quote:Op maandag 1 oktober 2007 13:01 schreef Anitra het volgende:
Ik kan er niet erg aan wennen, net als de stomme advertentie na de eeste post
Ik zie wel iedere keer dezelfde, je ns teken is iig weg je hebt nu: jouw moeder is... avatar
Je kan ook je browser instellingen aanpassen, bij beeld en dan tekstgrootte. Al worden sommige dingen dan wel weer erg groot, en dat heeft natuurlijk ook invloed op alle andere sites waar je komt....quote:Op maandag 1 oktober 2007 13:29 schreef livelink het volgende:
Ik heb hem even teruggezet naar Silver. Ik vond die lettertjes zo klein allemaal.
Sterkte! Het is natuurlijk ook wel een hele gecompliceerde operatie, en ze moeten heel goed kijken of ze niks laten zitten natuurlijk. Volgens mij duurde het bij mijn vader ook vrij lang voordat ze klaar waren. Het was pas echt slecht nieuws geweest als hij gelijk weer terug was geweest (als ze teveel aangetast weefsel hadden gevonden), dus hoe langer hoe beter!quote:Op maandag 1 oktober 2007 13:57 schreef bixister het volgende:
ik moet ook nog erg wennen aan die nieuwe lay-out.
oh mensen ik zit toch zo in de piepzak. m'n vader zou vanmorgen om 9.00u al geopereerd worden en ik hoor net dat ze nog steeds bezig zijn... dat kan toch nooit goed nieuws betekenen vrees ik.ik moet zo weer aan 't werk en laat m'n telefoon voor deze keer maar aan staan. bah.
Ik vind zelf vooral de lettertjes in de topiclijsten klein en dan niet de titels maar wel de rest. Dus topicstarter, tijd, laatste post door, etc. Heb alles wat je kan aanpassen al geprobeerd, maar dat had hierop geen effect.quote:Op maandag 1 oktober 2007 14:22 schreef E.T. het volgende:
Sterkte met wachten, Bix!
(livelink, lettertype van de topictitels kun je ook aanpassen, en ook de tekst 'pagina 12345' kun je de grootte aanpassen. Het lettertype van de posts is hetzelfde gebleven, dus overal even klein)
quote:Op maandag 1 oktober 2007 14:26 schreef texelonia het volgende:
[..]
Ik vind zelf vooral de lettertjes in de topiclijsten klein en dan niet de titels maar wel de rest. Dus topicstarter, tijd, laatste post door, etc. Heb alles wat je kan aanpassen al geprobeerd, maar dat had hierop geen effect.
In een topic zelf vind ik de Nicknames juist weer erg groot.
Maar goed, het zal wel wennen. Zo heeft iedereen weer wat te klagen natuurlijk
quote:Op maandag 1 oktober 2007 15:02 schreef livelink het volgende:
Precies, die lettertjes bedoel ik, Texelonia. Niet het lettertype van de posts zelf. Was jij tester, E.T.?
geef haar maar een kusje van mequote:Op maandag 1 oktober 2007 17:08 schreef Sjeen het volgende:
Ik probeer te werken met een ziekig kindje dat op schoot in slaap is gevallen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |