Maakt niet uitquote:Op woensdag 26 september 2007 20:24 schreef Luchtbel het volgende:
Oh sorry. Ik had niet door dat ik het topic volmaakte.
Ik vond het eigenlijk een verademing!quote:Op woensdag 26 september 2007 20:42 schreef Maneki.Neko het volgende:
hey wat een kaal speeltuinbankje
eh getsie..quote:Op woensdag 26 september 2007 21:03 schreef m@x het volgende:
Bah, bah, bah, ik ben aan het inpakken en ik vind het verdomd lastig. Welke boeken zijn van mij? Welke boeken zijn van M? Welke boeken zijn van ons samen? Hoe gaan we die verdelen? En hetzelfde geldt natuurlijk voor de cd-s en de dvd-s. Blegh![]()
Dat bedacht ik me later inderdaad ook. Inmiddels heb ik mijn regenpakkenhaat overwonnenquote:Op woensdag 26 september 2007 21:13 schreef Spuuglokje het volgende:
Volgende keer een vuilniszak over je hoofd (eerst gat in de onderkant en zijkanten knippen), dat helpt ook hoor.
Ik heb een Hemaregenjas. Voor als het écht stormachtig regent. Maar eigenlijk houd ik wel van doorweekt worden.quote:Op woensdag 26 september 2007 21:16 schreef m@x het volgende:
[..]
Dat bedacht ik me later inderdaad ook. Inmiddels heb ik mijn regenpakkenhaat overwonnen![]()
Klopt.quote:Op woensdag 26 september 2007 21:40 schreef _Bar_ het volgende:
Ow Ingrid.... meid ik heb nog steeds wat voor je liggen he....
Sorry....
Is er helemaal bij ingeschoten...
Heb je anders een mailadres voor me? of kan het naar je msn adres?
Let me know aub
Ik weet precies hoe je je voelt. Ook wij zijn er wel uit wat hier blijft en wat Kevin meeneemt. Maar het zijn vooral de kleine dingen die zo moelijk zijn. Je hebt het ooit wel samen gekocht enzo. De grote dingen ook wel maar die blijven allemaal hier dus die hoeven niet verdeeld te worden. Ik hbe dan nog geluk dat Kevin me elke avond nog helpt met alles uitzoeken want anders deed ik helemaal niks wegquote:Op woensdag 26 september 2007 21:03 schreef m@x het volgende:
Bah, bah, bah, ik ben aan het inpakken en ik vind het verdomd lastig. Welke boeken zijn van mij? Welke boeken zijn van M? Welke boeken zijn van ons samen? Hoe gaan we die verdelen? En hetzelfde geldt natuurlijk voor de cd-s en de dvd-s. Blegh![]()
Verhaal staat in moedetopicquote:Op donderdag 27 september 2007 09:20 schreef Spuuglokje het volgende:
MeNicole, ik heb geloof ik gemist dat jullie toch uit elkaar gingen? Ik dacht dat jullie het toch nog eens zouden proberen... Sterkte ermee ook!
Dank je welquote:Op woensdag 26 september 2007 22:31 schreef lcicle het volgende:
m@x, ik vind jou altijd zo verstandig praten en omgaan met jullie situatie. Heb ik echt respect voor! Je ziet zo vaak dat het anders gaat..
Heel veel succes met de huisraad!
Ff uit het moederstopicquote:Op donderdag 27 september 2007 10:01 schreef m@x het volgende:
[..]
Dank je welIk ben er echt van overtuigd dat een scheiding geen drama hoeft te zijn. Leuk is natuurlijk anders maar wat heb ik er aan om boos of verdrietig te blijven? De enigen die ik uiteindelijk daarmee heb zijn Kai en mezelf. Kai is voor ons tweetjes gewoon het allerbelangrijkste. Dat zijn ouders niet meer bij elkaar zijn is voor hem al rot genoeg. We zijn het gewoon aan hem verschuldigd om verder maar gewoon over onze eigen onenigheidjes (want hoe belangrijk is een cd, dvd of boek nou eigenlijk?) heen te stappen. Daarbij vind ik het gewoon een fijn idee om in de toekomst als vrienden verder te kunnen. Nu is dat nog moeilijk omdat het vrij vers is maar ik denk dat het moet kunnen.
Dat met die paal staat heel raarquote:Op donderdag 27 september 2007 10:43 schreef Lois het volgende:
Bar veel plezier vanmiddag
ET succes met je paal en beterschap
M@x moeilijk hoor, spullen verdelen. Ik vind het wel geweldig dat jullie zo goed aan Kai's welzijn denken, je ziet maar al te vaak dat het anders gaat![]()
Bram en Iris hebben vanmorgen speelgoedboek nr 2 doorgespit van de Intertoys. Hele discussies daarbij:
Iris: ik wil graag dit maar mijn mama heeft niet genoeg centjes.![]()
Bram: Dan vragen we het aan Sinterklaas, die heeft dat wel.
Iris: Oke!
quote:Op donderdag 27 september 2007 10:58 schreef m@x het volgende:
]pas alleen wel op met wat je hier allemaal neerzet. Mika kan het later als ie groot is allemaal nalezen
Mikael mag later als ie oud genoeg is best weten waarom wij uit elkaar zijn gegaan. Al het het alleen maar om hem te behoeden om dezelfde fout ooit te maken. Daar zijn Kevin en ik het gelukkig ook al over eens. Zodra Mikael erna gaat vragen zullen wij zo duidelijk mogelijk antwoord geven.quote:Op donderdag 27 september 2007 10:58 schreef m@x het volgende:
[..]
MeNicole, ik hoop dat jullie er net zo goed uit komen als wijpas alleen wel op met wat je hier allemaal neerzet. Mika kan het later als ie groot is allemaal nalezen
Ik begrijp dat ook niet altijd nee, dat een scheiding soms zo'n drama moet zijn. Ik ken bijv. een stel wat 8 jaar bij elkaar was, ging trouwen, meteen een kindje kregen en na nog geen half jaartje huwelijk met knallende ruzie uit elkaar gingen. De vrouw was nog niet eens bevallen..quote:Op donderdag 27 september 2007 10:01 schreef m@x het volgende:
[..]
Dank je welIk ben er echt van overtuigd dat een scheiding geen drama hoeft te zijn. Leuk is natuurlijk anders maar wat heb ik er aan om boos of verdrietig te blijven? De enigen die ik uiteindelijk daarmee heb zijn Kai en mezelf. Kai is voor ons tweetjes gewoon het allerbelangrijkste. Dat zijn ouders niet meer bij elkaar zijn is voor hem al rot genoeg. We zijn het gewoon aan hem verschuldigd om verder maar gewoon over onze eigen onenigheidjes (want hoe belangrijk is een cd, dvd of boek nou eigenlijk?) heen te stappen. Daarbij vind ik het gewoon een fijn idee om in de toekomst als vrienden verder te kunnen. Nu is dat nog moeilijk omdat het vrij vers is maar ik denk dat het moet kunnen.
Hahahahaha, dat hangt hier dus ook op het prikbordquote:Op donderdag 27 september 2007 12:01 schreef lcicle het volgende:
Oh en ik had het stukje van het Little People Kerststalletje ook al uitgeknipt en op het prikbord gehangen!
Nee, natuurlijk klinkt en is dat niet raar, tis allemaal al duur zatquote:Op donderdag 27 september 2007 12:54 schreef _Ingrid_ het volgende:
Hebben jullie speelgoedboek nr 1 gehad? Wij iig niet. Voordeel dat Kim 6 december jarig is, dan is er veel in de aanbieding. Dan kunnen we makkelijker een groot cadeau kopen. (klinkt dat raar?)
Verkopen ze dat ook bij de apotheek dan? Ik probeerde wel advies te vragen bij de drogist maar het was er zo druk dat ik maar weg ben gegaan.quote:Op donderdag 27 september 2007 09:35 schreef Nijna het volgende:
LB, misschien kunnen ze je in de apotheek wel advisteren over die vitamines?
Lees ook even goed de aanbevolen dosering op de pakjes, want van bepaalde vitaminen kan je ook teveel binnen krijgen en dat is ook weer niet goed (sommige plas je gewoon uit als je teveel hebt, maar anderen niet).
Thnx voor de reminderquote:Op donderdag 27 september 2007 20:39 schreef Brighteyes het volgende:
Heerlijk donderdagavond!Straks weer ER in bed kijken!
Ach, ja... Elise was toch wel het zonnetje op de begrafenis. Ze wilde steeds bij de vriend van m'n schoonzus zijn en ze wilde ook perse meehelpen met de kist te dragen (hebben we ook zelf gedaan)quote:Op vrijdag 28 september 2007 16:12 schreef bixister het volgende:
Anitra, heeft het gesprek met die arts je nog iets opgeleverd?
Bright, goed dat het afscheid goed verlopen is, je hebt eigenlijk maar zo kort inderdaad om dat dan allemaal snel zo goed mogelijk te regelen. sterkte in de periode die nu komt, wat lijkt me dat erg voor je vrouw, dat ze haar zus moet missen. en voor jullie allemaal natuurlijk. voor Elise is het vast ook behoorlijk ingrijpend, zeker nu ze zelf ook al in zo'n tijd vol veranderingen zit.
*schenkt wat lekkers in voor Leonieke...quote:Op vrijdag 28 september 2007 21:38 schreef leonieke het volgende:
Mag ik hier trouwens eens komen uitrusten? De derde week met meer dan 46u werken (46 - 52 - 48u) is eindelijk volledig achter de rug en ik zit er eigenlijk een beetje helemaal door
quote:Op vrijdag 28 september 2007 23:10 schreef Rottdog het volgende:
Mijn mond viel open
http://www.nu.nl/news/125(...)len_in_Belgi%EB.html![]()
ik ook.. toen dacht ik echt nog niet aan sex hoor...quote:Op vrijdag 28 september 2007 23:36 schreef Maneki.Neko het volgende:
10 jaar..toen speelde ik nog met duplo
Hier ook, ik heb me ingehouden. Ze hebben daar zulke lekkere appelflappen!quote:Op vrijdag 28 september 2007 22:48 schreef texelonia het volgende:
Was ik gisteren nog verbaasd over het 1e kerstliedje dat ik op de radio hoorde, zag ik vandaag dat de oliebollenkraam er alweer stond. Het moet niet gekker worden
yummiequote:Op vrijdag 28 september 2007 22:27 schreef Sjeen het volgende:
[..]
*schenkt wat lekkers in voor Leonieke...
Ik lijk wel een prinses op die manierquote:Op vrijdag 28 september 2007 22:45 schreef Rottdog het volgende:
* Rottdog schuift krukje door leg hier je voeten maar lekker op.
Voor zover ik het begrepen heb, zou het na vier weken minder druk moeten worden. Dus nog 1 week te gaanquote:Op vrijdag 28 september 2007 22:45 schreef Spuuglokje het volgende:
Poe hee, da's een druk weekje geweest, Leonieke!
quote:Op zaterdag 29 september 2007 11:00 schreef _evenstar_ het volgende:
onze "nieuwe"buren.. type slechtkampvolk, hebben onze rolluiken gejat, deze lagen op ons gedeelte van het afdak, manlief wou ze ophangen zijn ze pleite, kijkt hij naar ling, hebben hun ze gejat en opgehangen
![]()
Die vraag kwam ook in me opquote:Op zaterdag 29 september 2007 11:18 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
[..]
....waar woon je in hemelsnaam ????
Ik doe het vandaag gewoon rustig aanquote:Op zaterdag 29 september 2007 12:49 schreef _Bar_ het volgende:
Leonieke alweer beetje bijgekomen van je drukke werkweken?
Hier mag ik straks weer werken, een koud en warm buffet vanavond, heb alleen geen idee hoeveel personendus ben benieuwd
En vanavond kunnen we een bar helemaal leeg gaan halen, zodat ze zondag flink kunnen gaan slopen, want de bar gaat eruit en komt een hele mooie nieuwe voor terug in de plaats
Moet ergens wel lachen, hoor het personeel donderdag nog tegen me zeggen, ow jij bent de gene die door de weeks hier de boel komt vermaken, toen vervolgens ook nog heel vrolijk ja geantwoord werd, niet eens door mij maar door de eigenaar, die me vervolgens knipoogde, speel ik het spel nog even vrolijk mee![]()
Wat zullen sommige vreemd opkijken als ik daar straks toevallig weer ben![]()
Dat laatste dusquote:Op zaterdag 29 september 2007 13:39 schreef E.T. het volgende:
Evenstar, zulke buren is niet fijn..
Werken in de horeca is hard werken, maar wel altijd gezellig(hoewel, na een bruiloft alles schoonmaken en indekken voor de volgende dag .. om een uur of 4 vind je 't meestal niet zo leuk meer..
)
Ik woon er een steenworp vandaan (Oirsbeek). Hoe klein is de wereld soms...quote:Op zaterdag 29 september 2007 13:34 schreef marit1978 het volgende:
_evenstar_
NUTH ?!
Mijn god, gelukkig heb ik wel normale buren!
Niet heel Nuth is zo belabberd asociaal hoor
proestquote:Op zaterdag 29 september 2007 13:41 schreef marit1978 het volgende:
en nee..hier hangen geen rolluiken..ook niet tijdelijk die van jullie
Zie je, daarom hebben we voor een forfait gekozen, dan zaten die drankjes ook direct meegerekendquote:Op zaterdag 29 september 2007 22:18 schreef _Bar_ het volgende:
Lois eerst sterkte met het verlies van Sjors
Belana beterschap
Zooo heerlijk middagje/avondje gehad, een groepje van 25 man, maar het koude en warme werd verwangen door Tappas en Paellia![]()
En het werd gewardeerd en wat een complimenten![]()
Het was de echte vuurdoop, en liep echt geweldig
Heb het er nu al zo erg naar mijn zin, en we zijn nog niet eens echt begonnen![]()
Wat dat opruimen na oa bruiloften betrefd, daar maak je zelf een feestje van, de gasten zijn dan weg, dan gaat de volume knop aan, lekkere muziek word opgezet, drankjes erbij wat te snacken, en met zijn allen even echt knallen
Om vervolgens daarna neer te ploffen en de resten opdrinken
quote:Op zaterdag 29 september 2007 22:44 schreef _Bar_ het volgende:
Ik kan echt helemaal genieten van werken in de horeca en vooral echt grote partijen, maar goed het is me dan ook met de paplepel ingegoten
Maar nu is het extra leuk omdat ik nog wat in te brengen heb ook
quote:Op zaterdag 29 september 2007 23:00 schreef _Bar_ het volgende:
Was dat niet bij het kruidvat ET?
quote:
ben je nog online, BE?quote:Op zondag 30 september 2007 02:35 schreef Brighteyes het volgende:
quote:Op zondag 30 september 2007 08:28 schreef Maggie het volgende:
Trouwens, ET, wat ik me al een tijdje af vroeg....
Waren jullie dat, die ongeveer 5 jaar geleden een kitten van Yvonne genomen hebben? Ik had er eentje uit hetzelfde nestje (het enige poesje) en er was nog iemand die er eentje had, maar ik weet niet meer of jullie het warenIk ben gewoon benieuwd hoe hij er nu uitziet
Jup, deze keer hebben ze gewoon en koevoet ertussen gezet...quote:Op zondag 30 september 2007 08:23 schreef E.T. het volgende:
Jezus BE..![]()
Begrijp ik dat ze nu gewoon de voordeur hebben geforceerd?
Bahbahbah![]()
Hihiquote:Op zondag 30 september 2007 08:45 schreef E.T. het volgende:
[..]
volgens mij wel, staat me idd vaag iets van bijDit was het nestje:
[afbeelding] (ik zie dat de foto op 5 mei 2002 gemaakt is)
Nu is ie klein, dik.. heeft een onwijs dikke vacht (niet te kammen zo dik, af en toe vervilt 't ook tussen z'n schouders) en 't is een beetje een vies katjePersoonlijke hygiene heeft ie niet zo goed van z'n moeder meegekregen
![]()
Dat zou ik ook hopen idd. Maar een bril kan ook kapot gaan op andere manieren dan de opticienquote:Op maandag 1 oktober 2007 10:31 schreef livelink het volgende:
Nee, eigenlijk niet. Met de prijzen voor mijn glazen, ga je niet voor de lol een reservebril nemen.
Ik heb wel nog mijn vorige bril, maar daarvan is de sterkte en de cilinders toch anders en die zou ik echt niet graag een week ophebben. Ik heb overigens wel de illusie dat mijn opticien met een snellere oplossing zou komen als het hun schuld was.
Er zijn vaak genoeg aanbiedingen voor een goedkopere 2e bril. Ik heb -6 en een cilinder van -1 en ik heb dus wel een reservebril. Okay de glazen zijn niet zo mooi dun geslepen als mijn dagelijkse bril en het montuur is een stuk lomper. Maar in geval van nood kan ik in elk geval iets zienquote:Op maandag 1 oktober 2007 10:31 schreef livelink het volgende:
Nee, eigenlijk niet. Met de prijzen voor mijn glazen, ga je niet voor de lol een reservebril nemen.
quote:Op maandag 1 oktober 2007 13:01 schreef Anitra het volgende:
Ik kan er niet erg aan wennen, net als de stomme advertentie na de eeste post
Ik zie wel iedere keer dezelfde, je ns teken is iig weg je hebt nu: jouw moeder is... avatar
Je kan ook je browser instellingen aanpassen, bij beeld en dan tekstgrootte. Al worden sommige dingen dan wel weer erg groot, en dat heeft natuurlijk ook invloed op alle andere sites waar je komt....quote:Op maandag 1 oktober 2007 13:29 schreef livelink het volgende:
Ik heb hem even teruggezet naar Silver. Ik vond die lettertjes zo klein allemaal.
Sterkte! Het is natuurlijk ook wel een hele gecompliceerde operatie, en ze moeten heel goed kijken of ze niks laten zitten natuurlijk. Volgens mij duurde het bij mijn vader ook vrij lang voordat ze klaar waren. Het was pas echt slecht nieuws geweest als hij gelijk weer terug was geweest (als ze teveel aangetast weefsel hadden gevonden), dus hoe langer hoe beter!quote:Op maandag 1 oktober 2007 13:57 schreef bixister het volgende:
ik moet ook nog erg wennen aan die nieuwe lay-out.
oh mensen ik zit toch zo in de piepzak. m'n vader zou vanmorgen om 9.00u al geopereerd worden en ik hoor net dat ze nog steeds bezig zijn... dat kan toch nooit goed nieuws betekenen vrees ik.ik moet zo weer aan 't werk en laat m'n telefoon voor deze keer maar aan staan. bah.
Ik vind zelf vooral de lettertjes in de topiclijsten klein en dan niet de titels maar wel de rest. Dus topicstarter, tijd, laatste post door, etc. Heb alles wat je kan aanpassen al geprobeerd, maar dat had hierop geen effect.quote:Op maandag 1 oktober 2007 14:22 schreef E.T. het volgende:
Sterkte met wachten, Bix!
(livelink, lettertype van de topictitels kun je ook aanpassen, en ook de tekst 'pagina 12345' kun je de grootte aanpassen. Het lettertype van de posts is hetzelfde gebleven, dus overal even klein)
quote:Op maandag 1 oktober 2007 14:26 schreef texelonia het volgende:
[..]
Ik vind zelf vooral de lettertjes in de topiclijsten klein en dan niet de titels maar wel de rest. Dus topicstarter, tijd, laatste post door, etc. Heb alles wat je kan aanpassen al geprobeerd, maar dat had hierop geen effect.
In een topic zelf vind ik de Nicknames juist weer erg groot.
Maar goed, het zal wel wennen. Zo heeft iedereen weer wat te klagen natuurlijk
quote:Op maandag 1 oktober 2007 15:02 schreef livelink het volgende:
Precies, die lettertjes bedoel ik, Texelonia. Niet het lettertype van de posts zelf. Was jij tester, E.T.?
geef haar maar een kusje van mequote:Op maandag 1 oktober 2007 17:08 schreef Sjeen het volgende:
Ik probeer te werken met een ziekig kindje dat op schoot in slaap is gevallen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |