JeRa wordt vermistquote:Op maandag 24 september 2007 16:34 schreef vrolijke-frits het volgende:
Heey ik had de fipo!
Jort, leg ff de TT uit wil je?
Idd, en OA ook al nietquote:Op maandag 24 september 2007 16:36 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Hoezo dat? Krijg je geen stats meer?
Taxi ftw,quote:
Goed topic!quote:
quote:Op maandag 24 september 2007 16:31 schreef crossover het volgende:
[..]
Echt wel, hier! Afwezigheidsmeldtopic #16
Jullie users zijn gewoon te lam om er ooit in te posten
Bijna livefoto!quote:
neequote:Op maandag 24 september 2007 16:34 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Is het nu geregeld? Gezien deze smiley wel namelijk
Heb je nou eindelijk één van die lamzakken gesproken bij jou op school??quote:
Standaard Sjowhan reactie :quote:
quote:
Niet origineel Papier!quote:
Wat een ongehoorde luie beesten zijn het toch!!quote:
Muck it!quote:
gemaild, want ze schijnen niet te werken op maandagquote:Op maandag 24 september 2007 16:49 schreef OA het volgende:
[..]
Heb je nou eindelijk één van die lamzakken gesproken bij jou op school??![]()
Kutmentaliteitquote:Op maandag 24 september 2007 16:58 schreef eer-ik het volgende:
[..]
gemaild, want ze schijnen niet te werken op maandag
Iddquote:Op maandag 24 september 2007 16:56 schreef OA het volgende:
[..]
Wat een ongehoorde luie beesten zijn het toch!!![]()
Aha. Hopefully it'll work out!quote:Op maandag 24 september 2007 16:49 schreef eer-ik het volgende:
[..]
nee
Ik prbeer alleen even niet negatief te doen.
awwwww....quote:Op maandag 24 september 2007 17:02 schreef JortK het volgende:
[..]
Hiep hoi
* JortK wil ook naar huis... maar moet nog 28
He dat rijmtquote:Op maandag 24 september 2007 17:18 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
|
ik wil een kop koffie met gebak!![]()
Poesjequote:Op maandag 24 september 2007 17:01 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Idd
Ik ga ook kat worden denk ik
quote:Op maandag 24 september 2007 18:51 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ik heb geen kut![]()
Vriendelijke masseur!
Lees dit eens door![]()
Ja ik heb 'm ook gezien, vet was iequote:Op maandag 24 september 2007 19:21 schreef Sjowhan het volgende:
Zo.. eerste aflevering van Seizoen 3 PB gekeken. Wat freaking spannend
Mét nederlandse ondertitelingquote:Op maandag 24 september 2007 19:23 schreef crossover het volgende:
[..]
Ja ik heb 'm ook gezien, vet was ie
PB? Politie brigade?quote:Op maandag 24 september 2007 19:21 schreef Sjowhan het volgende:
Zo.. eerste aflevering van Seizoen 3 PB gekeken. Wat freaking spannend
Prison Breakquote:Op maandag 24 september 2007 19:45 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
PB? Politie brigade?
Pijlen Beven?
Punkers Beffen?
Papa Bijt?
OOh die had ik nog niet verzonnenquote:
ACh, 't is een gave serie, en ben nu erg benieuwd naar E02quote:Op maandag 24 september 2007 20:00 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
OOh die had ik nog niet verzonnen![]()
Ja toppunt van ironie uit breken om prison break te gaan kijken.![]()
As usualquote:
Nee hoor, de meeste links naar vorige delen staan ergens andersquote:Op maandag 24 september 2007 20:27 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Straks moet de OP in 2 posts geplaatst worden.![]()
Nee hoor. Straks, als we in #501 zitten voegt eer-ik de links naar #401 t/m #500 toe aan het grote KSC archief, waarna de OP enkel links naar topics later dan #500 zal bevattenquote:Op maandag 24 september 2007 20:27 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Straks moet de OP in 2 posts geplaatst worden.![]()
Voor alles een oplossingquote:Op maandag 24 september 2007 20:32 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee hoor. Straks, als we in #501 zitten voegt eer-ik de links naar #401 t/m #500 toe aan het grote KSC archief, waarna de OP enkel links naar topics later dan #500 zal bevatten![]()
welkom terugquote:Op maandag 24 september 2007 21:38 schreef MPG het volgende:
En weer terugO+
BeeIxquote:
JortKquote:
slaap lekkerquote:
Collegaquote:
Nou idd, collegaquote:Op maandag 24 september 2007 23:29 schreef MPG het volgende:
[..]
Collega
Indd, vrij weinig loos hier![]()
Hoenjiee! !quote:
Verzakerts zijn het. Wat ik je brom.quote:
quote:[..]
Crossert!
Whehe.quote:
quote:
en 1, 2, 3, 4quote:Op maandag 24 september 2007 23:49 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan mogen we nog ff hard door ouwehoeren![]()
dat is hem, dat is ons doel, en daar gaan we naar strevenquote:Op maandag 24 september 2007 23:50 schreef MPG het volgende:
" [KSC #480] Wederom geen bier meer voor Frits"
Ja, dat dachten we alquote:Op maandag 24 september 2007 23:53 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
En waarom dit keer? Ik zit net wel een lekker biertje weg te tikken hier
Komt "[KSC #480] Wederom geen bier meer voor Fritsquote:Op maandag 24 september 2007 23:54 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
En dan?![]()
Waarom mag ik geen bier meer?![]()
Ja ja ja ja ja ja!quote:Op maandag 24 september 2007 23:54 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, dat dachten we al![]()
Je ziet niet alles meer even helder volgens mij
en volgens HOUNIET![]()
My bad, ik verwarde jouw UI met die van crossquote:Op maandag 24 september 2007 23:54 schreef Houniet het volgende:
hij heeft het niet in de gatenwat ernstig
![]()
quote:Op maandag 24 september 2007 23:54 schreef Houniet het volgende:
hij heeft het niet in de gatenwat ernstig
![]()
Das dan blijkbaar een pilske teveelquote:Op maandag 24 september 2007 23:57 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Echt m;n eerste biertje van vandaag hoor
Ja blijkbaarquote:Op maandag 24 september 2007 23:57 schreef MPG het volgende:
[..]
Das dan blijkbaar een pilske teveel
Achja. Foutje, bedankt zullen we maar zeggenquote:
Ja, lekker.quote:Op maandag 24 september 2007 23:59 schreef Houniet het volgende:
er staat nu Hoenjiee![]()
biertje?
[afbeelding]
quote:Op maandag 24 september 2007 23:58 schreef MPG het volgende:
Na 17 minuten is de bewuste post geëdit, en staat het correcte in de post.
quote:
Juist!quote:Op maandag 24 september 2007 23:59 schreef Houniet het volgende:
er staat nu Hoenjiee![]()
biertje?
[afbeelding]
Zal ik doen vriend, zeker met jouw goedkeuren!quote:Op maandag 24 september 2007 23:59 schreef MPG het volgende:
[..]
Achja. Foutje, bedankt zullen we maar zeggen![]()
Geniet maar lekker van je pilsje, jong!
quote:Op dinsdag 25 september 2007 00:01 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
[..]
[..]
Juist! [afbeelding]
[..]
Zal ik doen vriend, zeker met jouw goedkeuren!
quote:
quote:Op dinsdag 25 september 2007 00:10 schreef Houniet het volgende:
heb me een blaar in me mond
meer een aft
Ja goed hè!quote:Op dinsdag 25 september 2007 00:03 schreef MPG het volgende:
[..]
[afbeelding]
En nu een befaamde OAiaanse multiquote
Restecp.
doet best zeerquote:
Jep.quote:
Dat moet je zelf weten. T is jouw feestje / UIquote:Op dinsdag 25 september 2007 00:17 schreef Houniet het volgende:
ik heb een nieuwe UI gemaakt, zal ik hem nu gebruiken, of vanaf morgenochtend?
Ah. Je hebt een nieuwe UIquote:
Trusten collega!quote:Op dinsdag 25 september 2007 00:26 schreef MPG het volgende:
Bedtijd voor ome MPG.
Bis morgen [afbeelding] [afbeelding]
quote:
ik geloof je op je woordquote:Op dinsdag 25 september 2007 01:04 schreef Houniet het volgende:
komt hij ook aanje hebt wat gemist zondag
En hoe is het afgelopen vandaag eer?quote:Op dinsdag 25 september 2007 01:05 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ik geloof je op je woord
Maar aanstaande zondag is er nog een sneakerz slotfeest @ bloemendaal dacht ik
niet.quote:Op dinsdag 25 september 2007 01:28 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
En hoe is het afgelopen vandaag eer?
Heh, en dan meteen gaan fokkenquote:Op dinsdag 25 september 2007 01:30 schreef Muck het volgende:
ik sliep al, maar werd wakker gesms't
ik ga nu dus maar weer slapen![]()
![]()
ok, hoi :wquote:Op dinsdag 25 september 2007 01:30 schreef Muck het volgende:
ik sliep al, maar werd wakker gesms't
ik ga nu dus maar weer slapen![]()
![]()
En gelijk of dat je hebt!quote:Op dinsdag 25 september 2007 01:30 schreef eer-ik het volgende:
[..]
niet.
Het volk dat het regelt wenscht niet te werken op maandag.
Wel gemaild, maar ik sta morgen om 08:30 voor de deur bij ze.
Sja, ik begrijp het niet.quote:Op dinsdag 25 september 2007 01:31 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
En gelijk of dat je hebt!
Kutvolk
Ja dat snap ik, maar er is vast wel een mogelijkheid om het toch te gaan doen.quote:Op dinsdag 25 september 2007 01:32 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Sja, ik begrijp het niet.
Maar ben ondertussen hard aan het speculeren wat ik met de rest van m'n leven moet doen als ik dit niet kan doen
Ik 'voldoe niet aan de eisen'quote:Op dinsdag 25 september 2007 01:33 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ja dat snap ik, maar er is vast wel een mogelijkheid om het toch te gaan doen.
Stond er in die brief ook een reden van afwijzing eigenlijk?
Wat een fucking bullshit. Zoals je het laatst hier uitlegde tenminstequote:Op dinsdag 25 september 2007 01:34 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik 'voldoe niet aan de eisen'
Verder stond er niets zinnigs in![]()
Ja, ik snap het ook niet.quote:Op dinsdag 25 september 2007 01:36 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Wat een fucking bullshit. Zoals je het laatst hier uitlegde tenminste
Ik zou maar je mand in duiken als je daar morgen om 8.30 wil staanquote:Op dinsdag 25 september 2007 01:39 schreef eer-ik het volgende:
back.
Ik lig er al in, maar klaarwakkerquote:Op dinsdag 25 september 2007 01:42 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ik zou maar je mand in duiken als je daar morgen om 8.30 wil staan
Bummer! Slaapmutsje helpt ook niet?quote:Op dinsdag 25 september 2007 01:51 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik lig er al in, maar klaarwakker
Hehe, wat ben je aan het vragen dan?quote:Op dinsdag 25 september 2007 01:58 schreef eer-ik het volgende:
nee, halve fles rood op net, maar werkt niet
As a matter of fact, ik voel er niks van.
One.com livesupport ftw
er staan 3 foto's in een map, en die kan ik niet verwijderen, due to a bad filenamequote:Op dinsdag 25 september 2007 01:59 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Hehe, wat ben je aan het vragen dan?
Hehe, ik heb ze net medegedeeld dat ik niet kan slapenquote:Op dinsdag 25 september 2007 02:01 schreef eer-ik het volgende:
[..]
er staan 3 foto's in een map, en die kan ik niet verwijderen, due to a bad filename
Môgge indahquote:
Neequote:Op dinsdag 25 september 2007 02:04 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Is het niet Nederlands dan?
quote:
Ik zal het doorgeven aan het schoolhoofd.quote:
Dank U, mijnheer C.quote:Op dinsdag 25 september 2007 07:24 schreef crossover het volgende:
[..]
Ik zal het doorgeven aan het schoolhoofd.
Oke succes vandaag tussen de chemicaliënquote:Op dinsdag 25 september 2007 07:28 schreef OA het volgende:
Ik stap in de wagen, op weg naar de A4 & A15.![]()
En werk
Wederom dank!quote:Op dinsdag 25 september 2007 07:33 schreef crossover het volgende:
[..]
Oke succes vandaag tussen de chemicaliën
quote:Op dinsdag 25 september 2007 08:15 schreef OA het volgende:
[..]
Wederom dank!![]()
Inmiddels is mijn reukorgaan alweer bedwelmd met een chemisch odeur...![]()
Mja, ach... je doet er niets aan... Ja, elders gaan werken.quote:
Gisteren in de AH hier in het dorpquote:Op dinsdag 25 september 2007 08:31 schreef OA het volgende:
[..]
Mja, ach... je doet er niets aan... Ja, elders gaan werken.![]()
Alleen als je echt een tijd hier niet bent geweest, na een vakantie ofzo, dan ruik je de chemische luchten weer.Alleen ammonia ruik je boven alles uit en daar wen je niet aan.
![]()
quote:
Oh, waarmee?quote:
Op het werk is het echt méga druk. Thuis ben ik met compleet andere dingen bezig. Ik heb een stapel boeken om te lezen en moet van de neuroloog veel afwisseling zoeken qua bezigheden. Lang verhaal. Maar ik ben er nuquote:Op dinsdag 25 september 2007 08:39 schreef crossover het volgende:
Oh, waarmee?
Ene dag posten in de Koffie SlowChat (dat is dit toch ?? ) en de andere dag in het goedemorgen topic is toch al heel wat afwisselingquote:Op dinsdag 25 september 2007 08:40 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Op het werk is het echt méga druk. Thuis ben ik met compleet andere dingen bezig. Ik heb een stapel boeken om te lezen en moet van de neuroloog veel afwisseling zoeken qua bezigheden. Lang verhaal. Maar ik ben er nu.
Oh okayquote:Op dinsdag 25 september 2007 08:40 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Op het werk is het echt méga druk. Thuis ben ik met compleet andere dingen bezig. Ik heb een stapel boeken om te lezen en moet van de neuroloog veel afwisseling zoeken qua bezigheden. Lang verhaal. Maar ik ben er nu.
quote:Op dinsdag 25 september 2007 08:43 schreef DaMook het volgende:
Ene dag posten in de Koffie SlowChat (dat is dit toch ?? ) en de andere dag in het goedemorgen topic is toch al heel wat afwisseling.
(Ja ik was nieuwsgierig naar welk topic je bedoelde).
Niet meer zo lelijk tegen mij doen hequote:Op dinsdag 25 september 2007 08:43 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ene dag posten in de Koffie SlowChat (dat is dit toch ?? ) en de andere dag in het goedemorgen topic is toch al heel wat afwisseling.
(Ja ik was nieuwsgierig naar welk topic je bedoelde).
quote:
Sterktequote:Op dinsdag 25 september 2007 08:44 schreef crossover het volgende:
Oh okay
Ik moet alweer gaan, college![]()
Jazeker! De ene dag Palm en de andere dag HJquote:Op dinsdag 25 september 2007 08:45 schreef Kuukske het volgende:
[..]
. Afwisseling is goed voor de mens.
Oja ik zou gaan, volgende pogingquote:
Precies!.quote:Op dinsdag 25 september 2007 08:45 schreef crossover het volgende:
Jazeker! De ene dag Palm en de andere dag HJ
Vertel. What is up?quote:Op dinsdag 25 september 2007 08:46 schreef OA het volgende:
Waarom begint elke ochtend altijd met problemen?![]()
Sorryquote:Op dinsdag 25 september 2007 08:45 schreef crossover het volgende:
[..]
Niet meer zo lelijk tegen mij doen he:
[..]
Palm staat geloof ik niet in mijn link (in sigquote:Op dinsdag 25 september 2007 08:45 schreef crossover het volgende:
[..]
Jazeker! De ene dag Palm en de andere dag HJ
Doe je toch iets niet goed denk ikquote:Op dinsdag 25 september 2007 08:46 schreef OA het volgende:
Waarom begint elke ochtend altijd met problemen?![]()
Ik mag voorlopig niets van bier meerquote:Op dinsdag 25 september 2007 08:53 schreef DaMook het volgende:
Verder probeer ik toch zoveel mogelijk "eigen" brouwsels te drinken. En dan ook in alle varianten natuurlijk
.
Gewoon, the usual stuff @ workquote:
Hm. Da's lekker danquote:Op dinsdag 25 september 2007 08:54 schreef OA het volgende:
-verhaal-
Mja..quote:
Ow, sterkte dan maarquote:Op dinsdag 25 september 2007 08:54 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik mag voorlopig niets van bier meer. Hersenschudding gehad, lang verhaal. Maar goed. Buh.
Het komt goedquote:
Tenks mèhnquote:
Klinkt bekend. Alleen dan met 3 ploegen en geen gevaarlijke stoffen. Alles wat niet goed is is de schuld van de vorige ploegquote:
Uiteraard!quote:
Of wordt doorgeschoven naar de volgende ploeg...quote:Op dinsdag 25 september 2007 08:59 schreef DaMook het volgende:
[..]
Klinkt bekend. Alleen dan met 3 ploegen en geen gevaarlijke stoffen. Alles wat niet goed is is de schuld van de vorige ploeg![]()
.
Ook nog ja. Moet wel zeggen dat dat over het algemeen wel meevalt en dat we er onderling altijd wel uit komenquote:Op dinsdag 25 september 2007 09:02 schreef OA het volgende:
[..]
Of wordt doorgeschoven naar de volgende ploeg...![]()
Met een 3 ploegensysteem wordt er continu gewerkt, dus dan kan je bij elke wisseling van een ploeg even overleggen en de dag doorspreken.quote:Op dinsdag 25 september 2007 09:08 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ook nog ja. Moet wel zeggen dat dat over het algemeen wel meevalt en dat we er onderling altijd wel uit komen.
Hier is 't nooit echt relaxed werkenquote:Op dinsdag 25 september 2007 09:00 schreef Frutsel het volgende:
* Frutsel hoopt op een relaxed dagje
Hij spreekt wel de waarheidquote:Op dinsdag 25 september 2007 09:19 schreef Frutsel het volgende:
ghehehe wat een debiel is die achmetdienblad van Iran
Homo's hebben geen vrijheden nodig in Iran
simpelweg omdat er geen homo's zijn in Iran
Opgelost, slotjequote:Op dinsdag 25 september 2007 09:19 schreef Frutsel het volgende:
ghehehe wat een debiel is die achmetdienblad van Iran
Homo's hebben geen vrijheden nodig in Iran
simpelweg omdat er geen homo's zijn in Iran
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
Dat is idd wel een behoorlijk verschil tussen 2 en 3 ploegenquote:Op dinsdag 25 september 2007 09:13 schreef OA het volgende:
[..]
Met een 3 ploegensysteem wordt er continu gewerkt, dus dan kan je bij elke wisseling van een ploeg even overleggen en de dag doorspreken.
Bij ons stopt de avondploeg om 23 uur en de dagploeg begint weer om 7 uur. Dus als er 's avonds wat 'vergeten' wordt, ligt dat er de andere ochtend nog. Dan wordt daar wel 's middags over gesproken bij wisseling van de dienst, maar het probleem is dan natuurlijk al lang opgelost. Gevolg is dat het de week erna andersom gebeurt, als de dagploeg avondploeg is geworden en vice versa.![]()
Natuurlijk. Hij hangt ze allemaal op.quote:
quote:Op dinsdag 25 september 2007 09:44 schreef Frutsel het volgende:
koffie?
quote:
quote:
Prutser!quote:Op dinsdag 25 september 2007 10:00 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
De USB zit vol met slagroom, de rest moet je toch echt zelf doen.
![]()
Ben je op bodybuilding dieet Sjowquote:Op dinsdag 25 september 2007 10:14 schreef Sjowhan het volgende:
Ah, koffie.. Nog maar een bakkie dan.
En een liga, ik moet wat kilootjes kwijt
quote:Op dinsdag 25 september 2007 01:00 schreef JeRa het volgende:Dagcijfers van maandag 24 september 2007 (0:00 - 23:59)
Positie, aantal posts, user
006. 160 Kuukske
027. 084 buzzer
035. 079 JortK
036. 078 Papierversnipperaar
036. 078 cablegunmaster
046. 070 OA
049. 068 eer-ik
062. 059 Sjowhan
067. 055 vrolijke-frits
079. 051 Memento-Mori
083. 049 Muck
111. 041 crossover
153. 032 Frutsel
186. 028 juon_jacket1
204. 026 MPG
224. 025 Houniet
welk topic?quote:Op dinsdag 25 september 2007 10:31 schreef JortK het volgende:
[..]
LOL ik kijk echt nooit meer naar dat topic
quote:Op dinsdag 25 september 2007 10:15 schreef JortK het volgende:
[..]
Ben je op bodybuilding dieet Sjow
Beetje hetzelfde als mij dus... buikje begint bij mij te komenquote:Op dinsdag 25 september 2007 10:38 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Hell no. Maar 't is teveel nu in mijn eigen ogen
Sinds ik op kantoor werk heb ik een iets te gezond speklaagje op mijn six-pack gekregenquote:Op dinsdag 25 september 2007 10:40 schreef JortK het volgende:
[..]
Beetje hetzelfde als mij dus... buikje begint bij mij te komen
Vorig jaar deed ik nog 300 sit ups per dag... nu doe ik er met moeite 60
quote:
Heel herkenbaar papierquote:Op dinsdag 25 september 2007 10:46 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Sinds ik op kantoor werk heb ik een iets te gezond speklaagje op mijn six-pack gekregen![]()
quote:Op dinsdag 25 september 2007 10:49 schreef JortK het volgende:
[..]
Heel herkenbaar papier
En het eraf krijgen is zo moeilijk
Goed eten, trainen en misschien moet ik toch maar een beetje gaan hardlopen...?quote:Op dinsdag 25 september 2007 10:49 schreef JortK het volgende:
[..]
Heel herkenbaar papier
En het eraf krijgen is zo moeilijk
Vooral cardio is belangrijk... die zorgt er namelijk voor dat het vet weg gaatquote:Op dinsdag 25 september 2007 10:57 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Goed eten, trainen en misschien moet ik toch maar een beetje gaan hardlopen...?![]()
altijd gezellig die bedrijfsuitjesquote:
Nee, het zijn echt nazi's.quote:Op dinsdag 25 september 2007 11:20 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Pretty fucked up man!![]()
Onder geen enkele mogelijkheid?
Nee, dat heb ik vorig jaar ook al geprobeerd...quote:Op dinsdag 25 september 2007 11:26 schreef OA het volgende:
Wat??![]()
![]()
Dus omdat men daar zo laks en slordig en bureaucratisch is, moet jij weer een jaartje bij de plaatselijke super eraan vastplakken?![]()
Kan je niet proberen om in januari in te stromen?
Burocratiequote:Op dinsdag 25 september 2007 11:23 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Nee, het zijn echt nazi's.
Toelatingstest gedaan vorig jaar, en daar had ik wiskunde van gehaald, en dat blijft dan een jaar staan.
Nou was het jaar nétaan verstreken, en daarmee is die test niet meer geldig
Als zij geen shit waren kwijtgeraakt, was er niks aan de hand.
Pure naaierij dit man
Ik zou echt de ramen in gooienquote:Op dinsdag 25 september 2007 11:23 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Nee, het zijn echt nazi's.
Toelatingstest gedaan vorig jaar, en daar had ik wiskunde van gehaald, en dat blijft dan een jaar staan.
Nou was het jaar nétaan verstreken, en daarmee is die test niet meer geldig
Als zij geen shit waren kwijtgeraakt, was er niks aan de hand.
Pure naaierij dit man
Dat doet 99% van de opleidingen dus welquote:Op dinsdag 25 september 2007 11:28 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Nee, dat heb ik vorig jaar ook al geprobeerd...
Maar daar doen ze niet aan bij deze opleiding
Voor werk of school? Kun je je niet oriënteren voor opleidingen die wel in januari van start gaan?quote:Op dinsdag 25 september 2007 11:30 schreef eer-ik het volgende:
fuck it, ik ga nog een andere intermediair bellen.
Ja vertel mij wat. Ik heb daar ook ervaring in, maar due to the circumstances moet hij toch wel?quote:Op dinsdag 25 september 2007 11:38 schreef OA het volgende:
Das natuurlijk niet zo eenvoudig Frits!![]()
Als je eenmaal een opleiding hebt gevonden, is het vrij lastig om dan ineens om te schakelen en een andere opleiding te kiezen...
Ja, ervaring...
Veel opleidingen @ HU doen dat niet meerquote:Op dinsdag 25 september 2007 11:35 schreef OA het volgende:
[..]
Dat doet 99% van de opleidingen dus wel![]()
Moet jij weer die ene uitzondering uitkiezen... [afbeelding]
Ja, idd.quote:Op dinsdag 25 september 2007 11:43 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ja vertel mij wat. Ik heb daar ook ervaring in, maar due to the circumstances moet hij toch wel?
School.quote:Op dinsdag 25 september 2007 11:36 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Voor werk of school? Kun je je niet oriënteren voor opleidingen die wel in januari van start gaan?
quote:Op dinsdag 25 september 2007 11:45 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Veel opleidingen @ HU doen dat niet meer
Het gaat bij mij ook nooit van een leien dakjequote:Op dinsdag 25 september 2007 11:45 schreef OA het volgende:
[..]
Ja, idd.![]()
Wat een enorme kutsituatie weer!![]()
Je kon eigenlijk wel wachten op de problemen, aangezien alles zo lang duurde en er maar geen fatsoenlijke info kwam!![]()
Dat moet uiteraard niet, maar als je niet nog een jaar 'niks' wilt doen, zal je toch snel op zoek moeten gaan naar een andere mogelijkheid.quote:Op dinsdag 25 september 2007 11:46 schreef eer-ik het volgende:
[..]
School.
Maar het is zo kut, dan moet ik nu weer gaan kijken wat ik evt in januari kan gaan doen.
Ik wil gewoon deze opleiding doen, en dat wil ik inmiddels al 1.5 a 2 jaar.
Moet ik nou, door een lompe fout van hun, weer wat anders gaan zoeken
Ja, dat snap ik.quote:Op dinsdag 25 september 2007 11:49 schreef OA het volgende:
[..]
Dat moet uiteraard niet, maar als je niet nog een jaar 'niks' wilt doen, zal je toch snel op zoek moeten gaan naar een andere mogelijkheid.![]()
Gaat het nooit! Kutwereldquote:Op dinsdag 25 september 2007 11:47 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Het gaat bij mij ook nooit van een leien dakje
Kutzooi.
Nou, ik kan wel iemand noemen die wij beiden kennen, bij wie alles altijd goed gaatquote:Op dinsdag 25 september 2007 11:50 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Gaat het nooit! Kutwereld
Nee, dat blijkt wel.quote:Op dinsdag 25 september 2007 11:47 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Kutzooi.
Ja ik denk dat ik wel weet over wie we het hebben. Maar ach, hij heeft ook dingen meegemaakt die kut zijnquote:Op dinsdag 25 september 2007 11:51 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Nou, ik kan wel iemand noemen die wij beiden kennen, bij wie alles altijd goed gaat
Ik heb er al aanspraak op gemaakt en gebruik van gemaakt, maar ik heb dat al terugbetaald (MBO-stufi)quote:Op dinsdag 25 september 2007 11:51 schreef OA het volgende:
[..]
Nee, dat blijkt wel.![]()
Het lijkt mij ook verstandig om even eea omtrent de stufi uit te zoeken.
Je moet ongetwijfeld wat terugbetalen.. Maar hoe zit het met de toekomst. Heb je nog steeds 4 jaar recht op stufi dan? Je hebt er tenslotte al aanspraak op en gebruik van gemaakt.
dat is waarquote:Op dinsdag 25 september 2007 11:53 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ja ik denk dat ik wel weet over wie we het hebben. Maar ach, hij heeft ook dingen meegemaakt die kut zijn
Bij mij ook niet. Had ik het eerste deel van mijn HBO af, had ik geen geld meer voor examens. En nu ben ik al weer een jaar verder. Ik heb nu wel geld, maar ben de helft weer vergeten.quote:Op dinsdag 25 september 2007 11:47 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Kutzooi.
quote:Op dinsdag 25 september 2007 11:56 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Bij mij ook niet. Had ik het eerste deel van mijn HBO af, had ik geen geld meer voor examens. En nu ben ik al weer een jaar verder. Ik heb nu wel geld, maar ben de helft weer vergeten.![]()
a'dam?quote:Op dinsdag 25 september 2007 11:57 schreef vrolijke-frits het volgende:
Ik ga school-shit doen in A'dam
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |