Idem Dito ervaring met Bellerophon. Snel betaald en goede communicatie via e-mail!quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 18:33 schreef Bellerophon het volgende:
Goede ervaring met Daklem.
iPod nano netjes ontvangen
[TK] iPod Nano 1st Gen. Wit. 4GB
Top!![]()
Uiteindelijk toch The Darkness gekregen, veels te laat natuurlijk, en zonder enige response via mail of dergelijkequote:Op maandag 29 oktober 2007 18:01 schreef Naj_Geetsrev het volgende:
Ruil met Beelzebub85 in [CENTRAAL] Xbox360-games verkoop/ruil topic 20 is niet goed gegaan. Ik heb netjes Overlord naar hem opgestuurd, maar ik wacht nog steeds op The Darkness. Paar keer gePMed, maar geen response. Ik stuur hem morgen naar zijn opgegeven adres, naar ik gok zijn ouders..
[TK] Audioapparatuur; Minidisk, discmanquote:
AJB! en veel plezier!quote:Op woensdag 21 november 2007 13:45 schreef VissieKieker het volgende:
Prima zaken gedaan met KcA. Kaarten voor Evita zijn prima ontvangen. Goed contact gehouden over de verzending via de PM
[TK] 2x Evita kaarten (Nieuwe luxor theater)
![]()
Dat vind ik best redelijk, aangezien hij best tijdens het transport beschadigd kan zijn..quote:Op woensdag 21 november 2007 15:13 schreef T42 het volgende:
[..]
[TK] Audioapparatuur; Minidisk, discman
md speler die niet opneemt van hem gekochtvolgens hem deed hij het wel maar ik krijg niks opgenomen
![]()
afspelen doet hij wel.
nu wil hij 10 euro terug geven als ik stop met mouwen en dat ding niet terug...
zit ik met defeckt apparaat waar ik niks mee kan.
45 euro inc was het waarvan 30 voor de speler
neej lijkt me niet, hij zat netjes ingepakt.quote:Op vrijdag 23 november 2007 23:59 schreef Timmert het volgende:
[..]
Dat vind ik best redelijk, aangezien hij best tijdens het transport beschadigd kan zijn..
dan heb ik een andere opvatting over redelijkquote:Op vrijdag 23 november 2007 23:59 schreef Timmert het volgende:
[..]
Dat vind ik best redelijk, aangezien hij best tijdens het transport beschadigd kan zijn..
quote:Op maandag 26 november 2007 22:29 schreef buzzer het volgende:
[..]
dan heb ik een andere opvatting over redelijk
Wederzijds! En ehhhh ja soms moet je creatief zijnquote:Op maandag 10 december 2007 18:10 schreef Professional het volgende:
Perfecte en snelle transactie met SpotlessMind00 gehad.
Alles mooi in een Ecco schoenendoos binnengekomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |