quote:Op dinsdag 25 september 2007 08:15 schreef OA het volgende:
[..]
Wederom dank!![]()
Inmiddels is mijn reukorgaan alweer bedwelmd met een chemisch odeur...![]()
Mja, ach... je doet er niets aan... Ja, elders gaan werken.quote:
Gisteren in de AH hier in het dorpquote:Op dinsdag 25 september 2007 08:31 schreef OA het volgende:
[..]
Mja, ach... je doet er niets aan... Ja, elders gaan werken.![]()
Alleen als je echt een tijd hier niet bent geweest, na een vakantie ofzo, dan ruik je de chemische luchten weer.Alleen ammonia ruik je boven alles uit en daar wen je niet aan.
![]()
quote:
Oh, waarmee?quote:
Op het werk is het echt méga druk. Thuis ben ik met compleet andere dingen bezig. Ik heb een stapel boeken om te lezen en moet van de neuroloog veel afwisseling zoeken qua bezigheden. Lang verhaal. Maar ik ben er nuquote:Op dinsdag 25 september 2007 08:39 schreef crossover het volgende:
Oh, waarmee?
Ene dag posten in de Koffie SlowChat (dat is dit toch ?? ) en de andere dag in het goedemorgen topic is toch al heel wat afwisselingquote:Op dinsdag 25 september 2007 08:40 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Op het werk is het echt méga druk. Thuis ben ik met compleet andere dingen bezig. Ik heb een stapel boeken om te lezen en moet van de neuroloog veel afwisseling zoeken qua bezigheden. Lang verhaal. Maar ik ben er nu.
Oh okayquote:Op dinsdag 25 september 2007 08:40 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Op het werk is het echt méga druk. Thuis ben ik met compleet andere dingen bezig. Ik heb een stapel boeken om te lezen en moet van de neuroloog veel afwisseling zoeken qua bezigheden. Lang verhaal. Maar ik ben er nu.
quote:Op dinsdag 25 september 2007 08:43 schreef DaMook het volgende:
Ene dag posten in de Koffie SlowChat (dat is dit toch ?? ) en de andere dag in het goedemorgen topic is toch al heel wat afwisseling.
(Ja ik was nieuwsgierig naar welk topic je bedoelde).
Niet meer zo lelijk tegen mij doen hequote:Op dinsdag 25 september 2007 08:43 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ene dag posten in de Koffie SlowChat (dat is dit toch ?? ) en de andere dag in het goedemorgen topic is toch al heel wat afwisseling.
(Ja ik was nieuwsgierig naar welk topic je bedoelde).
quote:
Sterktequote:Op dinsdag 25 september 2007 08:44 schreef crossover het volgende:
Oh okay
Ik moet alweer gaan, college![]()
Jazeker! De ene dag Palm en de andere dag HJquote:Op dinsdag 25 september 2007 08:45 schreef Kuukske het volgende:
[..]
. Afwisseling is goed voor de mens.
Oja ik zou gaan, volgende pogingquote:
Precies!.quote:Op dinsdag 25 september 2007 08:45 schreef crossover het volgende:
Jazeker! De ene dag Palm en de andere dag HJ
Vertel. What is up?quote:Op dinsdag 25 september 2007 08:46 schreef OA het volgende:
Waarom begint elke ochtend altijd met problemen?![]()
Sorryquote:Op dinsdag 25 september 2007 08:45 schreef crossover het volgende:
[..]
Niet meer zo lelijk tegen mij doen he:
[..]
Palm staat geloof ik niet in mijn link (in sigquote:Op dinsdag 25 september 2007 08:45 schreef crossover het volgende:
[..]
Jazeker! De ene dag Palm en de andere dag HJ
Doe je toch iets niet goed denk ikquote:Op dinsdag 25 september 2007 08:46 schreef OA het volgende:
Waarom begint elke ochtend altijd met problemen?![]()
Ik mag voorlopig niets van bier meerquote:Op dinsdag 25 september 2007 08:53 schreef DaMook het volgende:
Verder probeer ik toch zoveel mogelijk "eigen" brouwsels te drinken. En dan ook in alle varianten natuurlijk
.
Gewoon, the usual stuff @ workquote:
Hm. Da's lekker danquote:Op dinsdag 25 september 2007 08:54 schreef OA het volgende:
-verhaal-
Mja..quote:
Ow, sterkte dan maarquote:Op dinsdag 25 september 2007 08:54 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik mag voorlopig niets van bier meer. Hersenschudding gehad, lang verhaal. Maar goed. Buh.
Het komt goedquote:
Tenks mèhnquote:
Klinkt bekend. Alleen dan met 3 ploegen en geen gevaarlijke stoffen. Alles wat niet goed is is de schuld van de vorige ploegquote:
Uiteraard!quote:
Of wordt doorgeschoven naar de volgende ploeg...quote:Op dinsdag 25 september 2007 08:59 schreef DaMook het volgende:
[..]
Klinkt bekend. Alleen dan met 3 ploegen en geen gevaarlijke stoffen. Alles wat niet goed is is de schuld van de vorige ploeg![]()
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |