Nee, maar wel over gehoord. Iemand dacht dat het 9-11 in Den Haag wasquote:Op maandag 24 september 2007 14:58 schreef jna het volgende:
Iemand nog naar die nagebootste landingsbaan geweest in de grote marktstraat?
jij woont dacht ik vlak achter mijquote:
quote:Op maandag 24 september 2007 15:30 schreef roque79 het volgende:
dank je wel voor de link RatmenNu ben ik er ook eens snel bij
ben jij rond 9 uur thuis of niet in de ochtend. Ik was vanmorgen lekker aan het toeteren voor je huisquote:
Whahahaquote:Op maandag 24 september 2007 15:51 schreef ook_gek het volgende:
.
[..]
ben jij rond 9 uur thuis of niet in de ochtend. Ik was vanmorgen lekker aan het toeteren voor je huis![]()
Jij zat toch bij het spinnenwiel bij dat stoplicht. Zie je dan aan de kant van die drukke straat richting snelweg of in die zijstraat voor het stoplicht tegen over die blow shop
Dus je bent er ook niet om 17uurquote:Op maandag 24 september 2007 15:58 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Whahaha. Ik woon tegenover het Spinnewiel, op de hoek, waar de gele kabouter op de hoek voor het raam staat. Enne om 09:00 uur zit ik normaliter al gewoon op kantoor, zo ook vannochtend
.
van jou geleerdquote:
als je hem perse wakker wilt toeteren moet je gewoon midden in de nacht langsrijdenquote:Op maandag 24 september 2007 16:09 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Dus je bent er ook niet om 17uur
Nee, normaal gesproken ben ik dan nog niet thuis. Ben nu wel thuis, maar ga dan over 10 minuten weer richting kantoorquote:Op maandag 24 september 2007 16:09 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Dus je bent er ook niet om 17uur
Zegquote:Op maandag 24 september 2007 16:23 schreef roque79 het volgende:
[..]
als je hem perse wakker wilt toeteren moet je gewoon midden in de nacht langsrijden
wanneer gaan we dat samen doen danquote:Op maandag 24 september 2007 16:23 schreef roque79 het volgende:
[..]
als je hem perse wakker wilt toeteren moet je gewoon midden in de nacht langsrijden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |