Maakt niet uitquote:Op woensdag 26 september 2007 20:24 schreef Luchtbel het volgende:
Oh sorry. Ik had niet door dat ik het topic volmaakte.
Ik vond het eigenlijk een verademing!quote:Op woensdag 26 september 2007 20:42 schreef Maneki.Neko het volgende:
hey wat een kaal speeltuinbankje
eh getsie..quote:Op woensdag 26 september 2007 21:03 schreef m@x het volgende:
Bah, bah, bah, ik ben aan het inpakken en ik vind het verdomd lastig. Welke boeken zijn van mij? Welke boeken zijn van M? Welke boeken zijn van ons samen? Hoe gaan we die verdelen? En hetzelfde geldt natuurlijk voor de cd-s en de dvd-s. Blegh![]()
Dat bedacht ik me later inderdaad ook. Inmiddels heb ik mijn regenpakkenhaat overwonnenquote:Op woensdag 26 september 2007 21:13 schreef Spuuglokje het volgende:
Volgende keer een vuilniszak over je hoofd (eerst gat in de onderkant en zijkanten knippen), dat helpt ook hoor.
Ik heb een Hemaregenjas. Voor als het écht stormachtig regent. Maar eigenlijk houd ik wel van doorweekt worden.quote:Op woensdag 26 september 2007 21:16 schreef m@x het volgende:
[..]
Dat bedacht ik me later inderdaad ook. Inmiddels heb ik mijn regenpakkenhaat overwonnen![]()
Klopt.quote:Op woensdag 26 september 2007 21:40 schreef _Bar_ het volgende:
Ow Ingrid.... meid ik heb nog steeds wat voor je liggen he....
Sorry....
Is er helemaal bij ingeschoten...
Heb je anders een mailadres voor me? of kan het naar je msn adres?
Let me know aub
Ik weet precies hoe je je voelt. Ook wij zijn er wel uit wat hier blijft en wat Kevin meeneemt. Maar het zijn vooral de kleine dingen die zo moelijk zijn. Je hebt het ooit wel samen gekocht enzo. De grote dingen ook wel maar die blijven allemaal hier dus die hoeven niet verdeeld te worden. Ik hbe dan nog geluk dat Kevin me elke avond nog helpt met alles uitzoeken want anders deed ik helemaal niks wegquote:Op woensdag 26 september 2007 21:03 schreef m@x het volgende:
Bah, bah, bah, ik ben aan het inpakken en ik vind het verdomd lastig. Welke boeken zijn van mij? Welke boeken zijn van M? Welke boeken zijn van ons samen? Hoe gaan we die verdelen? En hetzelfde geldt natuurlijk voor de cd-s en de dvd-s. Blegh![]()
Verhaal staat in moedetopicquote:Op donderdag 27 september 2007 09:20 schreef Spuuglokje het volgende:
MeNicole, ik heb geloof ik gemist dat jullie toch uit elkaar gingen? Ik dacht dat jullie het toch nog eens zouden proberen... Sterkte ermee ook!
Dank je welquote:Op woensdag 26 september 2007 22:31 schreef lcicle het volgende:
m@x, ik vind jou altijd zo verstandig praten en omgaan met jullie situatie. Heb ik echt respect voor! Je ziet zo vaak dat het anders gaat..
Heel veel succes met de huisraad!
Ff uit het moederstopicquote:Op donderdag 27 september 2007 10:01 schreef m@x het volgende:
[..]
Dank je welIk ben er echt van overtuigd dat een scheiding geen drama hoeft te zijn. Leuk is natuurlijk anders maar wat heb ik er aan om boos of verdrietig te blijven? De enigen die ik uiteindelijk daarmee heb zijn Kai en mezelf. Kai is voor ons tweetjes gewoon het allerbelangrijkste. Dat zijn ouders niet meer bij elkaar zijn is voor hem al rot genoeg. We zijn het gewoon aan hem verschuldigd om verder maar gewoon over onze eigen onenigheidjes (want hoe belangrijk is een cd, dvd of boek nou eigenlijk?) heen te stappen. Daarbij vind ik het gewoon een fijn idee om in de toekomst als vrienden verder te kunnen. Nu is dat nog moeilijk omdat het vrij vers is maar ik denk dat het moet kunnen.
Dat met die paal staat heel raarquote:Op donderdag 27 september 2007 10:43 schreef Lois het volgende:
Bar veel plezier vanmiddag
ET succes met je paal en beterschap
M@x moeilijk hoor, spullen verdelen. Ik vind het wel geweldig dat jullie zo goed aan Kai's welzijn denken, je ziet maar al te vaak dat het anders gaat![]()
Bram en Iris hebben vanmorgen speelgoedboek nr 2 doorgespit van de Intertoys. Hele discussies daarbij:
Iris: ik wil graag dit maar mijn mama heeft niet genoeg centjes.![]()
Bram: Dan vragen we het aan Sinterklaas, die heeft dat wel.
Iris: Oke!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |