Je gaat er gemakshalve vanuit dat de getallen staan voor het aantal kopieën die hij van de game bezitquote:Op zondag 30 september 2007 10:05 schreef --- het volgende:
Vraagprijs verplicht
Helaas zit er voor mij geen andere leuke games meer bij, Poeh wil ik evt wel hebben voor de kleine hier, maar is voor me geen must have...quote:Op zondag 30 september 2007 11:26 schreef DinoPK het volgende:
Herr Flick, dan komt het voor mij op nog geen 6 euro voor het spel, ietwat weinig. Combineer wellicht eens met andere spelletjes? (het is 1 van de weinige kinderspellen die echt de moeite waard is vind ik)
Ga maar voor die dealquote:Op zondag 30 september 2007 13:37 schreef DinoPK het volgende:
Blacksheep, ik heb via de mail een bod gehad voor Res4 en SSBM. Wil je wellicht nog een ander spel erbij? (anders kies ik waarschijnlijk voor de combo deal, er zit amper verschil in het bod).
Is goed, PM me maar met je gegevens, dan maak ik het in orde.quote:Op zondag 30 september 2007 13:37 schreef DinoPK het volgende:
Blacksheep, ik heb via de mail een bod gehad voor Res4 en SSBM. Wil je wellicht nog een ander spel erbij? (anders kies ik waarschijnlijk voor de combo deal, er zit amper verschil in het bod).
Herr.Flick, ik vind het goed. 1 opmerking: dit is een spel van mijn zoontje, het hoesje ziet er goed uit echter het spelletje zelf is iets minder van staat (iets meer krasjes maar speelt wel vlekkeloos hoor). Laat maar weten indien ok (is niet echt een foto van te maken).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |