Snoop WB!
![]()
![]()
En gefeliciteerd met Lis!
![]()
Ik ga straks naar de kapper en ik heb er zin in!
![]()
Ik denk dat ik haar gewoon de vrije hand geef. Oké, er zijn wel wat dingetjes waar ze rekening mee mag/moet houden maar ik zie wel wat het word.
![]()
Oh trouwens niet raar opkijken als ik me deze week wat minder laat zien hier.
Ik heb even een week geen bril meer. Hij was vandeweek ineens behoorlijk scheef en ik durfde 'm al niet meer op omdat ik bang was dat ie stuk zou gaan. Dus zaterdag meteen toen we ook voor schoenen keken voor Wilyan meteen de bril maar naar de opticien gebracht. Stond daar zo'n jonge meid en die zou wel proberen om 'm recht te buigen..
![]()
Ik drie keer gezegd om welke kant het ging en dat ie naar beneden gebogen was. Zij buigen en doen aan m'n bril, voor ik 'm weer op m'n neus had om 'm te passen zag ik al dat ie nu nóg veeeel schever was! Dus ik wéér gezegd welke kant en dat ie naar beneden gebogen is en dat die kant dus weer iets omhoog moest. Zij weer buigen, ik kon van afstand al zien dat het helemaal mis was.. Hele bril gewoon rond naar beneden, beide kanten waren nu dus naar beneden gebogen en het hele model van de bril was zoek. Ik heb 'r gezegd dat ze er nu alsjeblieft maar van
af moest blijven.
![]()
(dat doe ik normaal dus echt niet zomaar) En gelukkig luisterde ze..
Collega kwam, zag meteen dat het mis was heeft nog geprobeerd om 'm weer in model te buigen maar meteen bij de eerste poging was het *KNAK!*... Bril in tweeën
![]()
Er is nog naar gekeken door een collega die de iets grotere reparaties doet maar die durfde het niet aan. Hij gaat nu bellen met de fabrikant of er nog een nieuw voorkantje is en anders word de bril opgestuurd naar een speciale fabriek waar ze 'm gaan maken en opnieuw spuiten.
Nou heb ik geen noemenswaardige sterkte's in mijn bril dus ik kan prima functioneren zonder. Maar er zit wel een prisma ingeslepen en van achter de pc zitten en/of lang lezen kan ik weer sneller hoofdpijn krijgen.
Maxi,
Midi &
Mini(My) Timing sucks.... Always.
Al lang niet meer aan het ontzwangeren. En nog steeds NIET voor rede vatbaar!