abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 28 september 2007 @ 22:51:07 #101
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_53557067
Zou best een oliebolletje lusten hoor
  vrijdag 28 september 2007 @ 23:10:52 #102
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_53557712
quote:

dat is toch echt niet te geloven? 10 jaar! Ik moet er niet aan denken dat Djen al aan sex zou denkendoet ze waarschijnlijk wel, ze zit immers nu op voortgezetonderwijs, maar ik blijf in ontkenning, mijn kind denkt daar niet aan
pi_53558188
ik geloof het best, maar vind 't wel heel treurig.
pi_53558217
10 jaar..toen speelde ik nog met duplo
Saartje
  zaterdag 29 september 2007 @ 07:49:22 #106
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_53562111
Ik zat het gister ook al vol verbazing op de FP te lezen Belgische (10) moeder geworden
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_53562327
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 23:36 schreef Maneki.Neko het volgende:
10 jaar..toen speelde ik nog met duplo
ik ook.. toen dacht ik echt nog niet aan sex hoor...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  zaterdag 29 september 2007 @ 08:55:22 #108
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_53562335
10!
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 22:48 schreef texelonia het volgende:
Was ik gisteren nog verbaasd over het 1e kerstliedje dat ik op de radio hoorde, zag ik vandaag dat de oliebollenkraam er alweer stond. Het moet niet gekker worden
Hier ook, ik heb me ingehouden. Ze hebben daar zulke lekkere appelflappen!
pi_53562351
Ik speelde op mijn 10 jaar nog met my little pony denk ik
pi_53562361
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 22:27 schreef Sjeen het volgende:

[..]

*schenkt wat lekkers in voor Leonieke...
yummie
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 22:45 schreef Rottdog het volgende:
* Rottdog schuift krukje door leg hier je voeten maar lekker op.
Ik lijk wel een prinses op die manier

Lekkers en lang uitgestrekt liggen
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 22:45 schreef Spuuglokje het volgende:
Poe hee, da's een druk weekje geweest, Leonieke!
Voor zover ik het begrepen heb, zou het na vier weken minder druk moeten worden. Dus nog 1 week te gaan
  zaterdag 29 september 2007 @ 11:00:52 #111
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_53563509
onze "nieuwe"buren.. type slechtkampvolk, hebben onze rolluiken gejat , deze lagen op ons gedeelte van het afdak, manlief wou ze ophangen zijn ze pleite, kijkt hij naar ling, hebben hun ze gejat en opgehangen
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_53563712
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 11:00 schreef _evenstar_ het volgende:
onze "nieuwe"buren.. type slechtkampvolk, hebben onze rolluiken gejat , deze lagen op ons gedeelte van het afdak, manlief wou ze ophangen zijn ze pleite, kijkt hij naar ling, hebben hun ze gejat en opgehangen
....waar woon je in hemelsnaam ????
pi_53563784
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 11:18 schreef kapitein_pannekoek het volgende:

[..]

....waar woon je in hemelsnaam ????
Die vraag kwam ook in me op

Wie doet nou zoiets?
  zaterdag 29 september 2007 @ 11:41:38 #114
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_53564047
In het rustieke nuth

Grappige is, manlief belt, aan kind doet deur open papa en mama zijn niet thuis.
Ik ga bij onze oude buren kijken of ze thuis zijn, loopt er een jong menneke naar hun, belt aan doet die trut wel open
Dus ik politie gebeld ze hebben dat dus meegekregen dus manlief kijkt buiten is er een rolluik van af, wij fot;s gemaakt, waar ze er al een van afhebben.
De andere staat er inmiddels ook weer bij ons raam.
Stuk tuig is toch niet normaal
pi_53564091
Die laatste regel geeft idd de waarheid weer. Zoiets is niet normaal en doet alleen tuig.

Is iedereen in de buurt zo of heb je gewoon heel veel pech met jouw buren?
  zaterdag 29 september 2007 @ 11:51:01 #116
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_53564200
nee het is echt een rustige vriendelijke buurt. waar mensen elkaar nog echt aanspreken op straat een babbeltje maken, mensen elkaar helpen.
Wat dat betreft vallen hun ook buiten de boot daarin.
Ze wonen er nou 2 maandjes, en het is dus al zo dat ze met veel regelmaat de muziek ( jan smit, frans bauwer marianna weber ) loeihard hebben staan, zo ook s mddags , beetje sociaal gedrag terwijl zichtbaar is dat hier een klein kindje woont is er niet bij. Als er een feestje is geen probleem, maar niet met regelmaat. ga je aan de deur, omdt je elkaar in je eigen huis op een meter afstand niet eens verstaan kan. wordt er doodleuk gezegd nou hij staat niet hard, maar zet hem wel uit zal er rekening meehouden en de volgende dag precies hetzelfde gezeiks.
Vorige week zondag liepen die 2 jong met een vriendje hier op het platte dak op en neer te rennen, allemaal dat soort ongein. Of de auto achterom parkeren hem zo neer zetten dat er niemand naast kan terwijl er ruimte genoeg voor 2 is , onze auto daar altijd staat in het verlenge van ons huis.

Ik ben zelf het type vriendelijk vragen en normaal oplossen, maar dit gaat toch echt TE ver.
pi_53564243
Je hebt in mijn ogen alleszins gelijk als je er de politie bijhaalt. Zoiets kan idd niet, gewoon zoveel mogelijk foto's nemen. Wat zeggen de andere buren?
  zaterdag 29 september 2007 @ 11:57:22 #118
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_53564326
Die staan stom verbaasd, zelfs man van de wijk zelf , kwam kijken, en die had ookzoiets van dat doe je toch niet, ook al staat er geen naam op het luik, je blijft er met je poten vanaf.

maar goed, politie zou langskomen zodra er een auto vrij is.
pi_53564442
En hebben ze ook last van die mensen? Want dan zou je misschien samen naar de politie kunnen gaan (ik denk nu maar aan geluidsoverlast)
  zaterdag 29 september 2007 @ 12:08:03 #120
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_53564526
Nou die hebben bij de woningbouw vereniging wel een klahct ingediend over op de daken rennen.
Zoals wij ook een klachtenbrief hebben gedeponeerd.
Lastige is dt je tegen de geluidsoverlast vrij weinig kan doen omdat het binnen de gestelde tijden dat het mag valt.
Het feit dat hun geen normen wen waaarden hebben die sociaal wenselijk zijn is wettelijk niets aan te doen.
Maar in combinatie met dit nu erbij wordt het wel meegenomen.
Vind het echt gewoon jammer, we zitten hier leuk en rustig wat dat betreft ideaal, jhet wordt echt verpest door die nieuwe buren erg jammer.
  zaterdag 29 september 2007 @ 12:10:27 #121
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_53564581
Hopelijk zijn ze dan weer gauw vertrokken, Evenstar. Dat vergalt je levensgeluk danig.
  zaterdag 29 september 2007 @ 12:13:20 #122
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_53564643
Ik hoop het

de opmerking beter een goede buur als een verre vriend gata hier niet op
pi_53564776
jeetje Evenstar, wat een gezellig buren

Ging ik net even lekker onder de zonnebank bij mijn ouders, moest de kat er zonodig bij
Was best gezellig..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  zaterdag 29 september 2007 @ 12:38:47 #124
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_53565144
Nou de politie is net egweest, die gaat bij de buren langs, er wordt een melding gemaakt, en ons verzocht dus bij zowel de wbv, als de politie meldingen blijven maken zodat dit aangepakt kan worden.
Wat betreft het geluid dachten wij dus omdat het in de normen viel niet gemeld mocht worden, maar ook dat mogen we dus melden. Zodat er iets aangepakt kan worden.
Ook melding dat sinds hun er zijn komen wonen we dus niet meer fijn wonen.
Hun zeiden ook dat is gewoon hartstikke belangrijk, en ook bij hun staat de bavoboort bekend als een rustige vriendelijke wijk.

Ze laten nog weten hoe het egsprek met hun was
pi_53565216
Evenstar wat een gedoe bij jullie zeg, hopelijk komt het uiteindelijk allemaal goed, en dat je niet nog meer ellende met de nieuwe buren krijgt
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_53565250
Klinkt toch positief hoor _evenstar_ Fijn dat de politie zo meedenkt met jullie. En bij geluidsoverlast niet meer aanbellen, maar gewoon de politie bellen.
pi_53565370
Leonieke alweer beetje bijgekomen van je drukke werkweken?

Hier mag ik straks weer werken, een koud en warm buffet vanavond, heb alleen geen idee hoeveel personen dus ben benieuwd
En vanavond kunnen we een bar helemaal leeg gaan halen, zodat ze zondag flink kunnen gaan slopen, want de bar gaat eruit en komt een hele mooie nieuwe voor terug in de plaats

Moet ergens wel lachen, hoor het personeel donderdag nog tegen me zeggen, ow jij bent de gene die door de weeks hier de boel komt vermaken, toen vervolgens ook nog heel vrolijk ja geantwoord werd, niet eens door mij maar door de eigenaar, die me vervolgens knipoogde, speel ik het spel nog even vrolijk mee
Wat zullen sommige vreemd opkijken als ik daar straks toevallig weer ben
pi_53565602
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 12:49 schreef _Bar_ het volgende:
Leonieke alweer beetje bijgekomen van je drukke werkweken?

Hier mag ik straks weer werken, een koud en warm buffet vanavond, heb alleen geen idee hoeveel personen dus ben benieuwd
En vanavond kunnen we een bar helemaal leeg gaan halen, zodat ze zondag flink kunnen gaan slopen, want de bar gaat eruit en komt een hele mooie nieuwe voor terug in de plaats

Moet ergens wel lachen, hoor het personeel donderdag nog tegen me zeggen, ow jij bent de gene die door de weeks hier de boel komt vermaken, toen vervolgens ook nog heel vrolijk ja geantwoord werd, niet eens door mij maar door de eigenaar, die me vervolgens knipoogde, speel ik het spel nog even vrolijk mee
Wat zullen sommige vreemd opkijken als ik daar straks toevallig weer ben
Ik doe het vandaag gewoon rustig aan Dat moet ook echt wel. Morgen in de voormiddag nog wat werk proberen voor te bereiden, maar voor de rest moest ik even tot rust komen. Vanavond, als mijn man zich niet meer zo ziek voelt, misschien iets gaan eten in een restaurant (het is zijn verjaardag). Zou ook wel heerlijk zijn. Maar het is zijn verjaardag, dus hij beslist natuurlijk

Het lijkt me wel een zware job die je hebt. Je zit natuurlijk meestal wel in de ambiance, maar toen ik zag wat een werk die mensen van de feestzaal hadden op ons huwelijk... man man... wat een respect hoor
pi_53565712
Ik vind het super om te doen hoor
Tis alleen nu allemaal nog wat rommelig omdat ze nog steeds aan het verbouwen zijn op sommige plekken, waardoor nog niks een vaste plek heeft, waardoor je best wel wat loopt te zoeken...

Ben dan ook echt heel benieuwd hoe het er straks uit gaat zien als alles klaar is, en alles een vaste plek heeft, en dan eenmaal goed lekker kunnen draaien.
pi_53566356
_evenstar_

NUTH ?!
Mijn god, gelukkig heb ik wel normale buren!
Niet heel Nuth is zo belabberd asociaal hoor
  zaterdag 29 september 2007 @ 13:39:17 #131
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_53566497
Evenstar, zulke buren is niet fijn..

Werken in de horeca is hard werken, maar wel altijd gezellig (hoewel, na een bruiloft alles schoonmaken en indekken voor de volgende dag .. om een uur of 4 vind je 't meestal niet zo leuk meer.. )
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_53566528
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 13:39 schreef E.T. het volgende:
Evenstar, zulke buren is niet fijn..

Werken in de horeca is hard werken, maar wel altijd gezellig (hoewel, na een bruiloft alles schoonmaken en indekken voor de volgende dag .. om een uur of 4 vind je 't meestal niet zo leuk meer.. )
Dat laatste dus

Wij zijn getrouwd op 14 juli. De feestzaal had ook op 13 juli een avondfeest en op zondag 15juli een feest dat 's middags begon. Ik vraag me af waar die mensen de energie halen om zoiets te kunnen volhouden.
pi_53566549
en nee..hier hangen geen rolluiken..ook niet tijdelijk die van jullie
  zaterdag 29 september 2007 @ 14:20:48 #134
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_53567440
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 13:34 schreef marit1978 het volgende:
_evenstar_

NUTH ?!
Mijn god, gelukkig heb ik wel normale buren!
Niet heel Nuth is zo belabberd asociaal hoor
Ik woon er een steenworp vandaan (Oirsbeek). Hoe klein is de wereld soms...

Weer terug in lurkstand kruipt
pi_53567534
Evenstar jeetje wat een verhaal. Ik hoop dat er snel verandering in komt, want rustig wonen is belangrijk.

Bar, lijkt me wel een leuke baan. Veel verschillende mensen waar je mee in aanraking komt.

Leonieke, gefeliciteerd met je man. En hopelijk is ie vanavond ver genoeg op geknapt om er een gezellige avond van te maken.

Hier zijn we koekjes aan het bakken. En vanavond eten we boerenkoolstampot. Fleur heeft zelf gekozen.... Daar zal papa heel blij mee zijn. Een echte stampot-vent.
  zaterdag 29 september 2007 @ 14:27:54 #136
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_53567623
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 13:41 schreef marit1978 het volgende:
en nee..hier hangen geen rolluiken..ook niet tijdelijk die van jullie
proest

kwam dat schaap van hiernaast dus in de winkel tegen, ze keek me vuil aan lol ik heb haar maar een blik terug gegeven.

nou moet ik dus babywagentjes inde gaten houden

maar waarom werk je dan niet hier op het CB?
  zaterdag 29 september 2007 @ 14:28:57 #137
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_53567649
Chacama hier ook zo;n stamppot vent die krijgt rodekolestamp vanavond met vinkjes. ik lust dat ehct niet gruwel
pi_53568438
Heb er 'vroeger' wel gewerkt, als vervanger

in Maastricht was er de kans om ook echt eigen teams te krijgen, vééél leuker dan alleen eens een buro doen.
Je zult me bij de jumbo oid vast weleens gezien hebben
Anders misschien wel bij de sportschool ofzo?
  zaterdag 29 september 2007 @ 15:09:15 #139
73004 Oxymoron
zoekt rust en ruimte
pi_53568488
Morgen, krijg ik mijn parkiet!
Het zou eerst, afgelopen dinsdag zijn, maar, toen hadden ze geen jonge parkieten meer in de winkel.
Nu krijg ik er een, van een kennis van mijn vader, die een parkieten kwekerij heeft.
Ik kan er kiezen, uit 10 stuks.
Hartstikke spannend. De kooi, staat al klaar, het vervoersbakje ook.
Volgende week, als ik weer bij mijn ouders ben, kan ik een foto plaatsen.
Ik heb nog steeds, geen internet op mijn groep.
Er is geen land over dat ik nog ontdekken kan. Er is alleen het eiland dat ik heet. - Ted van Lieshout
OUD Gouden Toetsenbord Award 2010!
  zaterdag 29 september 2007 @ 15:25:07 #140
24188 Belana
kloon van belana
pi_53568754
wat leuk oxy! spannend!
stormy waters...
sailin'
pi_53569449
Leuk zeg Oxy!
Fake it till you make it...
pi_53570198
Dus ik had Marit gewoon kunnen meeten vn de week?
Evestar prut zooi, van de weke stonden er veel duurdere dingen in de tuin en daar deden ze niks mee. en die herrie idd, schrok meaf e toe kapot en dacht dat Djulian uit zijn bed was gevallen ofzo.
Gelukig is allesopgelost nu!

Oh wat gaaf oxy!! je weet dat je parkieten best heel veel kan leren? Zijn zulke leuke vogeltjes!
pi_53570355
Evenstar ik hoop dat het snel is opgelost. Zodat jullie weer genieten om daar te wonen.

Leuk Oxy!
  zaterdag 29 september 2007 @ 16:54:45 #144
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_53570395
Ik zou graag een vogeltje willen hebben, maar mijn man vindt het zielig dus dat gaat niet door... Dus ik best een beetje jaloers op je, Oxymoron!
pi_53570419
Wie heeft zijn Buzz pakket ook ontvangen ?
Ik ga de speurtocht doen op het feestje van Merijn, zo vang ik 2 vliegen in een klap ! (de ouders krijgen het drinken als ze de kids halen....met een formulierje )
pi_53571380
Ik heb het ook ontvangen! Vriendelijke postbode had het tegen de voordeur gezet, klem achter het schoenenrooster dus ik kon m`n voordeur niet meer open krijgen
Vanavond ff proeven, het staat nu in de koeling
Saartje
pi_53571469
Zo heb net mijn nieuwe computertafel in elkaar gezet. Helemaal alleen. Ik heb helemaal geen kerel nodig in huis jawel voor de vuilnis . Nu kan ik straks die grote pc kast de deur uit doen
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
pi_53571602
Goesso Nicole *applaus*
Saartje
  Jubileum moderator zaterdag 29 september 2007 @ 18:45:31 #149
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_53572734
Geweldig Nicole!

Oxy wat leuk een vogeltje!

Maggie, ik doe het gewoon hier, hier zit je toch meestal aan de bar , gefeliciteerd met je verjaardag !!

Vanmorgen zijn we met Sjors, onze rooie kater, naar de dierenarts geweest. Hij sukkelde al langer met een tumor aan zijn voetje, teentje is toen weggehaald maar af en toe sprong de wond weer open. Vorige keer was de dierenarts vol goede hoop, zooitje medicijnen mee en het zou allemaal goed komen. Helaas werd het de afgelopen dagen weer slechter en volgens de dierenarts zat het pootje nu vol ontstekingen en was er wederom tumorweefsel bij. Onze DA, die erom bekend staat door te gaan tot het gaatje stond nu ook met zijn rug tegen de muur, alleen amputatie kon Sjors nog redden maar of hij de operatie zou overleven? Sjors is 16 jaar bij ons geweest en heeft een geweldig leven gehad, met 3 poten door het leven kon en wilden wij hem niet aandoen.
Hij heeft een spuitje gekregen en we hebben afscheid van hem genomen. Iris wilde graag voor hem zingen en heeft heel zachtjes "slaap sjorsje slaap" in zijn oor gezongen. Eva heeft kusjes gegeven en Sjors is zo ingeslapen in Jeroens armen.
Het was goed zo... het is alleen wel heel stil in huis met nog maar 1, zeer afstandelijke, poes over. Iris heeft nog een paar keer flink moeten huilen thuis omdat ze Sjors zo miste maar vind het wel heel fijn dat hij nu een sterretje is want hij had wel heel veel pijn.
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  zaterdag 29 september 2007 @ 18:48:20 #150
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_53572785
Pfff Lois... ik moet er echt helemaal van slikken...
Wat naar zeg... 16 17 is een prima leeftijd op zich, maar toch...

[ Bericht 4% gewijzigd door BE op 29-09-2007 18:56:51 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')