6 euro hebben we een dealquote:Op woensdag 28 november 2007 16:33 schreef koen_pijl het volgende:
Matrix, Seven en Tomb Raider voor eh 5 euro?
Waar evntueel op te halen?
ex.quote:
primaquote:Op woensdag 28 november 2007 16:50 schreef Nonneke het volgende:Neuken doe je zo
das lang geleden
4 eur incl ?
Geld is overgemaaktquote:Op woensdag 28 november 2007 16:52 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
prima
doe me ff een pm, dan regelen we het verder
deal.quote:Op woensdag 28 november 2007 17:08 schreef MisterTata het volgende:
Swordfish & Dirty Dancing 5 excl.
Ik laat me beurt voor bij gaan. Wil Matrix in dvd chase en rest hoef ik eigenlijk niet zo nodigquote:Op woensdag 28 november 2007 18:32 schreef MissyMirjaM het volgende:
dirty dancing en swordfish daar heeft mister tata al om gevraagd, ik wacht nog even af of die ze wil
matrix en tomb raider zijn ook al gereserveerd, voor koen pijl
even afwachten dus, of die deals doorgaan
Stuur maar op, of je moet binnenkort in richting Utrecht komen toevallig?quote:Op woensdag 28 november 2007 17:12 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
deal.
wil je het opgestuurd hebben, of kom je ze halen?
ik heb je een pm gestuurd (op 't moment dat jij mij pm'dequote:Op woensdag 28 november 2007 20:00 schreef MisterTata het volgende:
[..]
Stuur maar op, of je moet binnenkort in richting Utrecht komen toevallig?
Bedrag afronden op 6,50 ofzo dan?
pm maar voor verdere afhandeling
maak er 12 ex. van en we hebben een dealquote:Op woensdag 28 november 2007 20:04 schreef DCNY het volgende:
Duss
Spiderman
Matrix
Bad Santa
Titanic
Tomb Raider
Seven
10 excl??
Wat zijn de verzendkosten?? Want als die te hoog zijn.... Verder vind ik t geen probleem...quote:Op woensdag 28 november 2007 20:10 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
maak er 12 ex. van en we hebben een deal
weet ik nietquote:Op woensdag 28 november 2007 20:14 schreef DCNY het volgende:
[..]
Wat zijn de verzendkosten?? Want als die te hoog zijn.... Verder vind ik t geen probleem...
Is goed, als t in enveloppen goedkoper is hoor ik t wel.. Hoe kom ik aan je gegevens en jij aan de mijne? Kan mn msn wel PM'en..quote:Op woensdag 28 november 2007 20:16 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
weet ik niet
in een doos is 6,50 ofzo, maar misschien kan het in 2 bubbeltjes enveloppen, ik weet niet hoeveel het dan kost.
ik kan ze in een doos(je) naar je sturen, voor, let's say, 16 euro, vind je dat wat?
als je je PM aanzet, kunnen we het op die manier doenquote:Op woensdag 28 november 2007 20:29 schreef DCNY het volgende:
[..]
Is goed, als t in enveloppen goedkoper is hoor ik t wel.. Hoe kom ik aan je gegevens en jij aan de mijne? Kan mn msn wel PM'en..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |