abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 29 september 2007 @ 18:49:04 #151
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_53572800
nicole goed zo

oxy jammer dta je nog even moet wachten, ben erg benieuwd.

Lois, jeroen, eva en iris
Engaging Infinite Improbability Drive..
  Jubileum moderator zaterdag 29 september 2007 @ 18:52:39 #152
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_53572862
Sjors was een jaar dat we hem uit het asiel hebben gehaald, onze rooie knuffelkater. Toen hij 2 was is hij al door de plaatselijke dierenarts ter dood veroordeeld, die dacht dat hij een of andere bijzonder besmettelijke kattenziekte had. Of we hem en de andere 4 katten even konden komen brengen voor een spuitje... eh... NEE.
Second opinion gevraagd bij onze huidige DA, bleek het gewoon voedselallergie Sjors heeft 15 jaar in reservetijd geleefd en heeft dat ten volle benut 17 is een hele mooie leeftijd voor een knuffelkat.
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  zaterdag 29 september 2007 @ 18:52:59 #153
24188 Belana
kloon van belana
pi_53572872
lois en jeroen en eva en iris
zelfs ik zal hem missen, sjors was echt bijzonder.

ik heb na 2 weken verkouden zijn een holteontsteking en zit aan de antibiotica sinds vanmiddag
hopenlijk helpt het snel, want mijn kop knalt uit elkaar.
stormy waters...
sailin'
  zaterdag 29 september 2007 @ 18:55:40 #154
55928 Suzziieee
Don't fear the reaper!
pi_53572940
Ach jeetje Lois.. Bah.. word er gewoon verdrietig van.Ondanks dat ie 17 is geworden vind ik het altijd verdrietig wanneer iemand zijn huisdier in moet laten slapen.Vind het zelf altijd een van de allerergste dingen om te doen.

Sterkte met de stilte...
  zaterdag 29 september 2007 @ 19:05:30 #155
108648 cattie
lieve moeder
pi_53573146
Lois en familie een dikke knuffel! Wat rot dat jullie Sjors hebben moeten laten inslapen, maar het is vast beter zo. Hij heeft een heerlijk leven gehad.

Oxy, wat leuk, een vogeltje! Veel plezier met de voorpret!

Belana, auw, dat klinkt niet fijn. Beterschap!

Magnetronpannekoeken zijn niet lekker... Vandaag is mijn man de hele dag weg. Ik had braaf boodschappen gedaan om vanavond voor mij en Ive te koken, maar ik had er opeens helemaal geen zin meer in. Dus alsnog de magnetronpannekoeken van 2 weken geleden gegeten. Wat een droge krengen! Ive vond ze geloof ik wel lekker, hij heeft er 2 gegeten.

Zo'n hele dag alleen met Ive vind ik toch wel behoorlijk heavy. Ik ben vaak genoeg (2x per week) een dag alleen met hem, maar dan komt mijn man om 6 uur thuis en doen we het avondritueel samen. In mijn eentje vind ik dat best zwaar. Ik heb het vandaag vrij vlot gedaan, Ive ligt nu al in bed. En dan heb ik nog maar 1 kind. Diep respect voor alle alleenstaande ouders!
  zaterdag 29 september 2007 @ 19:06:23 #156
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_53573172
He wat triest toch Lois, ik zit gewoon met tranen hier.

Oxy, wat leuk een vogeltje! Ik heb veel vogeltjes gehad ook parkieten en zelfs koppeltjes die nestjes maakten, zo leuk om die ieniemienie vogeltjes groot te zien worden en je kan ze zoveel leren, veel plezier ermee!

Belana, dat is goed balen, dat doet verrekte zeer, ik hoop dat je kuurtje snel aanslaat!
Je hoeft geen vent te zijn om een hamer en schroevendraaier vast te kunnen houden, dat blijkt wel weer, MeNicole!
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_53573177
Lois, wat zielig Heel veel sterkte voor jullie. Ook al is het een mooie leeftijd, zoiets blijft toch altijd verdrietig

en bedankt!
pi_53574938
Nicole, girlpower . Goedzo!

Lois, wat verdrietig... . Mooie leeftijd, maar het is en blijft verdrietig om je huisdier in te moeten laten slapen.

Belana, beterschap!!!
Fake it till you make it...
  zaterdag 29 september 2007 @ 20:23:17 #159
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_53574961
Lois, wat zielig..

Belana beterschap!
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  zaterdag 29 september 2007 @ 20:31:10 #160
73004 Oxymoron
zoekt rust en ruimte
pi_53575141
Lois wat zielig, voor je kat en voor je familie dat hij nu, is ingeslapen.

Leuk he, een vogel! Ik heb er al veel boekjes over gelezen, en over geleerd, bij een kennis.
Nu kan het dan echt beginnen.
Er is geen land over dat ik nog ontdekken kan. Er is alleen het eiland dat ik heet. - Ted van Lieshout
OUD Gouden Toetsenbord Award 2010!
  zaterdag 29 september 2007 @ 20:35:01 #161
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_53575237
Wat leuk Oxy, heb je al een naam bedacht?

Lois, wat sneu, maar voor het beestje beter denk ik. Sterkte!

Cattie, lange dagen zijn het dan he! Ik ben elke vrijdag de hele dag alleen, tot half tien 's avonds.

Kamer is versierd, taarten in de koeling, klaar voor het feest morgen!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  zaterdag 29 september 2007 @ 20:37:08 #162
73004 Oxymoron
zoekt rust en ruimte
pi_53575285
Ja de vogel, gaat Nikai heten
Er is geen land over dat ik nog ontdekken kan. Er is alleen het eiland dat ik heet. - Ted van Lieshout
OUD Gouden Toetsenbord Award 2010!
  zaterdag 29 september 2007 @ 20:42:04 #163
94046 PM-girl
pi_53575416
Grappige naam! Is weer eens wat anders dan pino of pietje!
*
  zaterdag 29 september 2007 @ 22:00:39 #164
55928 Suzziieee
Don't fear the reaper!
pi_53577304
Woeehoeeii.. Net kaartjes besteld voor Ciske de musical... heb er nu al zin in... maar moet nog wachten tot eind januari..

Leuk Leuk Leuk
pi_53577677
Lois eerst sterkte met het verlies van Sjors

Belana beterschap

Zooo heerlijk middagje/avondje gehad, een groepje van 25 man, maar het koude en warme werd verwangen door Tappas en Paellia
En het werd gewardeerd en wat een complimenten
Het was de echte vuurdoop, en liep echt geweldig

Heb het er nu al zo erg naar mijn zin, en we zijn nog niet eens echt begonnen

Wat dat opruimen na oa bruiloften betrefd, daar maak je zelf een feestje van, de gasten zijn dan weg, dan gaat de volume knop aan, lekkere muziek word opgezet, drankjes erbij wat te snacken, en met zijn allen even echt knallen
Om vervolgens daarna neer te ploffen en de resten opdrinken
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  zaterdag 29 september 2007 @ 22:25:08 #166
55928 Suzziieee
Don't fear the reaper!
pi_53577799
Klinkt goed Bar..

Wat fijn dat je het zo naar je zin hebt!! Zoooo belangrijk
pi_53577913
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 22:18 schreef _Bar_ het volgende:
Lois eerst sterkte met het verlies van Sjors

Belana beterschap

Zooo heerlijk middagje/avondje gehad, een groepje van 25 man, maar het koude en warme werd verwangen door Tappas en Paellia
En het werd gewardeerd en wat een complimenten
Het was de echte vuurdoop, en liep echt geweldig

Heb het er nu al zo erg naar mijn zin, en we zijn nog niet eens echt begonnen

Wat dat opruimen na oa bruiloften betrefd, daar maak je zelf een feestje van, de gasten zijn dan weg, dan gaat de volume knop aan, lekkere muziek word opgezet, drankjes erbij wat te snacken, en met zijn allen even echt knallen
Om vervolgens daarna neer te ploffen en de resten opdrinken
Zie je, daarom hebben we voor een forfait gekozen, dan zaten die drankjes ook direct meegerekend
pi_53578146
Ik kan echt helemaal genieten van werken in de horeca en vooral echt grote partijen, maar goed het is me dan ook met de paplepel ingegoten

Maar nu is het extra leuk omdat ik nog wat in te brengen heb ook
  zaterdag 29 september 2007 @ 22:56:47 #169
3011 E.T.
pi_53578386
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 22:44 schreef _Bar_ het volgende:
Ik kan echt helemaal genieten van werken in de horeca en vooral echt grote partijen, maar goed het is me dan ook met de paplepel ingegoten

Maar nu is het extra leuk omdat ik nog wat in te brengen heb ook

Af en toe zou ik het nog wel leuk vinden om een bruiloft oid te doen.. maar niet te vaak meer. Volgens mij is het op de lange duur niet zo gezond, dat onregelmatige.. (uitslapen de volgende dag is een must).
Een lunchroom of tearoom ofzo lijkt me wel nog heel leuk
Of een heel chique a la carte restaurant (tijdje gedaan toen ik jaar of 20 was en idd erg leuk).

Even ander vraagje tussendoor: ik heb afgelopen week in een of ander foldertje ofzo 'zinkolie-spray' gevonden. En nu met Tijn en z'n diarree lijkt dat me wel prettig spul om z'n huidje te beschermen (z'n billen en zaakie zijn zoooooo rood ) maar nu weet ik dus absoluut niet meer waar ik dat gezien heb of van welk merk het zou moeten zijn.
Iemand die het ook gezien heeft en onthouden bij welke winkel/merk?
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_53578488
Was dat niet bij het kruidvat ET? merk durf ik je niet te geven overgens... hier altijd gesmeerd met ja ja die grijze potten met rode deksels....

Wat dit bedrijf voor mezelf zo leuk maakt, is de sfeer die het uitstraalt, het pand en het hele concept, de mensen moeten hier echt kunnen ontspannen, en genieten in een ongedwongen sfeer, de muziek de lampen alles word straks zo op elkaar afgesteld dat het echt bij mekaar een heerlijk plaatje is.

Het pand dateerd van 1840, en diende vroeger als opslag voor wapens uit de oorlog, er zitten muren in van 1 meter en 30 cm dik, het gebouw heeft gewelven, nog gigantiche balkenplafond, heel hoog, de haken waar ze spullen aan lieten drogen hangen er ook nog.

[ Bericht 90% gewijzigd door _Bar_ op 29-09-2007 23:07:34 ]
  zaterdag 29 september 2007 @ 23:07:11 #171
3011 E.T.
pi_53578612
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 23:00 schreef _Bar_ het volgende:
Was dat niet bij het kruidvat ET?

ik heb het boekje online van voor naar achter en terug doorgebladerd en kan er niks van vinden
pi_53578651
ik heb hier helemaal de folder niet meer liggen, dus kan ook niet helpen zoeken helaas, van trekpleister meen ik me te herrinneren dat er van de week ook een folder van was.... en van etos ook
pi_53578703
hmmz die haken en wapens roepen voor mij een iets minder gezallich beeld op bar, maar ik geloof je meteen dat ze druk bezig zijn om er een optimale feestruimte van te maken. fijn dat 't zo goed begonnen is daar voor je!

ET, geen idee, sorry.
  zaterdag 29 september 2007 @ 23:15:36 #174
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_53578784
Bedoel je dit ET?
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
pi_53578873
bij etos zijn het nu babyweken ET.... http://www.etos.nl

De haken hangen zo hoog dat ze amper te zien zijn hoor Bix
Je moet ook gewoon keertje in het pand geweest zijn om de sfeer te proeven hoor
http://www.hetarsenaal.com/ dit pand grenst aan "mijn"pand zeg maar, is overgens van de zelfde eigenaar als waar ik werk
  zaterdag 29 september 2007 @ 23:22:40 #176
3011 E.T.
pi_53578915
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 23:15 schreef m@x het volgende:
Bedoel je dit ET?

zoiets idd! (alleen kan ik het onmogelijk bij Dirx gezien hebben )
(en vaag staat me bij dat het een huismerk was/is).
Maandag sowieso het winkelcentrum maar ff omkeren denk ik ..
  zaterdag 29 september 2007 @ 23:28:05 #177
3011 E.T.
pi_53578985
kan 't niet in de folder vinden iig, Bar. ga zeker weten nog wel kijken

Nu m'n bedje in
pi_53579034
Slaap lekker ET
Ik ben gewoon klaarwakker

Morgen dan lekker nieuwe kleertjes shoppen heb er zin in
  zondag 30 september 2007 @ 00:30:30 #179
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_53580299
Even een raar kort berichtje van mij.
Er is vanavond weer ingebroken bij ons... Laptop is weer weg...
Ben dus even verminderd aanwezig...
pi_53580324
BE nee! Oh wat kut zeg!
Saartje
pi_53580370
He, jeetje zeg wat waardeloos. Wat lijkt me dat vreselijk zeg. Sterkte ermee, het lijkt me echt kut om mee te maken,
Het voelt goed hè?
A je to!
pi_53580603
Dat is mooi klote BE! Sterkte ermee idd!
  zondag 30 september 2007 @ 02:35:21 #183
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_53581703
Oh, ik kan mezelf wel voor mijn kop slaan, we gingen naar een verjaardag en geheel tegen mijn gewoonte in nam ik mijn tasje niet mee, want ach, stinkie had de sleutels en zijn portemonnee... Dus mijn tasje is weg.
De laptop? Wat denk je, kunnen we die laten staan? Ja joh, zet je hem op een stoel...

Grrrr... het is dat het alarm erop zat dat ze geschrokken zijn, anders hadden ze heel wat meer meegenomen. Nu dus alleen mijn tas, de laptop en ons kleine camera'tje (die lag nog op tafel voor de foto van mijn broek ).
De stekker van de tv is er wel uit, maar wrsch zijn ze toch geschrokken van het alarm... godzijdank.

Maar ja... morgen alle sloten vervangen, want ze hebben sleutels en sowieso is het slot gebroken. Dus ook maar zo'n inbraak-strip bij de deur, dan kan er geen koevoet meer tussen komen en toch maar weer altijd de deur met de sleutel op slot (dat was dus deze keer niet zo, want ik had mijn handen vol ).
Blegh... gelukkig zijn ze gestoord en hebben ze dus ook niet aan de baby-spulletjes gezeten die in de woonkamer staan, anders was ik echt gek geworden, maar toch...

We denken nu toch wel na over verhuizen... En dat terwijl we eigenlijk niet weg willen hier. Het is een superleuk huis, veel dingen zoals we het hebben willen qua opknappen en decoratie enzo... Maar ja... toevallig zat ik me vorige week nog te bedenken dat ik nog steeds niet ;s ochtends de trap af kan lopen zonder gelijk te kijken of de voordeur nog wel dicht zit. En dat terwijl die andere inbraak zo'n anderhalf jaar geleden is. Ik vrees dat dat nu alleen maar erger wordt.

Het zal wel weer wat afzwakken, maar ik schrik nu nog van elk klein geluidje dat ik hoor...

Zo... dat moest ik even kwijt...
pi_53581742
quote:
Op zondag 30 september 2007 02:35 schreef Brighteyes het volgende:
ben je nog online, BE?
Eeuwig vijfentwintig
  zondag 30 september 2007 @ 02:45:20 #185
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_53581750
Ben wel wakker iig nov.
  zondag 30 september 2007 @ 06:21:38 #186
24188 Belana
kloon van belana
pi_53582499
jezus BE, alweer
wat is dat toch erg in jullie buurt! zouden dat nou weer diezelfde zijn, laatst had je ze toch ook weer zien staan?
meid wat vreselijk! ik kan me voorstellen dat je over verhuizen nadenkt, ook al is het huis nog zo leuk. komt op het alarm trouwens geen politie af?
stertke meid, ik hoop dat je het een beeeetje van je af kunt zetten.
stormy waters...
sailin'
pi_53582833
BE, wat een kutgedoe. Het lijkt me echt verschrikkelijk om beneden te komen en zoiets te zien
  zondag 30 september 2007 @ 07:40:35 #188
3142 m@x
pi_53582845
Jeetje BE. Ik moest ook gelijk weer denken aan dat verhaal over dat groepje wat bij het huis van de buren rondhing. Wat naar dat je door dit soort rotdingen uit een huis gejaagd wordt waar je het eigenlijk heel erg naar je zin hebt
pi_53582961
He BE, wat verschrikkelijk kut Bah!! Ik dacht toen ik t las ook meteen aan dat groepje waar je het laatst over had. Zouden zij het zijn geweest?

Hey m@x Wil je me even je nieuwe adres PMen of mailen? En gaat het allemaal goed?
pi_53582973
Be wat kut man! Dit is toch kut, je had al en idee om de buurt te waarschuwen dat "het" groepje wer rond hing en de politie gbeld enzo en nu ben jezelf weer de l*l.
Maar BE je moet jeveilig kunnen voelen on je eigen huis, hoe leuk het huis ook is, je huis is je thuishaven en de veilige plek als je dat gevoel niet meer hebt, zelfs niet met alarm enzo, dat is toch ook niet goed?
  zondag 30 september 2007 @ 08:23:07 #191
3011 E.T.
pi_53583009
Jezus BE..
Begrijp ik dat ze nu gewoon de voordeur hebben geforceerd?

Bahbahbah

pi_53583033
Trouwens, ET, wat ik me al een tijdje af vroeg....
Waren jullie dat, die ongeveer 5 jaar geleden een kitten van Yvonne genomen hebben? Ik had er eentje uit hetzelfde nestje (het enige poesje) en er was nog iemand die er eentje had, maar ik weet niet meer of jullie het waren Ik ben gewoon benieuwd hoe hij er nu uitziet
  Jubileum moderator zondag 30 september 2007 @ 08:28:23 #193
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_53583035
Jezus BE alweer!
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  zondag 30 september 2007 @ 08:45:59 #194
3011 E.T.
pi_53583137
quote:
Op zondag 30 september 2007 08:28 schreef Maggie het volgende:
Trouwens, ET, wat ik me al een tijdje af vroeg....
Waren jullie dat, die ongeveer 5 jaar geleden een kitten van Yvonne genomen hebben? Ik had er eentje uit hetzelfde nestje (het enige poesje) en er was nog iemand die er eentje had, maar ik weet niet meer of jullie het waren Ik ben gewoon benieuwd hoe hij er nu uitziet

volgens mij wel, staat me idd vaag iets van bij Dit was het nestje:

(ik zie dat de foto op 5 mei 2002 gemaakt is)

Nu is ie klein, dik.. heeft een onwijs dikke vacht (niet te kammen zo dik, af en toe vervilt 't ook tussen z'n schouders) en 't is een beetje een vies katje Persoonlijke hygiene heeft ie niet zo goed van z'n moeder meegekregen
  zondag 30 september 2007 @ 09:06:02 #195
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_53583212
* komt even om de hoek kijken

voor Lois, Anitra, MeNicole en M@x.... en BE wat erg zeg dat er weer ingebroken is. Het is zo'n vervelende gedachte dat andere vreemde mensen in JOUW huis zijn geweest en aan jouw spulletjes heeft gezeten en meegenomen zelfs.

Nou wij gaan vandaag "alles" inpakken. Het nieuwe huis is zo goed als klaar dus de komende week wordt het schoonmaken, kleine dingen overbrengen, inrichten en dan gaat zaterdag alle spullen over.... Vrijdag 12 oktober moet ons oude huis overgedragen worden, dus we hebben nog een paar dagen extra om alles over te brengen en op te ruimen. Nog 6 dagen en dan wonen we ergens anders... gekke gedachte.
Make love, not war ☮
  zondag 30 september 2007 @ 09:12:10 #196
94046 PM-girl
pi_53583252
Ooneee toch BE, wat klote zeg! Ik kan het me helemaal voorstellen, je gevoel weg te willen.
Bah!
Sterkte ermee!
*
pi_53583296
BE wat een klotesituatie weer!
Vreselijk, je eigen veilige huis...
  zondag 30 september 2007 @ 09:33:09 #198
3142 m@x
pi_53583348
Idd een gek idee Diaan. Ik ga ook aanstaande zaterdag verhuizen. Gisteren was ik met een vriendin die ook op dit plantsoen woont aan het behangen in het nieuwe huis en we zijn tot de conclusie gekomen dat we elkaar echt heel erg gaan missen. Niet zomaar meer even langswippen voor een kop koffie en een sigaret. Heel raar.
pi_53583477
BE wat kut Ik herinner me dat je een tijdje terug opgemerkt had dat diezelfde jongeren van vorig jaar weer in de straat stonden, bij de buren aan het kijken (de details weet ik niet meer zo goed).

Ik kan me voorstellen dat je overweegt om ergens anders te gaan wonen, maar jullie hebben zoveel zelf gedaan in het huis dat het heel jammer zou zijn als je dit moet achterlaten.

Veel succes alleszins en ik hoop heel hard dat je je weer veilig kunt voelen in jullie eigen (t)huis.
pi_53583850
BE, wat kl*te zeg, alweer.
Kan me voorstellen dat je dan gaat overwegen om ergens anders te gaan wonen. Zou wel heel jammer zijn, omdat jullie het op zich erg naar je zin hebben daar. Maar dit maakt je gevoel van veiligheid ook niet bepaald groter.
Fake it till you make it...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')