Lullig dat je achter het net vist, maar ik begrijp de actie van Bealeo welquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 23:15 schreef killermj het volgende:
- Bealeo, zie topic : [TK] Nintendo DS Lite Pink
Verkoopt de DS voor 2,- meer omdat ik 1,5 niet achter de pc zat terwijl we al 2dagen (gister en vandaag) aan het mailen en msnen zijn, ik vroeg 1 nacht bedenktijd en de volgende ochtend nog een aanpassend bod gedaan en vanavond gaat hij weg voor 2,- mee (omdat hij de verzendkosten niet wou delen)
fijn zaken te doen.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 14:37 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Erg goede ervaringen met Vogelkooi.
[TK] groot lichtgewicht statief + polarisatiefilter.
Wilde eerst niks versturen omdat hij het niet helemaal vertrouwde. Dus ik zeg tegen hem dat ik eerst het geld plus de verzendkosten overmaakte, en daarna is hij toch overstag gegaan!
Was vrij snel binnen en ziet er allemaal keurig uit!
quote:Op donderdag 4 oktober 2007 18:54 schreef Nineleven het volgende:
Goede zaken gedaan met Dizer in [TK] Dizer's grote DVD uitverkoop!!!!!
Alles snel en netjes verstuurd
check je PMquote:Op maandag 8 oktober 2007 20:25 schreef EdvandeBerg het volgende:
Mighty_myte zou de door mij van hem gekochte pc vorige week dinsdag versturen, maar niks ontvangen nog en hij reageert niet in het topic, nog op PM. Heeft iemand zijn mail-adres?
[TK] Intel Celeron 1600 PC, 15"monitor & 14" autobanden
Bedankt Buzzer.quote:
Nog geen reactie van Mighty_mytequote:Op dinsdag 9 oktober 2007 10:10 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Bedankt Buzzer.
Ik hoop dat er een plausibele verkalring is. Misschien ligt al de hele week met griep op bed of is ie anderszins verhinderd ofzo. Ik ga toch maar uit van het goede in de mens icm. een samenloop van omstandigheden.
Inmiddels PC ontvangen. Soms loopt gewoon niet alles op rolletjes en vind er vertraging plaats, overkomt mij ook wel eens. No hard feelings dus.quote:Op maandag 8 oktober 2007 20:25 schreef EdvandeBerg het volgende:
Mighty_myte zou de door mij van hem gekochte pc vorige week dinsdag versturen, maar niks ontvangen nog en hij reageert niet in het topic, nog op PM. Heeft iemand zijn mail-adres?
[TK] Intel Celeron 1600 PC, 15"monitor & 14" autobanden
Dat je spullen durft te kopen van iemand met zo'n usernamequote:Op maandag 15 oktober 2007 18:06 schreef admiraal_anaal het volgende:
Goede zaken gedaan met Kenkerkeessnel en betrouwbaar, kreeg zelfs de aankoopbon erbij van het geheugen terwijl ik er niet eens om gevraagd had
![]()
Bedankt Trigalti, van jouw kant alles ook puik in orde. Goede trade!quote:Op maandag 22 oktober 2007 16:17 schreef Trigalti het volgende:
Goede ervaring met Ill-Skillz
Ik kreeg Guitar Hero II snel, uitstekend verpakt en in goede staat thuisgeleverd.
Beetje laat, maar inderdaad een fijne en vlotte transactie. Next time!quote:Op woensdag 3 oktober 2007 19:18 schreef rendier2710 het volgende:
CF kaartje verkocht aan div-er [TK] 1 GB Trancend CF 45x
Vriendelijk en betrouwbaar.
idemquote:Op woensdag 24 oktober 2007 23:00 schreef Hendrik_ het volgende:
Goede ervaring met Madhouse1979, vlotte reacties, pakketje mooi ingepakt
Idem Dito ervaring met Bellerophon. Snel betaald en goede communicatie via e-mail!quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 18:33 schreef Bellerophon het volgende:
Goede ervaring met Daklem.
iPod nano netjes ontvangen
[TK] iPod Nano 1st Gen. Wit. 4GB
Top!![]()
Uiteindelijk toch The Darkness gekregen, veels te laat natuurlijk, en zonder enige response via mail of dergelijkequote:Op maandag 29 oktober 2007 18:01 schreef Naj_Geetsrev het volgende:
Ruil met Beelzebub85 in [CENTRAAL] Xbox360-games verkoop/ruil topic 20 is niet goed gegaan. Ik heb netjes Overlord naar hem opgestuurd, maar ik wacht nog steeds op The Darkness. Paar keer gePMed, maar geen response. Ik stuur hem morgen naar zijn opgegeven adres, naar ik gok zijn ouders..
[TK] Audioapparatuur; Minidisk, discmanquote:
AJB! en veel plezier!quote:Op woensdag 21 november 2007 13:45 schreef VissieKieker het volgende:
Prima zaken gedaan met KcA. Kaarten voor Evita zijn prima ontvangen. Goed contact gehouden over de verzending via de PM
[TK] 2x Evita kaarten (Nieuwe luxor theater)
![]()
Dat vind ik best redelijk, aangezien hij best tijdens het transport beschadigd kan zijn..quote:Op woensdag 21 november 2007 15:13 schreef T42 het volgende:
[..]
[TK] Audioapparatuur; Minidisk, discman
md speler die niet opneemt van hem gekochtvolgens hem deed hij het wel maar ik krijg niks opgenomen
![]()
afspelen doet hij wel.
nu wil hij 10 euro terug geven als ik stop met mouwen en dat ding niet terug...
zit ik met defeckt apparaat waar ik niks mee kan.
45 euro inc was het waarvan 30 voor de speler
neej lijkt me niet, hij zat netjes ingepakt.quote:Op vrijdag 23 november 2007 23:59 schreef Timmert het volgende:
[..]
Dat vind ik best redelijk, aangezien hij best tijdens het transport beschadigd kan zijn..
dan heb ik een andere opvatting over redelijkquote:Op vrijdag 23 november 2007 23:59 schreef Timmert het volgende:
[..]
Dat vind ik best redelijk, aangezien hij best tijdens het transport beschadigd kan zijn..
quote:Op maandag 26 november 2007 22:29 schreef buzzer het volgende:
[..]
dan heb ik een andere opvatting over redelijk
Wederzijds! En ehhhh ja soms moet je creatief zijnquote:Op maandag 10 december 2007 18:10 schreef Professional het volgende:
Perfecte en snelle transactie met SpotlessMind00 gehad.
Alles mooi in een Ecco schoenendoos binnengekomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |