abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 30 september 2007 @ 10:34:19 #201
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_53583851
Bedankt allemaal! Lieve reacties.

We hebben maar een heel simpel alarmpje, eig. meer voor het idee dat er herrie zou komen als ze weer een keer 's nachts binnen zouden komen terwijl wij slapen of zo. Maar je kan hem wel zo aansluiten dat je eigen telefoon af gaat.
Dat leek ons niet nodig en is ook weer een hoop gedoe met draden en dingen maar dat gaan we nu toch ook maar wel doen.
En dan vanaf nu dus echt never nooit meer waardevolle spullen in de woonkamer. Meestal zetten we de laptop op de wc namelijk als we weggaan. Als we dat nu hadden gedaan hadden ze het wrsch bij de tv gehouden, en dat is ook lullig, maar die laptop is toch wel extra irritant. Weg mailadressen, foto's etc. etc. Veel staat wel online hoor, maar toch.
Ik had net allemaal mensen gemaild voor hun huisadressen (omdat ik die niet meer kon vinden), nou... die kan ik nu weer mailen.
quote:
Op zondag 30 september 2007 08:23 schreef E.T. het volgende:
Jezus BE..
Begrijp ik dat ze nu gewoon de voordeur hebben geforceerd?

Bahbahbah

Jup, deze keer hebben ze gewoon en koevoet ertussen gezet...
De 'schoot', althans, dat ding wat heen en weer gaat als je de deurkruk beweegt is gewoon finaal afgebroken daardoor.
We gaan dus straks nieuwe sloten halen (thank god voor koopzondagen ) en zo'n witte strip voor naast de deur zodat dat dus ook niet meer kan.

Blegh... ik schrik echt van alles nu. De deur die open gaat beneden etc. etc.
  zondag 30 september 2007 @ 10:36:05 #202
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_53583871
Dat is goed shit, BE, verschrikkelijk zeg.

M@x en Diaan succes met verhuizen zaterdag!
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_53584202
quote:
Op zondag 30 september 2007 08:45 schreef E.T. het volgende:
[..]
volgens mij wel, staat me idd vaag iets van bij Dit was het nestje:

[afbeelding] (ik zie dat de foto op 5 mei 2002 gemaakt is)

Nu is ie klein, dik.. heeft een onwijs dikke vacht (niet te kammen zo dik, af en toe vervilt 't ook tussen z'n schouders) en 't is een beetje een vies katje Persoonlijke hygiene heeft ie niet zo goed van z'n moeder meegekregen
Hihi Ja dat is het nestje, en dat lapjespoesje is Daisy Daisy woont bij mijn vader in Nederland, omdat ik toen ging verhuizen, maar als ik er ben herkent ze me altijd nog en loopt ze altijd alleen maar achter mij aan, slaapt ze bij mij, etc Echt een moederskindje.
Maar ze heeft het heel erg fijn bij mijn vader ook, speelt graag buiten (maar alleen als mijn vader ook buiten zit, want andere poezen zijn best eng), heeft ook een dikke vacht, is wél erg schoon, was eerst heel lelijk ( (mijn vader: "een kruising tussen een vleermuis en een rhesus aapje") maar is goed opgedroogd, is een beetje een tutje, maar heel erg lief Zit geen kwaad in.
Dit is ze
pi_53584223
jeetje BE wat kut weer zeg!!

Diaan en M@x, succes met verhuizen!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  zondag 30 september 2007 @ 11:51:40 #205
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_53585101
BE wat een klote toestand weer
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  zondag 30 september 2007 @ 12:17:03 #206
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_53585601
Ow Jezus..

BE en Stinkie wat KUT!

Maxi, Midi & Mini
(My) Timing sucks.... Always.
Al lang niet meer aan het ontzwangeren. En nog steeds NIET voor rede vatbaar!
  Jubileum moderator zondag 30 september 2007 @ 19:34:11 #207
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_53597521
Bij ons de straat uit staat een bejaardenhuis, met rondom een heel mooi grasveldje.
Daar lag vandaag dit op te herkauwen:

(er komt vast een circus)

Jeroen zag het helemaal voor zich en ging volledig op in zijn fantasie:
Oma, die al jaren in goede gezondheid in het bejaardenhuis woont, belt haar kinderen met de mededeling "er liggen 2 kamelen voor mijn raam"
Kinderen die in volledige verwarring beginnen te twijfelen aan oma' s mental health....
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  zondag 30 september 2007 @ 19:41:27 #208
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_53597711
hahaha wel een leuk gezicht Lois

Hier heerlijk geshopt, nieuwe kleertjes aangeschaft en ben helemaal happy

broek-2blousjes-1 shirt-giletje-colbertjasje kan er nu in elk geval heerlijk tegenaan
pi_53597814
Lois, leuke beestjes

Hallo allemaal. Wij zijn gisteren teruggekomen van vakantie. Heerlijk 3 weken Toscane met als extra bonus een bezoek aan het ziekenhuis in Siena met Morris (maar dat hebben jullie geloof ik al te horen gekregen).

Na een week in de buurt van Florence gingen we naar een ander huisje bij Siena. Daar viel Morris de eerste nacht uit z'n bed op de stenen vloer en brak zijn rechter sleutelbeen Gelukkig ging het al snel beter met hem maar ik ben echt even helemaal klaar met ziekenhuizen

We hebben heerlijk weer gehad en hebben genoten.

Bix en Sugar, nog bedankt voor jullie lieve kaartjes . Het ziekenhuis heeft ze doorgestuurd.
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  Jubileum moderator zondag 30 september 2007 @ 19:46:19 #210
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_53597838
Welkom terug snoop! We hoorden van Sugar wat er gebeurd is met Morris, wat een schrik! Heeft hij veel pijn gehad?
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  zondag 30 september 2007 @ 19:48:15 #211
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_53597895
Welkom terug Snoopy!
Hebben jullie, buiten het ziekenhuis-incident (logisch dat je dat helemaal gehad hebt!), wel een lekkere vakantie gehad?
Ylana
pi_53597912
HIj heeft er de eerste dagen wel last van gehad en werd 's nachts huilend wakker. Hij mocht paracetamol voor de pijn en na een paar dagen ging het echt veel beter gelukkig. Er moet hier nog een keer een foto van gemaakt worden, dus morgen de huisarts maar even bellen.

Saffier, we hebben een heeeeerlijke vakantie gehad. Mooi weer, prachtige agriturismo's, zalig eten, lekkere wijn en gewoon fijn was het.
  zondag 30 september 2007 @ 19:51:07 #213
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_53597978
Wat fijn, Snoopy! Hopelijk is Morris zijn sleutelbeentje helemaal en mooi genezen
Ylana
  zondag 30 september 2007 @ 20:22:10 #214
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_53598802
BE wat erg!! Gadverdamme zeg, o ik weet precies hoe je je voelt. Dit heb je gewoon echt niet nodig nu. Meis (ja ik zei meis), hele dikke .
(ik word daar nog steeds zo boos om hè; dat andere mensen aan jouw spullen zit waar jij zo hard voor gewerkt hebt.waar halen ze het gore lef vandaan! Grrrr... )

Snoopy, fijn dat jullie wel hebben kunnen genieten van de vakantie. Wat een brokkenpiloot zeg die Morris. Hoop dat alles er goed uitziet nu. Beterschap met je vent.
Als je niet lacht, ben je dood.
pi_53598866
BE, wat naar zeg
  zondag 30 september 2007 @ 20:26:16 #216
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_53598935
Snoopy, je bent er weer moest toevallig vanmorgen aan je denken
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
pi_53599087
Hey M@x Ik moet alles nog een beetje bijlezen maar las wel al het een en ander over je verhuizing en de perikelen daaromheen Hopelijk komt alles snel goed!
  zondag 30 september 2007 @ 20:31:13 #218
144006 chacama
Ondernemend!
pi_53599100
BE, ik schrik er helemaal van. Gatsie. Het lef om aan dingen te komen die niet van je zijn. Gewoon zo fout. En dat je schrikt van dingen vind ik niet gek...

Snoopy welkom bak.
pi_53599379
Snoopy wat chcama zegt welcome back. Hoop dat de genezing vn morris zijn sleutelbeen goed gaat en kan me voorstellen dat je nu gen ziekenhuis meer wilt zien
Geniet nog lekker na van de rest van de vakantie!
pi_53599694
Snoopy welkom terug van vakantie . Die Morris!
Fake it till you make it...
  zondag 30 september 2007 @ 20:59:45 #221
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_53599962
Arme Morris. Ik heb, toen ik 4 was, ook mijn sleutelbeen gebroken. Wat ik me er nog van kan herinneren is dat ik met een mitella moest lopen. Ik weet me verder niets meer te herinneren van hoe het gebeurd is (ik schijn van de trap gevallen te zijn).
  zondag 30 september 2007 @ 22:06:34 #222
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_53602150
Welkom thuis Snoopy!
Fijn dat het al weer veel beter gaat met Morris!
  zondag 30 september 2007 @ 22:12:28 #223
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_53602351
Snoop !

Morgen is Lis ook al 1 jaar zag ik !
Wir müssen leben, bis wir sterben!
pi_53608763
wat is er met Fok gebeurd?

Jaaa, Lis is inderdaad jarig vandaag We vieren het zondag. Vandaag dus een klein beetje feest al.

maandag 1 oktober 2007 @ 08:10:49 #225
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_53608825
Snoopy welkom terug en van harte gefeliciteerd met Lis en wat een toestanden met Morris, gelukkig gaat het beter nu

De layout is veranderd in baggerlayout (ja zo heet het echt), bij opties kun je weer naar Foksilver en krijg je de oude layout weer terug.
Make love, not war ☮
  maandag 1 oktober 2007 @ 08:25:34 #226
20436 Jambo
Hakuna Matata
pi_53608945
Snoopy, van harte gefeliciteerd met de 1e verjaardag van Lis.
Ik word er wel es mismoedig van dat ik, wat ik voel, niet zeggen kan. (Toon Hermans)
  maandag 1 oktober 2007 @ 09:02:28 #227
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_53609350
Snoop WB!
En gefeliciteerd met Lis!

Ik ga straks naar de kapper en ik heb er zin in!
Ik denk dat ik haar gewoon de vrije hand geef. Oké, er zijn wel wat dingetjes waar ze rekening mee mag/moet houden maar ik zie wel wat het word.

Oh trouwens niet raar opkijken als ik me deze week wat minder laat zien hier.
Ik heb even een week geen bril meer. Hij was vandeweek ineens behoorlijk scheef en ik durfde 'm al niet meer op omdat ik bang was dat ie stuk zou gaan. Dus zaterdag meteen toen we ook voor schoenen keken voor Wilyan meteen de bril maar naar de opticien gebracht. Stond daar zo'n jonge meid en die zou wel proberen om 'm recht te buigen.. Ik drie keer gezegd om welke kant het ging en dat ie naar beneden gebogen was. Zij buigen en doen aan m'n bril, voor ik 'm weer op m'n neus had om 'm te passen zag ik al dat ie nu nóg veeeel schever was! Dus ik wéér gezegd welke kant en dat ie naar beneden gebogen is en dat die kant dus weer iets omhoog moest. Zij weer buigen, ik kon van afstand al zien dat het helemaal mis was.. Hele bril gewoon rond naar beneden, beide kanten waren nu dus naar beneden gebogen en het hele model van de bril was zoek. Ik heb 'r gezegd dat ze er nu alsjeblieft maar van af moest blijven. (dat doe ik normaal dus echt niet zomaar) En gelukkig luisterde ze..
Collega kwam, zag meteen dat het mis was heeft nog geprobeerd om 'm weer in model te buigen maar meteen bij de eerste poging was het *KNAK!*... Bril in tweeën

Er is nog naar gekeken door een collega die de iets grotere reparaties doet maar die durfde het niet aan. Hij gaat nu bellen met de fabrikant of er nog een nieuw voorkantje is en anders word de bril opgestuurd naar een speciale fabriek waar ze 'm gaan maken en opnieuw spuiten.

Nou heb ik geen noemenswaardige sterkte's in mijn bril dus ik kan prima functioneren zonder. Maar er zit wel een prisma ingeslepen en van achter de pc zitten en/of lang lezen kan ik weer sneller hoofdpijn krijgen.
Maxi, Midi & Mini
(My) Timing sucks.... Always.
Al lang niet meer aan het ontzwangeren. En nog steeds NIET voor rede vatbaar!
  maandag 1 oktober 2007 @ 09:15:08 #228
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_53609516
Wat een klungeltrut zeg Hopelijk heb je gauw weer je bril terug.
  maandag 1 oktober 2007 @ 09:24:42 #229
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_53609700
Als ik hem op Foksiver zet, zie ik ineens heel veel posts niet
  maandag 1 oktober 2007 @ 09:29:09 #230
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_53609793
Oh nee, daar lag het niet aan, ik probeerde mijn eigen posts en die van de topicstarter te veranderen met behulp van die kleurencirkel. En dan gaat het dus mis.
  maandag 1 oktober 2007 @ 09:48:06 #231
144006 chacama
Ondernemend!
pi_53610157
Ik moet er nog een beetje aan wennen, maar ik vind het niet verkeerd.

Wat stom van die griet trouwens. Dan luister je toch ook niet naar je klanten.

Ik ga nu even in de tuin rommelen. Manlief heeft spontaan een vrije dag en nu is de schuur al opgeruimd en gaan we lekker even de voortuin winterklaar maken.
pi_53610365
Wat suf Noli
  maandag 1 oktober 2007 @ 10:01:29 #233
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_53610385
Had ik me net opgeladen voor een moeilijk telefoontje... krijg je het antwoordapparaat: "wij zijn bereikbaar van 10 tot 12.30 etc... blabla"

Grrrrrrrr
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  maandag 1 oktober 2007 @ 10:04:48 #234
144006 chacama
Ondernemend!
pi_53610440
Dus heb je 2 seconden later weer gebeld? Het is nu toch 10 uur geweest.
  maandag 1 oktober 2007 @ 10:06:02 #235
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_53610472
Rot is dat he?
  maandag 1 oktober 2007 @ 10:09:53 #236
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_53610545
Gebeld en natuurlijk konden ze niet meteen iets doen.. dus het wordt uitgezocht en ik wordt teruggebeld..

Vind 't altijd zo waardeloos dat je je dan echt voorbereid en moed inspreekt (gaat om een rekening die veel te hoog is en niet kan kloppen).. en dan krijg je zo'n stom apparaat.. Moet je even later weer van voor af aan beginnen
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  maandag 1 oktober 2007 @ 10:14:29 #237
144006 chacama
Ondernemend!
pi_53610616
Dat wel enorm balen E.T. En rekeningen die te hoog zijn zorgen bij mij ook redelijk snel voor stress en actie. En als je dan inderdaad zo apparaat aan de lijn krijgt, dan baal je als een stekker. Daar over gesproken. Ik moet nog even wat rekeningen gaan betalen.
  maandag 1 oktober 2007 @ 10:16:32 #238
24188 Belana
kloon van belana
pi_53610654
zow, nou, ik ben vandaag gedwongen een dagje thuis. Liam heeft al 2 dagen diarree en heeft de hele nacht gespookt, ieder uur moest ie naar de wc, ik heb alleen tussen 1 en 4 geslapen geloof ik
Ik durfde het niet aan om hem naar de oppas te doen, ivm besmettinggevaar en ook omdat het zielig is. Het gaat wel redelijk met hem trouwens, alleen regelmatig die darmkrampen. sneu is dat.
Net voor het eerst in zijn leven ORS gehaald en gegeven, want hij eet en drinkt niet veel en na 2 dagen begon ik dat toch een beetje eng te vinden.
stormy waters...
sailin'
  maandag 1 oktober 2007 @ 10:19:01 #239
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_53610711
Ik had het net andersom, ik wilde een afspraak met de huisarts maken voor Katja en kreeg een apparaat dat ik voor 10.00 had moeten bellen

Voor mij zou het echt een nachtmerrie zijn als ik mijn bril een week kwijt zou zijn. Ik heb -8 en ik raak nu al in paniek als ik hem even niet kan vinden.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  maandag 1 oktober 2007 @ 10:21:09 #240
37150 livelink
pi_53610765
Belana, ik had jouw berichtje niet eens gezien. Zielig hoor. Heeft hij die ORS wel gedronken? Ik heb het een keer geprobeerd bij Katja, maar het is me toen echt niet gelukt om het haar te geven.
  maandag 1 oktober 2007 @ 10:26:11 #241
24188 Belana
kloon van belana
pi_53610874
Van het eigen merk hadden ze met vruchtensmaak en hij heeft netjes 160 ml opgedronken. wel heel langzaam, maar dat moet ook

ik ben wat dat betreft zo blij dat mijn ogen gelaserd zijn he, man, wat een genot is dat!
sterkte zonder bril Noli, zeker omdat je dat prisma hebt. ik weet van Lois hoe vermoeiend het is als je dat niet hebt dan.
livelink, wat irritant zeg dat je dan geen afspraken mee kunt maken. ik hoor steeds vaker dingen waardoor ik denk, wat ben ik toch blij met onze huisarts! neemt je altijd serieus, als het om een kind gaat kun je altijd nog een afspraak maken en meer van dat soort goeie dingen.
stormy waters...
sailin'
pi_53610894
Livelink, met -8 heb je toch hopelijk wel een reservebril he?

Ik weet nog niet wat ik van de layout vindt... ik ga zo eens even proberen wat Diaan als tip geeft .
  maandag 1 oktober 2007 @ 10:31:00 #243
37150 livelink
pi_53610986
Nee, eigenlijk niet. Met de prijzen voor mijn glazen, ga je niet voor de lol een reservebril nemen.
Ik heb wel nog mijn vorige bril, maar daarvan is de sterkte en de cilinders toch anders en die zou ik echt niet graag een week ophebben. Ik heb overigens wel de illusie dat mijn opticien met een snellere oplossing zou komen als het hun schuld was.

Belana, in geval van nood zou ik ook vast nog wel terecht kunnen, denk ik (hoop ik), maar dit is verder niet echt spoedeisend.
pi_53611330
quote:
Op maandag 1 oktober 2007 10:31 schreef livelink het volgende:
Nee, eigenlijk niet. Met de prijzen voor mijn glazen, ga je niet voor de lol een reservebril nemen.
Ik heb wel nog mijn vorige bril, maar daarvan is de sterkte en de cilinders toch anders en die zou ik echt niet graag een week ophebben. Ik heb overigens wel de illusie dat mijn opticien met een snellere oplossing zou komen als het hun schuld was.
Dat zou ik ook hopen idd. Maar een bril kan ook kapot gaan op andere manieren dan de opticien .
Ik heb nu mn oude bril maar weer van stal gehaald, vorige week is van mn andere bril het montuurtje geknapt en ze bestellen een nieuwe, maar dat kost toch even tijd...
En dan heb ik gelukkig geen -8!
maar ik heb misschien ook wel makkelijk praten met ouders met een optiekzaak...
  † In Memoriam † maandag 1 oktober 2007 @ 10:45:35 #245
7074 moussy
kuttekop
pi_53611356
omg, zonder bril zou ik echt niet kunnen, nu heb ik gelukkig lenzen. Maar toen mijn bril eens gebroken was heb ik gewoon een kleiner montuur uitgezocht en daar zijn mijn glazen in gezet. Binnen een uur was ik klaar.
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_53611416
Ik draag ook lenzen normaal gesproken, maar als ik ze uit heb dan gaat gelijk mn bril op. Voel me zo onthand zonder...
  maandag 1 oktober 2007 @ 10:52:49 #247
24188 Belana
kloon van belana
pi_53611501
ow jongens, ik leef met jullie mee. en ben blij dat ik daar allemaal niet meer mee zit.
stormy waters...
sailin'
  maandag 1 oktober 2007 @ 10:54:34 #248
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_53611534
quote:
Op maandag 1 oktober 2007 10:31 schreef livelink het volgende:
Er zijn vaak genoeg aanbiedingen voor een goedkopere 2e bril. Ik heb -6 en een cilinder van -1 en ik heb dus wel een reservebril. Okay de glazen zijn niet zo mooi dun geslepen als mijn dagelijkse bril en het montuur is een stuk lomper. Maar in geval van nood kan ik in elk geval iets zien

Krijg je trouwens niks vergoed van de verzekering hiervoor? Scheelt vaak ook aardig wat.
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  maandag 1 oktober 2007 @ 11:20:47 #249
37150 livelink
pi_53612177
Ik zit niet bij een of andere keten, maar gewoon bij de opticien in mijn woonplaats (dat is veruit het makkelijkste) en die opticien heeft nooit dat soort acties. Ik heb nog nooit geprobeerd om iets vergoed te krijgen van mijn verzekering. Te veel gedoe, allemaal.
  maandag 1 oktober 2007 @ 11:24:44 #250
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_53612272
livelink wat een gedoe, hier overgens vragen ze bij wie ik verzekerd ben, en regelen ze dat zelf met de verzekering...

Hier zou ik ook niet zonder bril kunnen, dan ben ik nog net niet "blind"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')