Oh, ik kan mezelf wel voor mijn kop slaan, we gingen naar een verjaardag en geheel tegen mijn gewoonte in nam ik mijn tasje niet mee, want ach, stinkie had de sleutels en zijn portemonnee... Dus mijn tasje is weg.
De laptop? Wat denk je, kunnen we die laten staan? Ja joh, zet je hem op een stoel...
Grrrr... het is dat het alarm erop zat dat ze geschrokken zijn, anders hadden ze heel wat meer meegenomen. Nu dus alleen mijn tas, de laptop en ons kleine camera'tje (die lag nog op tafel voor de foto van mijn broek
![]()
).
De stekker van de tv is er wel uit, maar wrsch zijn ze toch geschrokken van het alarm... godzijdank.
Maar ja... morgen alle sloten vervangen, want ze hebben sleutels en sowieso is het slot gebroken. Dus ook maar zo'n inbraak-strip bij de deur, dan kan er geen koevoet meer tussen komen en toch maar weer altijd de deur met de sleutel op slot (dat was dus deze keer niet zo, want ik had mijn handen vol
![]()
).
Blegh... gelukkig zijn ze gestoord en hebben ze dus ook niet aan de baby-spulletjes gezeten die in de woonkamer staan, anders was ik echt gek geworden, maar toch...
We denken nu toch wel na over verhuizen... En dat terwijl we eigenlijk niet weg willen hier. Het is een superleuk huis, veel dingen zoals we het hebben willen qua opknappen en decoratie enzo... Maar ja... toevallig zat ik me vorige week nog te bedenken dat ik nog steeds niet ;s ochtends de trap af kan lopen zonder gelijk te kijken of de voordeur nog wel dicht zit. En dat terwijl die andere inbraak zo'n anderhalf jaar geleden is. Ik vrees dat dat nu alleen maar erger wordt.
![]()
Het zal wel weer wat afzwakken, maar ik schrik nu nog van elk klein geluidje dat ik hoor...
Zo... dat moest ik even kwijt...