebben jullie geloof ik al te horen gekregen).

Na een week in de buurt van Florence gingen we naar een ander huisje bij Siena. Daar viel Morris de eerste nacht uit z'n bed op de stenen vloer en brak zijn rechter sleutelbeen Gelukkig ging het al snel beter met hem maar ik ben echt even helemaal klaar met ziekenhuizen

We hebben heerlijk weer gehad en hebben genoten.

Bix en Sugar, nog bedankt voor jullie lieve kaartjes . Het ziekenhuis heeft ze doorgestuurd.
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  Jubileum moderator zondag 30 september 2007 @ 19:46:19 #210
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_53597838
Welkom terug snoop! We hoorden van Sugar wat er gebeurd is met Morris, wat een schrik! Heeft hij veel pijn gehad?
Eva ♥ en Iris ♥
  zondag 30 september 2007 @ 19:48:15 #211
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_53597895
Welkom terug Snoopy!
Hebben jullie, buiten het ziekenhuis-incident (logisch dat je dat helemaal gehad hebt!), wel een lekkere vakantie gehad?
Ylana
pi_53597912
HIj heeft er de eerste dagen wel last van gehad en werd 's nachts huilend wakker. Hij mocht paracetamol voor de pijn en na een paar dagen ging het echt veel beter gelukkig. Er moet hier nog een keer een foto van gemaakt worden, dus morgen de huisarts maar even bellen.

Saffier, we hebben een heeeeerlijke vakantie gehad. Mooi weer, prachtige agriturismo's, zalig eten, lekkere wijn en gewoon fijn was het.
  zondag 30 september 2007 @ 19:51:07 #213
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_53597978
Wat fijn, Snoopy! Hopelijk is Morris zijn sleutelbeentje helemaal en mooi genezen
Ylana
  zondag 30 september 2007 @ 20:22:10 #214
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_53598802
BE wat erg!! Gadverdamme zeg, o ik weet precies hoe je je voelt. Dit heb je gewoon echt niet nodig nu. Meis (ja ik zei meis), hele dikke .
(ik word daar nog steeds zo boos om hè; dat andere mensen aan jouw spullen zit waar jij zo hard voor gewerkt hebt.waar halen ze het gore lef vandaan! Grrrr... )

Snoopy, fijn dat jullie wel hebben kunnen genieten van de vakantie. Wat een brokkenpiloot zeg die Morris. Hoop dat alles er goed uitziet nu. Beterschap met je vent.
Als je niet lacht, ben je dood.
pi_53598866
BE, wat naar zeg
  zondag 30 september 2007 @ 20:26:16 #216
3142 m@x
pi_53598935
Snoopy, je bent er weer moest toevallig vanmorgen aan je denken
pi_53599087
Hey M@x Ik moet alles nog een beetje bijlezen maar las wel al het een en ander over je verhuizing en de perikelen daaromheen Hopelijk komt alles snel goed!
  zondag 30 september 2007 @ 20:31:13 #218
144006 chacama
Ondernemend!
pi_53599100
BE, ik schrik er helemaal van. Gatsie. Het lef om aan dingen te komen die niet van je zijn. Gewoon zo fout. En dat je schrikt van dingen vind ik niet gek...

Snoopy welkom bak.
pi_53599379
Snoopy wat chcama zegt welcome back. Hoop dat de genezing vn morris zijn sleutelbeen goed gaat en kan me voorstellen dat je nu gen ziekenhuis meer wilt zien
Geniet nog lekker na van de rest van de vakantie!
pi_53599694
Snoopy welkom terug van vakantie . Die Morris!
  zondag 30 september 2007 @ 20:59:45 #221
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_53599962
Arme Morris. Ik heb, toen ik 4 was, ook mijn sleutelbeen gebroken. Wat ik me er nog van kan herinneren is dat ik met een mitella moest lopen. Ik weet me verder niets meer te herinneren van hoe het gebeurd is (ik schijn van de trap gevallen te zijn).
  zondag 30 september 2007 @ 22:06:34 #222
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_53602150
Welkom thuis Snoopy!
Fijn dat het al weer veel beter gaat met Morris!
  zondag 30 september 2007 @ 22:12:28 #223
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_53602351
Snoop !

Morgen is Lis ook al 1 jaar zag ik !
Wir müssen leben, bis wir sterben!
pi_53608763
wat is er met Fok gebeurd?

Jaaa, Lis is inderdaad jarig vandaag We vieren het zondag. Vandaag dus een klein beetje feest al.

maandag 1 oktober 2007 @ 08:10:49 #225
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_53608825
Snoopy welkom terug en van harte gefeliciteerd met Lis en wat een toestanden met Morris, gelukkig gaat het beter nu

De layout is veranderd in baggerlayout (ja zo heet het echt), bij opties kun je weer naar Foksilver en krijg je de oude layout weer terug.
Make love, not war ☮
  maandag 1 oktober 2007 @ 08:25:34 #226
20436 Jambo
Hakuna Matata
pi_53608945
Snoopy, van harte gefeliciteerd met de 1e verjaardag van Lis.
Ik word er wel es mismoedig van dat ik, wat ik voel, niet zeggen kan. (Toon Hermans)
  maandag 1 oktober 2007 @ 09:02:28 #227
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_53609350
Snoop WB!
En gefeliciteerd met Lis!

Ik ga straks naar de kapper en ik heb er zin in!
Ik denk dat ik haar gewoon de vrije hand geef. Oké, er zijn wel wat dingetjes waar ze rekening mee mag/moet houden maar ik zie wel wat het word.

Oh trouwens niet raar opkijken als ik me deze week wat minder laat zien hier.
Ik heb even een week geen bril meer. Hij was vandeweek ineens behoorlijk scheef en ik durfde 'm al niet meer op omdat ik bang was dat ie stuk zou gaan. Dus zaterdag meteen toen we ook voor schoenen keken voor Wilyan meteen de bril maar naar de opticien gebracht. Stond daar zo'n jonge meid en die zou wel proberen om 'm recht te buigen.. Ik drie keer gezegd om welke kant het ging en dat ie naar beneden gebogen was. Zij buigen en doen aan m'n bril, voor ik 'm weer op m'n neus had om 'm te passen zag ik al dat ie nu nóg veeeel schever was! Dus ik wéér gezegd welke kant en dat ie naar beneden gebogen is en dat die kant dus weer iets omhoog moest. Zij weer buigen, ik kon van afstand al zien dat het helemaal mis was.. Hele bril gewoon rond naar beneden, beide kanten waren nu dus naar beneden gebogen en het hele model van de bril was zoek. Ik heb 'r gezegd dat ze er nu alsjeblieft maar van af moest blijven. (dat doe ik normaal dus echt niet zomaar) En gelukkig luisterde ze..
Collega kwam, zag meteen dat het mis was heeft nog geprobeerd om 'm weer in model te buigen maar meteen bij de eerste poging was het *KNAK!*... Bril in tweeën

Er is nog naar gekeken door een collega die de iets grotere reparaties doet maar die durfde het niet aan. Hij gaat nu bellen met de fabrikant of er nog een nieuw voorkantje is en anders word de bril opgestuurd naar een speciale fabriek waar ze 'm gaan maken en opnieuw spuiten.

Nou heb ik geen noemenswaardige sterkte's in mijn bril dus ik kan prima functioneren zonder. Maar er zit wel een prisma ingeslepen en van achter de pc zitten en/of lang lezen kan ik weer sneller hoofdpijn krijgen.
Maxi, Midi & Mini
  maandag 1 oktober 2007 @ 09:15:08 #228
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_53609516
Wat een klungeltrut zeg Hopelijk heb je gauw weer je bril terug.
  maandag 1 oktober 2007 @ 09:24:42 #229
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_53609700
Als ik hem op Foksiver zet, zie ik ineens heel veel posts niet
  maandag 1 oktober 2007 @ 09:29:09 #230
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_53609793
Oh nee, daar lag het niet aan, ik probeerde mijn eigen posts en die van de topicstarter te veranderen met behulp van die kleurencirkel. En dan gaat het dus mis.
  maandag 1 oktober 2007 @ 09:48:06 #231
144006 chacama
Ondernemend!
pi_53610157
Ik moet er nog een beetje aan wennen, maar ik vind het niet verkeerd.

Wat stom van die griet trouwens. Dan luister je toch ook niet naar je klanten.

Ik ga nu even in de tuin rommelen. Manlief heeft spontaan een vrije dag en nu is de schuur al opgeruimd en gaan we lekker even de voortuin winterklaar maken.
pi_53610365
Wat suf Noli
  maandag 1 oktober 2007 @ 10:01:29 #233
3011 E.T.
pi_53610385
Had ik me net opgeladen voor een moeilijk telefoontje... krijg je het antwoordapparaat: "wij zijn bereikbaar van 10 tot 12.30 etc... blabla"

Grrrrrrrr
  maandag 1 oktober 2007 @ 10:04:48 #234
144006 chacama
Ondernemend!
pi_53610440
Dus heb je 2 seconden later weer gebeld? Het is nu toch 10 uur geweest.
  maandag 1 oktober 2007 @ 10:06:02 #235
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_53610472
Rot is dat he?
  maandag 1 oktober 2007 @ 10:09:53 #236
3011 E.T.
pi_53610545
Gebeld en natuurlijk konden ze niet meteen iets doen.. dus het wordt uitgezocht en ik wordt teruggebeld..

Vind 't altijd zo waardeloos dat je je dan echt voorbereid en moed inspreekt (gaat om een rekening die veel te hoog is en niet kan kloppen).. en dan krijg je zo'n stom apparaat.. Moet je even later weer van voor af aan beginnen
  maandag 1 oktober 2007 @ 10:14:29 #237
144006 chacama
Ondernemend!
pi_53610616
Dat wel enorm balen E.T. En rekeningen die te hoog zijn zorgen bij mij ook redelijk snel voor stress en actie. En als je dan inderdaad zo apparaat aan de lijn krijgt, dan baal je als een stekker. Daar over gesproken. Ik moet nog even wat rekeningen gaan betalen.
  maandag 1 oktober 2007 @ 10:16:32 #238
24188 Belana
kloon van belana
pi_53610654
zow, nou, ik ben vandaag gedwongen een dagje thuis. Liam heeft al 2 dagen diarree en heeft de hele nacht gespookt, ieder uur moest ie naar de wc, ik heb alleen tussen 1 en 4 geslapen geloof ik
Ik durfde het niet aan om hem naar de oppas te doen, ivm besmettinggevaar en ook omdat het zielig is. Het gaat wel redelijk met hem trouwens, alleen regelmatig die darmkrampen. sneu is dat.
Net voor het eerst in zijn leven ORS gehaald en gegeven, want hij eet en drinkt niet veel en na 2 dagen begon ik dat toch een beetje eng te vinden.
stormy waters...
sailin'
  maandag 1 oktober 2007 @ 10:19:01 #239
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_53610711
Ik had het net andersom, ik wilde een afspraak met de huisarts maken voor Katja en kreeg een apparaat dat ik voor 10.00 had moeten bellen

Voor mij zou het echt een nachtmerrie zijn als ik mijn bril een week kwijt zou zijn. Ik heb -8 en ik raak nu al in paniek als ik hem even niet kan vinden.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  maandag 1 oktober 2007 @ 10:21:09 #240
37150 livelink
pi_53610765
Belana, ik had jouw berichtje niet eens gezien. Zielig hoor. Heeft hij die ORS wel gedronken? Ik heb het een keer geprobeerd bij Katja, maar het is me toen echt niet gelukt om het haar te geven.
  maandag 1 oktober 2007 @ 10:26:11 #241
24188 Belana
kloon van belana
pi_53610874
Van het eigen merk hadden ze met vruchtensmaak en hij heeft netjes 160 ml opgedronken. wel heel langzaam, maar dat moet ook

ik ben wat dat betreft zo blij dat mijn ogen gelaserd zijn he, man, wat een genot is dat!
sterkte zonder bril Noli, zeker omdat je dat prisma hebt. ik weet van Lois hoe vermoeiend het is als je dat niet hebt dan.
livelink, wat irritant zeg dat je dan geen afspraken mee kunt maken. ik hoor steeds vaker dingen waardoor ik denk, wat ben ik toch blij met onze huisarts! neemt je altijd serieus, als het om een kind gaat kun je altijd nog een afspraak maken en meer van dat soort goeie dingen.
stormy waters...
sailin'
pi_53610894
Livelink, met -8 heb je toch hopelijk wel een reservebril he?

Ik weet nog niet wat ik van de layout vindt... ik ga zo eens even proberen wat Diaan als tip geeft .
  maandag 1 oktober 2007 @ 10:31:00 #243
37150 livelink
pi_53610986
Nee, eigenlijk niet. Met de prijzen voor mijn glazen, ga je niet voor de lol een reservebril nemen.
Ik heb wel nog mijn vorige bril, maar daarvan is de sterkte en de cilinders toch anders en die zou ik echt niet graag een week ophebben. Ik heb overigens wel de illusie dat mijn opticien met een snellere oplossing zou komen als het hun schuld was.

Belana, in geval van nood zou ik ook vast nog wel terecht kunnen, denk ik (hoop ik), maar dit is verder niet echt spoedeisend.
pi_53611330
quote:
Op maandag 1 oktober 2007 10:31 schreef livelink het volgende:
Nee, eigenlijk niet. Met de prijzen voor mijn glazen, ga je niet voor de lol een reservebril nemen.
Ik heb wel nog mijn vorige bril, maar daarvan is de sterkte en de cilinders toch anders en die zou ik echt niet graag een week ophebben. Ik heb overigens wel de illusie dat mijn opticien met een snellere oplossing zou komen als het hun schuld was.
Dat zou ik ook hopen idd. Maar een bril kan ook kapot gaan op andere manieren dan de opticien .
Ik heb nu mn oude bril maar weer van stal gehaald, vorige week is van mn andere bril het montuurtje geknapt en ze bestellen een nieuwe, maar dat kost toch even tijd...
En dan heb ik gelukkig geen -8!
maar ik heb misschien ook wel makkelijk praten met ouders met een optiekzaak...
  † In Memoriam † maandag 1 oktober 2007 @ 10:45:35 #245
7074 moussy
kuttekop
pi_53611356
omg, zonder bril zou ik echt niet kunnen, nu heb ik gelukkig lenzen. Maar toen mijn bril eens gebroken was heb ik gewoon een kleiner montuur uitgezocht en daar zijn mijn glazen in gezet. Binnen een uur was ik klaar.
pi_53611416
Ik draag ook lenzen normaal gesproken, maar als ik ze uit heb dan gaat gelijk mn bril op. Voel me zo onthand zonder...
  maandag 1 oktober 2007 @ 10:52:49 #247
24188 Belana
kloon van belana
pi_53611501
ow jongens, ik leef met jullie mee. en ben blij dat ik daar allemaal niet meer mee zit.
stormy waters...
sailin'
  maandag 1 oktober 2007 @ 10:54:34 #248
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_53611534
quote:
Op maandag 1 oktober 2007 10:31 schreef livelink het volgende:
Er zijn vaak genoeg aanbiedingen voor een goedkopere 2e bril. Ik heb -6 en een cilinder van -1 en ik heb dus wel een reservebril. Okay de glazen zijn niet zo mooi dun geslepen als mijn dagelijkse bril en het montuur is een stuk lomper. Maar in geval van nood kan ik in elk geval iets zien

Krijg je trouwens niks vergoed van de verzekering hiervoor? Scheelt vaak ook aardig wat.
©Dumbo
  maandag 1 oktober 2007 @ 11:20:47 #249
37150 livelink
pi_53612177
Ik zit niet bij een of andere keten, maar gewoon bij de opticien in mijn woonplaats (dat is veruit het makkelijkste) en die opticien heeft nooit dat soort acties. Ik heb nog nooit geprobeerd om iets vergoed te krijgen van mijn verzekering. Te veel gedoe, allemaal.
  maandag 1 oktober 2007 @ 11:24:44 #250
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_53612272
livelink wat een gedoe, hier overgens vragen ze bij wie ik verzekerd ben, en regelen ze dat zelf met de verzekering...

Hier zou ik ook niet zonder bril kunnen, dan ben ik nog net niet "blind"
  maandag 1 oktober 2007 @ 11:25:32 #251
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_53612292
Zoveel gedoe is dat niet hoor. Je hoeft alleen maar een declaratieformulier ofzow in te vullen (kun je downloaden meestal) en met het bonnetje erbij op te sturen. Afhankelijk van je verzekering kan de vergoeding aardig oplopen.

Maar goed, dan niet hè
©Dumbo
  maandag 1 oktober 2007 @ 11:29:03 #252
37150 livelink
pi_53612372
Ik heb zo'n hekel aan die papierdingen. Het is voor mij echt al heel snel te veel gedoe, geloof me.
Alleen bij het idee al kan ik doodongelukkig worden. Ik ben zo blij dat ik tegenwoordig een verzekering heb waarbij de artsen rechtstreeks hun nota's naar hen sturen. Bij mijn vorige verzekering heb ik geloof ik nooit iets gedeclareerd
  maandag 1 oktober 2007 @ 12:11:29 #253
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_53613544
Ik herken het wel een beetje Ireth, maar ja... als zoiets je mss 100-150 euro op kan leveren is het mss toch wel de moeite waard.

Ik ben iig dolblij met mijn verzekering vandaag.
We krijgen gewoon alles netjes vergoed, en omdat de laptop en de camera pas anderhalf jaar oud zijn, en mijn telefoon zelfs pas 3 maanden krijgen we dat als nieuwwaarde vergoed!
Scheelt toch weer, anders moet je alsnog geld bij gaan leggen.
Goh, wat een opluchting!

Nu even de aangifte ondertekenen en een nieuw rijbewijs aan gaan vragen.
pi_53613763
BE, wat fijn dat jullie de boel netjes vergoed krijgen!
Blijft natuurlijk dat die lui er met hun rotpoten vanaf hadden moeten blijven, maar je krijgt het in elk geval vergoed!
  † In Memoriam † maandag 1 oktober 2007 @ 12:26:57 #255
7074 moussy
kuttekop
pi_53613973
Ach livelink, ik heb denk ik een klein vermogen aan tandartsrekeningen liggen, daar ga ik me straks maar eens in verdiepen, maar ik herken je gevoel hoor...
  maandag 1 oktober 2007 @ 12:49:03 #256
61800 Rottdog
pi_53614507
Anita Witzier staat hier gewoon aan de overkant wordt programma Nederland te Koop gefilmd.
pi_53614634
BE wat lekker dat je alles vergoed krijgt!!!

Declareren heb ik ook zo'n hekel aan, vooral omdat er ook nog eens vaak dingen mis gaan
Heb bv nog bonnen van de apotheek ligge van 3 jaar geleden Denk niet dat de verzekering daar nog intrapt.
al dat papier gedoe laat ik meestal aan Rick over, ik haal alles door elkaar en vergeet het altijd

Rottdog funny als je ineens zo'n ploeg ziet staan. Maar ik ken heel dat programma niet
  maandag 1 oktober 2007 @ 12:55:46 #258
61800 Rottdog
pi_53614692
Gaan ze kijken bij mensen die adverteren bij bv marktplaats enzo. wat ze te koop hebben en waarom.

Erg raar nieuwe lay-out en ik zie telkens een andere avatar bij mezelf
pi_53614804
Ik kan er niet erg aan wennen, net als de stomme advertentie na de eeste post
Ik zie wel iedere keer dezelfde, je ns teken is iig weg je hebt nu: jouw moeder is... avatar
  maandag 1 oktober 2007 @ 13:02:54 #260
3011 E.T.
pi_53614854
quote:
Op maandag 1 oktober 2007 13:01 schreef Anitra het volgende:
Ik kan er niet erg aan wennen, net als de stomme advertentie na de eeste post
Ik zie wel iedere keer dezelfde, je ns teken is iig weg je hebt nu: jouw moeder is... avatar

dat kan je uitzetten in je opties (je kunt heel veel aan en uitzetten en aanpassen in je opties in de nieuwe lay-out)
dat moeder-icoontje van Rottdog, als je die ziet moet je even met 'web-icons / upload-icons' in je opties proberen welke je moet hebben.
  maandag 1 oktober 2007 @ 13:15:05 #261
61800 Rottdog
pi_53615174
Ik zie dus nu de NS erg maf en die advertentie tussendoor kun je ook bij opties uitzetten erg irri idd.
pi_53615511
Je kan idd veel veranderen nu
advertentie uit gezet nu en gelijk nog wat dingetjes veranderd
  maandag 1 oktober 2007 @ 13:29:53 #263
37150 livelink
pi_53615606
Ik zie nu een kuikentje, Rottdog.

Ik heb hem even teruggezet naar Silver. Ik vond die lettertjes zo klein allemaal. Ik heb wel bij opties gekeken wat ik allemaal kon wijzigen, maar ben toch maar even teruggegaan naar het oude vertrouwde.

Misschien dat ik me binnenkort eens in de extra dingen ga verdiepen om te kijken of ik weer terug overstap naar de nieuwe layout.
pi_53615746
Hier nog iemand Livelink die nog even bij het oude terug is. Kan er nog niet aan wennen aan de nieuwe lay-out...
Iedere dag is het begin van een nieuwe morgen...
  maandag 1 oktober 2007 @ 13:43:20 #265
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_53615994
Ik had hem meteen weer terug gezet op silver, maar nu jullie het over de opties van die nieuwe lay out hebben heb ik hem maar weer terug gezet. En nu heb ik een roze achtergrond!
©Dumbo
  maandag 1 oktober 2007 @ 13:44:43 #266
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_53616041
Die topic gallerly is ook wel handig soms, als je op zoek bent naar een foto die gepost is

En de quickquote
©Dumbo
  maandag 1 oktober 2007 @ 13:48:30 #267
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_53616151
quote:
Op maandag 1 oktober 2007 13:29 schreef livelink het volgende:
Ik heb hem even teruggezet naar Silver. Ik vond die lettertjes zo klein allemaal.
Je kan ook je browser instellingen aanpassen, bij beeld en dan tekstgrootte. Al worden sommige dingen dan wel weer erg groot, en dat heeft natuurlijk ook invloed op alle andere sites waar je komt....

Ach het zal wel wennen
©Dumbo
pi_53616424
ik moet ook nog erg wennen aan die nieuwe lay-out.

oh mensen ik zit toch zo in de piepzak. m'n vader zou vanmorgen om 9.00u al geopereerd worden en ik hoor net dat ze nog steeds bezig zijn... dat kan toch nooit goed nieuws betekenen vrees ik. ik moet zo weer aan 't werk en laat m'n telefoon voor deze keer maar aan staan. bah.
pi_53616465
Oh Bix, wat een rotgevoel moet dat geven Sterkte en ik hoop dat het gewoon goed komt
Misschien is de operatie ook wel gewoon later begonnen ofzo.
  maandag 1 oktober 2007 @ 14:00:03 #270
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_53616482
Bix
  maandag 1 oktober 2007 @ 14:04:40 #271
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_53616629
quote:
Op maandag 1 oktober 2007 13:57 schreef bixister het volgende:
ik moet ook nog erg wennen aan die nieuwe lay-out.

oh mensen ik zit toch zo in de piepzak. m'n vader zou vanmorgen om 9.00u al geopereerd worden en ik hoor net dat ze nog steeds bezig zijn... dat kan toch nooit goed nieuws betekenen vrees ik. ik moet zo weer aan 't werk en laat m'n telefoon voor deze keer maar aan staan. bah.
Sterkte! Het is natuurlijk ook wel een hele gecompliceerde operatie, en ze moeten heel goed kijken of ze niks laten zitten natuurlijk. Volgens mij duurde het bij mijn vader ook vrij lang voordat ze klaar waren. Het was pas echt slecht nieuws geweest als hij gelijk weer terug was geweest (als ze teveel aangetast weefsel hadden gevonden), dus hoe langer hoe beter! .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_53616691
ik hoor net dat ze inderdaad ook iets later begonnen zijn, en dat de operatie standaard al 3 à 4 uur zou duren, dus dan zouden ze nu wel ongeveer klaar moeten zijn. maar m'n moeder en broer zijn in elk geval al naar 't ziekenhuis, dus die kunnen naar hem toe zodra het mag. en ze zullen me zsm wat laten weten als er meer duidelijk is. ik ben er al iets geruster op nu, maar blijf het erg spannend vinden.
pi_53616693
Bix
  maandag 1 oktober 2007 @ 14:09:52 #274
37150 livelink
pi_53616765
Bix, wat naar is dat wachten toch. Ik hoop dat je nu toch snel iets te horen krijgt. Sterkte
  maandag 1 oktober 2007 @ 14:15:35 #275
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_53616910
Sterkte bix Lijkt me heel naar die spanning....
©Dumbo
  maandag 1 oktober 2007 @ 14:22:23 #276
3011 E.T.
pi_53617089
Sterkte met wachten, Bix!

(livelink, lettertype van de topictitels kun je ook aanpassen, en ook de tekst 'pagina 12345' kun je de grootte aanpassen. Het lettertype van de posts is hetzelfde gebleven, dus overal even klein )
  maandag 1 oktober 2007 @ 14:22:34 #277
24188 Belana
kloon van belana
pi_53617096
bix
stormy waters...
sailin'
  maandag 1 oktober 2007 @ 14:26:45 #278
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_53617201
quote:
Op maandag 1 oktober 2007 14:22 schreef E.T. het volgende:
Sterkte met wachten, Bix!

(livelink, lettertype van de topictitels kun je ook aanpassen, en ook de tekst 'pagina 12345' kun je de grootte aanpassen. Het lettertype van de posts is hetzelfde gebleven, dus overal even klein )
Ik vind zelf vooral de lettertjes in de topiclijsten klein en dan niet de titels maar wel de rest. Dus topicstarter, tijd, laatste post door, etc. Heb alles wat je kan aanpassen al geprobeerd, maar dat had hierop geen effect.

In een topic zelf vind ik de Nicknames juist weer erg groot.

Maar goed, het zal wel wennen. Zo heeft iedereen weer wat te klagen natuurlijk
©Dumbo
  maandag 1 oktober 2007 @ 14:38:08 #279
3011 E.T.
pi_53617516
quote:
Op maandag 1 oktober 2007 14:26 schreef texelonia het volgende:

[..]

Ik vind zelf vooral de lettertjes in de topiclijsten klein en dan niet de titels maar wel de rest. Dus topicstarter, tijd, laatste post door, etc. Heb alles wat je kan aanpassen al geprobeerd, maar dat had hierop geen effect.

In een topic zelf vind ik de Nicknames juist weer erg groot.

Maar goed, het zal wel wennen. Zo heeft iedereen weer wat te klagen natuurlijk

Is me niet eens opgevallen dat dat kleiner zou zijn eigenlijk.
Nou heb ik deze layout al een tijdje, dus ik ben volkomen gewend nu
  maandag 1 oktober 2007 @ 14:41:41 #280
24188 Belana
kloon van belana
pi_53617615
ik vind de layout erg mooi
stormy waters...
sailin'
  maandag 1 oktober 2007 @ 15:02:18 #281
37150 livelink
pi_53618237
Precies, die lettertjes bedoel ik, Texelonia. Niet het lettertype van de posts zelf. Was jij tester, E.T.?
pi_53618915
Sterkte Bixje, hopelijk zijn ze inmiddels klaar en weet je al wat meer!

Ik vind de nieuwe layout echt niks, maar ik heb dan ook altijd moeite met veranderingen

Ik ben vandaag met mijn bult naar de dokter geweest. Eerst nog een weekje vakantie in Frankrijk (zaaaaalig, uurtje van Carcasonne af ongeveer). Bult deed godzijdank al minder pijn, hij werd alleen nogal paars... Dokter wierp een blik, en zei verlekkerd dat ze hem wel *even* zou opensnijden.

Nouja die dingen kun je dus niet verdoven, dus dat was ff niet zo tof. Nu gaat het weer, ben blij dat ik niet voor de vakantie ben gegaan, want ik moet de wond openhouden enzo.

En blij dat ik een zwart truitje aanheb naar het werk, want het is al aardig aan het lekken
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  maandag 1 oktober 2007 @ 15:30:42 #283
37150 livelink
pi_53618959
Ooh Syrena , veel sterkte ermee. Fijn dat je vakantie zo leuk is geweest.
  maandag 1 oktober 2007 @ 15:48:59 #284
3011 E.T.
pi_53619423
quote:
Op maandag 1 oktober 2007 15:02 schreef livelink het volgende:
Precies, die lettertjes bedoel ik, Texelonia. Niet het lettertype van de posts zelf. Was jij tester, E.T.?

maandag 1 oktober 2007 @ 15:56:47 #285
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_53619589
Ieuw Syrena

Klinkt als iets wat lijkt op wat Micha ooit heeft gehad. Die had 2 bulten in z'n liezen, en het was blijkbaar heel bijzonder want er werden allemaal andere mensen bij geroepen om te kijken (beetje zoals in die scene van Friends dat Ross dat ding op z'n kont heeft zitten )
Die hebben ze toen ook open gesneden en moest ie ook open houden idd...

Sterkte ermee!
©Dumbo
pi_53619658
Mja de dokter ook nog zo: Jaha en wat erin zit, dat stinkt heel erg
Aangezien het 12.30 was ik maar gevraagd of ze nog moest eten Overigens heb ik niks geroken.

Alleen moet het ding er nog helemaal uitgesneden worden als de ontsteking genezen is, anders kan het terugkomen
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_53619713
Oja en nog een tip, als je via internet je vliegtickets boekt, zorg er dan voor dat je de namen opgeeft exact zoals ze in het paspoort staan. Mijn lief was in zijn haast vergeten dat mijn roepnaam NIET in mijn paspoort staat. Toen we wilden inchecken kon dat dus niet, omdat de voornaam niet klopte. Of we maar ff 100 euro wilden dokken om het te veranderen.

Dus we waren al 100 euro armer voordat we ook maar een olijf hadden gezien. Ook dom van mij, normaal let ik er altijd op, omdat ik dus afwijk qua roepnaam. Naja.
  maandag 1 oktober 2007 @ 16:14:05 #288
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_53619976
Zijn echt van die eetsmakelijk toestanden Syrena, maar hopelijk helpt het wel

* _Bar_ is even blij dat ik alleen thuis ben en geen buren in de buurt zijn....
ik heb even de muziek player opengegooid
altijd lekker op zijn tijd

[ Bericht 48% gewijzigd door _Bar_ op 01-10-2007 16:39:29 ]
  Licht Ontvlambaar maandag 1 oktober 2007 @ 17:08:57 #289
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_53621224
Ik probeer te werken met een ziekig kindje dat op schoot in slaap is gevallen...
  maandag 1 oktober 2007 @ 17:20:44 #290
61800 Rottdog
pi_53621513
Syrena getsie maar wat mot dat mot

Bix al iets gehoord?

Oe ff lekker uitleven Bar

Heeft de oude layout ook weer tevoor gegooid toch prettiger.
  maandag 1 oktober 2007 @ 17:27:07 #291
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_53621651
quote:
Op maandag 1 oktober 2007 17:08 schreef Sjeen het volgende:
Ik probeer te werken met een ziekig kindje dat op schoot in slaap is gevallen...
geef haar maar een kusje van me mama Sjeen
Gaat het alweer een beetje eigenlijk met haar?
  maandag 1 oktober 2007 @ 18:53:54 #292
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_53623759
Bix heb je al nieuws?
Syrena hopelijk ben je straks in één keer van dat ding af!
Ik moet ook even wennen aan de nieuwe lay-out hoor, het duurt bij mij altijd zo ontzettend lang voordat ik achter alle nieuwe handigheidjes ben.
Anitra, gewoon de rekening declareren hoor, nee heb je, ja kun je krijgen. Vooral als je nog bij dezelfde zorgverzekeraar zit als 3 jaar terug zal het wel lukken.
Ylana
  maandag 1 oktober 2007 @ 19:59:26 #293
108648 cattie
lieve moeder
pi_53625161
Bix, hoe is het gegaan?

Syrena, ieuw, dat klinkt naar... Hopelijk ben je er nu vanaf. Mijn roepnaam staat ook niet in mijn paspoort, maar de twee keer dat iemand anders voor mij boekte (via internet) en wel mijn roepnaam gebruikte, is het zonder problemen omgezet. Ze had trouwens ook per ongeluk ingevuld dat ik een man was. Daar moeten ze wel om lachen bij de douane.

Belana, hoe was je dagje met je zieke ventje? Ik pm je binnenkort voor een nieuwe date, maar heb het nu nog erg druk.

Ik heb de outlay maar weer terug gezet naar de oude. Misschien dat ik later eens ga kijken wat allemaal kan, maar in eerste instantie werd ik er gek van.
  maandag 1 oktober 2007 @ 20:01:58 #294
108648 cattie
lieve moeder
pi_53625217
Ik declareer trouwens alles wat maar enigszins kan. En ik krijg verbazend veel vergoed! Soms ook dingen die volgens mij helemaal niet vergoed zouden moeten worden, maar ja, ik zeg niets. (Die staan dan bij iets anders, dat wel vergoed wordt, op en dan wordt opeens alles vergoed.)
  maandag 1 oktober 2007 @ 20:07:34 #295
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_53625348
Bix, hoe is het gegaan uiteindelijk?
  Jubileum moderator maandag 1 oktober 2007 @ 20:20:27 #296
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_53625694
Bix ik ben ook hevig benieuwd, hoe is het nu?

Tex gave avatar
Eva ♥ en Iris ♥
  Jubileum moderator maandag 1 oktober 2007 @ 20:21:43 #297
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_53625734
dit was een test die fout ging
Eva ♥ en Iris ♥
pi_53626159
Ik sluit aan bij de vragers voor me.. hoop dat het goed gaat met je vader, Bix!

Vervelend zo'n weg-te-snijden ontsteking, Syrena. en nóg vervelendeer dat je nog terug moet komen om iets weg te snijden.. sterkte ermee!

Mooie lay-out heeft het nieuwe Fok idd
En de fotogallery-optie is ook handig
pi_53626334
Ik heb nu nog weer even op oude lay-out staan. Morgen ga ik er eens goed voor zitten om die nieuwe naar mijn zin te maken. Hij ziet er wel heel mooi uit
Liefde
pi_53626551
sorry voor de late update maar ik ben op maandag altijd pas erg laat thuis en moest nog eten en eng dromende kindertjes troosten. maar: de operatie is gelukkig toch heel goed gegaan, al zijn ze dus wel extra lang bezig geweest, vanwege de grootte van de prostaat. maar dus niet vanwege allerlei andere mogelijk enge dingen die ze tegenkwamen, waar ik bang voor was toen 't zo lang ging duren. ik kreeg 't berichtje toen ik net 5 minuten weer aan 't werk was, dus ik kon de rest van de bijeenkomst een stuk zorgelozer leiden. bedankt voor jullie meeleven, ik moest 't gewoon ff kwijt en 't is dan wel erg fijn en lief dat iedereen meteen zo meeleeft.
  maandag 1 oktober 2007 @ 21:01:18 #301
108648 cattie
lieve moeder
pi_53626579
Gelukkig bix dat het goed is gegaan! Een hele opluchting voor jullie.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')