abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Jubileum moderator donderdag 27 september 2007 @ 11:01:07 #51
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_53509685
Dat met die paal staat inderdaad heel raar

Die kerststal wil ik ook al zo lang hebben ET, ik vind hem zo leuk!
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  donderdag 27 september 2007 @ 11:03:13 #52
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_53509740
quote:
Op donderdag 27 september 2007 10:58 schreef m@x het volgende:
]pas alleen wel op met wat je hier allemaal neerzet. Mika kan het later als ie groot is allemaal nalezen

Een mazzel, die search van Fok is zo vreselijk gaar.. en het tempo waarmee er aan dat ding gewerkt wordt ..
Geloof nooit dat dat problemen gaat geven

Lois, 19 oktober is ie dus 20 euro ipv 35 bij Intertoys
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_53510128
quote:
Op donderdag 27 september 2007 10:58 schreef m@x het volgende:

[..]

MeNicole, ik hoop dat jullie er net zo goed uit komen als wij pas alleen wel op met wat je hier allemaal neerzet. Mika kan het later als ie groot is allemaal nalezen
Mikael mag later als ie oud genoeg is best weten waarom wij uit elkaar zijn gegaan. Al het het alleen maar om hem te behoeden om dezelfde fout ooit te maken. Daar zijn Kevin en ik het gelukkig ook al over eens. Zodra Mikael erna gaat vragen zullen wij zo duidelijk mogelijk antwoord geven.
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
pi_53511362
quote:
Op donderdag 27 september 2007 10:01 schreef m@x het volgende:

[..]

Dank je wel Ik ben er echt van overtuigd dat een scheiding geen drama hoeft te zijn. Leuk is natuurlijk anders maar wat heb ik er aan om boos of verdrietig te blijven? De enigen die ik uiteindelijk daarmee heb zijn Kai en mezelf. Kai is voor ons tweetjes gewoon het allerbelangrijkste. Dat zijn ouders niet meer bij elkaar zijn is voor hem al rot genoeg. We zijn het gewoon aan hem verschuldigd om verder maar gewoon over onze eigen onenigheidjes (want hoe belangrijk is een cd, dvd of boek nou eigenlijk?) heen te stappen. Daarbij vind ik het gewoon een fijn idee om in de toekomst als vrienden verder te kunnen. Nu is dat nog moeilijk omdat het vrij vers is maar ik denk dat het moet kunnen.
Ik begrijp dat ook niet altijd nee, dat een scheiding soms zo'n drama moet zijn. Ik ken bijv. een stel wat 8 jaar bij elkaar was, ging trouwen, meteen een kindje kregen en na nog geen half jaartje huwelijk met knallende ruzie uit elkaar gingen. De vrouw was nog niet eens bevallen..
Ik kan niet begrijpen waarom mensen dan in vredesnaam een kindje willen. Als je op zo'n manier uit elkaar gaat, dat moet er toch al langer iets fout hebben gezeten? Ik vind zo'n situatie zo egoïstisch.
Maar eigenlijk mag ik er niet over oordelen, want een buitenstaander weet er het fijne natuurlijk ook niet van en ik heb zelf gelukkig nooit in die situatie gezeten.

Maar wat je hierboven schrijft m@x, bevestigd nogmaals hoe ik jouw omgang met de situatie zie: verstandig!
♥ ♥ Jij een beetje van mij, ik een beetje van jou. ♥ ♥
pi_53511384
Oh en ik had het stukje van het Little People Kerststalletje ook al uitgeknipt en op het prikbord gehangen!
pi_53512897
Hebben jullie speelgoedboek nr 1 gehad? Wij iig niet. Voordeel dat Kim 6 december jarig is, dan is er veel in de aanbieding. Dan kunnen we makkelijker een groot cadeau kopen. (klinkt dat raar?)
pi_53514003
quote:
Op donderdag 27 september 2007 12:01 schreef lcicle het volgende:
Oh en ik had het stukje van het Little People Kerststalletje ook al uitgeknipt en op het prikbord gehangen!
Hahahahaha, dat hangt hier dus ook op het prikbord !!
Variety is the spice of life
pi_53514018
quote:
Op donderdag 27 september 2007 12:54 schreef _Ingrid_ het volgende:
Hebben jullie speelgoedboek nr 1 gehad? Wij iig niet. Voordeel dat Kim 6 december jarig is, dan is er veel in de aanbieding. Dan kunnen we makkelijker een groot cadeau kopen. (klinkt dat raar?)
Nee, natuurlijk klinkt en is dat niet raar, tis allemaal al duur zat
Variety is the spice of life
  donderdag 27 september 2007 @ 13:47:26 #59
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_53514588
quote:
Op donderdag 27 september 2007 09:35 schreef Nijna het volgende:
LB, misschien kunnen ze je in de apotheek wel advisteren over die vitamines?
Lees ook even goed de aanbevolen dosering op de pakjes, want van bepaalde vitaminen kan je ook teveel binnen krijgen en dat is ook weer niet goed (sommige plas je gewoon uit als je teveel hebt, maar anderen niet).
Verkopen ze dat ook bij de apotheek dan? Ik probeerde wel advies te vragen bij de drogist maar het was er zo druk dat ik maar weg ben gegaan.

B6 ga ik onthouden. Thanks.

Oh en Max, ik hoop voor je dat die dingen zo goed blijven gaan. Net even het topic van je huis bekeken. Leuk al vind ik het natuurlijk bijna hysterisch gekleurd Als je straks daar woont zal ik de laarsjes een keer naar je opsturen. Volgens mij kleuren ze daar namelijk wel leuk.
  donderdag 27 september 2007 @ 14:12:03 #60
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_53515296
Luchtbel was dat van Belana niet Floradix?
Maxi, Midi & Mini
(My) Timing sucks.... Always.
Al lang niet meer aan het ontzwangeren. En nog steeds NIET voor rede vatbaar!
pi_53516354
Bar, succes met poging nummer 2 vanmiddag .

Lois, haha lijkt me heerlijk zo 2 van die kinders die het speelgoedboek door zitten te spitten!

LB, hier in de apotheek hebben ze wel vitamines te koop...
Fake it till you make it...
pi_53518423
Pffffff, waarom is het regelen van een pgb zo moeilijk?!
Je wordt van het kastje naar de muur gestuurd. Bah. Nu heb ik dus nog geen geld om de rekening te betalen aan de zorgverlener. Maar ik ben toch assertief geweest.
* _Ingrid_ nu weer verder bellen gaat.
pi_53521665
Amber zit ok steeds in het Intertoysboekje te bladeren.. Alleen heb ik boekje 2 helemaal niet gehad.

Bar, succes met je 2e werkpoging!

ET, isset gelukt met de paal?
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_53522114
Ik heb helemaal geen intertoys boek gehad..zoals ieder jaar
Saartje
  donderdag 27 september 2007 @ 18:23:27 #65
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_53522542
Ben dus niet de enige die flieft is op het kerststalletje
  donderdag 27 september 2007 @ 18:30:26 #66
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_53522682
IewIewIewIew!

Die plassende kater? Daar was ik dus gisteren op aanraden van iemand in F&F mee naar de dierenarts gegaan. Bleek blaasontsteking te zijn, dus antibiotica... aggos... zielig denk je dan...

Vandaag was het payback time blijkbaar:
Hij heeft zich vandaag uitgeleefd op een duif... in onze woonkamer.
Het hoofd is niet meer terug te vinden, dus ik gok dat het gesmaakt heeft.
Toen ik thuis kwam zat hij op een pootje te sabbelen.
Gadverdegadver! Alles zit/zat onder het bloed en veren.
pi_53522976
BAH!

Wat ben ik blij dat ik slechts af en toe een dode vis uit het aquarium hoef te vissen en de planten af en toe bij moet snoeien en wat alg weg moet halen enzo
pi_53523009
Ik heb nog helemaal geen boekje van de Intertoys gehad
  Jubileum moderator donderdag 27 september 2007 @ 19:04:59 #69
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_53523531
Ow yuk BE

Ik heb ook geen boekje gehad hoor, nog nooit trouwens. Ik haal er gewoon een paar in de Intertoys, kunnen ze allemaal in hun eigen boekje kijken en uitzoeken.
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_53523793
Oh bah BE
Hier kwam er pas een aan met een jong vogeltje..zielig
Saartje
  donderdag 27 september 2007 @ 19:16:01 #71
44200 Sjeekie_Beekie
Beter te laat, dan over tijd!
pi_53523868
Hier was vanmiddag een vriendje spelen en zag het Intertoys boek liggen [wat hij nog niet heeft gehad]. Samen zaten ze het door te bladeren en vriendje vertelde wat hij allemaal ging vragen aan Sinterklaas. Hij geloofde dan wel niet meer, maar hij maakte toch maar een lijstje, voor het geval dat hij toch langs zou komen.

Onze junior vroeg tijdens het eten waarom vriendje niet meer in Sinterklaas geloofd. Ik heel onschuldig zeggen dat ik dat ook niet weet. Dan blijf ik er gewoon in geloven hoor, jij toch ook? Ik wel ja... je weet maar nooit wat hij allemaal meebrengt tegen die tijd. Stiekum hoop ik dat ze tot hun 18de blijven geloven.

Wij zijn hier zo goed als klaar met klotteren. Vorige maand was er bij de Top1Toys een kortingsactie, tussen 8 en 9 kreeg je 25% korting op bijna alles [m.u.v. multimedia en aanbiedingen] en dus heeft Sjeekie_Beekie haar slag geslagen. Onze junior wil maar één ding en dat is Lego, dus om half 9 stond ik al bij de kassa met deze sets. Al met al een stuk goedkoper en klaar zijn we. Hij bladert ook iedere dag nog de nieuwste Lego-catalogus door voor het slapen, dus daar kunnen we ons geen bult aan vallen.
* Sjeekie_Beekie krijgt ook het één en ander van de Goedheiligman.

Mijn verklaarde mij in het begin voor gek dat ik het hele jaar door al cadeautjes scoor, maar toen we vorige jaar nog maar voor 4 kleinigheidjes op pad hoefden EN dus al 3 wasmanden vol met cadeautjes verstopt hadden liggen, was hij er wel blij mee.
Weltrusten... Tot morgen zonder zorgen.
Oudste, Jongste en Lara
Mijn mietjesschema in de strijd naar een betere conditie.
pi_53524936
Ieuww gadver BE

Slim Sjeekie! Denk dat ik dat tegen die tijd ook ga doen. Daarnaast krijg Amber nu ook tussendoor een boekje of dvdtje zodat ze straks niet alles ineen keer krijgt.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  donderdag 27 september 2007 @ 20:10:05 #73
3011 E.T.
pi_53525465
Ik moet eens gaan zoeken waar ik alles zo'n beetje verstopt heb Ik koop ook regelmatig wel dingen, maar er mag nog wel het nodige bij. Al ben ik wel van plan om het niet te gek te maken.

Zo, paal is een meter verzet vanmiddag. Niet meer op hoeven letten met de auto op de oprit zetten, alle ruimte om met de fietskar naast de auto de weg op te kunnen.. En het lijkt ook nog eens veel ruimer om te zien

BE Gatver!
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  donderdag 27 september 2007 @ 20:12:42 #74
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_53525561
Goed nieuws E.T!
  donderdag 27 september 2007 @ 20:24:11 #75
61800 Rottdog
pi_53526280
Wat fijn ET!

Pff ben een uitnodiging aan het maken voor Ambers verjaardag maar ben alles behalve crea..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  donderdag 27 september 2007 @ 20:39:56 #77
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_53526448
Heerlijk donderdagavond! Straks weer ER in bed kijken!
  donderdag 27 september 2007 @ 20:44:59 #78
3011 E.T.
pi_53526611
House is bezig (nu ff reclame)
  donderdag 27 september 2007 @ 20:47:09 #79
61800 Rottdog
pi_53526678
quote:
Op donderdag 27 september 2007 20:39 schreef Brighteyes het volgende:
Heerlijk donderdagavond! Straks weer ER in bed kijken!
Thnx voor de reminder
pi_53527078
En langzaamaan sijpelt het normale leven weer in ons leven, dat een weekje heeft stilgestaan.
Mijn schoonzus is vandaag begraven. Er zijn heel veel mensen op af gekomen en het was zoals ze had gewild.

Ik eindigde op de begraafplaats met een dank en het volgende. Het heet 'Einde':
De laatste uren voor het einde
Dan wordt die grote wereld klein
is plotseling alles onbeduidend
tot aan het laatste beetje pijn.

Wat wij zo indrukwekkend vonden
verliest zijn glans, verliest zijn zin
Maar achter die gesloten ogen
glanst een gigantisch groot begin!

We gaan nu naar bed, we zijn doodmoe. Nu moeten we het zien te verwerken, nu we niet meer worden geleefd door alle dingen die geregeld moeten worden...
pi_53527390
Een mooi en zeer emo gedicht. Heel veel sterkte met het verwerking van dit enorme verdriet. En voor nu: slaap rustig.
  donderdag 27 september 2007 @ 22:52:43 #82
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_53530787
Heel veel sterkte Bright.

Bix ik duim voor je vader (en ook voor jullie), die nieuwe ingreep klinkt goed, ik hoop dat hij er snel weer van opknapt
E.T. wat heerlijk dat paal verhuisd is B.E. dat is nou net een van de redenen waarom ik blij ben met mijn binnenkatten. Wat lijkt me dat vies zeg!
Sinterklaas.... ik ben eerst nog even bezig met Tobias zijn verjaardag, de uitnodigingen heb ik al een paar weken geleden afgemaakt (voor inspiratie Vicky, wil ik je best helpen hoor!) alleen nog de datum en tijd erin zetten en op de bus. Ik heb al wel een aantal kleine kado'tjes in huis voor de Sint trouwens zo leuk om die dingetjes te kopen! Ik ben ook heel benieuwd hoe hij op het Sintfeest gaat reageren op zijn vaders werk.

M@x en MeNicole, veel sterkte allebei!
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
  vrijdag 28 september 2007 @ 08:07:40 #83
24188 Belana
kloon van belana
pi_53535509
bright, klinkt als een zware dag gisteren. sterkte de komende tijd. mooi gedicht trouwens.
stormy waters...
sailin'
pi_53536830
Dank jullie wel!
Vandaag gaan we iets leuks doen (Zal wel iets van zwemmen zijn)
Gewoon even met z'n 3en even eruit.
pi_53537547
Bright heftige dagen beleefd
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_53540624
Bright nu even rust nemen (In het koppie) en het leven weer proberen op te pakke, dat gaat stapje voor je stapje, maar jullie komen er wel

Ik ben weer thuis. Evenstar heeft me heerlijk verwend en zijn toch achter een aantal dingen gekomen, dat mijn foon een vliegbrevet en zwemdiploma heeft , maar ook dat ik even echte rust nodig heb.
Met niks en niemand om me heen, alleen hoe we dat gaan doen is nog ff kijken.
zo over 3 kwartier telefonische afspraak met de arts weer, want de pijn van de injectie had nu allang weg moeten zijn, maar in plaats daarvan zak ik er vaker doorheen, is de pijn erg heftig en tintelt mijn been.
  vrijdag 28 september 2007 @ 13:51:53 #87
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_53543289
Bright, een beetje laat maar heel veel sterkte met dit verlies.
Mooi gedicht ook, ik zag pas dat iemand het opschreef voor een overleden collega onlangs.
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_53543747
Anitra, dat klink niet zo goed van die spuit. Hopelijk kan de arts je daar meer over vertellen. Ik hoop dat je een oplossing hebt voor jouw rust.
  vrijdag 28 september 2007 @ 15:52:51 #89
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_53546450
Bright, wat fijn dat de begrafenis geworden is zoals zij het had gewild. Ik hoop dat jullie vandaag hebben kunnen genieten van het met z'n drieën voorzichtig weer wat leuke dingetjes oppakken, zoals zwemmen. Nogmaals veel sterkte de komende tijd!

E.T. super dat die paal verplaatst is!
pi_53546970
Anitra, heeft het gesprek met die arts je nog iets opgeleverd?

Bright, goed dat het afscheid goed verlopen is, je hebt eigenlijk maar zo kort inderdaad om dat dan allemaal snel zo goed mogelijk te regelen. sterkte in de periode die nu komt, wat lijkt me dat erg voor je vrouw, dat ze haar zus moet missen. en voor jullie allemaal natuurlijk. voor Elise is het vast ook behoorlijk ingrijpend, zeker nu ze zelf ook al in zo'n tijd vol veranderingen zit.
pi_53549467
Chacama
De arts heeft mijn medicatie verhoogd meteen en hij gaat aankomende week met de neuroloog en neurochirurg de MRI bekijken (Neurochirurg was in het buitenland voor 2 weken congres geloof ik vandaar dat hij die nog niet had kunnen bereiken) als hij met hun gesproken heet en de MRI bekeken heeft belt hij mij terug en dat zal iig voor vrijdag zijn. dus hij gaat er enige spoed achter zetten. wat mij dan weer angstig maakt, zo makkelijk de medicatie omhoog en de spoed erachter
Dus verder weer afwachten.
  vrijdag 28 september 2007 @ 19:48:59 #92
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_53552282
lieffie kleine stapjes he
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_53554940
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 16:12 schreef bixister het volgende:
Anitra, heeft het gesprek met die arts je nog iets opgeleverd?

Bright, goed dat het afscheid goed verlopen is, je hebt eigenlijk maar zo kort inderdaad om dat dan allemaal snel zo goed mogelijk te regelen. sterkte in de periode die nu komt, wat lijkt me dat erg voor je vrouw, dat ze haar zus moet missen. en voor jullie allemaal natuurlijk. voor Elise is het vast ook behoorlijk ingrijpend, zeker nu ze zelf ook al in zo'n tijd vol veranderingen zit.
Ach, ja... Elise was toch wel het zonnetje op de begrafenis. Ze wilde steeds bij de vriend van m'n schoonzus zijn en ze wilde ook perse meehelpen met de kist te dragen (hebben we ook zelf gedaan)
Ik heb erna nog foto's gemaakt van de plaats waar ze ligt. De kist was bedolven onder de kleurige bloemen en er stonden er heel veel naast. Het was echt een bijzonder mooi gezicht, jammer dat het moest gebeuren.

We wilden vandaag gaan zwemmen, maar waren wat laat. Daarom een middagje Ballorig; Elise lekker spelen en wij (ook) praten. Het was fijn.

Morgen met schoonouders naar Alphen aan de Rijn (Archeon), dan hebben ook die wat anders weer.

Ja, we moeten dit stapje voor stapje doen, dat weten we en we doen dat ook zorgvuldig, samen met Elise en met de hulp van God, die ook door mensen werkt. Dat merken wij bijzonder goed! Zelfs hier op Fok! waar de mensen meeleven en een kaarsje voor m'n schoonzus brandden, waarvoor heel veel dank!!
pi_53555168
Bright: innige deelneming. Het klinkt als een mooi afscheid voor iemand die veel te vroeg is overleden.
pi_53555254
Mag ik hier trouwens eens komen uitrusten? De derde week met meer dan 46u werken (46 - 52 - 48u) is eindelijk volledig achter de rug en ik zit er eigenlijk een beetje helemaal door
pi_53555874
Bright, enorm veel sterkte gewenst met dit verschrikkelijke verlies.
  Licht Ontvlambaar vrijdag 28 september 2007 @ 22:27:45 #97
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_53556480
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 21:38 schreef leonieke het volgende:
Mag ik hier trouwens eens komen uitrusten? De derde week met meer dan 46u werken (46 - 52 - 48u) is eindelijk volledig achter de rug en ik zit er eigenlijk een beetje helemaal door
*schenkt wat lekkers in voor Leonieke...
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  vrijdag 28 september 2007 @ 22:45:06 #98
61800 Rottdog
pi_53556915
* Rottdog schuift krukje door leg hier je voeten maar lekker op.
  vrijdag 28 september 2007 @ 22:45:20 #99
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_53556929
Poe hee, da's een druk weekje geweest, Leonieke!
  vrijdag 28 september 2007 @ 22:48:30 #100
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_53557007
Was ik gisteren nog verbaasd over het 1e kerstliedje dat ik op de radio hoorde, zag ik vandaag dat de oliebollenkraam er alweer stond. Het moet niet gekker worden
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')