het is wel een dimage x , en die werkt wel met accu;squote:Op dinsdag 4 december 2007 13:45 schreef Sjaeck het volgende:
31,50 inc. voor de minolta? SD'tjes hoef ik niet. Batterijen zijn gewoon AA's neem in aan?
Het is trouwens een Dimage X en geen X20 voor zover ik weet.
Ja een dimage X, maar niet een X20 zoals je in je OP aangaf.quote:Op dinsdag 4 december 2007 14:43 schreef xdc het volgende:
[..]
het is wel een dimage x , en die werkt wel met accu;s
waarvan ik er dus 2 heb !!
31,50 incl is wat te laag ,
quote:Op dinsdag 4 december 2007 16:57 schreef xdc het volgende:
dvd speler is inmiddels ook verkocht
quote:Op dinsdag 4 december 2007 17:41 schreef Fockker het volgende:
kiss 50 euro
vind ik nog altijd te weinig , zak niet lager dan 40 , woon overigens wel heel dichtbij centraalquote:Op dinsdag 4 december 2007 17:10 schreef Sjaeck het volgende:
[..]
Ja een dimage X, maar niet een X20 zoals je in je OP aangaf.
Maar ja, het ding is wel jaren oud en staat niet echt bekend om zijn goede fotokwaliteit, de gemiddelde gsm-cam maakt inmiddels betere foto's. Neemt niet weg dat ik het een gaaf hebbedingetje vind. Als je je bedenkt hoor ik het graag (bijv via PM). 30 euro+ophalen is misschien ook een optie als het niet al te ver van Utrecht CS is.
Anders: succes met de verkoop.
ja dat is alleen kaartjes benelux , dus in je tomtom (go) stoppen en gaan....quote:Op dinsdag 4 december 2007 17:55 schreef sanger het volgende:
Dat TomTom kaartje, is dat alleen de kaarten?
al verkocht sorryquote:Op dinsdag 4 december 2007 17:41 schreef Fockker het volgende:
kiss 50 euro
Oke geen probleem, dat vind ik niet meer reëel dus dan gaat het vooralsnog over.quote:Op dinsdag 4 december 2007 23:01 schreef xdc het volgende:
[..]
vind ik nog altijd te weinig , zak niet lager dan 40
quote:Op dinsdag 4 december 2007 17:10 schreef Sjaeck het volgende:
succes met de verkoop.
goed wil er wel 35 eu van makenquote:Op woensdag 5 december 2007 01:15 schreef Sjaeck het volgende:
[..]
Oke geen probleem, dat vind ik niet meer reëel dus dan gaat het vooralsnog over.
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |