abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53495812
Er was nog geen nieuwe

In ieder geval werd in de laatste posts Bright veel sterkte gewenst voor morgen en daar wilde ik me bij aansluiten.

[OUD SC] een speeltuinbankje over tattoos en Prince
pi_53495891
Gossamme, mijn computer eindelijk weer werkend

Even crossposten: mensen van de meet, kijk ff in het naklets topic , ik ben even kwijt wat ik nu precies verstuurd heb
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
  Licht Ontvlambaar woensdag 26 september 2007 @ 20:16:41 #3
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_53495905
Bright en familie, sterkte morgen

Wij gaan zo naar de film Isa logeert bij de buren... Bij ons is het gezegde 'Beter een goede buur dan een verre vriend' zo ontzettend waar
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_53496053
Bright veel sterkte !!!
en Anitra
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
  woensdag 26 september 2007 @ 20:24:50 #5
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_53496109
Oh sorry. Ik had niet door dat ik het topic volmaakte.
pi_53496162
quote:
Op woensdag 26 september 2007 20:24 schreef Luchtbel het volgende:
Oh sorry. Ik had niet door dat ik het topic volmaakte.
Maakt niet uit Is kleine moeite.
pi_53496629
hey wat een kaal speeltuinbankje
Saartje
pi_53496921
quote:
Op woensdag 26 september 2007 20:42 schreef Maneki.Neko het volgende:
hey wat een kaal speeltuinbankje
Ik vond het eigenlijk een verademing!
  Jubileum moderator woensdag 26 september 2007 @ 20:52:36 #9
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_53496947
Heerlijk zo'n kaal bankje
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_53496985
tis wel weer ff afkicken na al die creatieve titels van de laatste tijd
Saartje
  woensdag 26 september 2007 @ 21:02:19 #11
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_53497234
En nou is ie kaal
  woensdag 26 september 2007 @ 21:03:38 #12
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_53497265
Bah, bah, bah, ik ben aan het inpakken en ik vind het verdomd lastig. Welke boeken zijn van mij? Welke boeken zijn van M? Welke boeken zijn van ons samen? Hoe gaan we die verdelen? En hetzelfde geldt natuurlijk voor de cd-s en de dvd-s. Blegh
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
  woensdag 26 september 2007 @ 21:05:54 #13
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_53497353
Cd van jou cd van mijhijuhij en nou zit dat stomme liedje in mijn hoofd. Lijkt me erg moeilijk om de spullen te moeten verdelen, M@x. Sterkte daarmee.
  woensdag 26 september 2007 @ 21:09:09 #14
55928 Suzziieee
Don't fear the reaper!
pi_53497476
Och M@x...dat lijkt me nou ook een lastige en deprimerende zaak om te doen.

Hier is het verdelen gelukkig heel makkelijk gegaan... alles staat zo ongeveer nog hier,op zijn kleding na.en gelukkig zijn we allebei heel makkelijk met spullen..als ie iets wil hebben kan ie het zo komen halen,tenminste de meeste dingen.

Maar als je allebei iets wil hebben..om emotionele waarde of iets dergelijks.. lijkt me echt wel lastig!

Veel succes met inpakken en verdelen
  woensdag 26 september 2007 @ 21:09:56 #15
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_53497501
quote:
Op woensdag 26 september 2007 21:03 schreef m@x het volgende:
Bah, bah, bah, ik ben aan het inpakken en ik vind het verdomd lastig. Welke boeken zijn van mij? Welke boeken zijn van M? Welke boeken zijn van ons samen? Hoe gaan we die verdelen? En hetzelfde geldt natuurlijk voor de cd-s en de dvd-s. Blegh
eh getsie..
Sterkte ermee
  woensdag 26 september 2007 @ 21:09:58 #16
3142 m@x
pi_53497504
Ik heb dat stomme liedje dus ook al de hele tijd in mijn hoofd. En ik vond Acda en de Munnik al zo stom

Wat was het trouwens een ongelooflijk rotweer vandaag zeg. Ik had nog geen regenpak en ik moest Kai naar zijn nieuwe opvang brengen. Twintig minuten fietsen door de stromende regen is echt niet lollig. Ik was tot op mijn ondergoed doorweekt. Gelukkig zat Kai goed ingepakt:

pi_53497512
onderhandelen m@x Neem jij die van Tina Turner..neem ik die van U2..of zoiets
Tis moeilijk, succes ermee
Saartje
  woensdag 26 september 2007 @ 21:12:26 #18
3142 m@x
pi_53497609
Op zich gaat het verdelen hier trouwens vrij makkelijk hoor. Er is geen strijd over spullen en cd-s zijn vrij makkelijk te klonen Het is gewoon lastig om de zaken te verdelen als de ander er niet bij is. Maar goed, nood breekt wetten. M. is samen met mijn vader en een vriend druk bezig in mijn nieuwe huis en ik moet nu de kast leeghalen zodat die alvast verhuist kan worden.

Ehm, het is meer "neem jij alsjeblieft die van Marilyn Manson dan neem ik die van ABBA"
  woensdag 26 september 2007 @ 21:13:28 #19
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_53497645
Sterkte ermee m@x, is idd niet leuk om te doen...
Sommige dingen bij ons waren overduidelijk van hem of van mij, en idd hebben we een hoop gekloond.
  woensdag 26 september 2007 @ 21:13:29 #20
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_53497648
Volgende keer een vuilniszak over je hoofd (eerst gat in de onderkant en zijkanten knippen) , dat helpt ook hoor.
  woensdag 26 september 2007 @ 21:16:01 #21
3142 m@x
pi_53497725
quote:
Op woensdag 26 september 2007 21:13 schreef Spuuglokje het volgende:
Volgende keer een vuilniszak over je hoofd (eerst gat in de onderkant en zijkanten knippen) , dat helpt ook hoor.
Dat bedacht ik me later inderdaad ook. Inmiddels heb ik mijn regenpakkenhaat overwonnen
  woensdag 26 september 2007 @ 21:20:05 #22
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_53497903
quote:
Op woensdag 26 september 2007 21:16 schreef m@x het volgende:

[..]

Dat bedacht ik me later inderdaad ook. Inmiddels heb ik mijn regenpakkenhaat overwonnen
Ik heb een Hemaregenjas. Voor als het écht stormachtig regent. Maar eigenlijk houd ik wel van doorweekt worden.
pi_53497962
Wat een hippe Kai, tof kleurtje!
Lijkt me lastig m@x, de spullen verdelen .

Kaal bankje... misschien kunnen we de volgende voorzien van een likje verf, is het ietsje minder kaal .
Fake it till you make it...
pi_53498782
Ow Ingrid.... meid ik heb nog steeds wat voor je liggen he....
Sorry....
Is er helemaal bij ingeschoten...
Heb je anders een mailadres voor me? of kan het naar je msn adres?

Let me know aub

M@x spullen verdelen is nooit leuk en al helemaal niet gemakkelijk, vooral omdat er misschien ook wel heel veel gevoel bij komt kijken
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_53499068
quote:
Op woensdag 26 september 2007 21:40 schreef _Bar_ het volgende:
Ow Ingrid.... meid ik heb nog steeds wat voor je liggen he....
Sorry....
Is er helemaal bij ingeschoten...
Heb je anders een mailadres voor me? of kan het naar je msn adres?

Let me know aub
Klopt. Kan via msn en anders mail in profiel.

Bright sterkte
pi_53499150
M@x
pi_53499210
Excuses voor het kale bankje, maar ik heb het niet op zulke ellenlange topictitels enzo
pi_53501021
* _Bar_ hangt een schilderij aan de muur van het kale bankje

pi_53501146
m@x, ik vind jou altijd zo verstandig praten en omgaan met jullie situatie. Heb ik echt respect voor! Je ziet zo vaak dat het anders gaat..
Heel veel succes met de huisraad!
♥ ♥ Jij een beetje van mij, ik een beetje van jou. ♥ ♥
pi_53504082
haha herkenbaar die regenpakfoto, m@x. hier ook de kinderen altijd goed in 't regenpak en moeder die zich door en door nat laat regenen...

wat aardig van M dat ie je zo helpt met de verhuizing en het bijbehorende klussen. succes met alles verdelen, lijkt me ook lastig!

Bright ook van mij veel sterkte gewenst morgen. een moeilijk en veel te vroeg afscheid...

saffier, je vroeg op een vorig bankje nog hoe 't met mij ging zag ik: wel goed maar ook erg druk. net een gezelllig avondje bij vrienden gehad, morgen weer werken dus ik duik er nu snel in. m'n vader wordt maandag al geopereerd, in Duitsland, met een vrij nieuwe techniek (het DaVinci systeem). is een soort kijkoperatie met zeer geavanceerde robottechnologie. veel minder riskant dan de klassieke open buik operatie, en als 't goed is herstelt ie er ook veel sneller van.
  donderdag 27 september 2007 @ 07:26:13 #31
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_53506143
Spannend Bix. Ik hoop dat alles goed gaat!

Ik heb ook een regenpak, twee zelfs. Jolie ook. We doen natuurlijk ook alles met de fiets. En een leuke regenjas van H&M, heb ik ook. Ik laat me niet meer nat regenen. Ik vind het ook stom om zeiknat op m'n werk te zitten.

Belana, gaf jij een tijdje terug advies over wat een goede euh allesinéénvitaminepil was? Er staat me vaag iets van bij maar ik weet niet zeker of jij het was. Zo ja, wat was het? Ik voel me steeds niet zo lekker en heb haaruitval. Ik denk dat ik misschien iets tekort heb maar ik zou niet zo goed weten wat eigenlijk. Misschien helpt zoiets maar in de winkels zag ik overal zeker tien verschillende soorten....
pi_53506266
quote:
Op woensdag 26 september 2007 21:03 schreef m@x het volgende:
Ik weet precies hoe je je voelt. Ook wij zijn er wel uit wat hier blijft en wat Kevin meeneemt. Maar het zijn vooral de kleine dingen die zo moelijk zijn. Je hebt het ooit wel samen gekocht enzo. De grote dingen ook wel maar die blijven allemaal hier dus die hoeven niet verdeeld te worden. Ik hbe dan nog geluk dat Kevin me elke avond nog helpt met alles uitzoeken want anders deed ik helemaal niks weg
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
  † In Memoriam † donderdag 27 september 2007 @ 07:55:21 #33
7074 moussy
kuttekop
pi_53506282
ff snel, vitamine B6 gaat haaruitval tegen
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_53506628
Bright, sterkte de komende tijd. We zullen aan jou en je familie denken.
Yesterday is history, tomorrow is a mystery.
pi_53507306
OMG. Dat er al pepernoten in de winkels liggen is nog tot daar aan toe. Maar ik hoor nu het eerste kerstliedje op de radio Dat kutliedje van Mariah Carey
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  donderdag 27 september 2007 @ 09:20:08 #36
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_53507312
MeNicole, ik heb geloof ik gemist dat jullie toch uit elkaar gingen? Ik dacht dat jullie het toch nog eens zouden proberen... Sterkte ermee ook!
Aha, B6 is dus tegen ook haaruitval. Niet dat ik dat heb hoor, maar ik heb laatst wel gegoogeld op middelen tegen PMS(achtige) symptomen, en toen kwam ik ook B6 tegen. Ik ben vandaag maar begonnen met een Centrum pil, die gebruikt m'n man altijd maar ik vond dat eigenlijk maar onzin als je voldoende gevarieerd eet. Maar ja, baat het niet, dan schaadt 1 pil ook niet.
  donderdag 27 september 2007 @ 09:21:13 #37
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_53507335
Die pepernoten mogen wat mij betreft het hele jaar in de schappen liggen. Maar kerstliedjes mogen inderdaad nog wel even wachten!
  donderdag 27 september 2007 @ 09:22:39 #38
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_53507366
Ik zag ook al mensen die kerstkaarten aan het inslaan waren, oke, wel van die zelfmaakdingen bij de Action en voor die klaar zijn is het vast december, maar ik ben echt nog niet bezig met kerstige dingen hoor.
pi_53507397
quote:
Op donderdag 27 september 2007 09:20 schreef Spuuglokje het volgende:
MeNicole, ik heb geloof ik gemist dat jullie toch uit elkaar gingen? Ik dacht dat jullie het toch nog eens zouden proberen... Sterkte ermee ook!
Verhaal staat in moedetopic
Liefde
  donderdag 27 september 2007 @ 09:34:02 #40
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_53507591
KErstliedjes?? Die zijn gestoord
(met pepernoten heb ik ook niet zo'n moeite trouwens )

Vandaag zijn wij onderdeel van een promo-stunt van de gemeente.. In het kader van 'luister naar de inwoners' kon je 'problemen' insturen. Wij hebben het verzoek gedaan om de lantaarnpaal die recht voor ons huis staat een meter te verplaatsen. Dan kunnen we twee auto's op de oprit kwijt, dan kan de fietskar er makkelijker door als er een auto op de oprit staat zonder dat ik bang hoef te zijn dat ik auto en/of paal raak.. En onze 'uitdaging' is aangenomen en vandaag komen ze dus als het goed is die paal verplaatsen Had een tijd geleden al slingers en ballonnen gekregen om buiten te versieren.. Je moet natuurlijk wel ff goed van je beste kant laten zien als gemeente natuurlijk
Ben benieuwd vandaag... Alleen ben ik misselijk en beroerd: griepje
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_53507640
LB, misschien kunnen ze je in de apotheek wel advisteren over die vitamines?
Lees ook even goed de aanbevolen dosering op de pakjes, want van bepaalde vitaminen kan je ook teveel binnen krijgen en dat is ook weer niet goed (sommige plas je gewoon uit als je teveel hebt, maar anderen niet).

Ik ben me vorige week te buiten gegaan aan kruidnootjes en eigenlijk vind ik het nog veel te vroeg voor die dingen... . Nu al kerstliedjes vind ik nog weer net even ernstiger .
pi_53507665
ET, wel lekker als ze die paal gaan verplaatsen. Succes met versieren en beterschap!
  donderdag 27 september 2007 @ 09:58:46 #43
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_53508157
Wel fijn dat ze dat gaan doen zeg E.T.!
Succes en sterkte vandaag!
  donderdag 27 september 2007 @ 10:01:50 #44
3142 m@x
pi_53508223
quote:
Op woensdag 26 september 2007 22:31 schreef lcicle het volgende:
m@x, ik vind jou altijd zo verstandig praten en omgaan met jullie situatie. Heb ik echt respect voor! Je ziet zo vaak dat het anders gaat..
Heel veel succes met de huisraad!
Dank je wel Ik ben er echt van overtuigd dat een scheiding geen drama hoeft te zijn. Leuk is natuurlijk anders maar wat heb ik er aan om boos of verdrietig te blijven? De enigen die ik uiteindelijk daarmee heb zijn Kai en mezelf. Kai is voor ons tweetjes gewoon het allerbelangrijkste. Dat zijn ouders niet meer bij elkaar zijn is voor hem al rot genoeg. We zijn het gewoon aan hem verschuldigd om verder maar gewoon over onze eigen onenigheidjes (want hoe belangrijk is een cd, dvd of boek nou eigenlijk?) heen te stappen. Daarbij vind ik het gewoon een fijn idee om in de toekomst als vrienden verder te kunnen. Nu is dat nog moeilijk omdat het vrij vers is maar ik denk dat het moet kunnen.
pi_53508440
quote:
Op donderdag 27 september 2007 10:01 schreef m@x het volgende:

[..]

Dank je wel Ik ben er echt van overtuigd dat een scheiding geen drama hoeft te zijn. Leuk is natuurlijk anders maar wat heb ik er aan om boos of verdrietig te blijven? De enigen die ik uiteindelijk daarmee heb zijn Kai en mezelf. Kai is voor ons tweetjes gewoon het allerbelangrijkste. Dat zijn ouders niet meer bij elkaar zijn is voor hem al rot genoeg. We zijn het gewoon aan hem verschuldigd om verder maar gewoon over onze eigen onenigheidjes (want hoe belangrijk is een cd, dvd of boek nou eigenlijk?) heen te stappen. Daarbij vind ik het gewoon een fijn idee om in de toekomst als vrienden verder te kunnen. Nu is dat nog moeilijk omdat het vrij vers is maar ik denk dat het moet kunnen.
Ff uit het moederstopic

Maar wat heb je daaraan. Ik weet dat het met de tijd toch steeds beter gaat. Waarom mijn (en Mikael) zijn tijd verdoen met janken over wat ik niet meer heb. Ik ben veel blijer met wat ik nog wel heb. En dat is het leukste en mooiste kind van de wereld , mijn huisje met eigen spullen, mijn hondje, mijn vrienden en ook heel belangrijk mijn familie. Natuurlijk is het kut. Vooral 's nachts als ik even wakker word en dat ik dan in een leeg bed lig. Maar als Mikael dan vrolijk wakker word (en dat is lang geleden) na een nacht doorslapen (wat ook lang geleden was) dan weet ik dat ik de juiste keus heb gemaakt. Voor hem en voor mij.

We denker er precies hetzelfde over
Liefde
pi_53509085
!4 uur vanmiddag poging 2 om te gaan starten met werken
  Jubileum moderator donderdag 27 september 2007 @ 10:43:56 #47
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_53509221
Bar veel plezier vanmiddag

ET succes met je paal en beterschap

M@x moeilijk hoor, spullen verdelen. Ik vind het wel geweldig dat jullie zo goed aan Kai's welzijn denken, je ziet maar al te vaak dat het anders gaat

Bram en Iris hebben vanmorgen speelgoedboek nr 2 doorgespit van de Intertoys. Hele discussies daarbij:
Iris: ik wil graag dit maar mijn mama heeft niet genoeg centjes.
Bram: Dan vragen we het aan Sinterklaas, die heeft dat wel.
Iris: Oke!
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  donderdag 27 september 2007 @ 10:56:32 #48
3011 E.T.
pi_53509556
hier heb ik die conversatie gister gehad, Lois
Die wil ik, en die wil ik.. en die wil ik van sinterklaas en die kan jij wel kopen he mama?

Heerlijk
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  donderdag 27 september 2007 @ 10:58:38 #49
3011 E.T.
pi_53509608
ik ga trouwens wel 19 oktober even de kerststal van Little People halen bij Intertoys.
Vorig jaar ook al een paar keer bij staan kijken, maar toen waren er allerlei omstandigheden waardoor het er niet van kwam.. maar 15 euro goedkoper vind ik wel de moeite
(en met LP hoef ik niet zo bang te zijn dat de engel of het babietje kapot gaan als er mee gespeeld wordt )
  donderdag 27 september 2007 @ 10:58:38 #50
3142 m@x
pi_53509609
quote:
Op donderdag 27 september 2007 10:43 schreef Lois het volgende:
Bar veel plezier vanmiddag

ET succes met je paal en beterschap

M@x moeilijk hoor, spullen verdelen. Ik vind het wel geweldig dat jullie zo goed aan Kai's welzijn denken, je ziet maar al te vaak dat het anders gaat

Bram en Iris hebben vanmorgen speelgoedboek nr 2 doorgespit van de Intertoys. Hele discussies daarbij:
Iris: ik wil graag dit maar mijn mama heeft niet genoeg centjes.
Bram: Dan vragen we het aan Sinterklaas, die heeft dat wel.
Iris: Oke!
Dat met die paal staat heel raar

MeNicole, ik hoop dat jullie er net zo goed uit komen als wij pas alleen wel op met wat je hier allemaal neerzet. Mika kan het later als ie groot is allemaal nalezen

Kai is ook al een week in de ban van het Intertoysboek. Vooral de pagina's met Thomas het treintje zijn al helemaal ondergekwijld
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')