Ik zie net dat deze reply uit maart komt, ik heb deze aflevering afgelopen zaterdag gezien! Ze zijn dus aan het herhalen, wist ik helemaal niet (kwam er pas laat achter dat dit zo'n leuke serie is).quote:Op dinsdag 31 maart 2009 13:36 schreef scanman01 het volgende:
Leuk om de echte broer van Charlie Sheen, Emilio Estevez, weer een keer te zien. Hij is wel wat dikker geworden. De 'reunie' was van erg korte duur helaas. Emilio er al weer uitgeschreven / dood
Dat gedoe met z'n pop mag wel wegquote:Op dinsdag 29 september 2009 09:40 schreef ASSpirine het volgende:
Alan is toch zo verschrikkelijk zielig...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ajax, That '70s Show, Arsenal
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 11:07 schreef PiraatPiet het volgende:
Ik mis de dronkenlap Charlie, die Chelsea voegt niet zo heel veel toe behalve het lekker zijn.Dat was ik even vergeten. Thnx voor de reminderSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Partyagenda;
Outdated....
Yummyquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 23:48 schreef DaMook het volgende:
Whehe ep 4 was (wederom) erg leuk.
Ow en Melissa ziet er goed uit in d'r ondergoed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |