Ik zit er wel aan te denken. Bij play.com hebben ze seizoen 1 en 2 voor 18,50 euro per stuk (verzendkosten gratis). Die zijn ook nederlands ondertiteld. De andere seizoenen zijn niet nederlands ondertiteld bij play.com.quote:Op woensdag 12 november 2008 17:49 schreef DeHovenier het volgende:
Zijn er 6 seizoenen dan? Ik dacht 3.
Heeft iemand de dvdbox al
Haha, super idd. Zoiets hebben ze destijds ook met Scrubs gedaan. TheToddTime.com ofzoiets. Altijd leuke actiesquote:Op dinsdag 25 november 2008 22:15 schreef Paupermans het volgende:
Geweldige serie. Ik kan me nog een aflevering herinneren waarin de vrouwen die door Charlie 'gebruikt' waren een website hadden gemaakt (www.charlieharpersucks.com), die je in het echt dus ook gewoon kon opzoeken, je kreeg precies hetzelfde als op TV. Dat was echt tof gedaan, helaas is die site nu gewoon een link naar de Warner Bros website.
Volgens mij niemand, of je moet die serie voor het eerst zienquote:Op dinsdag 2 december 2008 10:11 schreef ASSpirine het volgende:
Het was wel een voorspelbare aflevering, wie had niet verwacht dat Alan genept werd?
8 december weer jaquote:Op dinsdag 2 december 2008 14:43 schreef Asgard het volgende:
[..]
Volgens mij niemand, of je moet die serie voor het eerst zien
Deze week geen aflevering btw? Wanneer weer de volgende? Volgende week?
Dit seizoen? ze gaan volgend jaar toch wel verder met dit seizoen?quote:Op dinsdag 9 december 2008 14:18 schreef ASSpirine het volgende:
Volgende week vooralsnog de laatste van dit seizoen...
Aflevering van deze week was wel leuk
Just out of curiosity, what does a used fire-truck go for?
quote:
Prachtige afleveringquote:Op woensdag 14 januari 2009 01:34 schreef ASSpirine het volgende:
Melissa
En Jake die Charlie dik ownt
Godverdeklere jaquote:
Waar haal je dat vandaan? Volgende week is een herhaling maar op 2 februari is er gewoon weer een nieuwe: 'DAVID COPPERFIELD SLIPPED ME A ROOFIE'quote:Op zondag 18 januari 2009 10:16 schreef ASSpirine het volgende:
Jammer genoeg is volgende week volgens mij de laatste aflevering van de heel erg korte seizoen 6...
http://www.tv.com/two-and-a-half-men/show/17206/episode_listings.html?season=6&tag=season_dropdown%3Bdropdown&submit_btn=GOquote:Op woensdag 21 januari 2009 11:25 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Waar haal je dat vandaan? Volgende week is een herhaling maar op 2 februari is er gewoon weer een nieuwe: 'DAVID COPPERFIELD SLIPPED ME A ROOFIE'
Is nog lang niet afgelopen. Gaat volgende maand verder schijnt het.quote:Op woensdag 21 januari 2009 12:37 schreef Hofpleinfontein het volgende:
Gewedige serie. Jammer dat het seizoen alweer afgelopen was.Laatste aflevering, prachtig met die taxichauffeur in het beginKomt er een volgend seizoen?Hoop het wel!
Oh, ik kan niets vinden. We zien wel.quote:Op woensdag 21 januari 2009 14:55 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Is nog lang niet afgelopen. Gaat volgende maand verder schijnt het.
Op de site van two and a half men staat:quote:Two and a Half Men
UPCOMING EPISODES
No schedule
quote:Next on Two and a Half Men
January 26, 9:00pm et/pt
Pie Hole, Herb: Charlie is shocked by Alan's stingy attittude in this rebroadcast
Zoals ik al eerder zei, gaat gewoon door op 2 februari, zie http://www.cbs.com/info/schedule/index.phpquote:Op woensdag 21 januari 2009 14:58 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Oh, ik kan niets vinden. We zien wel.
[..]
Wel raar dat er een herhaling geplanned staat. Pie Hole, Herb is afl. 2 van dit seizoen.quote:Op woensdag 21 januari 2009 16:22 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Zoals ik al eerder zei, gaat gewoon door op 2 februari, zie http://www.cbs.com/info/schedule/index.php
Volgens wikipedia gaat de serie ook gewoon door tot en met mei. Heb ook geen idee waarom hij ineens gecancelled of ingekort zou moeten zijn, ze doen het naar mijn weten nog steeds prima. Sites als tv.com zijn lang niet altijd up to date en geven sowieso pas info als de precieze titel bekend is.
Volgende week maandag is dan ook niet 2 februariquote:Op woensdag 21 januari 2009 19:15 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Wel raar dat er een herhaling geplanned staat. Pie Hole, Herb is afl. 2 van dit seizoen.
Ohja klopt je heb helemaal gelijkquote:Op woensdag 21 januari 2009 19:27 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Volgende week maandag is dan ook niet 2 februariEr is volgende week dus een herhaling, en de week erna een nieuwe aflevering.
Speelde zij de vriendin van Fez?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:31 schreef Asgard het volgende:
Altijd als Melissa zie moet ik denken aan die psychotische meisje die ze speelde in That 70's Show, terwijl ze best lekker is.
Verder een goede aflevering
Klopt, maar dacht dat het gewoon dezelfde personage was al voorheen..quote:Op woensdag 11 februari 2009 18:53 schreef Asgard het volgende:
Leuke aflevering laatst, maar die chick hebben ze al eens gebruikt toch?
Briljantquote:
Geniaalquote:
quote:Op maandag 23 maart 2009 21:27 schreef scanman01 het volgende:
Die buurman speelde ook John Coffey in The green mile
Leuke afleveringen weer. Het blijft een topserie.
Je zag nu goed dat hij helemaal niet zo groot is. Ze hebben dat goed gedaan in The Green Mile. Daarin lijkt hij echt een reus.quote:
Jaaaah dat zei ik ook al!quote:Op dinsdag 24 maart 2009 23:52 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Je zag nu goed dat hij helemaal niet zo groot is. Ze hebben dat goed gedaan in The Green Mile. Daarin lijkt hij echt een reus.
Maandag half 9. Prima tijd trouwens, wat mij betreft.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 14:36 schreef speknek het volgende:
Het staat zo kut geprogrammeerd op maandag acht uur,
Ehh... really?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 14:54 schreef speknek het volgende:
Grey's Anatomy en Beauty and the Nerd.
I envy you! Je hebt nog vele leuke afleveringen te gaan.quote:Op woensdag 15 april 2009 16:53 schreef Dizer het volgende:
Geniale serie, ga nu aan seizoen 2 beginnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |