quote:Op donderdag 27 september 2007 10:58 schreef m@x het volgende:
]pas alleen wel op met wat je hier allemaal neerzet. Mika kan het later als ie groot is allemaal nalezen
Mikael mag later als ie oud genoeg is best weten waarom wij uit elkaar zijn gegaan. Al het het alleen maar om hem te behoeden om dezelfde fout ooit te maken. Daar zijn Kevin en ik het gelukkig ook al over eens. Zodra Mikael erna gaat vragen zullen wij zo duidelijk mogelijk antwoord geven.quote:Op donderdag 27 september 2007 10:58 schreef m@x het volgende:
[..]
MeNicole, ik hoop dat jullie er net zo goed uit komen als wijpas alleen wel op met wat je hier allemaal neerzet. Mika kan het later als ie groot is allemaal nalezen
Ik begrijp dat ook niet altijd nee, dat een scheiding soms zo'n drama moet zijn. Ik ken bijv. een stel wat 8 jaar bij elkaar was, ging trouwen, meteen een kindje kregen en na nog geen half jaartje huwelijk met knallende ruzie uit elkaar gingen. De vrouw was nog niet eens bevallen..quote:Op donderdag 27 september 2007 10:01 schreef m@x het volgende:
[..]
Dank je welIk ben er echt van overtuigd dat een scheiding geen drama hoeft te zijn. Leuk is natuurlijk anders maar wat heb ik er aan om boos of verdrietig te blijven? De enigen die ik uiteindelijk daarmee heb zijn Kai en mezelf. Kai is voor ons tweetjes gewoon het allerbelangrijkste. Dat zijn ouders niet meer bij elkaar zijn is voor hem al rot genoeg. We zijn het gewoon aan hem verschuldigd om verder maar gewoon over onze eigen onenigheidjes (want hoe belangrijk is een cd, dvd of boek nou eigenlijk?) heen te stappen. Daarbij vind ik het gewoon een fijn idee om in de toekomst als vrienden verder te kunnen. Nu is dat nog moeilijk omdat het vrij vers is maar ik denk dat het moet kunnen.
Hahahahaha, dat hangt hier dus ook op het prikbordquote:Op donderdag 27 september 2007 12:01 schreef lcicle het volgende:
Oh en ik had het stukje van het Little People Kerststalletje ook al uitgeknipt en op het prikbord gehangen!
Nee, natuurlijk klinkt en is dat niet raar, tis allemaal al duur zatquote:Op donderdag 27 september 2007 12:54 schreef _Ingrid_ het volgende:
Hebben jullie speelgoedboek nr 1 gehad? Wij iig niet. Voordeel dat Kim 6 december jarig is, dan is er veel in de aanbieding. Dan kunnen we makkelijker een groot cadeau kopen. (klinkt dat raar?)
Verkopen ze dat ook bij de apotheek dan? Ik probeerde wel advies te vragen bij de drogist maar het was er zo druk dat ik maar weg ben gegaan.quote:Op donderdag 27 september 2007 09:35 schreef Nijna het volgende:
LB, misschien kunnen ze je in de apotheek wel advisteren over die vitamines?
Lees ook even goed de aanbevolen dosering op de pakjes, want van bepaalde vitaminen kan je ook teveel binnen krijgen en dat is ook weer niet goed (sommige plas je gewoon uit als je teveel hebt, maar anderen niet).
Thnx voor de reminderquote:Op donderdag 27 september 2007 20:39 schreef Brighteyes het volgende:
Heerlijk donderdagavond!Straks weer ER in bed kijken!
Ach, ja... Elise was toch wel het zonnetje op de begrafenis. Ze wilde steeds bij de vriend van m'n schoonzus zijn en ze wilde ook perse meehelpen met de kist te dragen (hebben we ook zelf gedaan)quote:Op vrijdag 28 september 2007 16:12 schreef bixister het volgende:
Anitra, heeft het gesprek met die arts je nog iets opgeleverd?
Bright, goed dat het afscheid goed verlopen is, je hebt eigenlijk maar zo kort inderdaad om dat dan allemaal snel zo goed mogelijk te regelen. sterkte in de periode die nu komt, wat lijkt me dat erg voor je vrouw, dat ze haar zus moet missen. en voor jullie allemaal natuurlijk. voor Elise is het vast ook behoorlijk ingrijpend, zeker nu ze zelf ook al in zo'n tijd vol veranderingen zit.
*schenkt wat lekkers in voor Leonieke...quote:Op vrijdag 28 september 2007 21:38 schreef leonieke het volgende:
Mag ik hier trouwens eens komen uitrusten? De derde week met meer dan 46u werken (46 - 52 - 48u) is eindelijk volledig achter de rug en ik zit er eigenlijk een beetje helemaal door
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |