Succes,quote:Op dinsdag 25 september 2007 08:03 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Haha, idd, de herfst is geweldig!
En ik ga richting school!
Naar hm. Die dinsdagen.quote:
quote:
Mensen, kijk naar de positieve kant:quote:
geef een bakje. Anders valt alles op de grondquote:
check it out positivequote:
True true. En het is ook pas mijn eerste werkdag.quote:Op dinsdag 25 september 2007 08:07 schreef Crazy-M het volgende:
check it out positive
het is tenslotte al de 2de dag van de werkweek.
dus een werkweek telt 5 dagen, - 2 na deze is nog 3 te gaan
altijd positief blijven denken
Tjakka!!
nou kijk, wat wil je nog meerquote:Op dinsdag 25 september 2007 08:10 schreef Kuukske het volgende:
[..]
True true. En het is ook pas mijn eerste werkdag.![]()
jouw avator bezorgt me nog een betere morgenquote:Op dinsdag 25 september 2007 08:13 schreef DaMook het volgende:
Goedemorgen. Zo maar weer slapen na de 2 nachtdienst
. Nog 3 te gaan .
Hé Mook. Trustenquote:Op dinsdag 25 september 2007 08:13 schreef DaMook het volgende:
Goedemorgen. Zo maar weer slapen na de 2 nachtdienst
. Nog 3 te gaan .
Heej koekjequote:
Jazeker. Met jou ook?quote:
Je zit verkeerdquote:
Nee hoor, mijn rug recht, kont op de zitting. Ik zit prima.quote:
quote:Op dinsdag 25 september 2007 08:36 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nee hoor, mijn rug recht, kont op de zitting. Ik zit prima.
Met mij ook hoorquote:
Hoezoquote:
Hij doelde op een topic waar ik mezelf al dagen niet laat zienquote:
Ow okquote:Op dinsdag 25 september 2007 08:38 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Hij doelde op een topic waar ik mezelf al dagen niet laat zien.
Ja ik luister op werk geen 3FM meer, dus we lopen elkaar vaker mis.quote:Op dinsdag 25 september 2007 08:41 schreef DaMook het volgende:
Ow ok. Geeft niets
. Vind het al leuk dat ik je weer eens zie
.
Ik ook amper meerquote:Op dinsdag 25 september 2007 08:42 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja ik luister op werk geen 3FM meer, dus we lopen elkaar vaker mis.
Ook wel lekker. Bij al dat zitwerk gaat de dag zo traagquote:Op dinsdag 25 september 2007 08:45 schreef DaMook het volgende:
Ik ook amper meer, komt wel vooral doordat ik momenteel vooral rondloop
, ben een tijdje assistent voorwerker en sta nu dus nergens meer vast maar loop rond enzo.
Mwah komt dalijk welquote:Op dinsdag 25 september 2007 08:47 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ook wel lekker. Bij al dat zitwerk gaat de dag zo traag. Maare, moet jij niet slapen?
.
Och. Pure jaloezie.quote:Op dinsdag 25 september 2007 08:50 schreef DaMook het volgende:
Mwah komt dalijk wel. Dat slapen dus
.
Enigste jammere (voor andere) is dat ik er nog relatief kort werk en ik nu dus meer te zeggen heb dan hun, vinden ze niet allemaal leuk
(Dat ik ondertussen in 1,5 jaar veel meer ken dan hun in 3 a 4 jaar vergeten ze weleens
).
I know. Maar soms ben ik daar gevoelig voor en heb ik wel zoiets van "ja maar hij was hier eerder" , maar meteen erna bedenk ik me ook dat ik al die tijd al veel meer interesse toon en heb enzo. Dat hun dat zelf ook hadden kunnen doen als ze wildequote:Op dinsdag 25 september 2007 08:53 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Och. Pure jaloezie.
Ik ga me even nuttig maken, alvorens mijn werkdag begint om 10 uur.
Ik werk bij een Hogeschool. Secretarieel administratief werk. En ik begin om 10 uur omdat ik wegens medische crap 55% werk.quote:Op dinsdag 25 september 2007 08:55 schreef DaMook het volgende:
Wat ga je doen voor je werk dan ?
Precies. Hun fout.quote:Op dinsdag 25 september 2007 08:55 schreef DaMook het volgende:
I know. Maar soms ben ik daar gevoelig voor en heb ik wel zoiets van "ja maar hij was hier eerder" , maar meteen erna bedenk ik me ook dat ik al die tijd al veel meer interesse toon en heb enzo. Dat hun dat zelf ook hadden kunnen doen als ze wilde.
Op een school (lijkt me ) iig gezelligquote:Op dinsdag 25 september 2007 08:57 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik werk bij een Hogeschool. Secretarieel administratief werk. En ik begin om 10 uur omdat ik wegens medische crap 55% werk.
Iddquote:
Oiquote:
quote:Op dinsdag 25 september 2007 09:37 schreef Pavement het volgende:
Moguh ! Iedereen weer heerlijk fris und fruitig ? mmmm lekker werken zo heb er zin an![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |