Pff kunnnen we weer een half jaar wachten op nieuwe episodesquote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:01 schreef PeRi het volgende:
Ik weet niet zo goed wat ik van de finale vind, heb veel leukere eps gezien.. Gebeurde ineens van alles en nog wat en alles zo chaotisch. Melissa terug vind ik leuk, Mia terug vind ik dus helemaal niks.. Wel leuk als de baby toch van Allen is.
Ik heb nu seizoen 1 t/m 4 op DVD. Ga binnenkort seizoen 5 halen.quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:56 schreef PiraatPiet het volgende:
Ik ga nu aan S6E17 beginnen! Wat een geweldige serie! Het wordt tijd dat seizoen 4 enz op DVD komt in Nederland.
Nederlands ondertiteld enz? Is voor mij niet nodig, maar ik ben helaas niet de enige die ze wil hebben haha. Waar heb jij ze vandaan??quote:Op zaterdag 6 juni 2009 14:24 schreef YellowBlacks het volgende:
[..]
Ik heb nu seizoen 1 t/m 4 op DVD. Ga binnenkort seizoen 5 halen.
Haal ze bij www.play.com. Zit geen nederlandse ondertiteling bij. Prijs valt ook wel mee en geen verzendkosten.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 15:27 schreef PiraatPiet het volgende:
[..]
Nederlands ondertiteld enz? Is voor mij niet nodig, maar ik ben helaas niet de enige die ze wil hebben haha. Waar heb jij ze vandaan??
quote:Op maandag 20 juli 2009 12:08 schreef Lyzio het volgende:
Is SO6E24 (Baseball Was Better With Steroids) echt de laatste?
op imdb.com staat dat seizoen 7 op 21 september 2009 verder gaat, dus tot nu de laatste jaquote:Op maandag 20 juli 2009 12:08 schreef Lyzio het volgende:
Is SO6E24 (Baseball Was Better With Steroids) echt de laatste?
21 sept is bij mij maandagnacht, dus dinsdagochtend kijkenquote:Op zaterdag 19 september 2009 18:28 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
Aankomende dinsdag nacht! Two and a Half Men '818-jklpuzo' (S: 7 - Ep: 1)
http://www.pogdesign.co.uk/cat/quote:Op zondag 20 september 2009 12:45 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
21 sept is bij mij maandagnacht, dus dinsdagochtend kijken
"Please note that timezones are in effect, so the episodes may show as a day "late" if you aren't in USA. "quote:Op zondag 20 september 2009 14:30 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
http://www.pogdesign.co.uk/cat/
ik haal het hier vandaan.... en daar lijkt het mij toch echt de 22ste te zijn? of kijk ik verkeerd?
Wel stoer dat Charlie toch de waarheid heeft gezegd!quote:Op woensdag 23 september 2009 17:24 schreef ASSpirine het volgende:
Leuke aflevering iig, de gezichten toen Mia aan het zingen was
Ik zie net dat deze reply uit maart komt, ik heb deze aflevering afgelopen zaterdag gezien! Ze zijn dus aan het herhalen, wist ik helemaal niet (kwam er pas laat achter dat dit zo'n leuke serie is).quote:Op dinsdag 31 maart 2009 13:36 schreef scanman01 het volgende:
Leuk om de echte broer van Charlie Sheen, Emilio Estevez, weer een keer te zien. Hij is wel wat dikker geworden. De 'reunie' was van erg korte duur helaas. Emilio er al weer uitgeschreven / dood
Dat gedoe met z'n pop mag wel wegquote:Op dinsdag 29 september 2009 09:40 schreef ASSpirine het volgende:
Alan is toch zo verschrikkelijk zielig...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ajax, That '70s Show, Arsenal
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 11:07 schreef PiraatPiet het volgende:
Ik mis de dronkenlap Charlie, die Chelsea voegt niet zo heel veel toe behalve het lekker zijn.Dat was ik even vergeten. Thnx voor de reminderSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Partyagenda;
Outdated....
Yummyquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 23:48 schreef DaMook het volgende:
Whehe ep 4 was (wederom) erg leuk.
Ow en Melissa ziet er goed uit in d'r ondergoed.
Ben je ook zo gierig?quote:Op dinsdag 3 november 2009 15:41 schreef Tegan het volgende:
Alan heeft dezelfde laptop als ik.
gepm'dquote:Op dinsdag 10 november 2009 16:04 schreef DaMook het volgende:
welke site gebruiken jullie om te downloaden ? Ik deed het eigenlijk altijd via xtvi of demonoid, maar beide werken niet meer.
Wat? Zij is juist een van de leukste karakters, lekker onsubtiel en recht door zeequote:Op dinsdag 12 december 2006 19:50 schreef Yi-Long het volgende:Ik vind alleen die dikke lelijke huishoudster erg irritant. Totaal niet grappig.
Hier in Nederland ook, weet iemand waar we waren gebleven, ik weet niet eens in welk seizoen we hier zaten? Dan ga ik het maar downloaden, ik wil nieuwe afleveringen zien, geen oude.quote:Op donderdag 19 november 2009 12:55 schreef --Tweety-- het volgende:
In engeland zijn ze net overnieuw begonnen met de serie, en hoewel ik al die afleveringen al een keer gezien heb vind ik ze nog steeds erg leuk.
play.com of thehut.comquote:Op donderdag 19 november 2009 19:00 schreef seetjai het volgende:
Weet iemand waar je goedkope boxen van Two and a Half men kan kopen ?
Godnondeju, wat zag ze er lekker uit in dat jurkjequote:Op dinsdag 2 februari 2010 17:51 schreef Dark_Prince het volgende:
Holy shit, dat jurkje mag Chelsea van mij vaker aanhebben zeg
jep dat nachthemd. En Jake moet echt weer vaker in beeld komen ja.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:41 schreef Karina het volgende:
Jammer dat Jake een stuk minder vaak in beeld is, ik lach me altijd rot om die jongen.
En trouwens geen idee over welk jurkje jullie het hebben, dat nachthemd zeker?
Voor haar leeftijd. Damnquote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:00 schreef Dark_Prince het volgende:
[ afbeelding ]
doing-oing-oing-oing![]()
..quote:
Geniet er maar van, want over 10 jaar hangen ze 20cm lagerquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |