quote:Op vrijdag 28 september 2007 23:10 schreef Rottdog het volgende:
Mijn mond viel open
http://www.nu.nl/news/125(...)len_in_Belgi%EB.html![]()
ik ook.. toen dacht ik echt nog niet aan sex hoor...quote:Op vrijdag 28 september 2007 23:36 schreef Maneki.Neko het volgende:
10 jaar..toen speelde ik nog met duplo
Hier ook, ik heb me ingehouden. Ze hebben daar zulke lekkere appelflappen!quote:Op vrijdag 28 september 2007 22:48 schreef texelonia het volgende:
Was ik gisteren nog verbaasd over het 1e kerstliedje dat ik op de radio hoorde, zag ik vandaag dat de oliebollenkraam er alweer stond. Het moet niet gekker worden
yummiequote:Op vrijdag 28 september 2007 22:27 schreef Sjeen het volgende:
[..]
*schenkt wat lekkers in voor Leonieke...
Ik lijk wel een prinses op die manierquote:Op vrijdag 28 september 2007 22:45 schreef Rottdog het volgende:
* Rottdog schuift krukje door leg hier je voeten maar lekker op.
Voor zover ik het begrepen heb, zou het na vier weken minder druk moeten worden. Dus nog 1 week te gaanquote:Op vrijdag 28 september 2007 22:45 schreef Spuuglokje het volgende:
Poe hee, da's een druk weekje geweest, Leonieke!
quote:Op zaterdag 29 september 2007 11:00 schreef _evenstar_ het volgende:
onze "nieuwe"buren.. type slechtkampvolk, hebben onze rolluiken gejat, deze lagen op ons gedeelte van het afdak, manlief wou ze ophangen zijn ze pleite, kijkt hij naar ling, hebben hun ze gejat en opgehangen
![]()
Die vraag kwam ook in me opquote:Op zaterdag 29 september 2007 11:18 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
[..]
....waar woon je in hemelsnaam ????
Ik doe het vandaag gewoon rustig aanquote:Op zaterdag 29 september 2007 12:49 schreef _Bar_ het volgende:
Leonieke alweer beetje bijgekomen van je drukke werkweken?
Hier mag ik straks weer werken, een koud en warm buffet vanavond, heb alleen geen idee hoeveel personendus ben benieuwd
En vanavond kunnen we een bar helemaal leeg gaan halen, zodat ze zondag flink kunnen gaan slopen, want de bar gaat eruit en komt een hele mooie nieuwe voor terug in de plaats
Moet ergens wel lachen, hoor het personeel donderdag nog tegen me zeggen, ow jij bent de gene die door de weeks hier de boel komt vermaken, toen vervolgens ook nog heel vrolijk ja geantwoord werd, niet eens door mij maar door de eigenaar, die me vervolgens knipoogde, speel ik het spel nog even vrolijk mee![]()
Wat zullen sommige vreemd opkijken als ik daar straks toevallig weer ben![]()
Dat laatste dusquote:Op zaterdag 29 september 2007 13:39 schreef E.T. het volgende:
Evenstar, zulke buren is niet fijn..
Werken in de horeca is hard werken, maar wel altijd gezellig(hoewel, na een bruiloft alles schoonmaken en indekken voor de volgende dag .. om een uur of 4 vind je 't meestal niet zo leuk meer..
)
Ik woon er een steenworp vandaan (Oirsbeek). Hoe klein is de wereld soms...quote:Op zaterdag 29 september 2007 13:34 schreef marit1978 het volgende:
_evenstar_
NUTH ?!
Mijn god, gelukkig heb ik wel normale buren!
Niet heel Nuth is zo belabberd asociaal hoor
proestquote:Op zaterdag 29 september 2007 13:41 schreef marit1978 het volgende:
en nee..hier hangen geen rolluiken..ook niet tijdelijk die van jullie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |