Ik weet dat ik het helemaal verkeerd schreef, het valt me wel op dat sommige afleveringen echt leuk zijn en sommige helemaal niet...quote:Op dinsdag 12 december 2006 18:09 schreef Syrena het volgende:
Het is Two and a Half Men (twee: Charlie & Alan en Jake is de halve)
Ik kijk het nu ook elke dag. Eerst vond ik er niks aan en kwam het ook op een rare tijd.
De sexgrappen zijn wel leuk en tamelijk onsubtiel voor Amerikaanse begrippen
Ik vind alleen Jake echt zo'n Amerikaanse vetklepze laten 'm ook steeds eten en voor de TV zitten.
Ja dat was me ook al opgevallen, maar dan ga ik meestal afwassen en dan krijg ik de helft maar mee, dus dan gaat het welquote:Op dinsdag 12 december 2006 18:12 schreef ryangozer het volgende:
[..]
Ik weet dat ik het helemaal verkeerd schreef, het valt me wel op dat sommige afleveringen echt leuk zijn en sommige helemaal niet...
Ze hebben nu winterstop maar in januari gaan ze door met uitzendenquote:Op dinsdag 12 december 2006 18:14 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ja dat was me ook al opgevallen, maar dan ga ik meestal afwassen en dan krijg ik de helft maar mee, dus dan gaat het welIk zie net op IMDB dat ze in 2006 ook nog opnames gemaakt hebben.
Ik heb t vandaag nog gezien hoor..quote:Op dinsdag 12 december 2006 19:04 schreef Jesse- het volgende:
[..]
Ze hebben nu winterstop maar in januari gaan ze door met uitzenden
Niet in nederland -edit: doe normaal-quote:Op dinsdag 12 december 2006 19:05 schreef ryangozer het volgende:
[..]
Ik heb t vandaag nog gezien hoor..
wat? in nederland? het word gewoon op veronica uitgezonden elke dag en das een nederlandse zender.quote:
dankjequote:Op dinsdag 12 december 2006 19:18 schreef TheYoung1 het volgende:
Ik heb het ook net gekeken hoor!! Wie zij hier nou de retards.....
geef nou maar gewoon toe dat je fout zat lozer!quote:Op dinsdag 12 december 2006 19:23 schreef Jesse- het volgende:
wie heeft de deur van pub open gelaten
Nee, komedie.quote:Op dinsdag 12 december 2006 19:25 schreef Lassekjus het volgende:
Drama, deze serie.
Al doende leert men he!!! Zo heeft Fok! ook nog een educatieve functiequote:Op dinsdag 12 december 2006 19:21 schreef ryangozer het volgende:
[..]
dankjehij zegt nu niksmeer omdat hij op teletekst heeft gezien dat hij het fout heeft
![]()
quote:
Ja inderdaad, the Nanny hoef ik echt NOOIT meer te zienquote:Op dinsdag 12 december 2006 19:42 schreef Maisnon het volgende:
[..]![]()
![]()
Supergrappige serie ook
King of Queens is ook okay.
Die uitgekauwde herhalingen van the Nanny heb ik wel gehad onderhand
Inderdaad, maar het niveau van Two And a Half man is echt exteem verschillend, gisteren heb ik echt blauw gelegen voor de TV, en vandaag vond ik hem tegenvallen. King of Queens is ook lachen, net zoals die ene serie met Ray oid? Zie ik heel soms.quote:Op dinsdag 12 december 2006 19:42 schreef Maisnon het volgende:
[..]![]()
![]()
Supergrappige serie ook
King of Queens is ook okay.
Die uitgekauwde herhalingen van the Nanny heb ik wel gehad onderhand
Idd, walgelijkquote:Op dinsdag 12 december 2006 19:50 schreef Yi-Long het volgende:
Ik vind alleen die dikke lelijke huishoudster erg irritant. Totaal niet grappig.
Dat is de grap.quote:Op dinsdag 12 december 2006 18:09 schreef Syrena het volgende:
Ik vind alleen Jake echt zo'n Amerikaanse vetklepze laten 'm ook steeds eten en voor de TV zitten.
seizoen 3 is toch ook al hier op tv? de aflevering van vandaag That Voodoo That I Do Do is toch van seizoen 3.quote:Op woensdag 13 december 2006 18:50 schreef Nyles het volgende:
Charley, it's so hard to get my life back on the road!?
--> "I understand"
Oh Charley, youre so good to talk to....
--> Yea, but...but... I understand...![]()
![]()
Ik hou van em!Heb seizoen 1 EN 2 geheel op DVD en seizoen 3 is alleen nog maar in Amerika op tv, komt eraan!
Wacht met smart
Oh klopt idd! S3 is bezig op ned tv nu, wil hem op dvd zodat ik niet hoef te wachtenquote:Op woensdag 13 december 2006 18:54 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
seizoen 3 is toch ook al hier op tv? de aflevering van vandaag That Voodoo That I Do Do is toch van seizoen 3.
Geweldig dat ze die echt hebben nagemaaktquote:Op woensdag 3 januari 2007 23:26 schreef Maraca het volgende:
Voor degenen die die ene aflevering hebben gezien met de website enzo..
Charlie Harper Sucks
Als ik me niet vergis is dit dezelfde website als in de aflevering.. Ik kwam er namelijk op dezelfde manier op als Charliequote:Op vrijdag 5 januari 2007 21:02 schreef Feya het volgende:
[..]
Geweldig dat ze die echt hebben nagemaakt![]()
![]()
zijn ze in nederland nu met seizoen 3 bezig? die vind ik al zo leuk!quote:Op donderdag 14 december 2006 00:29 schreef kweek89 het volgende:
seizoen 1 is briljant!
seizoen 2 is leuk
seizoen 3 valt tegen
seizoen 4 is weer helemaal te gek
nu winterstop helaas
volg deze serie al een tijdje via internet, helaas ben ik meestal te laat thuis om hem op Veronica te spotten, of ik vergeet het gewoon
En het is echt weer briljant, top serie!quote:Op woensdag 3 oktober 2007 14:38 schreef BliksemSchigt het volgende:
Seizoen 5 is nu weer begonnen in Amerika. Erg grappig weer.
Volgende week wordt volgens mij nog leuker:quote:Op donderdag 4 oktober 2007 21:35 schreef PeRi het volgende:
[..]
En het is echt weer briljant, top serie!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(Niet klikken als je verrast wilt worden volgende week)
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
WATquote:Op maandag 26 november 2007 10:43 schreef CoJackso het volgende:
Helaas niet meer op Veronica. Ik weet niet of het seizoen afgelopen is, of dat het tekort kijkers heeft aangetrokken, maar jammer vind ik het wel. Het is net dat ontspannen uurtje tussen 6 en 7, en die Simpsons heb ik nu ook wel gezien.
Nou inderdaadquote:Op maandag 26 november 2007 11:55 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
WAT![]()
![]()
![]()
Ik kijk bijna elke dag na het eten ff. Lekker nutteloos TV kijken, heerlijk![]()
Alan's 'date' was ook mooi.quote:
Daar ben ik idd ook erg blij meequote:
En dat is het inmiddels, gisteren is de eerste uitzending geweest.quote:Op woensdag 3 september 2008 10:23 schreef BliksemSchigt het volgende:
Nieuwe komen pas weer half September.
Eye candy ftw!quote:Op dinsdag 30 september 2008 16:08 schreef DSGamer het volgende:
OMG wat is die Kandi toch een mooie/lekkere meid
Dom als een schoenlepel maar je kan niet alles hebben
Ik zit er wel aan te denken. Bij play.com hebben ze seizoen 1 en 2 voor 18,50 euro per stuk (verzendkosten gratis). Die zijn ook nederlands ondertiteld. De andere seizoenen zijn niet nederlands ondertiteld bij play.com.quote:Op woensdag 12 november 2008 17:49 schreef DeHovenier het volgende:
Zijn er 6 seizoenen dan? Ik dacht 3.
Heeft iemand de dvdbox al
Haha, super idd. Zoiets hebben ze destijds ook met Scrubs gedaan. TheToddTime.com ofzoiets. Altijd leuke actiesquote:Op dinsdag 25 november 2008 22:15 schreef Paupermans het volgende:
Geweldige serie. Ik kan me nog een aflevering herinneren waarin de vrouwen die door Charlie 'gebruikt' waren een website hadden gemaakt (www.charlieharpersucks.com), die je in het echt dus ook gewoon kon opzoeken, je kreeg precies hetzelfde als op TV. Dat was echt tof gedaan, helaas is die site nu gewoon een link naar de Warner Bros website.
Volgens mij niemand, of je moet die serie voor het eerst zienquote:Op dinsdag 2 december 2008 10:11 schreef ASSpirine het volgende:
Het was wel een voorspelbare aflevering, wie had niet verwacht dat Alan genept werd?
8 december weer jaquote:Op dinsdag 2 december 2008 14:43 schreef Asgard het volgende:
[..]
Volgens mij niemand, of je moet die serie voor het eerst zien
Deze week geen aflevering btw? Wanneer weer de volgende? Volgende week?
Dit seizoen? ze gaan volgend jaar toch wel verder met dit seizoen?quote:Op dinsdag 9 december 2008 14:18 schreef ASSpirine het volgende:
Volgende week vooralsnog de laatste van dit seizoen...
Aflevering van deze week was wel leuk
Just out of curiosity, what does a used fire-truck go for?
quote:
Prachtige afleveringquote:Op woensdag 14 januari 2009 01:34 schreef ASSpirine het volgende:
Melissa
En Jake die Charlie dik ownt
Godverdeklere jaquote:
Waar haal je dat vandaan? Volgende week is een herhaling maar op 2 februari is er gewoon weer een nieuwe: 'DAVID COPPERFIELD SLIPPED ME A ROOFIE'quote:Op zondag 18 januari 2009 10:16 schreef ASSpirine het volgende:
Jammer genoeg is volgende week volgens mij de laatste aflevering van de heel erg korte seizoen 6...
http://www.tv.com/two-and-a-half-men/show/17206/episode_listings.html?season=6&tag=season_dropdown%3Bdropdown&submit_btn=GOquote:Op woensdag 21 januari 2009 11:25 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Waar haal je dat vandaan? Volgende week is een herhaling maar op 2 februari is er gewoon weer een nieuwe: 'DAVID COPPERFIELD SLIPPED ME A ROOFIE'
Is nog lang niet afgelopen. Gaat volgende maand verder schijnt het.quote:Op woensdag 21 januari 2009 12:37 schreef Hofpleinfontein het volgende:
Gewedige serie. Jammer dat het seizoen alweer afgelopen was.Laatste aflevering, prachtig met die taxichauffeur in het beginKomt er een volgend seizoen?Hoop het wel!
Oh, ik kan niets vinden. We zien wel.quote:Op woensdag 21 januari 2009 14:55 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Is nog lang niet afgelopen. Gaat volgende maand verder schijnt het.
Op de site van two and a half men staat:quote:Two and a Half Men
UPCOMING EPISODES
No schedule
quote:Next on Two and a Half Men
January 26, 9:00pm et/pt
Pie Hole, Herb: Charlie is shocked by Alan's stingy attittude in this rebroadcast
Zoals ik al eerder zei, gaat gewoon door op 2 februari, zie http://www.cbs.com/info/schedule/index.phpquote:Op woensdag 21 januari 2009 14:58 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Oh, ik kan niets vinden. We zien wel.
[..]
Wel raar dat er een herhaling geplanned staat. Pie Hole, Herb is afl. 2 van dit seizoen.quote:Op woensdag 21 januari 2009 16:22 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Zoals ik al eerder zei, gaat gewoon door op 2 februari, zie http://www.cbs.com/info/schedule/index.php
Volgens wikipedia gaat de serie ook gewoon door tot en met mei. Heb ook geen idee waarom hij ineens gecancelled of ingekort zou moeten zijn, ze doen het naar mijn weten nog steeds prima. Sites als tv.com zijn lang niet altijd up to date en geven sowieso pas info als de precieze titel bekend is.
Volgende week maandag is dan ook niet 2 februariquote:Op woensdag 21 januari 2009 19:15 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Wel raar dat er een herhaling geplanned staat. Pie Hole, Herb is afl. 2 van dit seizoen.
Ohja klopt je heb helemaal gelijkquote:Op woensdag 21 januari 2009 19:27 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Volgende week maandag is dan ook niet 2 februariEr is volgende week dus een herhaling, en de week erna een nieuwe aflevering.
Speelde zij de vriendin van Fez?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:31 schreef Asgard het volgende:
Altijd als Melissa zie moet ik denken aan die psychotische meisje die ze speelde in That 70's Show, terwijl ze best lekker is.
Verder een goede aflevering
Klopt, maar dacht dat het gewoon dezelfde personage was al voorheen..quote:Op woensdag 11 februari 2009 18:53 schreef Asgard het volgende:
Leuke aflevering laatst, maar die chick hebben ze al eens gebruikt toch?
Briljantquote:
Geniaalquote:
quote:Op maandag 23 maart 2009 21:27 schreef scanman01 het volgende:
Die buurman speelde ook John Coffey in The green mile
Leuke afleveringen weer. Het blijft een topserie.
Je zag nu goed dat hij helemaal niet zo groot is. Ze hebben dat goed gedaan in The Green Mile. Daarin lijkt hij echt een reus.quote:
Jaaaah dat zei ik ook al!quote:Op dinsdag 24 maart 2009 23:52 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Je zag nu goed dat hij helemaal niet zo groot is. Ze hebben dat goed gedaan in The Green Mile. Daarin lijkt hij echt een reus.
Maandag half 9. Prima tijd trouwens, wat mij betreft.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 14:36 schreef speknek het volgende:
Het staat zo kut geprogrammeerd op maandag acht uur,
Ehh... really?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 14:54 schreef speknek het volgende:
Grey's Anatomy en Beauty and the Nerd.
I envy you! Je hebt nog vele leuke afleveringen te gaan.quote:Op woensdag 15 april 2009 16:53 schreef Dizer het volgende:
Geniale serie, ga nu aan seizoen 2 beginnen
Pff kunnnen we weer een half jaar wachten op nieuwe episodesquote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:01 schreef PeRi het volgende:
Ik weet niet zo goed wat ik van de finale vind, heb veel leukere eps gezien.. Gebeurde ineens van alles en nog wat en alles zo chaotisch. Melissa terug vind ik leuk, Mia terug vind ik dus helemaal niks.. Wel leuk als de baby toch van Allen is.
Ik heb nu seizoen 1 t/m 4 op DVD. Ga binnenkort seizoen 5 halen.quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:56 schreef PiraatPiet het volgende:
Ik ga nu aan S6E17 beginnen! Wat een geweldige serie! Het wordt tijd dat seizoen 4 enz op DVD komt in Nederland.
Nederlands ondertiteld enz? Is voor mij niet nodig, maar ik ben helaas niet de enige die ze wil hebben haha. Waar heb jij ze vandaan??quote:Op zaterdag 6 juni 2009 14:24 schreef YellowBlacks het volgende:
[..]
Ik heb nu seizoen 1 t/m 4 op DVD. Ga binnenkort seizoen 5 halen.
Haal ze bij www.play.com. Zit geen nederlandse ondertiteling bij. Prijs valt ook wel mee en geen verzendkosten.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 15:27 schreef PiraatPiet het volgende:
[..]
Nederlands ondertiteld enz? Is voor mij niet nodig, maar ik ben helaas niet de enige die ze wil hebben haha. Waar heb jij ze vandaan??
quote:Op maandag 20 juli 2009 12:08 schreef Lyzio het volgende:
Is SO6E24 (Baseball Was Better With Steroids) echt de laatste?
op imdb.com staat dat seizoen 7 op 21 september 2009 verder gaat, dus tot nu de laatste jaquote:Op maandag 20 juli 2009 12:08 schreef Lyzio het volgende:
Is SO6E24 (Baseball Was Better With Steroids) echt de laatste?
21 sept is bij mij maandagnacht, dus dinsdagochtend kijkenquote:Op zaterdag 19 september 2009 18:28 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
Aankomende dinsdag nacht! Two and a Half Men '818-jklpuzo' (S: 7 - Ep: 1)
http://www.pogdesign.co.uk/cat/quote:Op zondag 20 september 2009 12:45 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
21 sept is bij mij maandagnacht, dus dinsdagochtend kijken
"Please note that timezones are in effect, so the episodes may show as a day "late" if you aren't in USA. "quote:Op zondag 20 september 2009 14:30 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
http://www.pogdesign.co.uk/cat/
ik haal het hier vandaan.... en daar lijkt het mij toch echt de 22ste te zijn? of kijk ik verkeerd?
Wel stoer dat Charlie toch de waarheid heeft gezegd!quote:Op woensdag 23 september 2009 17:24 schreef ASSpirine het volgende:
Leuke aflevering iig, de gezichten toen Mia aan het zingen was
Ik zie net dat deze reply uit maart komt, ik heb deze aflevering afgelopen zaterdag gezien! Ze zijn dus aan het herhalen, wist ik helemaal niet (kwam er pas laat achter dat dit zo'n leuke serie is).quote:Op dinsdag 31 maart 2009 13:36 schreef scanman01 het volgende:
Leuk om de echte broer van Charlie Sheen, Emilio Estevez, weer een keer te zien. Hij is wel wat dikker geworden. De 'reunie' was van erg korte duur helaas. Emilio er al weer uitgeschreven / dood
Dat gedoe met z'n pop mag wel wegquote:Op dinsdag 29 september 2009 09:40 schreef ASSpirine het volgende:
Alan is toch zo verschrikkelijk zielig...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ajax, That '70s Show, Arsenal
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 11:07 schreef PiraatPiet het volgende:
Ik mis de dronkenlap Charlie, die Chelsea voegt niet zo heel veel toe behalve het lekker zijn.Dat was ik even vergeten. Thnx voor de reminderSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Partyagenda;
Outdated....
Yummyquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 23:48 schreef DaMook het volgende:
Whehe ep 4 was (wederom) erg leuk.
Ow en Melissa ziet er goed uit in d'r ondergoed.
Ben je ook zo gierig?quote:Op dinsdag 3 november 2009 15:41 schreef Tegan het volgende:
Alan heeft dezelfde laptop als ik.
gepm'dquote:Op dinsdag 10 november 2009 16:04 schreef DaMook het volgende:
welke site gebruiken jullie om te downloaden ? Ik deed het eigenlijk altijd via xtvi of demonoid, maar beide werken niet meer.
Wat? Zij is juist een van de leukste karakters, lekker onsubtiel en recht door zeequote:Op dinsdag 12 december 2006 19:50 schreef Yi-Long het volgende:Ik vind alleen die dikke lelijke huishoudster erg irritant. Totaal niet grappig.
Hier in Nederland ook, weet iemand waar we waren gebleven, ik weet niet eens in welk seizoen we hier zaten? Dan ga ik het maar downloaden, ik wil nieuwe afleveringen zien, geen oude.quote:Op donderdag 19 november 2009 12:55 schreef --Tweety-- het volgende:
In engeland zijn ze net overnieuw begonnen met de serie, en hoewel ik al die afleveringen al een keer gezien heb vind ik ze nog steeds erg leuk.
play.com of thehut.comquote:Op donderdag 19 november 2009 19:00 schreef seetjai het volgende:
Weet iemand waar je goedkope boxen van Two and a Half men kan kopen ?
Godnondeju, wat zag ze er lekker uit in dat jurkjequote:Op dinsdag 2 februari 2010 17:51 schreef Dark_Prince het volgende:
Holy shit, dat jurkje mag Chelsea van mij vaker aanhebben zeg
jep dat nachthemd. En Jake moet echt weer vaker in beeld komen ja.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:41 schreef Karina het volgende:
Jammer dat Jake een stuk minder vaak in beeld is, ik lach me altijd rot om die jongen.
En trouwens geen idee over welk jurkje jullie het hebben, dat nachthemd zeker?
Voor haar leeftijd. Damnquote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:00 schreef Dark_Prince het volgende:
[ afbeelding ]
doing-oing-oing-oing![]()
..quote:
Geniet er maar van, want over 10 jaar hangen ze 20cm lagerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |