En het is echt weer briljant, top serie!quote:Op woensdag 3 oktober 2007 14:38 schreef BliksemSchigt het volgende:
Seizoen 5 is nu weer begonnen in Amerika. Erg grappig weer.
Volgende week wordt volgens mij nog leuker:quote:Op donderdag 4 oktober 2007 21:35 schreef PeRi het volgende:
[..]
En het is echt weer briljant, top serie!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(Niet klikken als je verrast wilt worden volgende week)
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
WATquote:Op maandag 26 november 2007 10:43 schreef CoJackso het volgende:
Helaas niet meer op Veronica. Ik weet niet of het seizoen afgelopen is, of dat het tekort kijkers heeft aangetrokken, maar jammer vind ik het wel. Het is net dat ontspannen uurtje tussen 6 en 7, en die Simpsons heb ik nu ook wel gezien.
Nou inderdaadquote:Op maandag 26 november 2007 11:55 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
WAT![]()
![]()
![]()
Ik kijk bijna elke dag na het eten ff. Lekker nutteloos TV kijken, heerlijk![]()
Alan's 'date' was ook mooi.quote:
Daar ben ik idd ook erg blij meequote:
En dat is het inmiddels, gisteren is de eerste uitzending geweest.quote:Op woensdag 3 september 2008 10:23 schreef BliksemSchigt het volgende:
Nieuwe komen pas weer half September.
Eye candy ftw!quote:Op dinsdag 30 september 2008 16:08 schreef DSGamer het volgende:
OMG wat is die Kandi toch een mooie/lekkere meid
Dom als een schoenlepel maar je kan niet alles hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |