Toppiequote:
Hier dan ook maar een reactie..quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 08:42 schreef Ill-Skillz het volgende:
Te Koop (geen ruil!)
Wireless XBOX controller
Headset
Guitar Hero 2 (incl. guitar)
Pro Evolution Soccer 6
Alles Z.G.A.N.
Je hebt P.M.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 11:43 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Hier dan ook maar een reactie..
Zéer geinteresseerd in GH2..!![]()
Ik heb forza 2 nog in de aanbieding...quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 14:20 schreef Shadeauw het volgende:
Ik heb Guitar Hero II inc. gitaar nog te koop/ruil.
Je hebt PMquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 14:48 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Ik heb forza 2 nog in de aanbieding...
Heb wel al geboden op andere GH2.. maar hoorde dat andere fokker daar ook al in geinteresseerd was..
Dus Ill Skillz ik wacht nog even af wat Shadeauw er voor wil hebben
Quake 4? Eventueel met bijbetaling?quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 17:19 schreef Naj_Geetsrev het volgende:
Ik heb voor ruil een Overlordje. Ik zoek The Darkness, maar iets anders mag ook.
ik heb misschien wel interesse in de HD kabel en hardeschijf. verder ben ik ook nog opzoek naar een wired controler of batterypack voor wireless (met oplaad kabeltje).quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 08:37 schreef MauBro het volgende:
Ik heb nu een 2e 360 aangeschaft voor de HDMI poort en heb nu een nieuwe wireless controller, component HD-AV kabel en nieuwe 20gb hardeschijf over. (De hardeschijf zit geen plastic omheen omdat hij standaard al in de 360 Pro geklikt zit).
[ afbeelding ]
Vraagprijs:
Wireless controller ¤ 37,50,-
Harde Schijf ¤ 47,50,-
Component Cable ¤20, -
*edit*
Nu ik toch bezig ben meteen maar een zooitje oude games erbij gooien
[ afbeelding ]
Ghost recon,, PGR3, Call of Duty 2 en topspin 2 per stuk ¤ 13,- incl
(Oblivion houd ik bij nader inzien toch maar)
Wat zoek je ervoor?quote:
Ruilen tegen Oblivion?quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 19:42 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Wat zoek je ervoor?
Heb zelf ook wat dingen te ruil check de vorige pagina es, misschien staat daar wel wat bij.
Is goed PM me maar ff voor je gegevens.quote:
Je mag de harde schijf + component cable Voor ¤57,50 incl hebben als je nog geïnteresseerd bent.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 18:36 schreef Kamermans het volgende:
[..]
ik heb misschien wel interesse in de HD kabel en hardeschijf. verder ben ik ook nog opzoek naar een wired controler of batterypack voor wireless (met oplaad kabeltje).
Een tip:quote:
Je hebt PMquote:Op donderdag 18 oktober 2007 09:54 schreef MauBro het volgende:
[..]
Je mag de harde schijf + component cable Voor ¤57,50 incl hebben als je nog geïnteresseerd bent.
Heb Lost Planet voor je wat dacht je van E20,- exclusief verzendkosten ?quote:Op woensdag 17 oktober 2007 10:25 schreef Ricky... het volgende:
[GEZ]Een wireless controller Lost Planet
ik wil Cod 3 wel en Kameo ruilen tegen:quote:Op donderdag 18 oktober 2007 17:30 schreef WolfsNL het volgende:
Te koop en/of te ruil:
King Kong
Kameo
PGR 3
Perfect Dark Zero
Splinter Cell 4
Call of Duty 3
Tomb Raider Legend
2006 Fifa World Cup
Heb over een paar dagen een promotional copy voor je, heb je iets te ruil?quote:Op donderdag 18 oktober 2007 17:43 schreef peksin het volgende:
Ik zoek Sega Rally Revo!
Iets van deze 3quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 17:19 schreef Naj_Geetsrev het volgende:
Ik heb voor ruil een Overlordje. Ik zoek The Darkness, maar iets anders mag ook.
Ik heb trouwens ook een zooit Xbox 1 spellen in de aanbieding, interesse? Dan zit ik wel aan 2 op 1 oid te denken...quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 17:19 schreef Naj_Geetsrev het volgende:
wat heb je in de aanbieding?quote:Op donderdag 18 oktober 2007 22:22 schreef Haijo het volgende:
[..]
Ik heb trouwens ook een zooit Xbox 1 spellen in de aanbieding, interesse? Dan zit ik wel aan 2 op 1 oid te denken...
heb je die hdd nog?quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 08:37 schreef MauBro het volgende:
Ik heb nu een 2e 360 aangeschaft voor de HDMI poort en heb nu een nieuwe wireless controller, component HD-AV kabel en nieuwe 20gb hardeschijf over. (De hardeschijf zit geen plastic omheen omdat hij standaard al in de 360 Pro geklikt zit).
[ afbeelding ]
Vraagprijs:
Wireless controller ¤ 37,50,-
Harde Schijf ¤ 47,50,-
Component Cable ¤20, -
*edit*
Nu ik toch bezig ben meteen maar een zooitje oude games erbij gooien
[ afbeelding ]
Ghost recon,, PGR3, Call of Duty 2 en topspin 2 per stuk ¤ 13,- incl
(Oblivion houd ik bij nader inzien toch maar)
Ik heb juiced 2 en nog wat andere games te ruil. Kom op, je WEET dat je de game gewoon wilt hebbenquote:
Forza heb ik al en ik ben niet zo into golf..quote:Op donderdag 18 oktober 2007 17:40 schreef Sickert het volgende:
[..]
ik wil Cod 3 wel en Kameo ruilen tegen:
Tiger woods 08
Forza 2:
Wat dacht jij van 15 euro inclusief verzendskosten?quote:Op donderdag 18 oktober 2007 16:30 schreef s0ul1991 het volgende:
[..]
Heb Lost Planet voor je wat dacht je van E20,- exclusief verzendkosten ?
quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 11:00 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik heb juiced 2 en nog wat andere games te ruil. Kom op, je WEET dat je de game gewoon wilt hebben
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 22:28 schreef hardcorebass het volgende:
te koop, pes6 : 13 euro
crackdown: 20 euro
Test drive unlimited : 18 euro.
Of 2 van deze ruilen tegen tegen halo 3...
Graag PM
quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 11:11 schreef WolfsNL het volgende:
[..]
Forza heb ik al en ik ben niet zo into golf..
Heb je wat anders?
Nee, halo moet je nooit weg doen. Ik heb:quote:Op donderdag 18 oktober 2007 22:27 schreef Sickert het volgende:
[..]
wat heb je in de aanbieding?
ik heb laatst Halo 2 weggedaan maar daar heb ik spijt van![]()
Iemand?quote:Ik heb in de aanbieding:
Saint's Row (Steel Case):
[b]Lost Planet:
Het liefst zou ik deze 2 games willen ruilen tegen Colin McRae: DiRt. Ik verkoop ze ook los voor 23 euro per stuk inclusief verzendkosten. Wat ik ook nog wel zou willen is één van deze twee ruilen tegen Just Cause.
Als je zelf nog suggesties hebt, hoor ik het graag
Ik quote mezelf even...quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 14:35 schreef Haijo het volgende:
[..]
Nee, halo moet je nooit weg doen. Ik heb:
Timesplitters: Future Perfect
Dead or Alive Ultimatie(1 en 2)
X-Men Legends
X-Men Legends 2: Rise of The Apocalyps
Second Sight
Chronicles of Riddick: Escape from Butcher Bay
Fable
Pariah
en voor de 360 Quake 4. Liefst ruilen maar een goed bod kan ook. Ik zoek trouwens ook een batterypack.
Je hebt PMquote:Op donderdag 18 oktober 2007 18:18 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Heb over een paar dagen een promotional copy voor je, heb je iets te ruil?
Sorry, maar Idd al ruil gemaakt met Gijsje! Bedankt trouwens nog voor de snelle afhandeling Gijsjequote:
Bedankt voor de tip! Gelijk even binnengetrokkenquote:Op donderdag 18 oktober 2007 11:57 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Een tip:
Op marketplace staat nu DLC voor oblivion die alleen deze week nog gratis is. Dus die zou ik dan vast downloaden als ik jou was![]()
Arcade games kun je niet tweedehands verkopen. Helaas. Daar zul je dus de gewone prijs voor moeten betalen.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 21:58 schreef zquing het volgende:
ik zoek nog een HDD, 1 draadloze controller en toffe arcadegames
en NNN voor weinig
ik bedoelde games met een arcade gameplay, lekker veel aktie, weinig nadenken. Project sylpheed e.d.quote:Op zondag 21 oktober 2007 17:07 schreef Heintje het volgende:
[..]
Arcade games kun je niet tweedehands verkopen. Helaas. Daar zul je dus de gewone prijs voor moeten betalen.
15inclusief voor testdrivequote:Op zondag 21 oktober 2007 11:49 schreef hardcorebass het volgende:
te koop, pes6 : 12 euro
crackdown: 18 euro
Test drive unlimited : 18 euro.
graag pm
deal, pm me maar fftjes, crackdown is ws ook al weg.quote:Op zondag 21 oktober 2007 17:10 schreef zquing het volgende:
[..]
ik bedoelde games met een arcade gameplay, lekker veel aktie, weinig nadenken. Project sylpheed e.d.
[..]
15inclusief voor testdrive
Ik heb X-Men legends 1 en 2 te koop. Simpel top-down hack and slash met wat simpele RPG elementen, erg leuk om te spelen!quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 21:58 schreef zquing het volgende:
ik zoek nog een HDD, 1 draadloze controller en toffe arcadegames
en NNN voor weinig
pes6? is beterquote:Op zondag 21 oktober 2007 21:49 schreef Gunner het volgende:
Iemand die nog van FIFA 07 af wil?
quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 14:57 schreef Max-Westerman het volgende:
Iemand intresse in Halo 3?
Wil hem wel ruilen voor The orange box
wat wil je ervoor hebben?quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 15:46 schreef MaxC het volgende:
Iemand nog een code voor 12 maanden?
20 ex?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 08:42 schreef Anthonyb het volgende:
Tha Butcha ik heb The Darkness, wat wil je er voor geven?
Wat is dat?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 12:12 schreef hardcorebass het volgende:
iemand hier interesse in een xbox360 wireless racing wheel en hanssysteem?
Nog steeds te koop.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 17:30 schreef WolfsNL het volgende:
Te koop en/of te ruil:
King Kong
Kameo
PGR 3
Perfect Dark Zero
Call of Duty 3
Tomb Raider Legend
2006 Fifa World Cup
Pro Evo 6
Wat vraag je voor het wireless racing wheel?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 12:12 schreef hardcorebass het volgende:
iemand hier interesse in een xbox360 wireless racing wheel en hanssysteem?
12,50inc voor Dead Rising gebodenquote:Op woensdag 24 oktober 2007 11:25 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Nog maar eens een keertje:
PES6 15 incl.
Dead Rising 15 incl.
Snooker 15 incl. (los spel en boekje in een standaard DVD-hoes. Spel en boekje uiteraard in prima staat)
90 euri, verkoop het liever als pakketquote:Op woensdag 24 oktober 2007 20:40 schreef Huskybe het volgende:
[..]
Wat vraag je voor het wireless racing wheel?
Ik vind het goed. Stuur me even een PM als je wiltquote:Op woensdag 24 oktober 2007 22:25 schreef Blinker het volgende:
[..]
12,50inc voor Dead Rising geboden
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:31 schreef paarse_paashaas het volgende:
TR: Halo 3
Gezocht:
Orange Box, Bioshock. evt andere nieuwe games.
Verder te ruil/koop:
Lego star wars II
Moto GP '06
Burnout
t.e.a.b
5euro excl. verzendkosten gebodenquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 02:07 schreef Heintje het volgende:
Ik heb te koop:
Cars
Eventueel ook wel te ruil maar ik denk dat er weinig spellen zijn die iemand hiervoor wil ruilen en die ik wil hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |