Zoals te lezen in OP op te halen in Maassluis , en de camera is in erg goede staat . Verder heb ik een DSLR gekocht .quote:Op donderdag 6 december 2007 15:01 schreef NX het volgende:
TVP...
Ik bied 80euro...
Welke camera heb je er ipv gekocht? en waar op te halen? Bon nog aanwezig? Krassen op camera, scherm? etc.?
Geen idee wat een DSLR is, vertel.quote:Op donderdag 6 december 2007 15:20 schreef JoMo0 het volgende:
[..]
Zoals te lezen in OP op te halen in Maassluis , en de camera is in erg goede staat . Verder heb ik een DSLR gekocht .
Zullen we anders meeeeelen mailen? Gaat wat makkelijker... En tja, dat heeft het ooit gekost, nu probeer je em te verkopen, en ik bied 80, maar daar komen we wel uit...quote:Op donderdag 6 december 2007 16:06 schreef JoMo0 het volgende:
74 euro voor een Camera die 370 euro heeft gekost . Nee niet echt realistisch . Helaas.
Ik heb nog een Panasonic QV4000 die ik voor 650 euro heb gekocht in 2002. Mag je hebben voor 50 euro.quote:Op donderdag 6 december 2007 16:06 schreef JoMo0 het volgende:
74 euro voor een Camera die 370 euro heeft gekost . Nee niet echt realistisch . Helaas.
Oke , mijn emailadres is carfreak02 @ gmail.comquote:Op donderdag 6 december 2007 16:17 schreef NX het volgende:
[..]
Zullen we anders meeeeelen? Gaat wat makkelijker... En tja, dat heeft het ooit gekost, nu probeer je em te verkopen, en ik bied 80, maar daar komen we wel uit...
Ik heb je gemaild, maar nog geen reactie...quote:Op donderdag 6 december 2007 16:19 schreef JoMo0 het volgende:
[..]
Oke , mijn emailadres is carfreak02 @ gmail.com![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |