ja zit je in de auto:quote:Op dinsdag 25 september 2007 07:51 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Haha, dat geluid is zo geweldig!
Ben gister wel tussen de buien door geweest, hopelijk gaat dat vandaag weer lukken. Ik moet wèl fietsen namelijk
Bal op gekregen.. Bovenste vingerkootje van mijn rechter ringvinger zei 'Knak!'quote:Op dinsdag 25 september 2007 07:51 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Hoor ik hier een lotus
Maar hoe komt het? wat heb je nu weer gedaan
Hmm voetballen moet je ook niet met je handen doenquote:Op dinsdag 25 september 2007 07:53 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Bal op gekregen.. Bovenste vingerkootje van mijn rechter ringvinger zei 'Knak!'![]()
EHBO op toepassen, schnell!quote:Op dinsdag 25 september 2007 07:53 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Bal op gekregen.. Bovenste vingerkootje van mijn rechter ringvinger zei 'Knak!'![]()
Ja ik stond ook op keepquote:Op dinsdag 25 september 2007 07:54 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Hmm voetballen moet je ook niet met je handen doen(tenzij je keepster bent)
ok dan mag het met handen.quote:
1 voordeel,quote:Op dinsdag 25 september 2007 08:01 schreef sc00p het volgende:
Mogguh, godverdomme niet goed op me rooster gekeken nu ben ik er veel te vroeg uitgegaan![]()
was al gedaanquote:
Dankjequote:Op dinsdag 25 september 2007 08:01 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ok dan mag het met handen.
een kleinop je zere hand dan
nu al over de 25 posts, we zijn goed bezig
Hups terug naar bed!quote:Op dinsdag 25 september 2007 08:01 schreef sc00p het volgende:
Mogguh, godverdomme niet goed op me rooster gekeken nu ben ik er veel te vroeg uitgegaan![]()
Haha, idd, de herfst is geweldig!quote:Op dinsdag 25 september 2007 07:53 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ja zit je in de auto:
KNAL, BAM
denk je ok .... zijn er 2...
komt er een windstoot omdat ik weer net een parkeerplaats bij een weiland had uitgekozen:
stuk of 10, 15 tegelijk
daarna even naar prullenbak lopen die aan de andere kant stond, heen weg was ik zo, terugweg moest ik gebukt lopen tegen de wind en regen in
maar ja, Boeie, lekker Herfst
Domme mongool.quote:Op dinsdag 25 september 2007 08:01 schreef sc00p het volgende:
graag gedaan schoonheidquote:
Succes,quote:Op dinsdag 25 september 2007 08:03 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Haha, idd, de herfst is geweldig!
En ik ga richting school!
Naar hm. Die dinsdagen.quote:
quote:
Mensen, kijk naar de positieve kant:quote:
geef een bakje. Anders valt alles op de grondquote:
check it out positivequote:
True true. En het is ook pas mijn eerste werkdag.quote:Op dinsdag 25 september 2007 08:07 schreef Crazy-M het volgende:
check it out positive
het is tenslotte al de 2de dag van de werkweek.
dus een werkweek telt 5 dagen, - 2 na deze is nog 3 te gaan
altijd positief blijven denken
Tjakka!!
nou kijk, wat wil je nog meerquote:Op dinsdag 25 september 2007 08:10 schreef Kuukske het volgende:
[..]
True true. En het is ook pas mijn eerste werkdag.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |