Euhm alles bij elkaar?quote:
35,-quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 19:11 schreef AQuila360 het volgende:
Halo 3 te koop of te ruil!
Genoteerd! Maar ik wacht nog even af of iemand mischien iets leuks wil ruilenquote:
heb er ook 30 voor over + Splinter cell DAquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 19:24 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Genoteerd! Maar ik wacht nog even af of iemand mischien iets leuks wil ruilen![]()
Mooi aanbieding maar die heb ik helaas al gehadquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 19:26 schreef Sickert het volgende:
[..]
heb er ook 30 voor over + Splinter cell DA
Verkoop je het ook los? Heb namelijk alleen interesse in 1 wireless controller. Zit hij nog in het plastic?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 18:05 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Euhm alles bij elkaar?60,- ofzo?
Consoleshop.nl geeft 45,- p.s. voor de controllers aan en 22,- voor de headset, denk dat 60,- wel een net prijsje is?![]()
forza 2 evt + bijbetalenquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 19:29 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Mooi aanbieding maar die heb ik helaas al gehad![]()
Heb je nog iets anders![]()
Forza heb ik ook alquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 19:41 schreef Sickert het volgende:
[..]
forza 2 evt + bijbetalen
tiger woods 08 (directe ruil)
verder niets wat ik echt kwijt zou willen
Wat zoek je voor TW 2008?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 19:41 schreef Sickert het volgende:
[..]
forza 2 evt + bijbetalen
tiger woods 08 (directe ruil)
verder niets wat ik echt kwijt zou willen
iets vetsquote:
Los kan ook, heb er in totaal 4. Van volledig ongebruikt (niet meer in plastic maar wel nog met sticker op batterijklepje) tot ongeveer een half jaar regelmatig gebruikt. De nieuwe controllers doe ik weg voor 32,50 p.s. en de gebruikte voor 25,- p.s.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 19:29 schreef Niek. het volgende:
[..]
Verkoop je het ook los? Heb namelijk alleen interesse in 1 wireless controller. Zit hij nog in het plastic?
Mooiquote:
quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 18:10 schreef Die4iT het volgende:
_________ VIVA PINATA __________
¤ 20 , -
Ik heb ook wel interesse in een losse controller.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 18:05 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Euhm alles bij elkaar?60,- ofzo?
Consoleshop.nl geeft 45,- p.s. voor de controllers aan en 22,- voor de headset, denk dat 60,- wel een net prijsje is?![]()
Wie maakt me losquote:Op maandag 8 oktober 2007 08:47 schreef Bastard het volgende:
Gears of War
Just Cause (toch erg vermakelijk moet ik zeggen!)
PGR3
Rainbow six las vegas
Motogp 06
Lost Planet
Rockstar Table Tennis
Ik zoek
Tony hawk spel
Bioshock
Of geef een leuk idee..
GEEN DOA4, TDU, CRACKDOWN ook geen Condemned, sorry.
Reactie op PM svp, daar ik dit topic niet altijd volg!
Ik moet ff kijken of ik tony hawk game voor je heb, graag zou ik dan Lost planet van je willen hebben, ik weet het morgen.quote:
okquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 17:36 schreef SpookY22 het volgende:
[..]
Ik moet ff kijken of ik tony hawk game voor je heb, graag zou ik dan Lost planet van je willen hebben, ik weet het morgen.
Ruilen tegen Juiced 2?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 19:11 schreef AQuila360 het volgende:
Halo 3 te koop of te ruil!
Heb je interesse in een bijna nieuwe of een gebruikte?quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 15:48 schreef Un4 het volgende:
[..]
Ik heb ook wel interesse in een losse controller.
is al weg naar mijquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 18:35 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ruilen tegen Juiced 2?Wel een promotional copy, dus zonder boekje. Heb hem vanaf donderdag te ruil
Hoeveel wil je voor die nieuwe hebben?quote:Op zondag 14 oktober 2007 09:13 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Heb je interesse in een bijna nieuwe of een gebruikte?
quote:Op donderdag 11 oktober 2007 09:20 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Nog steeds te koop:
PES6 20 incl.
Dead Rising 20 incl.
Samen voor 35 incl.
Niet meer nodig, heb em al, wachten duurde me te lang.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 13:39 schreef Vendris het volgende:
[..]
15incl. voor carbon? is 20 nieuw hier gameshop.
Helaas niet, sorry.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 09:26 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Superman Returns heb ik wel, maar die ligt nog een tijdje bij een vriend thuis... heb je ook iets te ruil? Want ik verkoop liever niet en ruil liever
ik heb hier tony hawk project 8 liggen laat me maar wetenquote:
Stond er nog wat bij voor je uit mijn lijstje voor TW?quote:Op zondag 14 oktober 2007 14:25 schreef Sickert het volgende:
heb hier nog een Controler liggen met draad
alleen die is half gescheurd
heb ik toen ik mn xbox overnam erbij gekregen
heb zelf 2 draadloze gekocht
hij werkt verder nog prima
als iemand m hebben wil wil ik er wel een foto van maken
en dan mag hij voor enkel de verzend kosten (of opgehaald worden (zeeland burgh-haamstede)
weg
Ruilen tegen Forza 2 ?quote:Op zondag 14 oktober 2007 10:19 schreef Lekkerpindakaas het volgende:
Ik heb ook Halo 3 te koop/te ruil
Ik heb het spel voor mijn verjaardag gekregen maar het is niet mijn ding
Ik kon hem ook niet ruilen dus hij is zo goed als nieuw..
voor hoeveel verkoop je die?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 16:31 schreef Bullebak het volgende:
- Bioshock, ongebruikt in seal, te koop of te ruil![]()
Sgoed, heb je PM dan kunnen we adressen uitwisselenquote:Op zondag 14 oktober 2007 23:10 schreef SpookY22 het volgende:
[..]
ik heb hier tony hawk project 8 liggen laat me maar weten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |