Ik weet dat ik het helemaal verkeerd schreef, het valt me wel op dat sommige afleveringen echt leuk zijn en sommige helemaal niet...quote:Op dinsdag 12 december 2006 18:09 schreef Syrena het volgende:
Het is Two and a Half Men (twee: Charlie & Alan en Jake is de halve)
Ik kijk het nu ook elke dag. Eerst vond ik er niks aan en kwam het ook op een rare tijd.
De sexgrappen zijn wel leuk en tamelijk onsubtiel voor Amerikaanse begrippen
Ik vind alleen Jake echt zo'n Amerikaanse vetklepze laten 'm ook steeds eten en voor de TV zitten.
Ja dat was me ook al opgevallen, maar dan ga ik meestal afwassen en dan krijg ik de helft maar mee, dus dan gaat het welquote:Op dinsdag 12 december 2006 18:12 schreef ryangozer het volgende:
[..]
Ik weet dat ik het helemaal verkeerd schreef, het valt me wel op dat sommige afleveringen echt leuk zijn en sommige helemaal niet...
Ze hebben nu winterstop maar in januari gaan ze door met uitzendenquote:Op dinsdag 12 december 2006 18:14 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ja dat was me ook al opgevallen, maar dan ga ik meestal afwassen en dan krijg ik de helft maar mee, dus dan gaat het welIk zie net op IMDB dat ze in 2006 ook nog opnames gemaakt hebben.
Ik heb t vandaag nog gezien hoor..quote:Op dinsdag 12 december 2006 19:04 schreef Jesse- het volgende:
[..]
Ze hebben nu winterstop maar in januari gaan ze door met uitzenden
Niet in nederland -edit: doe normaal-quote:Op dinsdag 12 december 2006 19:05 schreef ryangozer het volgende:
[..]
Ik heb t vandaag nog gezien hoor..
wat? in nederland? het word gewoon op veronica uitgezonden elke dag en das een nederlandse zender.quote:
dankjequote:Op dinsdag 12 december 2006 19:18 schreef TheYoung1 het volgende:
Ik heb het ook net gekeken hoor!! Wie zij hier nou de retards.....
geef nou maar gewoon toe dat je fout zat lozer!quote:Op dinsdag 12 december 2006 19:23 schreef Jesse- het volgende:
wie heeft de deur van pub open gelaten
Nee, komedie.quote:Op dinsdag 12 december 2006 19:25 schreef Lassekjus het volgende:
Drama, deze serie.
Al doende leert men he!!! Zo heeft Fok! ook nog een educatieve functiequote:Op dinsdag 12 december 2006 19:21 schreef ryangozer het volgende:
[..]
dankjehij zegt nu niksmeer omdat hij op teletekst heeft gezien dat hij het fout heeft
![]()
quote:
Ja inderdaad, the Nanny hoef ik echt NOOIT meer te zienquote:Op dinsdag 12 december 2006 19:42 schreef Maisnon het volgende:
[..]![]()
![]()
Supergrappige serie ook
King of Queens is ook okay.
Die uitgekauwde herhalingen van the Nanny heb ik wel gehad onderhand
Inderdaad, maar het niveau van Two And a Half man is echt exteem verschillend, gisteren heb ik echt blauw gelegen voor de TV, en vandaag vond ik hem tegenvallen. King of Queens is ook lachen, net zoals die ene serie met Ray oid? Zie ik heel soms.quote:Op dinsdag 12 december 2006 19:42 schreef Maisnon het volgende:
[..]![]()
![]()
Supergrappige serie ook
King of Queens is ook okay.
Die uitgekauwde herhalingen van the Nanny heb ik wel gehad onderhand
Idd, walgelijkquote:Op dinsdag 12 december 2006 19:50 schreef Yi-Long het volgende:
Ik vind alleen die dikke lelijke huishoudster erg irritant. Totaal niet grappig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |